Vaimo ehdotti vieraissa käyntiä....MIKSI?

Mies eksyksissä

Nyt tarvitaan hyviä vinkkejä mikä on pielessä....
Olen mielestäni ihan ok näköinen urheilullinen 37v mies ja isä, sekä ihan kohtuullisen hyväpalkkaisessa vaativassa työssä. Kotitöistä hoidan suurimman osan ja tietysti kaikki työt mitä omakotitaloon, pihaan ja puutarhaan ja autoon tulee. Vaimo on ottanut vastuulleen lähinnä pyykkikoneen täytön ja käynnistämisen. Vien lapset harrastuksiin, katson läksyjen perään, leikin lasten kanssa ja yritän viettää laatuaikaa perhekeskeisesti.
Vaimoa en tietysti unohda pitää hyvänä. Joka aamu yritän halata ja suudella vaimoa ilman vastakaikua. Illalla kun menemme nukkumaan vaimo kääntää selän ja lukee kirjaa ja laittaa valon pois ilman ja alkaa nukkumaan. Muistan myös hieroa vaimon hartioita ja jalkoja pari kertaa viikossa, koska tiedän, että se tuntuu hyvälle ja itsekin voisin joskus haluta sitä. Vaimo saa myös omaa aikaa sen verran kuin haluaa ja käykin jumpassa, lenkillä, kaverereitten luona ym. Saa omaa aikaa ja rauhaa kun vain haluaa.

Tietysti sama naama alkaa puuduttamaan jossain vaiheessa, kun on ollut naimisissa 12 vuotta. Yritän kuitenkin olla rakastava aviomies ja huomioida vaimoa monella tavalla, myös kalliilla lahjoilla ym ym. Seksiä meillä on 2krt kuussa ja sekin vaimon ehdoilla, vaikka itse haluaisin useamminkin rakkaani kanssa. Nyt kuitenkin vaimo ehdotti, että voisin käydä luvalla vieraissa? En kuitenkaan ole sitä tyyppiä, joka juoksee joka kukassa vaan haluan olla saman naisen kanssa. Olen alkanut miettiä jo eroa ja tuo vieraissa käynti alkaa olemaan sellainen kommentti, että ehkä tuolla jossain on Nainen, joka osaisi ottaa ja antaa hellyyttä.
Tärkeä pointti tähän, ennen kuin ehdotetaan puhumista ja parisuhdeterapiaa, niin tähän ei vaimo halua ja kuulemma puhuminen on turhaa???

Kertokaa hyvät Naiset, että mikä tässä nyt mättää??

255

19234

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ted1215

      Olen mies, mutta vastaan silti: HÄN PETTÄÄ SINUA (tai sitten on rakastanut toiseen ja pettäminen on suunnitelmissa).

      Hän haluaa että sinä jätät hänet, koska hän ei itse sitä raaski tehdä.

      Tarjoa hänelle "helppo" tie poistua suhteestanne, mutta pidä puolesi.

      Olen pahoillani.

      • .Cleopatra.

        Olen samaa mieltä, että vaimosi ilmeisesti "pettää" sinua, tai ainakin on kiinnostunut jostakin toisesta, vaikka fyysistä pettämistä ei olisi ollutkaan. Ota ero, olet liian hyvä mies hänelle! Olispas tuollaisia miehiä enempi, kun sinä olet!

        Hän ei todellakaan osaa antaa arvoa sinulle ja sinun "ponnisteluillesi" Ansaitset parempaa ehdottomasti!


      • Kaapista ulos.
        .Cleopatra. kirjoitti:

        Olen samaa mieltä, että vaimosi ilmeisesti "pettää" sinua, tai ainakin on kiinnostunut jostakin toisesta, vaikka fyysistä pettämistä ei olisi ollutkaan. Ota ero, olet liian hyvä mies hänelle! Olispas tuollaisia miehiä enempi, kun sinä olet!

        Hän ei todellakaan osaa antaa arvoa sinulle ja sinun "ponnisteluillesi" Ansaitset parempaa ehdottomasti!

        Joo, sillä on toinen mut se toinen on nainen kanssa.

        Eli vaimos on huomannu olevansa kiinnostunut NAISISTA!!!

        ja sillon ei oo enää paluuta miehiin.


      • Menkää halpaan :D
        Kaapista ulos. kirjoitti:

        Joo, sillä on toinen mut se toinen on nainen kanssa.

        Eli vaimos on huomannu olevansa kiinnostunut NAISISTA!!!

        ja sillon ei oo enää paluuta miehiin.

        Tarkkaavaisuutta lukijat.

        Tuo aloitus muiden lailla on julkaistu aiemminkin, vuosien saatossa ja nyt kopioitu, hieman muunneltuna ja täräytetty uudelleen. Julkaisun takana luultavasti sama huomion hakuinen tyyppi. Hänen käsialaansa ovat erilaiset ero kirjoitukset ja sitten naureskelevat kimpassa muijan kanssa.

        Jossain välissä hän kertoo että tämäkin aloitus on "kuvitteellinen" tilanne.


      • ylläpito masinoi
        Menkää halpaan :D kirjoitti:

        Tarkkaavaisuutta lukijat.

        Tuo aloitus muiden lailla on julkaistu aiemminkin, vuosien saatossa ja nyt kopioitu, hieman muunneltuna ja täräytetty uudelleen. Julkaisun takana luultavasti sama huomion hakuinen tyyppi. Hänen käsialaansa ovat erilaiset ero kirjoitukset ja sitten naureskelevat kimpassa muijan kanssa.

        Jossain välissä hän kertoo että tämäkin aloitus on "kuvitteellinen" tilanne.

        Ja nämä on aina kuvan kera suoli24:n etusivulla. Siitä voi tehdä johtopäätöksen mistä syyllinen löytyy.


      • kilkkaus
        Menkää halpaan :D kirjoitti:

        Tarkkaavaisuutta lukijat.

        Tuo aloitus muiden lailla on julkaistu aiemminkin, vuosien saatossa ja nyt kopioitu, hieman muunneltuna ja täräytetty uudelleen. Julkaisun takana luultavasti sama huomion hakuinen tyyppi. Hänen käsialaansa ovat erilaiset ero kirjoitukset ja sitten naureskelevat kimpassa muijan kanssa.

        Jossain välissä hän kertoo että tämäkin aloitus on "kuvitteellinen" tilanne.

        Niinpä,klikkaus se on klikkaus tällekin palstalle.


      • kilkkaus
        kilkkaus kirjoitti:

        Niinpä,klikkaus se on klikkaus tällekin palstalle.

        Näiden tarinoiden takana on jännittävät naiset mercantus timeworksista josta selvännäkijä antaa kyselymallit prince2 kurssille.


      • Lipanalta menee...
        Menkää halpaan :D kirjoitti:

        Tarkkaavaisuutta lukijat.

        Tuo aloitus muiden lailla on julkaistu aiemminkin, vuosien saatossa ja nyt kopioitu, hieman muunneltuna ja täräytetty uudelleen. Julkaisun takana luultavasti sama huomion hakuinen tyyppi. Hänen käsialaansa ovat erilaiset ero kirjoitukset ja sitten naureskelevat kimpassa muijan kanssa.

        Jossain välissä hän kertoo että tämäkin aloitus on "kuvitteellinen" tilanne.

        Niin tämä on sitä suomi24:n taktiikkaa: heillä on palkattuna aloitteentekijöitä tähän keskustelupalstalle jotka keksivät mitä ihmeellisempiä tarinoita joita sitten aletaan koko lukijakunnan toimesta analysoimaan. Aika säälittävä tapa yrittää sitoa tälle sivustolle käyttäjiä.

        Voisihan sitä itsekin pistää alatusleikin käyntiin ja heittää tänne sellaista bullshittiä perhe-/seksielämän puolelta että heikommilla korvat punottais... mutta kun siitä ei sivusto maksa meille normi lukijoille mitään... Kuinkahan pääsisi tän sivuston ylläpitäjän palkkalistoille?


      • "askel pois"

        Täysin samaan mieltä kirjoittajan "olen pahoillani". Vaimosi pettää sinua ja haluaa erota, mutta tosiaan ei sitä halua sinulle sanoa. Ota ero. Sitten vaimosi pääsee sanomaan kaikille, että ukko halus eron... Olet ansainnut paremman parisuhteen, kun mitä vaimosi sinulle antaa.

        Näin se vaan on, ota askel eteenpäin


      • vucko

        Samaa mieltä olen, jos kiinnostus lopahtaa noin ja ehdotetaan että voi vieraissa käydä, niin todennäköisesti jo itse ainakin suunnittelee sitä.


      • Doctor xx

        Hyvin todennäköisesti kysymys on juuri tuosta. Toinen mahdollisuus on se, että hänellä on jokin kasvain sellaisella alueella, että se vaikuttaa hänen hormoonitasoaan alentavasti.


      • Lukijoiden kalastus.
        ylläpito masinoi kirjoitti:

        Ja nämä on aina kuvan kera suoli24:n etusivulla. Siitä voi tehdä johtopäätöksen mistä syyllinen löytyy.

        Jep. Tekemällä tehtyjä, keksittyjä stooreja Hertta vihko sarjasta.


      • KOKEMUKSIA

        ENSIMMÄINEN MERKKI SIITÄ, ETTÄ AVIOLIITTONNE ON OHI !!!

        EI TARVITSE OLLA PETTÄMISTÄ VAAN YKSINKERTAISESTI KYLLÄSTYMINEN


        VARAUDU MYÖS RIITAISAAN EROON JOS TEILLÄ LAPSIA TAI OMAISUUTTA


        HYEENA TULEE JOSSAKIN VAIHEESSA ESIIN


      • yaris

        Yhdyn edelliseen.Tee avioehto, sitten ettei akkasi saa mitään.


      • tompska81
        Lipanalta menee... kirjoitti:

        Niin tämä on sitä suomi24:n taktiikkaa: heillä on palkattuna aloitteentekijöitä tähän keskustelupalstalle jotka keksivät mitä ihmeellisempiä tarinoita joita sitten aletaan koko lukijakunnan toimesta analysoimaan. Aika säälittävä tapa yrittää sitoa tälle sivustolle käyttäjiä.

        Voisihan sitä itsekin pistää alatusleikin käyntiin ja heittää tänne sellaista bullshittiä perhe-/seksielämän puolelta että heikommilla korvat punottais... mutta kun siitä ei sivusto maksa meille normi lukijoille mitään... Kuinkahan pääsisi tän sivuston ylläpitäjän palkkalistoille?

        Ihan jäätävän hyviä mielikuvituksia ihmisillä..mitä sitte vaikka joku laittaa omasta huvistaan tällaista liikkeelle???joku tykkää laittaa ja moni on innoissaan kun saa vastailla "eron partaalla olevalle"! annetaan ihmisille se nautinto...ei koiteta päteä jonain tohtorina!


      • Sikaniska1

        Hmmm noi lauseet pitä paikkansa, ilmeisesti vaimosi todella pettää sinua, eikä saa sitä sanotuksi. Ehdottaa asioita joita voisit myös tehdä......koska tekee itse sitä, saisi tunnoilleen lohtua.....

        Eroa katso mitä tuleman pitää


      • Pieta O
        Lukijoiden kalastus. kirjoitti:

        Jep. Tekemällä tehtyjä, keksittyjä stooreja Hertta vihko sarjasta.

        On kyllä niin toden tuntuinen juttu että en uskoisi?...!!!!

        Olisko joku noin paatunut tyyppi, että kehtaisi kopioida jutun - näin vakavasta aiheesta?


      • MrUkko
        KOKEMUKSIA kirjoitti:

        ENSIMMÄINEN MERKKI SIITÄ, ETTÄ AVIOLIITTONNE ON OHI !!!

        EI TARVITSE OLLA PETTÄMISTÄ VAAN YKSINKERTAISESTI KYLLÄSTYMINEN


        VARAUDU MYÖS RIITAISAAN EROON JOS TEILLÄ LAPSIA TAI OMAISUUTTA


        HYEENA TULEE JOSSAKIN VAIHEESSA ESIIN

        Ei se mitään ohi ole, tällaisia kausia tulee kaikille. Ok, sano, että käyt vieraissa, mutta et todellisuudessa käy vaan odotat mitä tuleman pitää. Ota enemmän omaa aikaa. Kyllä se siitä ...


      • .Cleopatra. kirjoitti:

        Olen samaa mieltä, että vaimosi ilmeisesti "pettää" sinua, tai ainakin on kiinnostunut jostakin toisesta, vaikka fyysistä pettämistä ei olisi ollutkaan. Ota ero, olet liian hyvä mies hänelle! Olispas tuollaisia miehiä enempi, kun sinä olet!

        Hän ei todellakaan osaa antaa arvoa sinulle ja sinun "ponnisteluillesi" Ansaitset parempaa ehdottomasti!

        Al(o)ittajalle,
        olet liian hyvä mies ollaksesi totta, en usko sinua. Teet lähes kaikki kotityöt, hoidat lapset etc.
        Etkä ikinä ole edes ajatellut käydä vieraissa tai vaihtaa vaimoa, ennenkuin rakas vaimosi sitä sinulle ehdotti?
        Seksistä et ole edes kiinnostunut?


      • MITÄH??!
        .Cleopatra. kirjoitti:

        Olen samaa mieltä, että vaimosi ilmeisesti "pettää" sinua, tai ainakin on kiinnostunut jostakin toisesta, vaikka fyysistä pettämistä ei olisi ollutkaan. Ota ero, olet liian hyvä mies hänelle! Olispas tuollaisia miehiä enempi, kun sinä olet!

        Hän ei todellakaan osaa antaa arvoa sinulle ja sinun "ponnisteluillesi" Ansaitset parempaa ehdottomasti!

        Kuinka niin ap on liian hyvä mies vaimolle joka harvinaisen vapaamielisenä ihmisenä on valmis päästämään ilmeisen puutteessa olevan miehensä pukille vieraan kanssa - EIKÖ TÄMÄ KUULOSTA UNELMALTA ???? Yhdessä he voivat päättää myöhemmin mitä tekevät kuin aikuiset ihmiset.


    • Nainen 1

      En kyllä ymmärrä, kysy suoraan ja ota se "ero" asia esille. Kissa pöydälle, niinkuin meidän perheessä ja parisuhteessa. Olen ollut kohta 22 vuotta naimisissa saman ihanan miehen kanssa ja meitä on koelteltu anopin taholta, ja nyt tämä velka loukku missä olemme.. meidän avioliiton salaisuus lienee, sama elämän katsomus ja arvot, ja puhuminen kaikesta. Välillä huudetaan ja puidaan kaikkea mahdollista yö myöhällä, mutta sitten kun asiat on keskusteltu niin rakkaus vaan syvenee. Avioliitto on uhraamista, ja tasapainoilua.
      Sano vaimollesi että minulla on oikeus totuuteen,.. onko sulla joku toinen vai oletko kenties etsimässä toista, jos ehdotat minulle tuommoista niin perustele se koska itse en sitä puolisolleni tekisi. Mutta, jos ei toimi niin sitten lähdetään!

