Olen parin viimeisen vuoden aikana joutunut kestää henkistä pahaa. Asuin lapsuuteni ensimmäiset 17 ja puolivuotta maalla, jossa ihmisiä asui vajaa 500. Kaikki tunsivat toisensa.
Huonoa siinä oli että en löytänyt ikinä pysyvää parasta kaveria, enkä osannut olla omaitseni joten valehtelin ja esitin kovaa. Etsin netistä Itselleni kavereita ja niitä minulla sitten olikin netissä, mutta ei omassa elämässä. Muistan kun olin viellä pieni vihasin vanhempiani, koska eivät olleet paljon meidän kanssa, siis minun ja kahden isoveljeni kanssa. Mummoni voi pahoin syöpänsä kanssa. Olin koulukiusattu, minua heiteltiin roskiksilla ja potkittiin rappusilta. Minua ei kutsuttu luokkakavereiden syntymäpäiville ja jos pyydettiin, niin pyydettiin vain jotta nämä saivat hienoja lahjoja (olin rikkaasta perheestä). Rakas mummoni kuoli syöpään. Nykyinen avopuolisoni tuli yhtenä päivänä netissä puhumaan minulle. Ajattelin että Hän on niinkui muutkin pedofiilejä, Saamattomia ja kaikkea muuta ei toivottua. Haukuin siinä häntä aikansa ja kun hän todisti tarpeeksi olevansa normaali nuori ja lähetti vielä oman kuvansa sähköpostiini. Pienellä varauksella Ihastuin. Juttelimme parisen viikkoa elämistämme että silloinen suhde oli perseestä.
Vaihdoimme puhelin numeroitamme parin viikon jälkeen ja seuraavana päivänä hän soitti että lähdenkö kahville. No lähdinhän minä. Vanhemmille sanoin että olen vain pari tuntia maksimissaan. Meni sitten odotettua kauemmin, koska en saanut silmiäni irti hänen komeista kasvoistaan. Vanhemmat soittivat että missä olin, sanoin olevani kunnossa ja että keittäisivät kahvia että tämä komea mies tulee kahville-
Pääsimme meidän keittiön pöydällä juomaan kahvia ja juttelemaan. Äitini tuli katsomaan ja juttelemaan, ja jätti hetken ajan päädtä meidät rauhaan. Menimme huoneeseeni juttelemaan, koska juttua riitti. Kello läheni jo pulta yhtätoista ja silloinen poikaystäväni lähetti tekstiviestiä että mitä puuhailen. Vastasin että Juttelin ja vain juttelin tämän miehen kanssa. Olin yltäpäätä rakastunut tähän minua vastapäätä istuvaan mieheen. Kello juoksi eteenpäin ja seuraavana päivänä olisi koulupäivä ja työpäivä.
Kello ehtisi jo yli kahden ja tämä komistus lähti sitten hirveän tyttöystävänsä luokse katsomaan että onko tämä kotona vai pettämässä häntä taas.
Seuraavana päivänä menin silloiselle poikaystävälleni. Tämä mies vain tuunasi autoaan kun minä istuin ja miettisin mitä tehdä. Tekstasin sitten tälle eiliselle komistukselle kuulumisia. Enkä sitten jaksanut paria tuntiakaan katsoa sitä auton konepellissä kiinni olevaa rumaa miestä. Lähdin kotia.
Kotona äiti oli keittiössä ja menin auttamaan. Äitini oli aivan innoissaan tästä eilisestä komistuksesta ja kysyi kovin kiinnostuneena että mistä olin löytänyt tämmöisen. Kun vanhempani ei edes tykänneet silloisesta poikaystävästäni. Illemmalla tämä komistus soitti ja tuli taas juttelemaan, ku en enään rakastanutkaan sitä miestä joka ei ollut fyyssisesti kanssani. Olin tllöin muuten 16-vuotias. Pari päivää myöhemmin tuli viikonloppu ja joka päivä tämä komistus tuli 150 km päästä katsomaan miten voin ja viemään minua kahville. kun oma poikaystäväni oli vain juuri saadun ruman auton kimpussa. Perjantai tuli ja jätimme kummatkin silloiset niin sanotut poikaystävän ja komistus jätti kihlattunsa. Komistus tuli taas töiden jälkeen meille ja kerroimme eronneemme ja taas juttelimme. Seuraavan viikon lauantaina päätin mennä tervehtimään komistuksen äitiä ja isäpuolta. Sinä päivänä aloimme seurustelemaan. Joka ikinen päivä näimme ja juttua riitti. nauttisin olostani. Puolivuotta meni ja päätin vaihtaa alaani rakennuspuolelta, johonkin muuhun ja muutin sitten komistukseni vanhempien luokse, koska täältä löytyi loistava opiskelupaikka. Muutimme useasti, etsien sitä oikeaa asuntoa. Vuosi vierähti. Komistuksen vaari kuoli vanhuuteen.
