Kannustetaan suomalaisia tekemään lapsia. Miten se tehdään? Tehdään tulonsiirto lapsiperheille esim lisäämällä lapsinlisät kolminkertaisiksi ym tukea lisää. Työnantajille mahdollisuus tukea tulevaisuutta siis tulevaa työvoimaa. Edellämainittu varmasti halvin tie tulevaan työvoimapulaan kuin työvoiman tuonti muualta. Kiinalaiset ym vain lisääntyy ja sinne viedään kohta koko teollisuus ja väärällä poliitiikalla vain näivetymme. Tarvitaanko lisää työvoimaa kun väärä politiikka mahdollistaaa kansallisomaisuutemme siirtymisen ulkomaalaisten käsiin näin käynyt esim paperiteollisuudessa ym pörssiyhtiöissä. Politiikkojen tuettava Suomalaisuutta siksi olemme teidät valinnut meitä edustamaan.
Työvoimapula 2030
5
<50
Vastaukset
- ei tule työvoimapula
Otan osaa, että uskot porvareiden hapatusta kansalle. Porvareiden etu on että
asuntojen hinnat pysyy edelleen korkeina, osakepörssit pyörii, porukkaa lähinnä irtisanotaan ja vähintään lomautetaan, ja kulutus pidetään koko ajan käynnissä.
Älä usko valheisiin ! - Pikku Nilkki
Paska se vaan leijuu ilimassa!
- "valehtelijoiden klu
MITÄÄN TYÖVOIMAPULAA EI TULE! Samaa pkaa puhuttiin ja pakkosyötettiin jo -80-luvulla, että muka "vuosituhannen vaihteen jälkeen tulee työvoimapula"-mantraa. SATOJATUHANSIA ON TYÖTTÖMÄNÄ, SUOMALAISET (70.000) NUOTEY SYRJÄYTYNEET TAI SYRJÄYTYMÄSSÄ, PITKÄLLE LUKENEITA ALLE 40 V ON ILMAN ENSIMMÄISTÄKÄÄN TYÖPAIKKAA. TÄYTTÄ KSETUSTA, TAAS KERRAN, ETTEI TARVITSISI MAKSAA KENELLEKÄÄN KUNNON PALKKAA. Firmat heittävät väkeä ulos, muuttavat halpamaihin, ei kukaan moisia höpinöitä enää usko.
- "hämärän rajmailla"
Siis tietysti ALLE 30-V (EIKÄ SUINKAAN 40.V)
- Kreikan tie
Ehdotat lapsilisien kolminkertaistamista ja sitä rataa.Olet varmaan niin nuori ettet muista kun nykyinen Suomenpankin päänokka ehdotti politikkona ennen vaaleja lapsilisien nelinkertaistamista vaalivoiton toivossa.No demarit pääsivät silloin Holkerin hallitukseen ja tulostakin alkoi syntymään.Kyseinen henkilö pääsi valtioinvarainministeriksi ja avasi rahahanat ja vapautti rahamarkkinat yhdessä muun hallituksen kanssa.Ei tullut lapsilisiin korotusta vaan koko Suomi ajautui 90-luvun konkurssilamaan.Ministerimme livisti Brysseliin komissaariksi ja jätti muiden siivottovaksi sotkut.Tämä jos mikä osoittaa ettei taloudenpitoa pidä antaa sellaisten ihmisten hoidettavaksi millä ei ole muuta kuin polittista pyrkyryyttä.Noista ajoista mikään ei ole muuttunut miksikään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä792372Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1411526- 1331462
- 1581234
- 1091023
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten377950Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82774Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55724Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67694Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50683