      • sinulle

        MOIKKA
        mieti mitä itse haluat..mutta moineesi kuvailu kuulostaansiltä että naisellasi on jotain muuta menossa, tiedän omalta kokemuksestani...tein itse samallalla lailla ennen kuin erosin miehestäni ja uskallinnin sanoa että tämä on tässä- Minulla oli toinen suhde joka ei toiminut......hyvä niin...omalta osaltani..mutta en meinannut uskaltaa päästää irti entisestä elämästä kun pelkäsin etten pärjäää--nyt olen onnellinen ja toivon sinulle samaa..elämä jatkuu vaikka tuntuu että aina ei meinaa pärjätä--


      • moro
        sinulle kirjoitti:

        MOIKKA
        mieti mitä itse haluat..mutta moineesi kuvailu kuulostaansiltä että naisellasi on jotain muuta menossa, tiedän omalta kokemuksestani...tein itse samallalla lailla ennen kuin erosin miehestäni ja uskallinnin sanoa että tämä on tässä- Minulla oli toinen suhde joka ei toiminut......hyvä niin...omalta osaltani..mutta en meinannut uskaltaa päästää irti entisestä elämästä kun pelkäsin etten pärjäää--nyt olen onnellinen ja toivon sinulle samaa..elämä jatkuu vaikka tuntuu että aina ei meinaa pärjätä--

        joo minä olen sitä mieltä kans ku akat ku iskee uuteen mieheen silmäsä,niin ei voi enää mitään.akat pettää miestään kuiteskin vaikka ei sitä myöntäisikään.akat on kieroja ja osaa peitellä tekojaan.kokemusta on.


      • Avioliittokin

        Velkaloukku, elämänkatsomus ja -arvot. Yhdyssanoja.


      • Sananlaskut 2
        Avioliittokin kirjoitti:

        Velkaloukku, elämänkatsomus ja -arvot. Yhdyssanoja.

        Avioliitto voi olla myös siunaus, jos Luoja antaa rakkautta ja ymmärrystä. Sillä ihmisen viisaus ja ymmärrys tulee Jumalalta. Salomonilla on tähänkin viisautta:

        "Ota varteen, poikani, mitä sinulle sanon, pidä mielessäsi minun neuvoni.
        Herkistä korvasi kuulemaan viisautta, avaa sydämesi ymmärrykselle, pyydä tietoa avuksi, korota äänesi ja kutsu ymmärrystä. Etsi sitä kuin hopeaa, tavoittele niin kuin kätkettyä aarretta. Silloin tajuat, mitä on Herran pelko, opit, mitä on Jumalan tunteminen, sillä viisaus tulee Herralta, hän antaa tiedon ja ymmärryksen. Hän auttaa oikeamieliset menestykseen, kilven tavoin hän on vilpittömien suojana, hän varjelee oikeuden tien ja turvaa omiensa polut.
        Silloin ymmärrät, mitä oikeus ja vanhurskaus on, pysyt alusta loppuun oikeamielisten tiellä.

        Silloin viisaus tulee sydämeesi ja tieto ilahduttaa mieltäsi, maltti on sinun turvanasi, varjelijanasi ymmärrys. Ne pitävät sinut etäällä pahuuden teistä, ihmisistä, jotka viettelevät väärään, jotka ovat loitonneet oikealta tieltä ja kulkevat pimeyden polkuja,jotka iloitsevat konnantöistään, riemuitsevat siitä, mikä on kieroa ja väärää. Heidän polkunsa kaartelevat sinne tänne, ja niin he kulkevat harhaan. Pidä vierelläsi viisaus, se torjuu vieraan naisen, joka sanoillaan sinua julkeasti viekoittelee.

        Hän on hylännyt elämänkumppaninsa, unohtanut Jumalan solmiman liiton.
        Hänen ovensa on tuonelan ovi, hänen tiensä vie varjojen maahan.
        Joka hänen luokseen menee, ei palaa, ei enää tavoita elämän tietä.
        Sinut ohjatkoon viisaus oikealle tielle, sille, jota vanhurskaat kulkevat.
        Oikeamieliset perivät maan, rehelliset saavat asua siellä, mutta jumalattomat temmataan juuriltaan, luopiot pyyhkäistään maan päältä."


      • Pieta O
        Sananlaskut 2 kirjoitti:

        Avioliitto voi olla myös siunaus, jos Luoja antaa rakkautta ja ymmärrystä. Sillä ihmisen viisaus ja ymmärrys tulee Jumalalta. Salomonilla on tähänkin viisautta:

        "Ota varteen, poikani, mitä sinulle sanon, pidä mielessäsi minun neuvoni.
        Herkistä korvasi kuulemaan viisautta, avaa sydämesi ymmärrykselle, pyydä tietoa avuksi, korota äänesi ja kutsu ymmärrystä. Etsi sitä kuin hopeaa, tavoittele niin kuin kätkettyä aarretta. Silloin tajuat, mitä on Herran pelko, opit, mitä on Jumalan tunteminen, sillä viisaus tulee Herralta, hän antaa tiedon ja ymmärryksen. Hän auttaa oikeamieliset menestykseen, kilven tavoin hän on vilpittömien suojana, hän varjelee oikeuden tien ja turvaa omiensa polut.
        Silloin ymmärrät, mitä oikeus ja vanhurskaus on, pysyt alusta loppuun oikeamielisten tiellä.

        Silloin viisaus tulee sydämeesi ja tieto ilahduttaa mieltäsi, maltti on sinun turvanasi, varjelijanasi ymmärrys. Ne pitävät sinut etäällä pahuuden teistä, ihmisistä, jotka viettelevät väärään, jotka ovat loitonneet oikealta tieltä ja kulkevat pimeyden polkuja,jotka iloitsevat konnantöistään, riemuitsevat siitä, mikä on kieroa ja väärää. Heidän polkunsa kaartelevat sinne tänne, ja niin he kulkevat harhaan. Pidä vierelläsi viisaus, se torjuu vieraan naisen, joka sanoillaan sinua julkeasti viekoittelee.

        Hän on hylännyt elämänkumppaninsa, unohtanut Jumalan solmiman liiton.
        Hänen ovensa on tuonelan ovi, hänen tiensä vie varjojen maahan.
        Joka hänen luokseen menee, ei palaa, ei enää tavoita elämän tietä.
        Sinut ohjatkoon viisaus oikealle tielle, sille, jota vanhurskaat kulkevat.
        Oikeamieliset perivät maan, rehelliset saavat asua siellä, mutta jumalattomat temmataan juuriltaan, luopiot pyyhkäistään maan päältä."

        Ihan hyvä kirjoitus, mutta mites olisi Korkeaveisu?

        Vaikka neljäs luku, vitos-jakeesta etiäpäin:

        "Sinun rintasi ovat kuin kaksi nuorta peuraa, kuin gasellin kaksoiset, ja suusi on suloinen, kuin granaattiomena, jalkasi ovat kuin kaksi Daavidin tornia, upeaksi linnoituksiksi rakennettu. . . ja niin eteenpäin.

        Tässä kyllästymisen vaiheessa tarvitaan Uutta viiniä, Uusia tuulia, tarvitaan Ilmestyskirjan mukaisesti uudistunutta henkeä:

        Katso, uudeksi minä teen KAIKKI!!!!!! (ei siis kuivasti ja kylmästi ja rasittavasti, borig, BORIG, BORIG, kuinka kyllästyttäväksi parisuhdekin oi mennä jos noudatetaan vanhoja kaavoja!

        Oikea Jeesus, siis se oikea TODELLINEN Jeesus - luo aina uutta.


    • mars mars

      Olet varmasti hyvä mies, mutta ihan liian kiltti. Olet orjan asemassa. Jätä vaimo vähemmälle hyysäämiselle ja huomiolle, riitele, komentele ja vaadi enemmän.

      • klj

        Samaa mieltä. Vaimosi pääsee liian helpolla. Ei ole enää kotona eikä parisuhteessa hänelle mitään haastetta. Jätä kotityöt tekemättä, riitele vaimosi kanssa, joku tekaistu syy luulis aina lötyvän. Kiusoittele häntä, hyväile hiukan mutta älä mene pidemmälle.... Ja mene omia menojasi kyselemättä aina lupaa tai ilmoitamatta missä olet. Jos ei hetken päästä ala kiinnostusta taas löytymään niin se suhde on sitten siinä....


      • -
        klj kirjoitti:

        Samaa mieltä. Vaimosi pääsee liian helpolla. Ei ole enää kotona eikä parisuhteessa hänelle mitään haastetta. Jätä kotityöt tekemättä, riitele vaimosi kanssa, joku tekaistu syy luulis aina lötyvän. Kiusoittele häntä, hyväile hiukan mutta älä mene pidemmälle.... Ja mene omia menojasi kyselemättä aina lupaa tai ilmoitamatta missä olet. Jos ei hetken päästä ala kiinnostusta taas löytymään niin se suhde on sitten siinä....

        Onko se niin että jotkut naiset haluavat "voittajamiehen" ja mies on luuseri jos hän pitää naista hyvänä ja uhraa oman elämänsä naisen vuoksi?

        Eli tulisiko miehen uhrata elämänsä ennemmin kilpaillakseen muiden miesten kesken eli keskittyen vaikkapa työelämään sen sijaan että keskittyisi parisuhteeseen tai perheeseen?

        Voi olla että jotkut naiset haluavat miehen keskittyvän ennemmin parisuhteeseen ja perheeseen, mutta haluavatko sellaiset naiset miehen keskittyvän kilpailemaan miesten kesken jotka haluavat itse kilpailla muiden naisten kanssa siitä kenellä on paras uros?

        Eli voiko kyseisessä tapauksessa olla kyse siitä että nainen haki parempia sosiaalisia suhteita miehen kautta sen sijaan että olisi hakenut rakkautta ja luottamusta?


    • lähtölaskenta

      öö...se haluu erota, näin saa syyllisyyden tunteen pois kun saa käymään sut vieraissa.Usko se ottaa lopulta eron susta.Ei kukaan voi katsella vierestä onnellisesna syrjähyppyjä, toisaalta oletteko edes enää onnellisia, ehkä olis aina kohdata totuus ja jutella rehellisesti, sitä kautta syntyy molempia kunnioittavia päätöksiä, aikuisten ihmisten ei tartte alkaa pelaamaan perheellä! hep!

    • it´s over?

      MIKSI SINÄ ROIKUT HÄNESSÄ, OLET SÄÄLITTÄVÄ!!?!

    • Ted1215

      En nyt lähtisi kutsumaan aloittajaa "säälittäväksi" kuvauksen perusteella. Pikemminkin hämmentynyt "kunnollinen" mies.

      • diin do tuota

        Vaikuttaisi että asia tulee miehelle pommina, vaikka varmasti on kieltämistä.
        syy: mies on varmaankin läheisriippuvainen vaimostaan eikä halua avata niitä silmiä että kaikki on jo liian pielessä
        En puhunut mitään kunnollisuudesta mut kukka tukehtuu jos tukahduttaa ja riippuen rakastaa........


      • mars mars
        diin do tuota kirjoitti:

        Vaikuttaisi että asia tulee miehelle pommina, vaikka varmasti on kieltämistä.
        syy: mies on varmaankin läheisriippuvainen vaimostaan eikä halua avata niitä silmiä että kaikki on jo liian pielessä
        En puhunut mitään kunnollisuudesta mut kukka tukehtuu jos tukahduttaa ja riippuen rakastaa........

        Höpö höpö! Todennäköisesti kyseessä on hyvä rakastava mies ja isä, joka on sattunut satsaamaan panoksensa tyypilliseen itseensä kääntyneeseen, perusmasentuneeseen vaativaan itsekkääseen luuskaan, jota "ahistaa" heti kun jotain pitäisi tehdä tai osata antaa.

        Herää mies! Tee niinkuin vaimosi ehdottaa, hanki suhde. Tai kaksi. Älä välitä hänestä enää, ei hänkään välitä sinusta.


    • cdrw

      Sama tilanne oikeastaan kun meillä sillä erotuksella että toi vaihe on jo jäänyt taakse ja olen sopeutunut elämään, jossa en vain syty miehestäni seksuaalisesti. Seksimme on kyllä monipuolista ja vaihtelevaa, koska en jaksa kuluttaa energiaani siihen lahnottamiseen ja pantavana olemiseen. Olen varma, että mieheni saa parasta seksiä mitä maapallolta saa. Siksi kehoitankin häntä malttamaan näppinsä, jos mielii saada kerran-kaksi viikossa.

      Olenmme käyneet tasan samat keskustelut, aivan sama kuvio meilläkin tuon työnjaon osalta. Minä en puutu jos ei tarvitse, mutta teen jos tarvitsee. Kunhan ei vain leiki marttyyria. Olen sanonut, että kaikki mitä tekee, tekee ilolla sillä meillä on vain tämä yksi elämä ja lapset eivät tarvitse kuin rakkautta. Kaikki muu on turhaa.

      ai, mutta yksi erotus meillä on teihin nähden: Minä olen se, joka olisin halunnut käydä terapiassa avioliiton takia -mies ei. Joten hänen valinta kunhan ei valita!

      • voi taivas

        Eiks sun vartalo mee vähän hukkaan "lahnomisessa", ajattelitko joskus saada aprempaa seksiä joltain muulta joka uskaltaa kohdata eikä vain panna?


      • ed
        voi taivas kirjoitti:

        Eiks sun vartalo mee vähän hukkaan "lahnomisessa", ajattelitko joskus saada aprempaa seksiä joltain muulta joka uskaltaa kohdata eikä vain panna?

        No vikahan ei ole miehessäni, joka aidosti ja vilpittömästi rakastaa minua ja hellii, huolehtii. Hän vain sattuu olemaan seksuaalisesti normaali mies, joka pitää seksistä ja naisista. Asiat vois olla paljon huonomminkin. Et vissiin lukenu kun sanoin että en lahnota -enää, vaan olen mukana hyvässä seksissä.

        ;-)


      • 14+8
        ed kirjoitti:

        No vikahan ei ole miehessäni, joka aidosti ja vilpittömästi rakastaa minua ja hellii, huolehtii. Hän vain sattuu olemaan seksuaalisesti normaali mies, joka pitää seksistä ja naisista. Asiat vois olla paljon huonomminkin. Et vissiin lukenu kun sanoin että en lahnota -enää, vaan olen mukana hyvässä seksissä.

        ;-)

        Tiedäthän, että avioliittoterapiassa voi käydä yksinkin! Luulen, että siitä voisi olla apua, vaikka ihan itseksesi kävisit.


      • ed
        14+8 kirjoitti:

        Tiedäthän, että avioliittoterapiassa voi käydä yksinkin! Luulen, että siitä voisi olla apua, vaikka ihan itseksesi kävisit.

        Ongelma on klassinen -mies tarvitsee enemmän seksiä kuin minä. Ja tämä tilanne on ratkennut näin, että joustamme mol. puolisesti. Tuohon alempana olevaan kommenttiin -olemme puhuneet kaikki möröt auki, ne tiedostamattomat kipeät minät sekä toisen olettamukset ja faktat. Näin ei eletä luuloissa vaan reaalissa. Mihin tarvitsen terapiaa?

