(Melodia "Linjuripolkka")
♫ ♫ ♫ ♫
"Kooteeässä on foorumin ässä, aina on jossakin päsmäämässä;
Viestisi heitä Kooteen tullen, kyytiä antaa sulle;
Rakkaus jättää ja lempikin pettää,
Kooteeässä se hylkää ei kettää;
Kaikki se ottaa ja kaikki se nielee,
jää vaikka ketjun pieleen;
Kooteässän kans on myös tunnelmaa,
Kooteeässän kans ketju katkeaa...
tralalalalalalalalalalalalaaa...
tralalalalalalalalalalalalaaa..
tralalalalalalalalalalalalaaa..
tralalallallallallaa!"
♫ ♫ ♫ ♫
Kooteeässän polkka
6
73
Vastaukset
Ja loputkin säkeistöt siihen sitte...:O
♫ ♫ ♫ ♫
Kooteeässä on foorumin ässä,
sitä minä laulelen rallissa tässä.
Ketjussa on jos jonkinlaista.
Siinä on miestä ja naista.
Siinä on lasta, ja ukkoa, akkaa.
Kansa siinä monenlaista noottia nakkaa.
Kaikkea löytää voi ketjusta siitä,
eikä se vielä riitä.
Kooteässän kans on myös tunnelmaa,
Kooteeässän kans ketju katkeaa...
tralalalalalalalalalalalalaaa...
tralalalalalalalalalalalalaaa..
tralalalalalalalalalalalalaaa..
tralalallallallallaa!"
Kooteeässä on foorumin ässä,
siinäpä melskeessä, pärinässä.
Huumorikaan ei loppua malta,
ei edes sheriffiltä.
Laitetaanpa ketjua tiiviimmäksi,
vielä kai mahtuu akka, tai kaksi.
Kolmaskin mahtuu, ja neljäs, ja viisi.
Kuudes, no voi sun hiisi!
Kooteässän kans on myös tunnelmaa,
Kooteeässän kans ketju katkeaa...
tralalalalalalalalalalalalaaa...
tralalalalalalalalalalalalaaa..
tralalalalalalalalalalalalaaa..
tralalallallallallaa!"
Kooteeässä on foorumin ässä,
sen ilmäpiirissä viehkeässä.
Keskustelun myötä niin nuoreksi jälleen,
vanhakin tulee tälleen.
Sheriffi se myhäilee ja ketjua siivoo,
Savonarolaa tää kaikki jo riivoo.
Kuuleppas sinä siellä moderaattoranni,
annappas kaverille panni!
Kooteässän kans on myös tunnelmaa,
Kooteeässän kans ketju katkeaa...
tralalalalalalalalalalalalaaa...
tralalalalalalalalalalalalaaa..
tralalalalalalalalalalalalaaa..
tralalallallallallaa!"
Kooteeässä on foorumin ässä,
ketjuun kun ollaan kiirehtimässä.
Nuoruus ja rakkaus saitin täyttää,
hauskalta silloin näyttää.
Poikien ketjua tyttöset tiiraa,
Mohikaanin päätä jo alkaa viiraa...
Laulukin silloin jo lupsakka luistaa,
kaikki sen kyllä muistaa.
Kooteässän kans on myös tunnelmaa,
Kooteeässän kans ketju katkeaa...
tralalalalalalalalalalalalaaa...
tralalalalalalalalalalalalaaa..
tralalalalalalalalalalalalaaa..
tralalallallallallaa!"
♫ ♫ ♫ ♫- Kooteen rauhanpolkka
Ihana polkka.
- Huumori Veikko
Kooteeässällä on huumoria ja tuo palstalle tunnelmaa
http://www.youtube.com/watch?v=7SILkESkFnE&feature=related
- igua
:)
* Ilman Mohikaania se oliskin ollut pelkkää fraasia :)
" tralalalalalalalalalalalalaaa...
tralalalalalalalalalalalalaaa..
tralalalalalalalalalalalalaaa..
tralalallallallallaa!" :))))))))))
- Jochanan (Ei kirj.)
Polkka seis! Kenen lauluja laulelet, sen leipää syöt.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1201185
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89874- 83727
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18699- 89673
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat276665- 107604
- 28540
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49533Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet110497
