Suositelkaa hyvää hieromasauvaa. Tarjolla on niin monenlaisia etten tiedä minkä ostaisin. Kaalimatoa joku väittää hyväksi. Toisen mielestä se ei ole hyvä. Mitään extremejättipiikkisauvaa en aio ostaa.
Mikä on paras hieromasauva?
10
6457
Vastaukset
Hei,
mikä on paras kenellekin, siksihän niitäon niin paljon, että on jokaiselle jotain, mutta otetaan tällainen pieni lähestyminen erittäin hyviin sauvoihin.
We-vibe-sauvat ovat todella laadukkaita, voimakkaita, monipuolisia, mutta myös melko hintavia. Meidän We-vibe-vibraattori maksoi vajaa 50€, mutta se on nimenomaan vibraattori usealla tärinäohjelmalla, eikä sauva, eli tuossa ei kauheasti sisälletyöntämisen iloa ole, koska pituudeltaan taitaa olla joku 13-14cm ja paksuus varmaan vajaa 3cm, mutta vibra on loistava siinä.
Sitten todella hyvä sauva, jollainen meillä on, on H2O Patriot. Maksaa reilu 20€ ja on äärettömän miellyttävää materiaalia, taipuu hyvin, hyvä vibra ja kokoa löytyy sen verran kivasti, että varmaan riittää, mutta ei silti ole mikään hirviökikkeli, vaan juuri hyvänkokoinen :)
Sinun pitää miettiä minkälaista haluat. Paksua, pitkää, portaaton tasainen vibra, vai rytmisiä voimakkaita tärinöitä, pehmeä, kova? Kaikki vaikuttaa, mutta mene kauppaan, ja tunnustele niitä käsillä, yleens seksikaupoissa on sellaisia "näytekappaleita", joita voi käsissä pyöritellä.. mutta vain käsissä :D .. ja jos eka on huono, niin toinen voi olla paljon kivempi. Täällä meidän leluja ja myös nuo mainitsemani sauvat. Tuo vaaleanliila on se We-vibe ja tuo pinkki on se H2O
http://kinkyjensalaisuuksiensali.blogspot.com/p/meidan-lelut.html- friiiiikki
Laskin että minulla on 32 seksivälinettä. Niistä 21 on hieromasauvoja. Ehdoton suosikkini on tämä: http://www.seksikutsut.com/PublishedService?pageID=9&itemcode=900188
Ei ole ihme että se on sen kaupan myydyin tuote. Se on aivan ihanan pehmeä. Värinää on varmasti riittävästi. Säädön puoliväli riittää minulle. Se on pehmeä kuin vaahtomuovi ja tuntuu siitä huolimatta liiankin voimakkaasti jos säätää värinän liian kovalle. - Nenäkoru
Mun mies ostelee hieromasauvoja lahjaksi merkkipäivinä ruusukimpun kera :D Liian isoja ja pieniä löytyy. Joissain värinä on ihan surkea. Paras on minustakin tuo pehmeä keskikokoinen jossa on riittävän voimakas värinä.
Jostain ihmeen syystä mieheni kuvittelee että nainen nauttisi eniten jostain jättimäisen suuresta kovasta sauvasta. Samanlaista olen kuullut ystävieni miehistä.
Miehen mieliksi olen työntänyt liian ison kovan sauvan sisääni. Löysältä on pillu tuntunut miehen pikkupilissä sen jälkeen. Liian iso ei tunnu hyvältä. Ei ne miehet vaan tajuu :)- pumpaten
Meillä on vaimolla useita sauvoja eli joka lähtöön kotona ja matkoilla on ruiskupenis ok.automatkalla on usein semmonen joka toimii kaukosäädöllä.
- liisas
Tuolta osoitteesta : www.helmisauva.fi löytyy todella nautonnollisia ja halpoja sauvoja. olen ostanut jerry small ja slim line g-spotin ja molemmat... aivaaan iihaniii... : )
- Anonyymi
Yksi ei riitä, rouvalla noin puolen kymmentä eri kokoja. Menkkojen jälkeen pientä sisään kun paikat vielä kireenä ja hellänä ja sitten normi käytössä on iso saiva käytössä. Tykkään vähän fistailla ja pitää paikat löysänä, siihen on nätti työntää kalu sisälle kun ei ahdista ja märkänä koko nainen.
Saa muuten pimpin helläksi isolla sauvalla kun reilusti käyttää, mut on rouvakin tyytyväinen.- Anonyymi
meillä rouva käyttää mun anukseen kun oon oikeen hherkäänä
- Anonyymi
Mitään hyvää kaalimato nimistä hieromasauvaa ei ole olemassa, eikä huonoa. Täältä: https://www.amazon.de/-/en/erotik löytyy edulliset työkalut kaikkiin vaivoihin.
- Anonyymi
En tiedä mikä paras, koska olen mies ja en käytä itseeni.
Nähnyt olen rajuimmin orgasmin ikinä, kun eräs vanhempi nainen masturboi. Käytti sellaista sauvan tapaista missä pyöreä suurehko pää ja jota täristä tussun päällä.
En tiedä mikä vekotin oikeasti on, onko joku hierontalaite vai mikä, mutta orgasmi oli kyllä järisyttävä nähdä. - Anonyymi
mulla ensin golden boy mahtuu nykysen sisälle joka 30 cm koiran pentu söi moottorin
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten suomalaiset miehet
On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää2592691puukkotappelu-keskella-tieta
https://www.paivanlehti.fi/puukkotappelu-keskella-tieta-kohta-toinen-miehista-makasi-elottomana-maassa/ Poliisi sai klo312373Missä Martina miehineen?
Onko tämä v. 2009 Turhin julkkis unohdettu nyt vallan? Mistä nyt tulee rahaa, kun ketään ei kiinnosta? Tähänkö päättyi M2581660Eräs läheinen sanoi
Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.571611- 711518
- 771334
- 701143
Suurimman myrskyilyn jälkeen
vakiintuu tyynenpi tunne. Entistä vakaampi, entistä varmempi. Aina vaikealla hetkellä auttaa, kun ajattelen sinua. Minul431115Miten pääsisin vielä tutustumaan sinuun?
Tekisi mieli etsiä sinut facebookista ja laittaa viestiä, se vaan olisi vähän noloa mutta silti haluaisin kokeilla. Siel391115Skandaali on persujen vaaliromahdus, ei jonkun metsän kaataminen
Huvittaa kuinka persut yrittävät saada heidän omasta skandaalistaan huomion aivan toisaalle. Persut ovat huonoja häviäm3201085