        Mitä se voisi enemmän antaa tässä tilanteessa joka on täydellinen kuten ap:n kirjoituskin? Ongelma on, että minä en halua seksiä ja mies haluaa. Ja koska se tarvitsema läheisyys tulee rasvauksen, hieronnan ja KAIKEN muun ohessa, mun ei tarvitse kuin saada hyvää seksiä hieman enemmällä aivotyöllä.


      • akka 53v

        Voi tsiisus!
        Onko se joku kiitettävä määrä, kun seksiä on kerran tai kaksi viikossa?!
        Kyllä meillä harrastetaan vähintään kerran päivässä! Ja molemmat on tyytyväisiä :)


      • 8
        14+8 kirjoitti:

        Tiedäthän, että avioliittoterapiassa voi käydä yksinkin! Luulen, että siitä voisi olla apua, vaikka ihan itseksesi kävisit.

        Nyt pistit hyvän jutun, harmi etten voi antaa kun yhden plussan :/


      • katotaan10vkuluttua
        akka 53v kirjoitti:

        Voi tsiisus!
        Onko se joku kiitettävä määrä, kun seksiä on kerran tai kaksi viikossa?!
        Kyllä meillä harrastetaan vähintään kerran päivässä! Ja molemmat on tyytyväisiä :)

        ...ja jo viikko ollaan oltu yhdessä???


      • e-esko
        katotaan10vkuluttua kirjoitti:

        ...ja jo viikko ollaan oltu yhdessä???

        Juuri noin. Meilläkin oli ja paljon ensimmäiset kuukaudet. Lopulta kävi jokseenkin samalla tavalla kuin aloittajallakin. Minä sitten lähdin, ja totesin että ei ne kehoitukset vieraisiin menoista johtuneet ainakaan siitä että exällä olisi ollut joku toinen. Häntä alkoi vaan kaikki inhoittamaan meikäläisessä. Se on vaan niin, että nainen kun on saanut lapsensa, on esko tehtävänsä tehnyt ja esko saa mennä.


      • ONNELLINEN IIKORI
        voi taivas kirjoitti:

        Eiks sun vartalo mee vähän hukkaan "lahnomisessa", ajattelitko joskus saada aprempaa seksiä joltain muulta joka uskaltaa kohdata eikä vain panna?

        RATKAISIN TÄMÄNKIN ASIAN VAIHTAMALLA SUOMALAISEN LAHNAN VENÄLÄISEEN TIIKERIIN !!!


        JA NYT SAA JO SITÄ VÄHÄN LIIKAAKIN....




        PS. JA TURHA SANOA ETTÄ IRINA NAI SINUT RAHASTA....HÄNELLÄ ON ENEMMÄN KUIN MINULLA


      • 14+8
        ed kirjoitti:

        Ongelma on klassinen -mies tarvitsee enemmän seksiä kuin minä. Ja tämä tilanne on ratkennut näin, että joustamme mol. puolisesti. Tuohon alempana olevaan kommenttiin -olemme puhuneet kaikki möröt auki, ne tiedostamattomat kipeät minät sekä toisen olettamukset ja faktat. Näin ei eletä luuloissa vaan reaalissa. Mihin tarvitsen terapiaa?

        Mitä se voisi enemmän antaa tässä tilanteessa joka on täydellinen kuten ap:n kirjoituskin? Ongelma on, että minä en halua seksiä ja mies haluaa. Ja koska se tarvitsema läheisyys tulee rasvauksen, hieronnan ja KAIKEN muun ohessa, mun ei tarvitse kuin saada hyvää seksiä hieman enemmällä aivotyöllä.

        Mainitsit itse, että olisit halunnut kädä terapiassa, siksi vastaukseni. Mutta ilmeisesti puhuitkin hyvin menneessä aikamuodossa. Kiva, jos olette sujut tilanteenne kanssa.

        Sitä paitsi, käyhän tuo vinkiksi muillekin, jotka eivät saa puolisoaan mukaan terapiaan. Onhan noita juttuja naistenlehdissä ollut, että on auttanut vaikka olisi yksinkin vain käynyt.


      • Alfa-Uroos
        ONNELLINEN IIKORI kirjoitti:

        RATKAISIN TÄMÄNKIN ASIAN VAIHTAMALLA SUOMALAISEN LAHNAN VENÄLÄISEEN TIIKERIIN !!!


        JA NYT SAA JO SITÄ VÄHÄN LIIKAAKIN....




        PS. JA TURHA SANOA ETTÄ IRINA NAI SINUT RAHASTA....HÄNELLÄ ON ENEMMÄN KUIN MINULLA

        Reppanamiehetkin saa ryssiltä.


      • aikansa ........
        ONNELLINEN IIKORI kirjoitti:

        RATKAISIN TÄMÄNKIN ASIAN VAIHTAMALLA SUOMALAISEN LAHNAN VENÄLÄISEEN TIIKERIIN !!!


        JA NYT SAA JO SITÄ VÄHÄN LIIKAAKIN....




        PS. JA TURHA SANOA ETTÄ IRINA NAI SINUT RAHASTA....HÄNELLÄ ON ENEMMÄN KUIN MINULLA

        Irina nai sinut rakkaudesta..? Vai oletko vain lelu jolta saa kun haluaa? Iikorikin voi väsyä ja kyllästyä jossain vaiheessa. :D


    • Mutulla mennään

      Hmm...Muutama hyvä pointti jo tuolla tulikin. Toistan ne tähän:

      1. Vaimosi pettää sinua tai on rakastunut toiseen ja suunnittelee jotain elämänmuutosta sen suhteen.

      2. Olet liian kiltti.

      Kaikki naiset ei PIDÄ liian kilteistä miehistä, ne ei sytytä seksuaalisesti. Mies joka käskee ja sanoo ja on Mies vähän kuten Alfauros - sytyttää varmasti naisen kuin naisen vaikkei omistaisi sitä urheilijan kroppaakaan. Itsevarmuus puree naiseen!

      Minä en esim. halua mieheni tekevän kotitöitä koska se tosissaan vaikuttaisi omaan silmääni liian nössöltä. Paremmalta se mies näyttää varara tai muu työkalu kädessä, haalarit päällä vaikka talon katolla tai missä muualla vain kuin keittiössäni hääräämässä jotain soppakokkia. Mutta eipä mua ole koskaan mikää it-alan miekkoset sytyttänytkään, raksamiehet enemmänkin.

      Miksi naisesi on mahtanut muuttua vuosien myötä....hmmm. Ehkäpä siksi koska naiset löytää vähän myöhemmin sen oman seksuaalisuutensa ja ehkäpä hän on nyt puhjennut uudestaan kukkaan tai ekaa kertaan ja tylsä avioelämä/seksi saman tossukan miehen kanssa ei enää tunnu hohdokkaalta.

      En tarkoita pahalla! Nämä ovat vain omia ajatuksiani mitä kirjoituksesi minussa herätti. En tunne sinua, en vaimoasi. Ihan vain kirjoituksesi pohjalta mututuntumalla tuntuu tältä. Mutta jos pitäisi oikeasti valita vaikkapa noista kahdesta vaihtoehdosta niin sanoisin, että vaimollasi on toinen. Jos ei ole vielä pettänyt niin ainakin hän on nyt tulisesti ihastunut, rakastunut toiseen mieheen joka on hänen mielessään päivät ja yöt ja joka täyttää hänen ajatuksensa ja toiveensa ja halunsa joko teoriassa tai käytännössä. En käsitä miten muuten vaimo voisi käskeä miehensä vieraisiin ellei itsellä ole aikomus tehdä niin tai ole jo tehnyt niin. SE vähentää omaa huono oloa tempuista ja kyllähän se nyt kertoo siitä ettei hän sinua enää rakasta kuten ennen, ei tunne edes mustasukkaisuutta.

      Olet varmasti hyvä saalis tietynlaiselle naistyypille. Sellaiselle joka oikeasti pitää kilteistä miehistä. Heitäkin on.

      • laskun tulos

        En kommentoi sen enepiä tätä vaimoa, jota en kyllä ymmärrä. Ehkä pääpuolella ongelmia? Mutta noihin miesmalleihin haluan kyllä sanoa, että ei mies ole mikään nössykkä jos siivoaa tai hakee lapset, mutta se on kyllä vahvasti pielessä, että aviossa mies tai vaimo tekee oikeastaan kaiken (ainakin aloittajan mukaan).

        En omassa elämänpiirissäni tunne kyllä yhtään tuollaista aloittajan kaltaista miestä, hienoa, jos noin vastuullisia löytyy. Arvostan kuitenkin lähipiirissäni miehiä, jotka ilman muuta ovat osallistuneet siivoamiseen ja muiden raskaiden töiden tekemiseen. Siellä on vaimoja, jotka taas hoitavat pankki- ja vakuutusasioita, tilauksia, ruoanlaittoa jne. Se tietenkin on selvää, että nössykkä on, jos suostuu olemaan tahtonsa vastaisesti täysin tossun alla eikä saa suutaan auki. Silloin on paikkansa ansainnutkin. Tämä ei tarkoita sitä, että pitäisi olla vasara kädessä "miesten töissä" ja kieltäytyä kaikista muista yhteisen huushollin töistä kuten sisätöistä (siivous, tiskaus, pyykkääminen, ruoanlaitto). Oletteko muuten miehet tajunneet, kuinka paljon ruoanlaittoon ja ruokaostoksiin menee päivässä aikaa?


      • 2 vahtoehtoa

        Miehenä en pitkään katselisi moista prinsessaa jolle kaikki kannetaan kultalautasella ja eikun katselee kynsiään!

        Tuntuu todennäköiseltä että hän on nyt kyllästynyt kotileikkiin, niin helppoa kuin se hänelle on ollutkin kun sinä olet tehnyt melkein kaikki työt.

        Toinen vaihtoehto on, että olet itse liian dominoiva Kiltteyden varjolla vaadit vaimoltasi jotain tiettyä roolia mikä hänen pitää edustaa, kiltin porvarisrouvan roolia? Jotain hankaa ja pahasti teidän väleissänne Suosittelen rehellistä keskustelua jossa kaikki nostetaan pöydälle!


    • W.Maria

      Juu. Olet tosi kultainen mies, mutta nuo jotka sanovat ketjussa, että hällä toinen on vähintäänkin mielessään, ovat varmasti oikeassa. Mulla oli sama tilanne päällä pitkään (luulin ihastuneeni toiseen). Mun mies nukkuu sohvalla ja tosi harvoin (ärsyyntyessään) laittaa vaikka tiskit koneeseen. Imurin se kyllä ottaa silloin tällöin ja tuolloin touhottaa prk*leesti, miten sottasta meillä on. Me mennään aina eri aikaan eri huoneisiin nukkumaan, ja kaikki petipuuhat on jo aikaa sitten jääneet. Mä oon niin tottunu kaikkeen, ettei mua enää haittaa... tyhjäähän tää tietysti on, mutta ei oo juuri vaihtoehtoja. Ja sit me ollaan jo niin vanhoja, ettei muutakaan varmaan osais.. tai jaksais.

      • makkonen

        Tuo mitä yllä luin, oli todella surullista. Tiedän, ettei se ihan tavatonta ole, mutta sekin tieto vain lisää myötätuntoa ja tuskaa. Toivon että Amorin nuoli tai edes Eroksen viettelykset osuvat kohdalle.. Elämä kokonaisena on ihanaa..


    • ajattele nyt

      Hei,sehän selvä:sillä on toinen kiikarissa. Se haluaa,että sä oot se syyllinen joka pettää sitä ja jää kiinni ja haluaa erota. Kaikki sitten hyyssää sitä kuinka petollinen mies oli ja tollain teki. Jätä se ja säilytä kunnioitus. Jos kysyt onko sillä toinen,se kieltää ja kysyy missä välissä kerkeisi mitään sellasta tekemään yms. Ei kulisseja turhan takia kannata pystyssä pitää,kun kumpikin onnettomia. Antakaa toisillenne vapaus,jossain on se joka antaa vastarakkautta ja arvostaa,ei mene elämä hukkaan. Lasten takia ei kannata yhdessä pysytellä,lapset on tosi tarkkoja ja huomaavat,että kaikki ei ole kohdallaan ja pitävät sitä omana syynään ja kukaan ei ole onnellinen. Ryhdistäydy. Tollasille ehdotuksille on se ainoa syy:sillä on jo TOINEN.

    • vai niin...

      Mikset sitten hyvä mies mene ja kokeile mitä siitä seuraa.

      Ainakin selvää on tämä:Olet yhdentekevä naiselle, jotain on jo mennyt apahasti vikaan ja missä meni?

      No toisaalta, aika moni ei rakasta toista kumminkaan vaikka menee naimisiin.

      Vain te tiedätte pysyttekö yhdessä ja jos teille parisuhde on ok noin ja ette halua erota, mitä me ollaan siihen neuvomaan. Taisitkin tulla tänne vain varmistellaksesi oikeutusta sinne vieraisiin menolle. Tee miten haluat, mistä me teitä tunnetaan!

      • Reetu_saa_toosaa

        Se ei voi kokeilla pettämistä, koska kukaan ei panisi tuollaista vässykkää.

        Naiset haluavat miehen olevan "paha poika", macho ja sitä rataa, vaikka kuinka huokailisivat muuta naistenlehdissä.


    • nylkyri..

      eihän vaan ole vaihdevuosi juttua eukollas jos on niin tää on vasta alku soittoa..

      • ihanaa leijonat

        Nylkyri on varmaan mies kun ei tiedä että oikeasti nainen on parhaimillaan juuri kun vaihdevodet ovat meneillään tai menneet. Silloin on löytänyt seksuaalisuutensa ja osaa ottaa ja antaa. Tästä ei vain puhuta, mutta asia on tosi. Kannattaa ottaa selvää. Tiedän mistä puhun koska olen itse 60 v nainen.


    • hihhhuuu

      Jep se on leikin loppu.

    • marriage sucks

      Voi juma mikä nössö olet. Eikö ole vielä valjennut??
      Muijasi vähät välittää sinusta ja uus "kavereiden" luona
      höylännyt jo hyvän aikaa.

      Tyypillinen mies, jos ei tossun alla niin taivasalla.

      Tuo ehdotus että kävisit vieraissa luvalla.......
      Muija ei ole tainnut sulta haluta kuin yhtä, ei "sitä", vaan pelkästään
      taloudellista turvaa.

      Onnetonta, menoa.............

    • hellurei...

      Anna mennä vaan, ihana vaimosi haluaa vaan miellyttää sinua ja tarjota seikkailua elämään mitä hän ei voi enää tarjota....Vitsi vitsi, OMA LEHMÄ OJASSA JA JOTENKIN ON TASOITETTAVA TIETÄ MITEN KERTOA PETTÄMISESTÄ TAI EROAIKEISTA.

      • Pudota kondoomi!

        Pudota vahingossa kondoomi takin taskusta eteisen lattialle ja jätä muutama takin taskuun. Katso sitten mitä tapahtuu? Syntyy varmaan ainakin keskustelua!


    • Tiina...

      Jätkä valehtelee kirkkain silmin. Vaimo on hänen loukussa. Tekee muka itsestään malliaviomiestä, vaikka on teeskentelijä.