HS:n vuodet jotka muuttivat elämäni
6
278
Vastaukset
- Hanskihehei
Veljeni pääsi armeijasta.
Viikko tämän armeijan pääsyn jälkeen hänellä alkoi selittämättömiä hallusinaatio kohtauksia. Lääkäreiden ja vanhempien kanssa mietimme mikä Veljeäni vaivaa. Hänellä oli harvinainen kivessyöpä, joka levitti bakteereita aivoihin jotka aiheuttivat hallusinaatioita. Hänestä tuli mielisairas. Vuosi taas vierähti ja onnellisen seurustelu suhteen jatkuessa huolehdimme veljestäni, joka voi aina vain pahemmin. Hän joutui mielisairaalaan. Toukokuussa vuonna 2011 Saimme tietää että vaarillammekin on syöpä. Viikon sisällä kaverilla ollessani sain soiton kaverilta. Lapsuuden kaverini oli tehnyt itsemurhan. Kolme päivää kesti ja paras kaverini soitti hänen poikaystävänsä on tehnyt itsemurhan. Olin aivan sekaisin. En saanut nukuttua. Sain itkukohtauksia. Aloitin terapian. Kesäloman jälkeen huomasin, että nukuin liikaa ja menin lääkäriin. Minulla todettiin vakava masennus. Vastoin perjaatteitani jouduin aloittamaan lääkityksen.
Koulu oli mennyt pahempaan suuntaan. Ei enään maistunut koulu. Joka aamut taistelin itseni ylös. Ruokakaan ei maistunut. Onneksi minulla on koko tämän ajan ollut tämä Laiska avopuolisoni.
Kesällä valmistun Painotuotantoassistentiksi ja täytän 20 vuotta. Veljeni on vieläkin sairas ja vaarini voi hyvin, vaimonsa ollessa vanhainkodissa.
Hanna. - defghnj
tuota noin...huomaatko että samalla kun kerrot itsestäs kerrot myös muista ihmisistä. Ei ihan fiksua, heidät helppo tunnistaam jos tunnistaa sut kuvasta. ja muutenkin. Saattaa viel alkaa harmittaa et tuli vuodatettuu omii asioita, mut toivotaan ettei siit koidu sulle harmii.
- JK
VAI NIIN
- ösöössösösösössöööö
...--...
- höpöhöpöä
voi että ja voi että höpö höpö että ja höpö voi että
- themeole2
Ihan ookoo kun ottaa huomioon Hanskiheihein iän. Ulkonäkö tekee vaikutuksen ja se Hanskiheihein teksteissäkin korostuu.
No onko tuossa nyt sitten jotakin erityistä ja uutta, niin ei; vastaavanlaisia tarinoita on maailma pullollaan. Ollaan teini-iänkumppanin kanssa, ihastutaan toiseen, ihmiset ikääntvät ja kuolevat ympäriltä.
On kuitenkin hyvä, että on Hanskiheihein kaltaisia nuoria jotka pystyvät kirjoittamaan avoimesti itselleen tärkeistä asioista, eivätkä ajaudu siihen tilanteeseen että muutaman vuoden kuluttua kaikkea omassa päässään pyöritelleinä lähtisivät tekemään Jokelan tai Kauhajoen kaltaisia tekoja.
Pojot Hanskiheiheille.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3177424Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662146- 1751827
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161362- 1121277
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91231Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691210RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j541146Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411071Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.2901019