Miksi täällä ei keskustella Raamatusta, vaan eräiden paisuneiden

Raamattu keskustelu

ja omahyväisten ihmisten sadistisista mielipiteistä?

13

117

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jos tahdot

      ihmisoppien raamatusta keskustella, niin täällähän on niitä keskustelu
      palstoja vaikka kuinka.

      Miksi ei raamattu palsta saa olla Jumalan Hengen vaikutuksessa olevien omana
      palstana?

      Sinulle siis keskustelu palstoja löytyy, mutta Jumalan Hengen omille ei ole
      muuta kuin tämä ja tämä on tärkein. Saavat ne joita sinun kaltaisesi ovat pettäneet
      tulla näkemään asiat ovatkin aivan toisin kuin heille on sanottu.

      Miksi siis täällä ruikutat, kukaan ei sinua pakota täällä olemaan sekuntiakaan.
      Että se siitä.

      • Jeesuksen seuraaja

        Ei ole muuta yhteistä Raamattu palstaa kristityille, kuin tämä, jonka sinä olet läsnäolollasi saastuttanut. On vain eri seurakuntien palstoja. Perusta sinäkin palsta "seuraajillesi", niin voitte siellä kinata keskenänne ja syytellä toisianne.

        Laita nimeksi "Ruukin profeetan seuraajat."


      • "Jeesuksen seuraaja"
        Jeesuksen seuraaja kirjoitti:

        Ei ole muuta yhteistä Raamattu palstaa kristityille, kuin tämä, jonka sinä olet läsnäolollasi saastuttanut. On vain eri seurakuntien palstoja. Perusta sinäkin palsta "seuraajillesi", niin voitte siellä kinata keskenänne ja syytellä toisianne.

        Laita nimeksi "Ruukin profeetan seuraajat."

        sitä varmasti olet, mutta et Luojan Pojan seuraaja sen sinä itse sanomillasi esille tuot.

        Teillä ns. "kristityillä" on todella omat keskustelupalstat joten miksi pitää
        omia saastaisia käsityksiään tänne raamattu palstalle tuoda?
        EN ymmärrä, mikä silloin riivaa jos EI kelpaa enää omat sivut vaan täytyy olla saastuttamassa Raamattua Jumalan sanaa saastaisilla ihmisopeilla joissa kylää puhutaan hyvää kaunista mutta EI Pätkääkään Jumalan totuutta Jumalan Hengessä Jumalan mielen mukaan.
        Mitä luulet saavuttavasi valheellisella uskollasi ja valheillasi jota minustakin syötät?
        OLET johdattamassa ihmisiä KAUAS POIS JUMALAN ÄÄNEN KUULUMATTOMIIN.
        Tämä on totuus Jumalassa JOTA SINÄ ET TUOLLA valheen tielläsi tule näkemään ja jatkat vain valheittesi tuomista.
        ET hätkähdä mihin valheen puhujat joutuukaan????
        Turha sanoa "sinä valehtelet" SILLÄ JUMALAN kutsumat HÄNEN PUOLEENSA
        kääntynyt ANOVA ETSIVÄ EI TULE JOHDETUKSI VALHEISSIN.
        Valheisiin joutuu KAIKKI NE JOTKA NIELEE sinun kaltaistesi sanomat.


      • Silloin tällöin Suomi24:n moderaattorit näkevät hyväksi siirtää tälle palstalle raamattukeskusteluja muualtakin. Tämän palstanluonnehdinnassa ei mainita, että tämä palsta olisi "Jumalan hengen vaikutuksessa olevien oma palsta". Eikä siinä mitään, jos olisikin, mutta kaikki te olette kuitenkin sitten eri mieltä siitä, kuka on "Jumalan hengen vaikutuksessa".

        Perusta ikioma "kotisivusto", jonka voit toimittaa mieleiseksesi.


    • Hyväksytkö Paavalin omahyväisyyden:

      "Minä elän, en enää minä, vaan Kristus elää minussa."

      Niin kuin hän elää minussakin, ja siitä juuri sinunkin vihasi totuutta kohtaan johtuu.

      Se, mikä sanottiin juutalaisille vuonna 96, pätee näille lopun ajan kristityille:

      "He sanovat itseään kristityiksi, vaikka eivät ole, Saatanan synagogaa he ovat."

      • Kristuksessa

        Kuinka edes kehtaat verrata itseäsi Paavaliin?

        Ei voi puhua samana päivänäkään sinusta ja Paavalista.

        Paavalissa vaikutti Jeesuksen Kristuksen rakkaus, kun taas sinun voiman lähteesi on vihasi kyllästämä syyttäjähenki.


      • Kristuksessa kirjoitti:

        Kuinka edes kehtaat verrata itseäsi Paavaliin?

        Ei voi puhua samana päivänäkään sinusta ja Paavalista.