    • 28736yut

      sä oot vaan nössö. naiset haluu muuttaa miehen just tollaseks ja kun siinä onnistuvat niin eipä kelpaa enää koska ukko on täysin munaton.

    • Nökö..

      Taitaa se urheilullisuus rajoittua kaljoilla käyntiin ja sihteerin panemiseen. :)

      • Pääominaisuus

        Avioliitto elää kulutuksella ja mies seksillä ja ellei tämä fuusioituminen ole moraalisesti,eettisesti,ja yhteiskuntakatsomuksen mukaisesti.Hmm,sitä oikeaa ja kannattavaa.On tässä tapauksessa katsottava.Hmm. Harkitsevan suvaisevasti ja kilpailukykyisesti.Hmm,myös ulkomaisenkin kehityksenkin.Hmm,suuntaan.


    • PikkuVaimo

      Mieheni on samanlainen ja suhteemmekin kuulostaa muuten vastaavalta, mutta erona on se että harrastamme seksiä 2-3 krt/vko. Olemme olleet naimisissa 14 vuotta. En osaa sanoa mikä vaimoasi vaivaa, mutta kannattaa kysyä ihan suoraan. Voihan se olla ettei hän ole luonteeltaan yksiavioinen, ei voi toteuttaa fantasioitaan nykyisessä suhteessaan tms? Järkyttyisin todella pahasti jos mieheni ehdottaisi vieraissa käymistä. Yritä puhua ja jos se ei auta, niin sano että joko menette seksuaaliterapeutille pariskuntana tai sitten laitatte lusikat jakoon.

    • keksi aidompi

      "Mies eksyksissä", sinua ei ole oikeasti olemassa kuvaamallasi tavalla. Liian paljon vaan niitä hyviä puolia. Selvää satuilua.

    • Terv: vaimo

      Kunhan osoittaa mieltään, kun tuntee itsensä tarpeettomaksi, kun sinä teet kaikki työt. Veljelläni oli sama juttu: 24v naimisssa, passasi akkaa/teki kuten käskettiin, teki ruokaa/pyykkäsi ja osti hameen (melkein) Nykyajan naiset vaan vaatii liikaa ja eivät katso peiliin.Toiselta kyllä vaaditaan täydellisyyttä, mutta....Rakastan itse rakastaa ja rakkautta, se huumaa minut vieläkin 14 vuoden jälkeen.Viime yönä oli kiihkeää seksiä/orgasmi ja aamulla myöskin, kun lapsi lähti kouluun.Ei yhtään kyllästytä tuo ihana mies joka jaksaa minua vaikka täytän jo 36 ja tunnen itseni välistä vanhaksi.Minulla ei kyllä ole naispuolisia kavereita, niin se ehkä vaikuttaa, että parisuhde on pysynyt hyvänä, koska naiset ovat sellaisia "kyitä", että yllyttävät toisiaan ja myrkyttävät mielet.

    • näin se on nähtävä

      Siis käsittämätöntä, jos tommosesta miehestä ei nainen osaa olla onnellinen!
      Pitäis vähän puistella, et heräis. Nyt ei kyllä tajua omaa etuaan.

    • Niinpäniin

      Tämä jos mikä on provo! Ei tuollaista miestä ole olemassakaan :D

      • Niinpävainonkii

        Kyllä lötyy tuollaisia miehiä. Ei kovin lukuisaa määrää, mutta kuitenkin löytyy.


    • :)

      Ihastuin sinuun narsissi

    • werneri50

      itse erosin 7 vuotta sitten, avopuoliso oli seukannut jo kuukausia uuden miehen kanssa meikäläisen mitään tietämättä. Kun hän lopulta asiasta sitten ilmoitti niin hän vain ihmetteli miksen minä käy enemmän ulkona kavereiden kanssa, mene vaikka viikonlopuksi jonnekin hauskaa pitämään jne.Tuo sun kertomasi kuulostaa jotenkin niin tutulta, asiallinen keskustelu kumppanin kanssa enemmän kuin tarpeen

    • errt-

      ehkä naisesi (toivon mukaan ei ) on pettänyt sinua ja on nyt huono omatunto ja sen takia ehdottelee noin

    • Yritän ja yritän!

      Kirjoitat: .....Joka aamu yritän suudella vaimoa.... Yritän olla rakastava.....
      Nyt käsi sydämelle: Rakastatko ihan oikeasti ja aidosti vaimoasi vai onko kaikki vain teeskentelyä loppujen lopuksi? Teetkö asioita vain velvollisuudentunnosta tai saadaksesi seksiä? Me naiset olemme herkkiä vaistoamaan tuollaiset asiat ja teeskentely tympii aina.

      • Pääsee vähemmällä!

        Jos nainen tuntee sinut niin hyvin, jotta tietää ettet kumminkaan hae eroa vaan seksiä haluat ainavaan. Ei sitä kaikki naiset sellaista jaksa ja silloin ei auta muu kuin antaa lupa käydä vieraissa. Silloin nainen pääsee itse vähemmällä.


    • Nella

      Seksuaaliset halut vaihtelevat eri elämäntilanteissa ja esimerkiksi joillakin naisilla ehkäisypillerit vievät haluja. Mitä enemmän mies tekee itseään tykö nainen saattaa kokea, että kaikki toiminta tähtää aktiin ja siinä vaiheessa nainen ahdistuu, kun ei itse tunne halua. Tuntee ehkä itsensä huonoksi ja saattaa kokea, ettei ole riittävä ja alkaa noidankehä. Olisiko mahdollisuus järjestää kahdenkeskistä aikaa ja yhdessäoloa ilman seksipaineita, mukavaa oloa, naurua, keskustelua ja turvallista toveruutta? On varsin todennäköistä, että kun henkinen ilmapiiri odotuksineen laukeaa, yksi asia johtaa toiseen ja seksi tulee kuvioihin varsin luonnollisena asiana. Uskon, että olette vaan eritahtisia tässä ja voisihan joku avioliittoleiri tai viikonloppu olla mukava kokemus.

      • Nella

        Heh, tuli tuohon yhteen kohtaan väärä välimerkki ;) Oli siis tarkoitus kommentoida, että paineiden sijaan olisi tarjolla mukavaa oloa, naurua, keskustelua ja toveruutta. Toivottavasti asiat selviävät :)


    • Olispa mullakin

      Masentunut, oma itse hukassa ? Kyllä vaimosi tarvitsee apua - ja te tietenkin. Kaikkea hyvää sinulle ihana mies - olet varmasti yrittänyt parhaasi !

    • ehkäpä...

      Ehkä vaimollasi on itsetuntonsa tjms. kanssa ongelmia? Jos hän ajattelee jonkun muun tyydyttävän sinun tarpeesi paremmin? Ehkä hän ajattelee vain sinun onnellisuuttasi? :)

      • Terapiaan!

        Kummatkin terapiaan. Semmoisia asioita ei löydy (tai ei pitäisi olla), josta ei voisi keskustella ja parantua. Kaikki on mahdollista, jos kumpikin haluaa terapiaan. Minun mieheni aikoinaan ei lähtenyt terapiaan kanssani tai perheasiain keskukseen. Hän sanoi, että ei lähde "kallonkutistajalle". Minä olin aivan eri mieltä olisin lähtenyt mihin vaan ja tehnyt mitä vaan. Ajattelin, että avioliitto on ikuinen ja kaikista asioista voidaan puhua ja kaikki vaikeudet voidaan yhdessä voittaa. Meille tuli kuitenkin ero, koska mieheni ei ollut halukas puhumaan mistään eikä avautumaan. Enää en koskaan ole miehen kanssa, joka ei pysty avoimeen keskusteluun kaikista ongelmista. Haluan miehen, jossa on särmää, asennetta ja joka osaa näyttää tunteensa.


    • vaimo

      Yksi mahdollinen syy on nyt keskustelussa jäänyt huomaamatta: ihminen ei aina sano sitä mitä tarkoittaa. Epäilen (itse samaan joskus sortuneena), että vaimosi haluaa kuulla sinun vakuutteluasi siitä, ettet koskaan pettäisi häntä, että hän on kaikkein kaunein ja haluttavin nainen silmissäsi. Onko vaimollasi itsetunto-ongelmia?

    • tossut

      Näytä joskus tunteitasi muutenkin kuin vaan mielistelemällä naistasi. Huuda ja mesoa ja kanna vaikka telkkari ulos ja paiskaa se seinään ! Kyllä alkaa nainen kehräämään kun näkee ettei mies sittenkään ole mikään tossu.

      • Kaikki päinvastoin!

        Jos vaimoasi ärsyttää se, kun sinä niin hirveästi teet ja passaat. Tunteeko hän kenties itsensä tarpeettomaksi? Pitääkö hän sinua jo vallan nössönä, kun teet niin paljon töitä. Annan sinulle yhden neuvon: Käyttäydy joskus ihan eri tavalla kuin yleensä. Löhöä sohvalla ja lue lehtiä tai katso TV:tä. Sano, ettet jaksa nyt juuri tehdä mitään. Sängyssä käännä kylkeä ja anna ymmärtää ettei nyt oikein käy. Ole paljon vaikka tietokoneella ja ole vähän laiska kaikin puolin, lopeta kaikki yrittäminen! Jos olet pedantti, ala sanomaan asioista ettei se nyt niin tarkkaa ole... Tee näin ja katso mitä siitä seuraa!


      • Ei noin!
        Kaikki päinvastoin! kirjoitti:

        Jos vaimoasi ärsyttää se, kun sinä niin hirveästi teet ja passaat. Tunteeko hän kenties itsensä tarpeettomaksi? Pitääkö hän sinua jo vallan nössönä, kun teet niin paljon töitä. Annan sinulle yhden neuvon: Käyttäydy joskus ihan eri tavalla kuin yleensä. Löhöä sohvalla ja lue lehtiä tai katso TV:tä. Sano, ettet jaksa nyt juuri tehdä mitään. Sängyssä käännä kylkeä ja anna ymmärtää ettei nyt oikein käy. Ole paljon vaikka tietokoneella ja ole vähän laiska kaikin puolin, lopeta kaikki yrittäminen! Jos olet pedantti, ala sanomaan asioista ettei se nyt niin tarkkaa ole... Tee näin ja katso mitä siitä seuraa!

        Voin itse NAISENA kertoa, että tuollaista käytöstä naiset eivät missään nimessä tahdo nähdä! Tuollalailla käyttäytymällä annat naisellesi käsityksen ettet halua olla hänen kanssaan/seurassaan, ja se LOUKKAA häntä. Älkää hyvät miehet toimiko noin ellette sitten halua karkottaa naistanne pois!


      • nainen minäkin

        Naiset ei tykkää mesoavista miehistä vaan oikeasti aidoista ja rakastavista.


    • saman kokenu

      aiva saletisti on vaimo jo pettänyt!sori vaan....jätä se mukavan miehen rooli ainaki osittain! välisä kannattee ottaa vähä "yhteen", kummasti saattaa ilmapiiri puhdistua!

      • Köyhä mielikuvitus!

        Miksi tällä palstalla on vastaajilla niin tosi vähän mielikuvitusta? Vaimo on pettänyt tai hänellä on toinen jne... Kumpikin vastaus on väärä!


    • johannes100

      Minun vaimo antoi myös luvan käydä vieraissa.. En myöskään voi ymmärtää, että mitä hänen mielessä liikkuu tuon luvan antamisen perusteella.. Mutta on hyvä huomata että muilla on samoja ongelmia avioliitossa.
      Meillä ei tosin ole lapsia vielä, että tilanne on siltä osin eri

    • ie

      Oot aivan lällärä äijä. Et arvaakkaan, kuinka vieraissa käynti, silloin tällöin piristää, jos ei tartte salaa käydä, ja voi vapaasti keskustelle kokemuksistaan. Suosittelen, se parantaa seksielämää.

    • rouvavain

      Voi olla että vaimollasi on jotain muuta elämässä, jos noin työntää sinua syrjään. Hyvässä suhteessa tosin voi luvalle vaikka vierastakin maistaa. Itsekin erään miehen luona käynyt kyläilemässä,hellittävänä, vaikkakin ilman seksiä vielä:)

      • mik9

        Kyllä seksiä saa maistaa vaimoni antaa vieraan maistaa miltä suukot maistuu.
        Oikein kyhnyttää sitä että saa virasta maistaa korpilahdella kun käy kotonaan.
        En laita pahaksi vaikka vieras koitaakin hän on hoikka ja normaali kokoinen.
        Nyt viellä kun on laidutanutkin kun hän pukeutuu näkyy kaikki paikat kunolla.Rakokin on karvan peitossa ja mustaa näkyy takaapäin kun katsoo.Mikä on katsoa kun hän lähtee saako vai ei.


    • nainen minäkin

      Nakkaa tuommoinen akka pihalle. Jo oot s**tanan nirppanokan itselles löytänyt. Jos ei akka tee mitään, niin pihalle. Tuollaista ei kannata edes huomioida mitenkään, ikuinen pissis mikä pissis.

    • pettäminen

      Itse ehdotin vastaavaa poikaystävälleni, kun en enää aidosti ollut kiinnostunut hänestä ja minulla oli jo aikomus erota hänestä (huom! ei ollut kovin hyvä poikaystävä).

      Eihän vaimosi välttämättä ole eroa haluamassa. Ei kai vaimosi ole masentunut? Ei siitä ollut puhetta, mutta tekstisi perusteella vaikuttaa, että vaimosi rooli perheessä on aika pieni. Kannattaisi varmasti pitää KUNNON keskustelu. Pitää huoli, että asiat käydään rehellisesti läpi.

      Ei vaimosi ole välttämättä sinua pettänyt... ei kaikki naiset petä (kuten en minäkään tehnyt...). Mutta ihan selvästi nyt on aika tarttua tilanteeseen ja tehdä jotain..

      Tsemppiä!

    • asdfsadhh

      aika ikävää tekstiä monelta.
      jokku voi olla oikeassakin.

      Mutta suosittelen nytten puhua hänen kanssaan, varmasti tippa tulee silmään ja toinen voi olla töykeämpi.

      ehkä vaimosi hakee jotain uutta. empä minä tiedä. kyllästynyt ehkä elämään.

      pettämisestä en tiedä, mutta aina se on se mahdollisuus valitettavasti tässä maailmassa.

      Mutta suosittelen nytten, että kaikki lapset ja muut hemmettiin ja menette puhumaan jonnekkin pimeään ja kerrot kaikki mitä tunnet itselläsi sisällä.

      kerrot sen, että sinä halusit antaa kaiken, mutta mitä hän on siitä mieltä.

      Mutta hei, ei se elämä kaaju tuohon, sinulla on vielä aikaa vaikka ja mihin.
      keskityt tuon jälkeen itseesi, sanot, että otappa sinä lapset itelles, että hoida sinä niitä ja mene sinä vaikka thaimaaseen kaveri porukalla, että näytä, että haista vittu!!

      itsellekkin tapahtui vähän niinkuin noin, että minä olin mitä olin hommasin ja tein ja sitten tuli, että emme jatka enään suhdetta.. voihan vittu.
      mutta sen jälkeen tulin siihen tulokseen, että hemmetti kun pääsin niinkuin lentelemään omia teitäni. virkistävää mutta totta.


