lähettäkää linkkejä missä naiset kakkaa toisen suuhun
pidän moisesta touhusta mutta ainoastaan naisten kesken
olis kiva tietää onko muita naisia jolla olisi samat halut
ota yhteyttä
kakka tyttö
5
2480
Vastaukset
- Auttaja.
Linkkejä on tuhansia. Ota ne Googlesta.
- Seppo riuttala 36v.
Ennen kun mulla oli windows-xp ja emule ohjelma toimi kunnolla löysin tosi hyviä kakka ja pissaelokuvia muulilla. Valitettavasti en nykyään windows vistassa ole saanut emule ohjelmaa toimimaan. Liittyisiköhän palomuuriin tai jotain sellaista. Mut jos emulen saa toimimaan ja löytää siihen hyvät palvelimet niin pelkkä hakusana scat voi jo tuoda hyviä kakkavideoita paljonkin. Itse tykkään kyl enemmän hakusanasta golden shower.
- älli
www.scatrina.com
- lutfd
Ihme ettei seriffi ole poistanut tätä kakka tyttö -viestiä????? ON TÄLLEKIN KATEGORIALLE OMAT KATSOJANSA.
- wswws
taitaa olla paremminkin kakkapoika kuin tyttö:D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291343
- 100861
- 75693
- 50577
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa12493ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40474Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153441Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30407- 25381
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;174372