        Paavalissa vaikutti Jeesuksen Kristuksen rakkaus, kun taas sinun voiman lähteesi on vihasi kyllästämä syyttäjähenki.

        Teuvo vertaa ehkä itseään paavaliin siksi kun hän on julistanut Paavalin osatotuuden puhujaksi niin kuin hän on itse.

        Tosin en usko että Teuvo puhuu edes kahtakymmentä viisi prosenttia totta.

        Oman kokemukseni mukaan hän valehtelee vähintään 99 prosenttia.


      • olen ollut ystäväsi
        Devoit kirjoitti:

        Teuvo vertaa ehkä itseään paavaliin siksi kun hän on julistanut Paavalin osatotuuden puhujaksi niin kuin hän on itse.

        Tosin en usko että Teuvo puhuu edes kahtakymmentä viisi prosenttia totta.

        Oman kokemukseni mukaan hän valehtelee vähintään 99 prosenttia.

        Hei Devoit!
        Teuvo ei ole päässyt, eikä pääse siitä "mustasta mönjästään," ennenkuin nöyrtyy Jumalan edessä ja tunnustaa olevansa vajavainen syntinen ja tarvitsevansa Jeesusta.
        Jeesus on tullut pelastamaan syntisiä ja eksyneitä, eikä vanhurskaita. He ovat itsessään niin hyviä että eivät tarvitse armoa, eikä Armahtajaa.


      • olen ollut ystäväsi kirjoitti:

        Hei Devoit!
        Teuvo ei ole päässyt, eikä pääse siitä "mustasta mönjästään," ennenkuin nöyrtyy Jumalan edessä ja tunnustaa olevansa vajavainen syntinen ja tarvitsevansa Jeesusta.
        Jeesus on tullut pelastamaan syntisiä ja eksyneitä, eikä vanhurskaita. He ovat itsessään niin hyviä että eivät tarvitse armoa, eikä Armahtajaa.

        ""Teuvo ei ole päässyt, eikä pääse siitä "mustasta mönjästään," ennenkuin nöyrtyy Jumalan edessä ja tunnustaa olevansa vajavainen syntinen ja tarvitsevansa Jeesusta.
        Jeesus on tullut pelastamaan syntisiä ja eksyneitä, eikä vanhurskaita. He ovat itsessään niin hyviä että eivät tarvitse armoa, eikä Armahtajaa. ""

        Pahoin pelkään että Teuvon herjat Pyhää henkeä ja Sovintoverta vastaan, ovat niin suuria syntejä ettei niiden edestä enää uhria ole. Eli armeliaampaa hänelle että saa nauttia vielä paatumuksessaan elonsa loppuvuodet siitä maallisesta hyvästä mitä Jumala on hänelle suonut.


      • Devoit kirjoitti:

        ""Teuvo ei ole päässyt, eikä pääse siitä "mustasta mönjästään," ennenkuin nöyrtyy Jumalan edessä ja tunnustaa olevansa vajavainen syntinen ja tarvitsevansa Jeesusta.
        Jeesus on tullut pelastamaan syntisiä ja eksyneitä, eikä vanhurskaita. He ovat itsessään niin hyviä että eivät tarvitse armoa, eikä Armahtajaa. ""

        Pahoin pelkään että Teuvon herjat Pyhää henkeä ja Sovintoverta vastaan, ovat niin suuria syntejä ettei niiden edestä enää uhria ole. Eli armeliaampaa hänelle että saa nauttia vielä paatumuksessaan elonsa loppuvuodet siitä maallisesta hyvästä mitä Jumala on hänelle suonut.

        Teuvo ja Teuvo. EVVK.


    • Tipu..

      Tästä on hyvä alkaa, päivän teksti.

      Psalmit 103

      2 Ylistä Herraa, minun sieluni, älä unohda, mitä hyvää hän on sinulle tehnyt.
      3 Hän antaa anteeksi kaikki syntini ja parantaa kaikki sairauteni. [Ps. 147:3]

      Psalmin alaviite jatkaa;
      Psalmit 147

      3 Hän parantaa ne, joiden mieli on murtunut, hän sitoo heidän haavansa.

      Entä ylpeille??

    • Palstalla kysytään "Entä ylpeille ??). Tässä yksi raamatunpaikka:1. Timoteukselle:
      3:6:" ei äsken kääntynyt, jottei hän pöyhistyisi ylpeydestä ja joutuisi panettelijalle
      langetettuun tuomioon. "

    • väiski

      Aloittaja ihmettelee samaa mitä olen jo kauan kummastellut.
      Henkilökohtainen viestintä ei kuulu palstalle.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      170
      1479
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      336
      1096
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      45
      924
    4. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      174
      801
    5. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      39
      749
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      49
      710
    7. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      30
      585
    8. 52
      571
    9. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      116
      568
    10. Tiesitkös rakas

      Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔
      Ikävä
      44
      531
    Aihe