      Mutta ensin puhuminen ja sitten toimet

    • o3213213

      Ota ohjat käsiin ja ole äijä! ihanpa tosi! Nainen haluaa kaikista tasa-arvo hössötyksistä huolimatta kunnon miestä, joka näyttää naisen paikan. Kun sen tekee hyvin, eikä ole liian sika, niin varmasti toimii naiselle kuin naiselle. Kokeile. Teet mitä oikeasti haluat ja lopetat liiat mielistelyt.

    • Asia on selvä,että sinun vaimolla on toinen mies.Kerran vaimo ehdotti,että voisit käydä luvalla vieraissa,se tarkoittaa,että hän ei rakastaa sinua.

      • Kysymyksiä!?

        Käyttääkö vaimosi E-pillereitä tai muita hormoonivalmisteita tai lääkkeitä, jotka saattavat viedä kaikki halut? Onko hän masentunut? Saako hän orgasmin ihan oikeasti kun rakastelette vai teeskenteleekö vain saavansa? Miksi olla sukupuoliyhteydessä, jos ei saa orgasmia? Vaikuttaa siltä, että vaimollasi on itsetunto-ongelmia ja ongelmattomalta et vaikuta sinäkään. Höllää vähän! Urheilua harrastavat yrittävät usein liikaa. Se voi alkaa ahdistamaan naista.


    • Volta fani

      Nykyään Suomalaismieheltä ja aviopuolisolta vaaditaan täyttä osallistumista kodin askareisiin. Tasa-arvon nimissä Miehestä yritetään tehdä robottia jolta hoituu kaikki lapsenhoidosta, työssäkäymisestä, kodinhoitamisesta aina seksiin asti. Ruoanlaitto, siivous, autonhoito, pihatyöt, eihän kyseisiä taitoja osaamaton mies ole minkään arvoinen. Siinä samassa missä miehistä yritetään tehdä kodin talousihmettä ja seuraavaksi varmaan oletataan että pukeutuisi hameeseen ja korkokenkiin on Suomalaisesta naisesta tullut kunnon "jätkä". Viis veis miten naisellisuutta hoidetaan ja pukeudutaan, kunhan nainen on se mikä määrää kaapin paikan. Kadehdin joitakin kulttuureita joissa nainen sekä mies saavat olla aivan omia itsiään.

    • hassunhauska

      Vau,mies joka huolehtii vaimostaan! täytyy nostaa hattua,harmi vain että vaimosi ei kunnioita sitä..harvoin tulee sellainen kumppani vastaan niinkuin kerrot itsestäsi.. tsemppiä :)

      • hassunhauska

        jatkoa.....Eli hanki uus vaimo joka kunnioittaa sinua,uskonpa että ottajia sinulle ainakin löytyisi!


    • Eronnut ja onnelline

      Potkaise ny helevettiin tuollaanen vaimo!

    • kokemusta on

      Tuli mieleen, että vaimosi voi olla masentunut. Se on vakava sairaus, voi johtaa ties mihin ikävään, kuten juopotteluun ja itsemurhayrityksiin.
      Masennus ei parane itsestään, vaan siihen tarvitaan lääkehoitoa ja muuta psyykkistä hoitoa. Suosittelisin "tarkkailemaan" vaimoa ja etsimään tietoa masennuksesta.

    • ainok.

      Vaikuttaa että aika on jo avioliiton lopulle tullut.Vaimo yrittää hienovaraisesti sanoa
      ettei jaksa enää.
      Toisaalta vaikutat mieheltä jollaisia ei ole olemassakaan,siis liian hyvä mieheksi.
      Rakkautta ja varsinkaan vastarakkautta ei saa napin painalluksella.
      Ottakaa asia puheeksi ja aikalisä.
      (omasta kokemuksesta tiedän)

    • nimim. kokemusta on

      Olettaen, että kertomuksesi on enimmiltä osiltaan objektiivinen, niin silloin minäkin epäilen, että vaimolla on toinen.

      Toinen mahdollisuus, että hän on lopen kyllästynyt sinuun, vaikka se ei ehkä tapahdu ilman uutta suhdetta.

      Keskustelkaa vakavasti kasvotusten ja silmiin katsoen, eikä siitä tilanteesta saa kumpikaan paeta.

      Ja sitten johtopäätökset.

    • TYfgh

      Jos onkin huomannut pitävänsä naisista, ja antaa sulle pari kertaa kuussa vain velvollisuuden tunnosta? Ei halua tulla kaapista, eikä särkeä perhettänne. Syyttää itseään ja varmaan masentunu.
      Tässä on yks vaihtoehto.

    • fiilis kertoo

      Ei näytä suunta hääviltä. Nainen ei ole valmis suhteen elvyttämiseen ja suunta ei ainakaan ylöspäin näytä. Kertomuksesi mukaan kannat vastuuta paljon enemmän. Toinen ei yritä lainkaan.

      Viisaat ovat sanoneet, että kannattaa hankkia puoliso, jonka kanssa on mukavampi jutella. Sen kanssa sitten jaksaa jutella parhaiten, joten pysyy henkinen yhteyskin parempana.

      Tuoreen suomalaisen tutkimuksen mukaan erot eivät ole enää samanlaisia stressin aiheuttajia kuin ennen. Ne ovat sen mukaan arkipäiväistyneet ja tulleet luonnollisiksi osiksi elämänvaiheita. Ei siten, että vaihdetaan kuin sukkaa, mutta jos tilanne menee umpikujaan, niin sitten sukat vaihtoon ilman suuria kriisejä. En tiedä onko näin oikeasti.

    • uusi elämä

      Hei,

      Valitettavasti kokemuksesta sanoisin, että vaimosi pettää. Mieheni alkoi "oirehtia" samalla tavalla. Yksi varma merkki pettämisestä on, ettei puolisosi suostu parisuhdeterapiaan kanssasi. Jos hän ehdottaa sinulle vieraissa käyntiä, suhteenne myöskään tuskin on korjattavissa, vaikka hänen suhteensa loppuisi.
      Avioero on hirveä asia, mutta toisaalta hapan ilmapiiri perheessä ei ole lapsillekkaan hyväksi. Itselläni 3:n vuoden jälkeen on hyvä olla eronneena. Ehkäpä jokupäivä se oikea rakkaus tulee vastaan tai sitten ei, mutta en tuhlaa loppu elämääni henkilön kanssa, joka ei minua arvostanut.

    • kallepalle

      Että osaat olla tyhmä!Ämmäs pettää sua minkä kerkee.

    • ormarna

      Muista että suuri osa kirjoittajista eivät ole onnistuneet omissa suhteissaan, sen takia helppo olla jyrkkä. Voin antaa sinulle ainoastaan yhden neuvon, kuuntele itseäsi! Jos toinen ei halua puhua tilanne on todella vaikea. Jokainen meistä koostuu kuitenkin tunteista jotka ohjaavat meitä, ja tunteet on hyvä päästä ulos. Kuuntele omia tunteitasi, odota kunnes et enää jaksa! Ole rehellinen itseäsi kohtaan. Minä epäonnistuin parisuhteessa mutta on hyvä olla koska tiedän että tein kaiken!

      • Tuo "kuuntele itseäsi" -neuvo on aina hyvä, koska viime kädessä jokainen ihminen on yksin maailmassa, ja hyvä,että niin onkin... jotkuthan sanovat,että elämän tarkoitus on oman itsensä kasvaminen/kasvattaminen. Ja kaikki haasteet elämänpoluilla ovat sitä. SIksi ei oikeastaan jää vaihtoehdoksi kuin yrittää parhaansa niissä rajoissa ja olosuhteissa, jotka milloinkin ovat tarjolla. Jos on tullut ns. "huono käsi", voi ainakin olla tosiaan tyytyväinen siihen,että on itse yrittänyt parhaansa, jos itselleen voi rehellisesti niin sanoa :). Siksi aikaisemman kommentoijan näkemys oli oikeastaan minusta hyvä, kun hän sanoi, että mikä porukka täällä on neuvomaan, jos he jatkavat samaan malliin. Aikuisten ihmisten pitäisi itse pystyä ratkaisemaan ongelmansa- neuvoja voi kuunnella, mutta jokainen joutuu itse loppujen lopuksi luomaan oman elämänsä, oli se millainen tahansa.


    • naimisissa 10v

      Mielestäni vaimosi joko pettää tai haluaisi pettää sinua jonkun tuttunsa kanssa. Haluaa vaan, että sinä petät ensin että hänkin voisi. 2krt/kk on liianvähän. Itse harrastan vaimonikanssa vähintään 2krt/viikko jos mahdollista niin useammmin.

    • naistentuntija

      Kyse on vain siitä että akkasi käy ite vierasiaa ja haluaa hiljaista hyväksyntää sille siten että antaa sinullekin luvan ...

    • Nim. kokemusta on

      Taidat olla kunnon mies ja paljon tsemppiä sulle mutta muista yksi totuus avioeroissa Suomessa ,MIES JÄÄ AINA HOPEALLE! Suomen sosiaalitoimi ja oikeuslaitos ovat yhdessätuumin päättäneet ettei Miehistä ole mihinkänä ja vaikka olisit raivoraitis malli-isä ja vaimosi viinaansuuntautunut pettäjä parasta nostaa vain kädet pystyyn tappion merkiksi.

    • Hmm..

      Sun oma vaimo ei näytä osottavan sulle huomiota ja rakkautta oikein samalla mitalla kun sä sille. Voi olla, että hänkin on kyllästynyt. (itsekin totesit sen, mutta haluat silti olla hyvä aviomies niinkuin kuuluukin)

      ...mutta must tuntuu että vaimollas on joku muu mielessä, kun aika epätavalliselta ehdotukselta tuntuu tollanen vieraissa käymisen ehdottaminen, jos on kyse hyvällä pohjalla olevasta parisuhteesta. ??? Aika harvalle tollanen on "okei" ... joten tästä voi päätellä, että hän ei välitä vaikka muualla kävisitkin, koska hänellä on jo joku muu mielessä ja sinusta eroon pääseminen voisi olla jopa "tavoitteena!"
      Tää on ainaki mun kantani asiaan... esim. jos sun vaimo ei tahtos parisuhdeterapiaankaan teidän suhteen korjaamisen vuoksi, niin sille on se ja sama toi teidän juttu. Harmilliselta vaikuttaa... mutta nää tulkinnat voi olla hyvinki vääriä, kun todellista tilannetta ei tiedä kuitenkaan!

      Joten, vaimon kaa vakavasti suhdeasiat puheeksi! Muista, että pidät omia puoliasi!

    • )

      Hah, hyvät naurut tästä provosta!

      • provon provo

        sä taidat provota! ;D


    • cutiepie-30

      Alottaja:
      ENSINNÄKIN: Lisää näitä tälläsiä miehiä eikä mitään mikkihiiriä tai sellasia että vaimo hoitaa kaiken yksin, teitä ei suomessa liikaa ole valitettavasti.
      TOISEKSI: Sinä ansaitset parempaa!!!!

      Avioliitossa viimestään pitää olla 50-50, eli tasapeli, molemmat osallistuu ja tekee. Eihän se muuten ole tasapainoinen suhde jossa molemmat arvostaa toisiaan!
      Sinun vaimo pitää sua itsestäänselvyytenä... Siinä käy useasti niin että kun toinen osapuoli saa kaikkea helposti niin siihen kasvaa kiinni, parisuhde menettää merkityksensä hänelle, se ehkä rakastaa sitä mitä teet hänen vuoksi muttei enää vältämättä sua. Joskus tunteet loppuvat itsestään ja hän tietää että olet liian kiltti lähteäkseen ym
      On ikävää nähdä että noinkin harvinainen mies jonka vaimosi tulisi olla onnellinen likka,moni olisi mielellään hänen kengissään nyt mutta hän vaan hyväksikäyttää sua,hyvyyttäs ja ei vaali ollenkaan kaikkea mitä hänellä on.

      Minulla oli samanlainen suhde vuosia sitten..
      mun mies sai vaan kaiken mitä halusi ja kohtelu taas minua kohtaan oli sellasta kiukuttelevaa,arvostelevaa,sikailevaa.
      itse tein kotityöt, työn, paijasin ja paaposin ja aina laiton ruokaa joka päivä.
      Hän itse keskittyi uraansa ja viikonloppuisin juoksi baareissa ja mä olin kotona vaan!
      Jos et itse tee asialle jotain, niin hän imee kaikki mehut susta ja sulle jää katkera fiilis ja traumat. Hänhän ei tule parempaa koskaan löytämään, jos nyt hänet jättäisit ei menisi kauan kun hän itsee perääsi ja anoo takaisin.
      Niin kävi munkin exälle mutta itse olin niin helpottunut uudesta elämästäni ja onnellinen ilman häntä, en halunnut palata enää siihen!
      ENkä ole hetkeäkään katunut, harmittaa etten aikasemmin lähtenyt... sitä kait odotti että toinen havahtuu siihen kaikkeen mitä hänen eteensä teet, mutta ei.
      Kun olet vielä suht nuori, lähde pois ennenkun oon myöhäistä...
      SÄ ansaitset paljon parempaa,kerro se naisellesi suoraan!
      Keskity vain lapsiis, mutta älä enää panosta häneen yhtään aloita oma elämä ja hanki harrastuksia ja katsele ympärillesi pian huomaat että vierelläsi on se oikea ihminen joka rakastaa sinua takaisin pyytettömästi! Anna itsellesi mahdollisuus löytää oikea onni!
      Tsemppiä ja elä koskaan muutu!

    • jk

      Voi ei! Vaimosi ikävä kyllä taitaa haluta jotain uutta elämään. Älä todellakaan mene vieraisiin voit olla varma että siitä ei tule kuin harmia. Voimia jaksamista ja itsensä kunnioittamista sitä taidat tarvita todellakin vaimosi ei taida olla ihan terve?

    • onneton paska.. lue toi oma viestis ääneen ja mieti elämääs. urpo.

    • Gip

      Naiset jaksaa marista aina kuinka kunnollisia rehellisä toista huomioivia miehiä he kaipaavat ja sellaisen, kun sitten saavat ei kelpaa kuin vuoden pari jonka jälkeen halutaan jo pettävää paskiaista. Yleisesti ihmisten ongelma on tyhmyys ja tässä se sama bointti. Kaivataan sitä mitä ei ole ja kun se kauan kaivattu ihanuus saadaan ei se enää riitä mihinkään vaan halutaan taas ruohoa aidan toisell puolella. Ihminen on uskomattoman pinnallinen, henkisesti kehittymätön pakkaus muutamaa yhteiskunnan aivopesu, moraalisen rappion läpi näkevää ihmistä lukuunottamatta. Muutamaa jotka ymmärtävät mitä elämä on ja mikä tekee onnelliseksi pysyvästi. Se on sitä että ollaan tyytyväisi siihen mitä on, eikä tämä tarkoita että pitäisi elää kurjuudessa tämä pitää vaan oivaltaa.

