Jos katsoitte eilen ulkolinjaa,jossa väitettiin suuren Amerikkalaisen pankin tahallaan aiheuttaneen yli 17 Triljooonan dollarin tappiot maailmalle ja että kaiken tämän takana olisi ääriuskovat,jotka aikovat romauttaa kaikkien valuuttojen arvot,jotta rahasta päästään eroon,koska raamatussa on sanottu,että raha on kaiken pahan alku ja juuri.Ja estää teokratian synnyn.
Eiköhän uskontojen aika ala olla ohi,on sen luokan terrorismista kyse.Että tahallaan aiheutettu maailmanlaajuinen velkakriisi,ja ihmisiä ammutaan ei minkään takia .Sehän tietäisi välitöntä kuolemantuomiota kiinnijääville.
Ääriuskovien salaliitto!
3
67
Vastaukset
- onku luvut oikein ?
Vilpitön kysymys kun et anna mitään lähteitä:
Onko tuo nyt oikeasti suomeksi 17 triljoonaa?
Oletko ottanut huomioon tämän että USAn biljoona on meidän miljardi, USAn triljoona meidän biljoona jne. ?- aloitt.
Luku tuli siitä ylen ulkolinja ohjelmasta,muuta lähdettä ei ollut,joten saattaa olla kokoluokka ero todelliseen,mutta asiayhteys tuntuu todenmukaiselta.Ja jos näin on huh huh.Uskon kyllä salaliiton olemassa oloon.Ei kai muuta motiivia tällaiselle toiminnalle voi olla olemassa.
- ateistin tuhot?
Se on kuule jokaisen yritettävä parhaansa ja hankittava oma pieni punainen tupa ja perunamaa. Silloin on parhaansa tehnyt eikä amerikan triljoonat merkkaa mitään. Vaikka tulisi mikä tahansa talousliitto ja bilderberg-unioni, ei suomalainen voi eikä saa maanpetoksen pelossa myydä/luovuttaa maata vieraan vallalle.
Kyllä se todellisuus pitäisi olla siten että jos olet itse hankkinut oman kodin ilman velkaa, ei kukaan toinen voi laittaa siihen velkaa, ja yrittää laillisesti lunastaa sitä pois sinulta. Toki aina ennen on ollut kunkkuja ja ties mitä, mutta kyllä jokaisen suomalaisen tulisi tajuta tämä peruslogiikka. Kohtuus ja oikeus. Lomaosakkeen ne saattavat viedä. Ehkä jopa verottaa ilmakehän hapesta, mutta ei siitä aiheutuvasta maksukyvyttömyydestä VOI tai SAA lunastaa omaa pientä kotia. Valtio voi kantaa järjettömiä velkoja, mutta siihen SINUN pieneen kotitonttiin, johon olet ostanut oikeuden, ei mielestäni voi kajota, ellet itse sitä halua.
Työ onkin sitten jo toinen seikka. Oloneuvoksen hintalappu maksanee maltaita ;)
Ei se uskonnon kieltäminen poista sitä ongelmaa, että joku laatii lain että kaikki omaisuus sosiaalisoidaan...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1711111
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän132857- 84793
- 51738
Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk55539Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä295533Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?37531Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t215489- 49477
Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs45472