Paljastan Niinistön tulevan presidentinvaalivoiton kunniaksi kaikki tämän päiväiset pelivalintani.
Perusteluja en millään ehdi enkä jaksa kirjoittaa kun kohteita on näin monta. Sopivassa suhteessa ns. varmoja ja hyväkertoimisia singlehakuja. Varmat tuplina ja "epävarmemmat" singlenä.
Ajax - Utrecht 1 1
Sevilla - Villarreal 2
Heracles - Eindhoven 2
Palermo - Atalanta 1
Chievo - Parma 2
Genoa - Lazio 1
Berdych - Monfils 1
Bochum - Hansa Rostock 2
Harkinnassa vielä NY Giants
Vaalipäivän vilautukset!
3
148
Vastaukset
Näkyy Niinistön kerroin olevan 1.01 ja Haaviston 15.00 Nordicbetillä. Ilmeisesti Niinistön kerroin on ollut korkeampi vielä vähän aikaa sitten, mutta onhan tuokin ylikerroin, sillä ei Haavisto tule ikinä valituksi, vaikka kaikki Suomen homot aktivoituisivat ja lähtisivät äänestämään. Mutta koska nyt on kylmä ilma, niin taitaa pikemminkin käydä niin päin, että sivarihomot jäävät kotiin ja karaistuneet armeijan käyneet heterot lähtevät varmistamaan, ettei presidentinlinnan juhlia isännöi miespari ensi joulukuussa. Heh, varmaan tästäkin huumoritokaisusta joku pahoittaa mielensä...
Kyösti ei ole jaksanut scouttailla sunnuntain urheiluja, mutta saattaa olla, että nykäisee ihan huvikseen vaikka Malia (vs. Gabon). Tasurihan siitä tulee kuitenkin, koska kyseessä on pudotuspeli, mutta tasureita Kyösti ei tykkää pelata. Jo aiemmin Kyösti päätti, että jos betsaa Super Bowlia, niin Giantsia sitten. Vaikuttaisi siltä, että Eli Manningilla on henkinen yliote Tom Bradystä, mutta kyllähän tässä pelissä voi käydä miten vain. Pleijareissa on ollut jännittäviä otteluita ja toivottavasti tästäkin tulee sellainen!
PS. Tuossa vielä Kyöstin valistunut arvaus Niinistö-Haavisto -kaksintaistelun prosenteiksi: 61-39.- '''''''''''''''''
"että sivarihomot jäävät kotiin ja karaistuneet armeijan käyneet heterot lähtevät varmistamaan, ettei presidentinlinnan juhlia isännöi miespari ensi joulukuussa."
Menikö jotain väärin kenties Kyösti? Homojen kannalle menit.
Haavistolla ei ole selkärankaa. Muut sanelee Haavistolle miten asiat tehdään.
Kaikkihan me tiedetään että homot ovat nyssyjä. Se vaan on tosi asia ei siitä mihinkään pääse. - :((((
^ Paistaa aikalailla homous tuosta viestistä läpi:(
Pelkäät olla se mikä oikeasti olet.?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä792372Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1411526- 1331462
- 1581234
- 1091023
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten377950Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82774Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55724Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67694Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50683