      • Gip

        PS. Miehet ovat kyllä täysin samanlaisia eivät ainoastaan naiset ja yliestää tarkoittamatta vaikka lähes kaikkia ongelma koskeekin.


    • ma

      Hänellä ei ole kaikki kohdallaan. Väsynyt? Unettomuutta? Sairas? MASENTUNUT?? Vahva psyykelääkitys, mikä muuttaa libidoa? Hermosärkyä? Vika on hänessä. Luovuttanut elämässä?

    • ....

      Sori, mutta vaimosi joko pettää sua tällä hetkellä tai sitten toivoisi pettävänsä sua jonkun kanssa, johon on jo ihastunut.

      Puhukaa suoraan. Kysy: petätkö minua. Keskustelkaa.

      Luultavasti silti suhteenne on nyt ohi. On aika siirtyä eteenpäin - hanki itsellesi parempi nainen!

      Tsemppiä.

    • ronk_

      Ei varmasti petä..eikä varmaankaan tajua miltä susta tuntuu kun käyttäytyy noin kylmästi. Mut on asioita mitä itse voisit tehdä/lakata tekemästä saadakses naises havahtumaan.. kotijuttuja ja lasten kanssa juttuja voit edelleen tehdä tietenkin, mut suosittelen jättämään vaimos huomioinnin tosi vähälle, ihan vaan siks et ei varmasti tunnu kivalta huomioida toista kun ei saa vastakaikua, niin et sitä vastakaikua on oikein alkanut jo odottaa ennen sitä aamusuudelmaa, ja aina pettyy kun sitä ei tuukkaan..aina murtuu pala sydämestä kun ei saakkaan sitä mitä lähti hakemaan.. kuulostaako tutulta? Ja kun asiaa oikein ajattelee niin ne kivat jutut mitä vaimolles teet ei olekkaan enää pyyteettömiä, vaan niillä pyritkin saamaan itsellesi sitä mitä haluat ja kaipaat, eli rakkautta.. Sit toinen asia mitä voit tehdä on hankkia/keksiä itsellesi jotain kivaa tekemistä, se voi olla lasten kanssa tai ilman, mut kunhan nautit siitä ja siihen ei kuulu sun vaimos.. koska sit kun sä alat taas nauttiin sun elämästäs ja et huomioi vaimoasi liikaa, niin sen sun vaimos huomaa susta, sun olemuksestas. Ja sillon se havahtuu ja muistaa ja ymmärtää, kuinka paljon se sua rakastaakaan..ja sä oot se joka saa hätistellä sen kimpustas :D
      Jos tää ei toimi, niin sitten voit ottaa sen eron! Mut mitä tosta tekstistäs päättelin, oot sellanen mies joka haluaa tietää tehneensä kaiken.

      • wernelius

        Olen samaa mieltä siitä ettei petä,tunteet vaan loppu tai sitten niitä ei ole ollutkaan.
        Mitä enemmän annetaan sen vähemmän saadaan ja toinen ei todellakaan halua puhua tunteista jos niitä ei ole,joten älä painosta
        Parempi hommata ajoissa oma elämä(siitä ei pidä luopua koskaan),harrastukset ja lopettaa mamoilu kotona,itse olen kokenut saman ja ero tuli.
        No siitä on selvitty tunteet kuopattu,sydän jäädytetty,hankittu oma elämä takaisin
        Voin sanoa että nyt on helppoa elää ilman tunteita,rakastuminen on aika rankka juttu menettää jotenkin oman itsensä toiselle ,kaivaa omaa kuoppaansa,No huono puoli tässä on se että jos joku erehtyy minuun rakastumaan niin taitaisin käyttäytyä kuin vaimosi jos minua painostettaisiin liikaa.


    • Alphonse D

      Tässä aika moni sanoi jo saman, mutta sanon se silti: vaimosi pettää, haluaa pettää ja on ihastunut toiseen mieheen.
      Naisille on kuitenkin usein hyvin vaikea tehdä aloitetta tässä asiassa, vaan hän odottaa, että 1) sinä heität hänet pihalle (mikä on hänelle psykologisesti paljon helpompi) 2) sinä teet jonkun virheen ja hän saa tekosyyn ottaa ero (jälleen psykologisesti helpompi hänelle).

      Ota asia esille ihan suoraan ja jos asia ei muutu, ota ero, niin pääsette molemmat eteenpäin elämässä.

    • ..

      Mä voin ottaa sut! :)

    • Marsu -67

      Mä iskosin tässä tilanteessa, että vaimo on jo fyysisesti pettänyt sinua. Yrittää paikata omaa huonoa oloa sillä, että sinäkin "likaisit" itsesi aviolitossasi. Vaimo ei suostu juttelemaan, aika kummallista, mutta viittaa vahvasti toiseen mieheen. Yrittää tehdä sinustakin syntipukin ehkäpä jo pitkälle asiaa ajatelleena, että kun sinusta saadaan syntipukki niin lapset pitävät enemmän äidistä tai jopa vihaavat sinua loppupeleissä. Älä vaan sorru siihen, että vaimosi pääsee sanomaan:

      - sehän kävi vieraissa

      Älä vaan tee sitä virhettä vaan hoida hommat niin, että et hölmöile kenenkään toisen kanssa ennenkuin olet tehnyt suhteesi/eron selväksi vaimosi kanssa. Pelaa nyt tarkasti, koska vaimosi tuntuu pelaavan peliä. Ei ole oikein muita vaihtoehtoja kuin puhua vaimolle vaikka ei haluaisi ja kysyä asiat suoraan ja ehdottaa sitten eroa.. tai mistäpä sitä tietää, vaikka asiat selviävät ja jatkatte onnellisimpana kuin koskaan liittoanne.

    • tirlantaaa

      Kuule...ihan vaan kysyt. Keskustelette. Vaikeaako? Miksi? Kysessä on kuitenki sulle tärkeä ihminen!!!!

    • nainen 35

      Voisitko kysyä asiaa suoraan vaimoltasi? Naisena löydän tuolle jonkinlaisen logiikan...Voisiko vaimosi olla masentunut?

    • Nokia=Gorilla.

      Vaimosi haluaa että olisit alfa-uros, ihan kuin apinalaumassa suositulla apinalla on monta naarasta.

      Vaimosi haluaisi että olisit suosittu myös muiden naisten keskuudessa.

      • Rinna.

        Haluan että mieheni pettää mua, ja nöyryyttää mua. Mun mielestä esim sitomisleikit on ihania...


        ei niissä mitään pahaa ole ;)


    • DAARA

      HEI.
      OLEN PAHOILANI TILANTEESTASI. ITSE OLEN HYVIN RIKAS MIES JA ANTANUT KAIKEN NAISELLENI JOPA TARJOILIJAN. SEKSIN SUHTEEN ITSE OLEN SEKSI HULLU JA AINAKIN 3 KERTA VIIKOSSA YRITTÄNYT HOITA NAISENI. HÄN EI MAKSANUT TAI KULUTTANUT EUROAKAAN OLLESSAMME YHTESSÄ JA YRITTIN OSTA KAIKINLAISIA KALLIS LAHJOJA HÄNELLE. HÄN EI KOSKAAN OSTANUT MINULLE MITÄÄN ARVOKASTA. LOPULTA JÄTIN HÄNET KOSKA PAREMPI ANTA SILLE JOKA ANSAITSE.
      NYKY NAINEN TOIVO ITSESTÄÄN NUOREMPI MIES TAI JOKU BISEKSUALI TYPPI! NE KUITENKIN SAA RAHA TYÖTÄ TEKEMÄTTÄ VAIKKA SOS TOIMISTOSTA. HYVÄ PERHE JA KUNNIA EI ENÄÄ OLE TRENDI.
      NAISESI HALUA NUOREMPAAN MIEHEN TAI NAISEN.
      ENSI KERTA SUUTELUN PAIKALLE PASKA HÄNEN NAAMAN JA HEITÄ POIS. HÄN EI ANSAITSE SINUA.

    • miesleijuu

      Keskustele asiasta HÄNEN kanssaan, varmasti asiat selviävät!

    • Hyvä pointti "Pääsee vähemmällä" - jos nainen aistii, ettei mies kuitenkaan rakasta häntä oikeasti ja on yhdessä vain enää seksin ja totutun tavan takia, niin sama kait miehen on käydä muualla "jyystämässä" , sillä tavalla nainen ainakin pääsee vähemmällä, jos ei pelkkä seksi tämän miehen kanssa kiinnosta.

    • 43v naimisissa!

      Ei millään pahalla mutta oletko ajatellut että vaimollasi saattaa olla TOINEN mies?? Ansaitset todellakin parempaa suhdetta missä kumpikin ARVOSTAA toista osapuolta. Kysy suoraan vaimoltasi onko hänellä jo uusi katsottuna!!! Jaksamisia!

    • VierasHKI

      Hän ei enää rakasta sinua. Ja 2 kertaa kuussa...ei voi olla totta. Vai onko vaimolla JOKU TOINEN?!

    • SUURI JA MAHTAVA

      ON OK NEUVOJA. ,,Anna hänelle "helppo" tie poistua suhteestanne, mutta PIDA puolesi silla kunnon NAISIA ON, JOTKA ARVOSTAVAT MUUTAKIN.

    • Minä myös ..

      Olen ollut samassa tilanteessa vaimosi kanssa paitsi, että meillä seksiä oli vielä vähemmän. Tiesin mieheni haluavan enemmän seksiä ja itsekkin halusin haluta mutta en vain pystynyt. Jälkeenpäin tiedän, että olin tuolloin masentunut. Silloin ei sitä ymmärtänyt . Ehdotin miehelleni samaa kuin vaimosi ehdotti sinulle ja ehdotin sen kyllä ihan rakkaudella - ehkä vaimosikin on tehnyt näin. Ei se aina ole se halu erota tai pettäminen näiden ongelmien takana, muistutukseksi meille kaikille. Toivottavasti saatte asianne selvitettyä :)

    • 13+8

      Ihan vaan tällee aluks : Miksi ihmiset harrastaa niin vähän seksiä???? :D

      Ja, aloittajalle; olet tosiaan ihan liian kiltti - monelle naiselle olisit kultakimpale. Jos sinun vaimosi ei osaa sinua arvostaa,niin miksi ihmeessä jäisit liittoon, jossa kumpikaan ei ole onnellinen? Ja tuo "käy vieraissa"-ehdotus. Vaimosi on varmaan jo tehnyt niin, tai tahtoo harrastaa seksiä jonkun muun kanssa. Tai sitten vaan lapsellisesti testaa, että tahdotko todella olla vain hänen kanssaan. Ehkä hän on sellainen kylmempi nainen, joka haluaa kaikkien miesten palvovan häntä, eikä itse (kirjaimellisesti) anna mitään suhteeseen.
      Ota asia puheeksi. Jos asiat on päin peppua niin sitten lähdet etsimään sellaista naista joka arvostaa sinua yhtäpaljon, ellei enemmänkin, kuin sinä häntä.
      Onnea koitokseen.

    • new2465

      Voi olla et on toisenlaiset seksuaaliset mieltymykset! Ota väkisin sido ja piiskaa, pane anaaliin!

      Kato mitn reagoi!

    • EDRFGHJ:

      Olet ottanut perheessä paljon vastuuta, teet likimain kaiken- myös vaimon osuuden kodin töistä ja olet vielä huolehtiva isä ja rakastava, hemmotteleva puoliso. Puhutko tottakaan? Asuuko sinussa pieni masokisti? tavoitteletko ihailua ja kiitosta? Pyritkö mitätöimään vaimosi? Olet jotakin liian hyvää ollakseen totta- ja sellaisiin miehiin naiset tuppaavat kyllästymään.

      Jos et tarvitse vaimoa huushollin pyöritykseen, voit tehdä sen yksinkin eikä mikään muutu huonommaksi. Seksiäkin saat useammin, vapaille miehille kun on kysyntää.

      Toinen vaihtoehto on ottaa akka puhutteluun ja jättää hänen vastuulleen myös kohtuullinen määrä kotitöitä. Lakkaa olemasta hupsu!

    • ljhgljhg

      En lukenut aikaisempia viestejä, joten jos joku on jo tämän "analyysin" maininnut, sitten tulee toisintona.

      Voiko olla niin, että vaimosi ei ole lapsuuden kodissaan nähnyt ja siten oppinut läheisyyttä ja hellyyttä?
      Ehkä hän tietää ja ymmärtää, että suhteessa voisi (pitäisi) olla enemmän fyysistä läheisyyttä, mutta ei vain osaa. Ja koska hän välittää sinusta, hän ei halua että sinä hänen takiaan jäät paitsi tuosta fyysisestä läheisyydestä.

      Eli kysymys kuuluu, onko teillä joskus aikaisemmin ollut enemmän AITOA läheisyyttä? Onko nykyisessä asiantilassa jotain uutta, vai onko aina ollut noin ja asia vain vasta nyt on alkanut häiritsemään?
      Jos aikaisemmin on ollut enemmän läheisyyttä, onko se ollut vilpittömästi aitoa, vai jotenkin kuin teatteria? Luetaan naistenlehdistä ja katsotaan telkkarista että miten kuuluu toimia, ja nyt ei enää jaksa elää siten kuin "pitää" vaan nyt elää siten kuin itsestä tuntuu?

      Harmi, jos itsestä tuntuu sille, että läheisyys on jotain mitä vain ei ole, ei sanoissa eikä teoissa. Kuitenkin ymmärrän sen, me opimme lapsuuden kodista tapoja ja arvoja enemmän kuin aina tulee ajatelleeksikaan. Voi itsekin ymmärtää, että on jotain vailla, haluaisi käyttäytyä toisin, mutta ei vain osaa eikä tunnu luontevalle. Uskon kuitenkin, että voi opetella uusiakin tapoja, jos vain asiasta osaa ja uskaltaa puhua, ja puoliso ymmärtää asian ja voi oppia yhdessä.

    • tl

      itse olen mies, muta vastattakoon nyt. kuten tuossa muutamat on jo maininneetkin niin vaimollasi saattaa olla joku toinen ns kiikarissa ja sillä ehdottanut että kävisit vieraissa jotta saisi sitten nostaa hulapaloon mosesta tai jotain.... tai sitten hän on kyllästynyt arkeen, mitä jos vaikka kokeilistte yhteistä lomamatkaa piristykseksi.

      mutta ei kannattane hyvin kauaa "roikkua" moisessa suhteessa, ja jos vaimosi mielestä puhuminen on turhaa (jos hänen mielestään ei kerran ole ns "ongelmaa" ja kaikki hänestä ok), niin kannattanee miettiä sitä eroakin. (jos kemiat eivät mene yksiin)

    • Suru murheeksi

      Voisko joskus riittää pari kertaa kuussa, ihminen ei aina ole parhaimmillaan. Ruinaaminen rasittaa ketä vaan. Rva voi jopa tarkoittaa mitä sanoo, nyt, mutta asioitten muuttuessa parempaan mieli muuttuu. Lisäksi jos elää ihmisen kanssa, joka on hyvä kaikessa, reipas ja aikaansaava, ei se tunnu palkinnolta vaikka pitäiskin. Sitä haluaa olla itsekin jotain, millä on arvoa ilman miestä tai lapsia. Ohimenevää, eikä syyllistä löydy.

