Amatöörit liikenteessä Stadissa ja siksi...

2.0T 250hp

Kyykytin rajusti ala-arvoiset ajotaidot omaavia stadilaisia neliveto Audillani.. Viritykset hommattu just talven alla niin pois tieltä vaan kaikki nysvääjät prkele.. Onneks ei tarvinnut tänään pääväylille mennä kun siellä oli amatöörit jonottelemassa. Valoistakaan ei meinannu kaikenmaailman korealaiset ja ranskalaiset automobiilit päästä liikkeelle ollenkaan kun ite viereiseltä kaistalta lähdin kuin kuivakeleillä ja kotona olinkin ennätysajassa

7

105

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • .

onneksi olkoon vaan uudesta kokemuksestasi. Älä unohda luonnonlakeja sitten. Joku muu suomalainen saa selittää sen sinulle. Mulla ei nyt ole aikaa kun pitää maistella mallasjuomia kotona töllöä tuijotellen. Teillä aika menee paukkupakkasessa hinausautoja ja ambulansseja odotellessa, mutta enivei hyvää illanjatkoa kuitenkin ja älä palelluta itseäsi siellä tien päällä sitten.

• korttipoisheti

Tuo on hyvä... yrittää ajaa suojatiellä kävelevän päälle, auto törmäsi kun itse olin suojatiellä kävelemässä vain... v-8 mersuille laskuja ja vielä että autoa ei anneta tällaisen käsiin joka ei tunne liikennesääntöjä.

• Pro Peli

Kaveri on virittänyt autoaan ja silti löytyy vain 250hv!!! Heh noita tehoja löytyy nykyään jo ihan lähes tulkoon perusautoista. No toivottavasti saat pilisi märäksi kun amisvirvilälläsi lumipenkoissa pyörit.

Ja muista sekin että luontoäiti poistaa epäkelvot yksilöt myös liikenteestä ennenpitkää ja ajatusmaailmasi kuvastaa hyvin sitä että kuulut tuohon epäkelpoon joukkoon. Pienimunaiset pelkurihiiret ne autojaan virittelee ja niillä kehuu! You get it?

• .

vidun torvi. Onko kaikki nykypennut samanlaisia....?

• Pro Peli
        . kirjoitti:

vidun torvi. Onko kaikki nykypennut samanlaisia....?

En tiedä,kerro sinä! Olet varmasti pennumpi kuin minä niin luulen että sulla on parempaa tietoa. Vai kolahtiko omaan nilkkaan??

• .
        Pro Peli kirjoitti:

En tiedä,kerro sinä! Olet varmasti pennumpi kuin minä niin luulen että sulla on parempaa tietoa. Vai kolahtiko omaan nilkkaan??

En kerro. En ole. Kyllä on. Ei kolahtanut.

• jo ihan lähes tulkoo

eikö 2.0T Audi sitten ole ihan perusauto?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla

Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e2
      Mikkeli
      90
      2847
    2. Mitä jos saisit selville

että kaivattusi tekee susta pilaa?
      Ikävä
      208
      1121
    3. Mitä ajattelit ensimmäisenä kun

näit kaivattusi ekaa kertaa?
      Ikävä
      75
      1033
    4. Sofia teki aika pahat oharit

Leikkiikö Sofia kansainvälistä kosmopoliittia vai menikö rehdisti pupu pöksyyn, kun perui viestillä tulonsa puoli tunti
      Kotimaiset julkkisjuorut
      167
      947
    5. Mikä on sun ja kaivattusi nimen viimeinen kirjain?

Välillä näin päin...
      Ikävä
      66
      868
    6. Mikä on toinen nimesi?

Tiedätkö naisen?
      Ikävä
      65
      822
    7. Suomalaiset nuoret Eu:n köyhimpiä?

Suomalaisen nuoren varallisuus keskimäärin 5000e. Eu:ssa keskimäärin 25 000e.
      Maailman menoa
      93
      723
    8. Havaintoja ihmisen ulosteesta lenkkeilypoluilla

Oletteko havainneet ihmisen ulostetta taajamaa kiertävillä lenkkeilypoluilla?
      Kuhmo
      20
      676
    9. Mies, toivotko että kaivatullasi

olisi vähän isommat rinnat? Kuinka paljon isommat olisi kivat?
      Ikävä
      65
      665
    10. Peräännytkö nainen vai mitä sanot

Jos sanon sulle että rakastan sua? Suututko oletko vihainen vai olisiko tunteet molemminpuolisia?
      Ikävä
      57
      578
    Aihe