http://www.aamulehti.fi/Kotimaa/1194719123883/artikkeli/paina tama lakipykala mieleesi se voi pelastaa henkesi.html
LAITA TÄMÄ MIELEESI
3
89
Vastaukset
- Kake..
Suuntavilkun käyttö, ajovalot, ajoneuvon sijainti kaistalla..
Mitä jos olisi uusi inssiajo 10 vuoden välein, siellä voisi muistella
niitä ajotaitoja ja jos ei muistu mieleen niin ajot loppuu siihen.
Vähän valtiontukea tähän, inssiajo voisi olla hyvin edullinen/tulojenkin
mukaan menevä. Mutta jos saa hylkäyksen inssiajossa niin seuraava
inssiajo maksaisi paljon enemmän ja kolmannesta hylkäyksestä
pitäisi jo käydä hakemassa lisää oppia autokoulusta x-määrää
ennen kuin voi mennä kolmanteen inssiajoon.
Keneltä tälläinen olisi pois, no köyhältä 10 euron inssiajo 10 vuoden
välein ei varmaan taloutta kaataisi? Pahimmat örveltäjät varmaan
saataisiin pois liikenteestä joilla ei ole mitään käsitystä
autolla ajamisesta liikenteessä.- Lait käytäntöön
Eiköhän siellä ajokokeessa jokainen ajaisi niin pykälien mukaan kuin mahdollista. Tällöin mm. vilkunkäyttökin "muistuisi" jokaisen mieleen mutta siellä jokapäiväisessä liikenteesä se vilkku ei vilkkuisi kuten ei ennenkään. Ei tämä pakollinen 10-vuotisajokoe mitään muuttaisi koska asenteissa se vika on ei siinä ettei niitä sääntöjä tunnettaisi!
- cdcd222
Lait käytäntöön kirjoitti:
Eiköhän siellä ajokokeessa jokainen ajaisi niin pykälien mukaan kuin mahdollista. Tällöin mm. vilkunkäyttökin "muistuisi" jokaisen mieleen mutta siellä jokapäiväisessä liikenteesä se vilkku ei vilkkuisi kuten ei ennenkään. Ei tämä pakollinen 10-vuotisajokoe mitään muuttaisi koska asenteissa se vika on ei siinä ettei niitä sääntöjä tunnettaisi!
Mutta se inssiajo pitäisikin olla tarkkakoe, kyllä ne huonot suuntavilkunkäyttäjät
siellä virheitä ottaisi ihan taatusti koska se on tapa josta ei pääse
eroon eikä kyse ole niinkään taidoista.
Niin voi olla että olisi turhaa..
Onhan nämä haasteellisia asioita, mikä olisi hyvä keino.
Koska hyviä veronmaksajia kuitenkin tarvitaan tien päälle
että ei niitä onnettomia kuskeja kaikkia voida poistaa
koska se ajaminen loppuisi sitten kaikilta.
Miten olisi paljon tiukempi virhepistesysteemi ja valvontaa lisää.
Tuossakin kusee jo se toinen koska poliisilta viedään resursseja
koko ajan pois.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä692010- 1291396
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1321363- 1431082
- 103932
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten348868Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82754Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55694Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50673Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67664