    • Mee vieraisiin jos ittes tekee mieli. Mulla on ollut vaimolta lupa käydä vieraissa heti suhteen alusta saakka. En ole kuitenkaan tuota optiota vielä käyttänyt.

      Niin, tarkoitus oli sanoa se, että vaikka toisin luullaan, niin niitä on kuitenkin sellaisia naisia olemassa jotka tietää, että mies ei ole yksiavioinen otus. Vaimosi ilmaisesti kuuluu sellaisiin.

      • ruokatunnit

        Älä valehtele. Tuurin metsässä harrastetut pikapanot vaimosi juuri synnytettyä unohtuivat nyt pahemman kerran.


    • luuta,kissa,kahvipan

      naisellasi paha mieli kun hänellä on jo suhde toisen kanssa,haluaa sinun pettävän ja näin hänen olonsa helpottuu ja seuraava vaihe on "erotaan ystävinä.." hän varmasti pitää sinusta ja arvostaa sinua joten siksi hän on kyhännyt ton suunnitelman,ehkä panee kaiken sinun niskaasi ja näin putsaa oman maineensa,lapset kun aikuisia he "ymmärtävät äitiä kun isi petti.." no,tämä on vain teoriaa,päättele itse,keskustelun paikka teille molemmille

    • voidsusuas

      iha normaali!!

    • stupidplanet

      On kyllä naiset (ja miksei miehetkin) petollisia otuksia! Rakkaus kuihtuu, jos toinen osapuoli on liian kusipää, laiska ja aikaansaamaton. Rakkaus kuihtuu, jos toinen osapuoli on liian kiltti, tekee hommia, eikä valita. EIKÖ SE JUMAL**TA mikään kelpaa, häh?! Jos joku sanoo, että "pitää osata olla tasapainoisesti täydellinen", niin haista kuule...! Se on katsellut liikaa elokuvia, joka tuollaista kehtaa väittää.
      Olen tosiaan hyvin pahoillani tilanteestasi. Vika ei todellakaan ole sinussa, olet sellainen, joka PITÄISI olla joka naisen unelma, täydellinen. Mutta ilmeisesti täydellisyyskin on naisille liian vähän.
      En siis tietenkään yleistä asioita. Varmana on "järki-ihmisiä", jotka rakastavat ihmistä sellaisenaan kuin hän on. Mutta valitettavasti tuo "rotu" on kuolemassa sukupuuttoon...
      Jos joku todellakin haluaa sellaisen "tasapainoisen" ihmisen, joka osaa olla 1/2 ihana ja 1/2 kamala, niin hankkikoon robotin, perkule! Ei ihmisiä voi "säädellä" tyyliin: "Valita ja komentele nyt vähäsen!" tai "Ole nyt niin ihana ja pälä pälä.." Oppikaa nyt hyvät immeiset, että ihminen on ainutkertaisineen ajatuksineen ja tunteineen ainutkertainen kokonaisuus.

    • 6 lasta

      Vieraissa käyntiin lupa,tulee epäilys että rouva on jo itse käynyt siellä,vieraissa ja nyt morkkiksen alkaessa painamaan antaa sinulle luvan,jotta kun asia tulee selville olette samalla lähtöviivalla eli molemmat käyneet vieraissa.Ei normaali avioliitossa kyllä tollanen onnistu,sehän alkaa herättää miehessä ajatuksia,kun nyt käyn vieraissa,mitä muija tekee sillä aikaa,saa omaa aikaa ja käy vieraissako?Katoaa se rehellisyys avioliitosta ja se ydin minkä takia yleensä mennään naimisiin :)) Tosin parinvaihto on juttu erikseen,sitä ei pidä tähän sotkea,enkä nyt kiellä sitäkään etteikö ole pariskuntia missä mies tai nainen sallii toisen käydä vieraissa,silti pysytään yhdessä,mutta onko se yhteinen sopimus ja haluaako toinen sitten tehdä sitä,ettei mieti että loukkaa toista,kinkkinen juttu,ei muuta kuin onnea,mitä liekin tapahtuu.

    • jk

      ei m ikän

    • ajatelma vain

      Ota tuo vaimoltasi kirjallisena.. Pyydä häntä kirjoittamaan tuo käsky paperille ja siihen alle vaimon allekirjoitus.. Sitten viet sen paperin tallelokeroon talteen.. Meinaan siltä varalta että jos tuossa käykin niin että vaimollasi on tarkoitus alkaa sinua haukkumaan sen jälkeen vieraissa käymisestä.. jotta saa aikaiseksi eron.. jotain tuossa on taustalla.. ja siksipä pyydän että pyydä häneltä tuo hänen antama käsky ihan paperille allekirjoituksen kera.. Näin jos teille joskus ero tulee.. tuo paperi on hänen käskynsä, eikä suinkaan sun vika.. joksi hän yrittää tuon tehdä..

    • 000000050640680680

      VAIMO PIHALLE JA HANKI UUSI! Vapaana on paljon naisia jotka haluaa seksiä joka päivä. Ole puutteessa sitten jos haluat vaimosi kanssa jatkaa.Tuhon tietä kuljetaan jos vaimo antaa luvan käydä vieraissa!! Hanki hyvä mies uusi elämä!

      • ^hanki elämä.

        Vapaana on paljon naisia jotka haluaa seksiä joka päivä...............

        KUTEN SINÄ^^


    • finfan

      Vaimosi on kasvanut erilleen. Hän on ilmeisesti naisvaltaisessa toimistotyössä. Ehkä joutunut nokituksi kanaksi? Hän on ehkä työssään henkisesti loppuunpalanut. Silloin hän alkaa inhoamaan kaikkea ympärillään, jopa rakkaita läheisiään. Hänen elämässään ei ole sijaa hellyydelle ja rakkaudelle. Hänellä on ehkä koira joka on hänelle se tärkein ihminen maailmassa. Usein tärkeämpi kuin omat lapset ja aviomies. Tehkää yhdessä jotain repäsevää. Ehkä matka etelän aurinkoon.

    • IknowThingsLikeThis

      Oot vässykkä ja vaimosi käyttää sua hyväksi. Mahdollisesti sillä on joku toinen myös.

    • En minä ainakaan

      KUKA LAPASEN KANSSA HALUAISI RAKASTELLA ???

    • Pese hampaat!

    • jepjep12345
    • smaller

      Lapset...teidän kautta tänne syntyneet...ISO asia on...

    • aivan selvä

      Joo, se on pettänyt sua ja ei se sua enään rakasta.

    • törkeä vaimo,tarvitsen just semmoinen mies kun sä mutta hän ei arvosta sinun tuntea ehkä rakausta.olen nuori nainen mutta mietinkin paljon asoista paljon parempi kun sut vaimoa.vaikapas erotte hän tule kadomaan hänen tekonsa jotekin toivon sä teet mitä haluatte,tiedän on vaikea teidä lapsinne mutta on pakko jos äiti ei taju sitä.lapset kyllä ovat sut eivät tule toinen mies lasta koska...jumala suä siunata

    • Kerro ensin,

      mitä jätit kertomatta suhteestanne. Oletko itse koskaan pettänyt vaimoasi, olitko paljon töissä kun lapset olivat pieniä, olisiko suhteenne alkuaikana tapahtunut jotain mikä vaikutti negatiivisesti vaimosi käsitykseen sinusta...?

      Miehet aina kuvittelevat, että hyvä käytös jotenkin pyyhkisi menneet vääryydet pois. Suhde on kokonaisuus.

      • Anna 38

        Samaa mieltä ja sitäkin, et kuka Nainen jaksaa katsoo tollasta lässyä-ukkoa?


    • Mene ja jaa siemen

      Mene, aarteeni, ja jaa siementäsi ja rakkauttasi kaikille sitä tarvitseville. Niin teet hyvää enemmän kun missään muualla ikinä pystyisit tekemään.
      Unohda tylsä lahnavaimosi. Hae elämääsi nautintoa. Kerran täällä vaan eletään.

    • selvätaaptaarve

      No ihan selvä juttuhan tämä on, nainen kyllä rakastaa sinua,mutta ei välitä seksin harrastamisesta ja sinun halailu suukottelu lahja yritykset vaimo katsoo vain seksin vonkaamiseksi.Siksi hän ajatteli että saat mennä vieraista sillä hän ei seksistä välitä,mutta suo sinulle sen ilon jonkun muun kanssa,
      eipä tuossa mitään ihmeellistä.
      Tosin tilanteenhan pitäisi olla ideaali jos vaimo kerta luvan antaa mennä tyydyttämään tämän tarpeen jonkun muun kanssa.Mutta toisaalta jos mies sattuu olemaan sitä harvinaista sorttia että ei halua mennä edes luvalla vieraisiin ja tuntemattoman kanssa niin sitten teillä on ongelma.....

    • Doris

      Vaimosi saattaa olla masentunut.

    • kiitos

      http://makuhaaste.taffel.fi/index.php/bag/11939

      Yksikin ääni on aina plussan puolella. Muistakaa, yksikin ääni voi vaikuttaa! :D

      “One person can make a difference and every person should try.”
      John Fitzgerald Kennedy

      SO VOTE FOR MY TAFFEL!

      anteeksi häirintä! :)

    • qqqqq

      Olin ensin sanomassa että tämä on ihan selvä juttu: naisesi haluaa erota mutta hänellä ei vaan ole munaa sanoa sitä, vaan haluaa että sinä jäät kiinni muiden laittelemisesta, jotta saisi hyvän syyn eroon.

      Mutta sitten luin muita vastauksia ja siellä oli monia hyviä ehdotuksia myös, kuten esim. mahdolliset itsetuntoprobleemat. TOSIN sitten kun miettii tuota että sinä (omien sanojesi mukaan ainakin) yrität koko ajan näyttää rakkautta tuolle vaimollesi mutta siitä huolimatta hän haluaa sinun paneskelevan muita naisia... sen vuoksi palaan tuohon alkuun: olen siis melkoisen varma että syy on vaan siinä että vaimollasi ei ole enää tunteita sinua kohtaan. :( Et tee mitään väärin (tai mistäs helvetistä minä sen tiedän ;D mutta jos tämän tekstisi perusteella ajatellaan)... mutta ette vain taida loppujen lopuksi sopia toisillenne tarpeeksi hyvin. Minun kaverillani oli aikoinaan samantyylinen kiltti poikaystävä, joka ei olisi tehnyt pahaa pikkukivellekään. Kyllä he aikansa olivat onnellisia totta kai, mutta sitten kaverini alkoi haluta täysin päinvastaista kuin mitä tuo poikaystävänsä oli. Kaverini käytös tuota jätkäänsä kohtaan muuttui tosi viileäksi ja etäiseksi ja lopulta sitten erosivat. Tuo jätkä on varmasti todella ihana poikaystävä jollekin, mutta ei kaverilleni, joka on täysin vastakohta tuon eksänsä kanssa.


      Tuntuu tyhmältä neuvoa, koska olen sinua yli 10 vuotta nuorempi x) mutta niin... Kliseinen neuvo mutta PUHUKAA. Täällä saat vain veikkauksia, mutta vaimosi tietää totuuden. Luulen silti, että hän harkitsee eroa. :(

    • Aikansa kutakin

      Voi,mikset ollut minulle "ensinmäinen" mies? Olisin kaivannut juuri sinunlaistasi...Tasan ei käy onnen lahjat.Tein kaikkeni ,jotta kaikki olisi ollut hyvin,koti putsplank,lapset syötetty,ulkoilettu,puhtaitaita ,lämmin ruoka odottamassa,vaatteet silitetty ja minä minä olin vieläkin "halukas".......Vaan mitä sainkaan....pettämistä,valehtelua,väkivaltaa niin henkisesti kuin ruumiillisestikin. Nyt on onneksi kaikki hyvin,lapset aikuisia ja minulla uusi ja turvallinen suhde.Zemppiä!!!

    • nii hyvä tulee

      tohon hommaan ei auta muukun parin viikon ryyppyputki.

    • jukebox1

      Vaimosi ei rakasta sinua enää ja sillä taitaa olla toinen mies jossain

      • naisen näkökulma

        turha väittää, että pettäis tai ei rakastasi. Mitä vietävää se rakkaus edes on? hanki seksivaimo toiseksi jos et halua joka kerta eri tyyppiä ja pidä kodinhoito-vaimo ykkösenä ja laillisena. Vaimoasi ei vaan seksi kiinnosta, siinä syy.


    • JRnen

      Sata-nakki, että sillä on uus äijä. Siinä ei oo just muita jakoja. Sitä on alkanu wttaan, ku äijä on nössä ja six-piilo-peli-ja-kupina-sex uuen kans on mukavempaa. Ei vaan uskalla tehä bäniä, ku pelekää, että nyswä himas "kuukahtaa". Se wehtaa ja huohottaa kylillä tai töisä uuven kukon pillin mukaan. Uso miuta. Merkit on tuttuja.

    • Lumeliitto

      Vaimo ei välttämättä petä sinua, olen ollut samanlainen vaimo.
      Ota ero, suora vastaus.
      Hän ei enää rakasta sinua, jos on koskaan rakastanutkaan.
      Asia ei tule muuttumaan miksikään vaikka kävisitte minkälaisissa terapiossa tahansa. Kulutat vain aikaasi ja voimavarojasi ihmiseen, joka ei sinusta tarpeeksi välitä. Voin sanoa tämän omasta kokemuksestani, saatat löytää itsellesi uuden sopivan ihmisen, joka arvostaa sinua ja antaa sinulle takaisinkin sitä mitä annat hänelle. Oletko valmis uhraamaan nitsesi ihmiseen, joka ei anna sille minkäänlaista arvoa.

    • name est omen

      En ole lukenut muita kommentteja mut , mun kokemuksella ja ihmistuntemuksella hänellä on toinen !

    • 36 v,yhdessä

      30 naimisissa 6 vuotta seurustelua ensin,niin kokemusta löytyy,vaimollasi on toinen ja saa seksiä häneltä omien tarpeidensa tyydyttämiseksi.Toinen vaihtoehto on se vaimosi hetkinen mietiskely omasta elämänmenostaan,että miten on joutunut tähän kaikkeen,kun kaverit on nyt monet eronneet ja on villejä ja vapaita ja kuvittelee sinun pettävän häntä,nyt kannattaisi istua samalle sohvalle ja selvittää,että mistä nyt kiikastaa,että mikä vaimosi mieltä painaa,voi hyvin olla masennusta ,koska monissa vaihessa iskee masennukset ja asiat tuntuu rutiineilta ja kaikki menee jatkuvasti samaa rataa ja mitään uutta ei tapahdu,jos tuntuu,ettet ole vienyt vaimoasi tarpeeksi etelään,niin vie hänet kanarialle talvisin se ei ole kova kustannus hyvästä vaimosta,kun jaat kustannukset kuukausille,niin korkeintaan 150 euroa menisi kuussa ja vaimo olisi tyytyväinen taas seuraavan vuoden,vieraisiin ei kannata mennä,sillä siltä kuulostaisi,että etsii syytä suhteesta ulospääsylle,juttelemalla asioilla on tapana selviä,itse kauan avioliitossa olleena tiedän jo milloin olen hiljaa ja milloin otan minkäkin asian puheeksi ja vien vaimon etelään 2 kertaa vuodessa ja vielä lomilla kiertelemme kotimaassa tai ulkomailla,tärkeintä on se,ettet pidä häntä itsestään selvyytenä,sitä naiset ei siedä ja kukaan ei naisen logiigasta tajua lopulta teit niin tai näin,niin pieleen voi mennä.

