Kooteeässän polkka

(Melodia "Linjuripolkka")

♫ ♫ ♫ ♫

"Kooteeässä on foorumin ässä, aina on jossakin päsmäämässä;
Viestisi heitä Kooteen tullen, kyytiä antaa sulle;

Rakkaus jättää ja lempikin pettää,
Kooteeässä se hylkää ei kettää;

Kaikki se ottaa ja kaikki se nielee,
jää vaikka ketjun pieleen;

Kooteässän kans on myös tunnelmaa,
Kooteeässän kans ketju katkeaa...

tralalalalalalalalalalalalaaa...
tralalalalalalalalalalalalaaa..
tralalalalalalalalalalalalaaa..
tralalallallallallaa!"

♫ ♫ ♫ ♫

6

73

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ja loputkin säkeistöt siihen sitte...:O

      ♫ ♫ ♫ ♫

      Kooteeässä on foorumin ässä,
      sitä minä laulelen rallissa tässä.
      Ketjussa on jos jonkinlaista.
      Siinä on miestä ja naista.

      Siinä on lasta, ja ukkoa, akkaa.
      Kansa siinä monenlaista noottia nakkaa.
      Kaikkea löytää voi ketjusta siitä,
      eikä se vielä riitä.

      Kooteässän kans on myös tunnelmaa,
      Kooteeässän kans ketju katkeaa...

      tralalalalalalalalalalalalaaa...
      tralalalalalalalalalalalalaaa..
      tralalalalalalalalalalalalaaa..
      tralalallallallallaa!"


      Kooteeässä on foorumin ässä,
      siinäpä melskeessä, pärinässä.
      Huumorikaan ei loppua malta,
      ei edes sheriffiltä.

      Laitetaanpa ketjua tiiviimmäksi,
      vielä kai mahtuu akka, tai kaksi.
      Kolmaskin mahtuu, ja neljäs, ja viisi.
      Kuudes, no voi sun hiisi!

      Kooteässän kans on myös tunnelmaa,
      Kooteeässän kans ketju katkeaa...

      tralalalalalalalalalalalalaaa...
      tralalalalalalalalalalalalaaa..
      tralalalalalalalalalalalalaaa..
      tralalallallallallaa!"


      Kooteeässä on foorumin ässä,
      sen ilmäpiirissä viehkeässä.
      Keskustelun myötä niin nuoreksi jälleen,
      vanhakin tulee tälleen.

      Sheriffi se myhäilee ja ketjua siivoo,
      Savonarolaa tää kaikki jo riivoo.
      Kuuleppas sinä siellä moderaattoranni,
      annappas kaverille panni!

      Kooteässän kans on myös tunnelmaa,
      Kooteeässän kans ketju katkeaa...

      tralalalalalalalalalalalalaaa...
      tralalalalalalalalalalalalaaa..
      tralalalalalalalalalalalalaaa..
      tralalallallallallaa!"


      Kooteeässä on foorumin ässä,
      ketjuun kun ollaan kiirehtimässä.
      Nuoruus ja rakkaus saitin täyttää,
      hauskalta silloin näyttää.

      Poikien ketjua tyttöset tiiraa,
      Mohikaanin päätä jo alkaa viiraa...
      Laulukin silloin jo lupsakka luistaa,
      kaikki sen kyllä muistaa.

      Kooteässän kans on myös tunnelmaa,
      Kooteeässän kans ketju katkeaa...

      tralalalalalalalalalalalalaaa...
      tralalalalalalalalalalalalaaa..
      tralalalalalalalalalalalalaaa..
      tralalallallallallaa!"

      ♫ ♫ ♫ ♫

    • igua

      :)

      • * Ilman Mohikaania se oliskin ollut pelkkää fraasia :)

        " tralalalalalalalalalalalalaaa...
        tralalalalalalalalalalalalaaa..
        tralalalalalalalalalalalalaaa..
        tralalallallallallaa!" :))))))))))


    • Jochanan (Ei kirj.)

      Polkka seis! Kenen lauluja laulelet, sen leipää syöt.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      120
      1185
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      874
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      83
      727
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      699
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      89
      673
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      276
      665
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      107
      604
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      28
      540
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      533
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      110
      497
    Aihe