    • Lonelyrider 78

      Pitäs tiesti jaksaa vastata syvällisesti ku teillä iso ongelma,mutta ei tuu muuta mieleen ku että tuo on lopun alkua samantien parisuhde terapiaan jos haluatte vielä että jotenki mahdollista pelastaa teidän parisuhe.Tämä mun mielipide itse sitte teet päätökses.

    • eräs malli eukkoa

      olen itse ehdottanut omalle miehelleni samaa, jo avioliiton alkuaikoina. koska seksi ei yksinkertaisesti kiinnosta. parhaimmillaan se ei tunnu miltään, pahimmillaan sattuu!

    • samman jo kokenut!

      vaimosi pettää sinua kai jo pitkäänkin,, jos menet ja käyt vieraissa niin tekee sinusta syyllisen liitottonne purkautumiseen,, vanha temppu!

    • Been there...

      Et tee mitään väärin. Vaimollasi on toinen ja yrittää nyt saada teolleen hyväksynnän näin. "Mene sinä vieraisiin niin minäkin voin mennä".

    • Vaimoke

      Olin vaimona samassa tilanteessa muutama vuosi sitten. Olin rakastunut toiseen (näin kuvittelin)... Olemme edelleen naimisissa ja meillä menee nyt hyvin. Mitä tapahtui? Mieheni muuttui, alkoi tehdä sellaisia asioita, joita en uskonut hänen edes osaavan tehdä - hänestä tuli yllätyksellinen. Aloin löytää hauskuutta ja yllätyksellisyyttä myös kotoa, parisuhteesta. Toinen suhde menetti merkityksensä. Ja ihan vain vinkkinä, sinun kannattaisi tehdä niitä asioita, joista itse tykkäät. Lakkaisit elämästä vaimosi ehdoilla ja samalla tekisit itsestäsi hieman "saavuttamattoman" (=kiinnostavamman). Kannattaa kokeilla!

    • onnea 12v,liitollesi

      Vaimollasi on menossa masennus ja potee syyllisyydentunnetta,koska harrastaa seksiä liian vähän sinun haluusi nähden,anna asian mennä puolisenvuotta eteenpäin vaimosi ehdoilla,kyllä miehen pitää kestää,jos saat sentään 2 kertaa kuussa seksiä,niin tuo vaihe voi mennä itsestäänkin ohitse ,jos mikään ei puolessa vuodessa ole muuttunut,niin sitten viet vaimosi lääkärille ensin tietysti sanot,että tämä ei enään ole normaali rakkaus-suhde,alkaa muistuttamaan enempi kaveruutta,kuin rakkautta ja jos saat vaimosi lääkärille,niin masennus on melkovarma diaknoosi ja siihen on nykyisin lääkitys ja jo jonkin ajan kuluttua tuo vaihe saattaa olla menneen talveen lumia,sillä jos on kovakin masennus,niin eipä siinä seksiä juurikaan mieli tee,sillä silloin ajatukset harhailevat aivan muissa asioissa,joita meidän miesten ei kannata edes yrittää tajuta,koska naisten ajatusmaailma on niin monimutkainen koneisto meille miehille,joten anna olla, pahennat asiaa vain,uskoisin kaiken olevan masennusta,jos kaverinsa on eronneet,niin he kertoilee omia kokemuksiaan nyt ,kun ovat vapaita naisia,niin vaimosi miettii millaista hänen elämänsä olisi,jos hän olisi vapaa ja ei olisi lapsia ,eikä miestä kotona ,saisi mennä ja tulla miten itse haluaisi,aina liitoissa tulee hetkiä,jolloin toinen kyllästyy toiseen,kun ollaan kymmeniä vuosisia samassa sängyssä ja jos vielä suhteessa ei asioita hoideta puhumalla,mikä on muuten se tärkein asia,jos haluaa suhteen kestävän,niin anna ajan kulua rauhassa,juttele jos on asioita mitkä vaimosi mieltä painaa,niin koita itse korjata tilanne,jos tuntuu että et itse siihen pysty vaikuttamaan,niin koitat varovasti ehdottaa,jos menisitte yhdessä terapeutille,sillä takana saattaa olla se masennus nyt niinkin pahana vaimollasi,että hän tarvitsee aikaa ja hellyyttä ja sitä ainakin kerrot antavasi riittävästi ja rakastaa vaimosi sinua,koska harrastaa sentään seksiä kahdesti kuussa sinun kanssasi,sillä jos ei rakkautta olisi olisit ihan ilman seksiä,tuskin sillä toista miestä on,koska rakastelee kanssasi,joskus ihminen vaan väsyy ja silloin tulee tilanne esiin juuri noin,aika parantaa haavat,jos annat aikaa,niin asiat muuttuvat,sitä ei sitten tiedä mihinkä suuntaan,mutta kirjoituksesi perusteella sinun eduksesi,vaimo tarvitsee turvallisuuden tunteen,huomiota, hellyyttä ja sitä lomaa ,jolloin on hyvä jättää lapset isovanhemmille,jos suinkin mahdollista ja lähteä kahdestaan ulkomaille viettämään kahdestaan laatuaikaa,sillä saa aikaan enempi,kuin riitelemällä siitä,meneekö vieraisiin vai ei,sillä tuo kuulostaa lähinnä avunpyynnöltä tuo,että mene vieraisiin,siitä voit olla varma,jos sen teet menetät vaimosi,todellisuudessa hänellä on masennus ja ajattelee että et sinä joutuisi kärsimään hänen masennuksestaan,jos kaikki muut asiat kotona on kuten ennenkin,niin masennus olisi ainoa järkevä selitys,koska hellyyttä hän saa ja olet lapsienkin kanssa sen ajan kun vain voit,niin hänellä on aikaa mietiskellä asioita,mikä onkin nyt hyvä,sellaista liittoa ei olekkaan,jossa ei jossakin vaiheessa ole hetkiä,jolloin toisen naamakin jo suututtaa,aika kyllä parantaa haavat,mutta pitää muistaa antaa toiselle aikaa asioiden järjestämiseen,että niiden asioiden järjestys tulee hänelle selvitetyksi,siihen sinä et voi vaikuttaa,kuin olevana ainoastaan läsnä silloin ,kuin hän haluaa avautua,en uskoisi siihen ,että vaimollasi ketään toista olisi,koska tuo vaikuttaa lähinnä siltä,että kaveripiirissään on paljon eronneita ja he kertoilevat kuinka mukavaa heidän elämänsä nyt on,vaikka todelisuudessa monien elämä on kaikkea muuta eronsa jälkeen,kun alkuhuuma on mennyt,niin silloin ajatellaan,että miksi erosin,kun kaikki oli niin hyvin,mutta jälkiviisaus on se,mille ei mahda enään mitään,pidä kiinni vaimosta ja anna hänelle aikaa setviä asiat tärkeysjärjestykseen,niin kyllä se siitä,tuskin rakkaus on mihinkään kadonnut,vaan masennus on nyt päässyt päähän sisään,mutta se on vielä voitettavissa,joten suhdetta joka sinulla on,niin ei kannata kaataa tuommoisen takia,jutteleminen auttaisi,mutta tuskin vaimosi vielä siihen on valmis,odota jonkin aikaa,niin vaimosi voi itse avautua sinulle tai sitten huomata itse tarvitsevan ulkopuolisen apua ja jos ymmärtäisi mennä lääkärille,mikä ei enään tänäpäivänä ole mikään häpeä ,päin vastoin ,sillähän hän osoittaisi haluavan korjata suhteenne alkuaikoihin olleeseen aikakauteen,onnea sinulle,itselläni oli kanssa aina noin 15 vuoden välein aikoja ,jolloin jokin mättäsi ja se oli masennus ja itse en osannut ottaa huomioon vaimoani,vaan keskityin kuin varkain liikaan työn tekoon ja silloin unohtaa ja alkaa pitämään vaimoa itsestään selvyytenä,mikä onkin se pahin virhe,minkä mies voi rehdä,vältä siis sitä,anna rakkautta,niin uskon silloin sinunkin sitä saavan,onnea sinulle.

    • Vaimolla on jo uus mut ei kehtaa sanoa sitä tai uskalla. Joten yrittää näillä tempuilla että sä teet sen!!! Laitahhan siis se menemään ja jossain oottaa parempi ihan varmasti!!

    • teemu

      sano sille et vitun ämmänyt kerrot totuuden tai jos se menee päin prinkkalaa nii avio ero o tarpeen

    • Vaadi vastaus

      Se on ainakin varmaa, että jos menet käymään edes luvan kanssa vieraissa niin ero tulee. Joko vaimosi haluaa erota, mutta ei itse halua/pysty "vain oman mielensä mukaan"...tai sitten voi olla jotain henkistä tai jopa fyysistä sairautta. Sinuna kaivaisin totuuden hänestä vaikka se olisi kova työ, mieluummin niin kuin että hankit itsellesi kusipään maineen "pettämällä" (vaikkakin luvalla) tai sitten ihminen jota rakastat kärsii itse eikä halua sinun kärsivän...ja jäisi yksin salaisuutensa kanssa.

      Ja liika yrittäminen kääntyy itseään vastaan...jos vastakaikua ei saa hellyyteen, ei sitä kannata väkisin yrittää liikaa...sellainen pistää vaan ärsyttämään.

    • Moni täällä onkin jo todennut saman, mikä mullekin tuli ensimmäisenä mieleen: vaimollasi on toinen mies.

      Sit kun tarkemmin asiaa pohdiskelin, niin rupesin miettimään, että jos vaimosi pettää, miksi hän haluaisi sinunkin käyvän vieraissa.... Itse ainakin siinä tilanteessa alkaisin puhumaan erosta.
      Mitä luulet, voisiko vaimosi olla jossain määrin läheisriipuvainen? Se saattaisi selittää tämän toiminta tavan, jos hän tosiaan olisi rakastunut toiseen mieheen.

      Toisaalta, jos ei hän ole valmis puhumaan, eikä pariterapiaankaan, tulee tunne, että hän ei juurikaan jaksa panostaa enää teidän liittoon. Mikä taas viittaa jälleen uuteen mieheen....

      Mutta.... entäpä jos vaimosi on masentunut?
      Onko hän ennen viettänyt aikaa perheen kanssa? Hoitanut muitakin kotitöitä, kun vaan pyykin pesun? Onko mielialat, taikka käytös muuttuneet?

      Aika kaukaa haettua tämä masennus on, mutta vaihtoehto sekin....

    • kiimanainen

      Sen kummempaa analyysiä ei tarvita: vaimosi on tylsistynyt saamaansa seksiin ja toivoo, että saisit vieraista uutta ideaa ja intoa petipainiin.

    • neitomainen

      Kukaan ei näemmä ole ottanut tälläistä asiaa huomioon.. Eli voi olla että hänellä on jokin hormoonivajaus ja seksi ei yksinkertaisesti maistu ja siihen voi liittyä masennus.. Eli ihan perus keltarauhashormooni vaje voi aiheuttaa tälläistä.. eli kannattaa pehmeästi pistää ajatus päähän, jos tarkistuttaisi veriarvoja lääkärillä.

    • rapu 67

      Voi ,kun tekee pahaa,itse elän kylmässä suhteessa ,kaipaisin halauksia ,lämpöä,ja juuri tuollaista miestä.minun mieheni ei tee mitään kotitöitä,harvoin edes ulkotöitä,kesällä leikkaan nurmikon ja luon lumet talvella.En enään muista millaista on suudella ,mies ei kaipaa hellyyttä,vaan pakenee heti ,jos yritän lähestyä tätä on jatkunut tosi kaun ,mutta en usko ,että hänellä on toista,koska ei ole sen luontoinen ja kuitenkin krapuloissaan välillä haluaa vain sitä ,ja se onkin tosi nopee toimitus ,ei siinä naisen tunteita oteta huomioon,ajan kysymys ,koska löydän jonkun hellän nallekarhun.

    • DD

      No niin, taitaa toi alkuperäinen kirjoitus olla provo......

    • Toisellakierroksella

      Mulla kävi samassa iässä (37) jota kuinkin kuten aloittajalle. Vaimoa ei kiinnostanut enää oikein edes kävelylenkki kanssani. Väkisinkin haki jotain omaa harrastuksista. Seksiä oli ehkä kerran kuukaudessa parissa pitkin hampain.
      Kummallakaan ei käittääkseni ollut vierasta, vaikka itse elin jatkuvassa puutteessa. Juopaa väliimme iski kenties muuttunut elämän asenne. Itse aloin urheilla aktiivisesti, kun vaimoa kiinnosti ihan muut asiat. Pikkuisen otti aivoon kun alkoi kunto kohota ja vauhti kasvaa, niin vaimo kommentoi että ketä varten laittaudut. Ikään kuin tarkoitukseni olisi ollut vaan kehittää sixpäkki vokotellakseni muita naisia.
      Pari vuotta yritin keskustella, mutta sitten ihastuin harrastus kaveriini. Se antoi uutta puhtia elämään, vaikka välillämme ei ollut vielä mitään seksuaalista. Viimein puutteemme yltyi siihen pisteeseen että menimme sänkyyn, mutta se ei toiminut siinä elämän tilanteessa. Pohdin tilannetta yksin ja ajattelin että on vielä näköjään naisia jotka ovat minusta aidosti kiinnostuneita. Vaimo oli yhtä nuiva aina vaan joten otin eron puheeksi. Oli ollut kuulemma sitä mieltä jo pitkään, yllätys yllätys.Kumma ettei itse voinut asiaa ottaa puheeksi. No ero tuli ja erilaisten seikkailujen jälkeen löysin uuden onnen kuuden vuoden jälkeen. Sanon että elämässä pitää tehdä rohkeita valintoja.
      Ei saa jäädä tuleen makaamaan.

    • orjuuden aika on ohi

      olen itse mies ja olen itsekin käynyt tuo saman asian läpi olet vaimosi piika ja siksi ett saa myöskään arvostusta tyypillinen suomalainen mies eikun nyrkki pöytään ja sanot että nyt loppu rengin hommat

      • Kohtalo kaveri

        Samaa mieltä "kaapista ulos" Olen itse kokenut aivan saman tilanteen!

        Oltiin naimisissa kävin töissä ja pelasin ohessa jalkapalloa suomen korkealla tasolla!
        Ja yhtä äkkiä vaimoani ei enää kiinnostanut ja itse ajattelin että on jokin vaihe... Mut vaihe kesti ja vaimon lenkit rupesi kestään kolmea tuntia ilman hikeä!! Niin rupesin tarkkaileen ja hänellä oli suhde toiseen NAISEEN!! No siinä meni avioliitto ja jäin asumaan tyttäreni 2v (sillon) nykyään 5v kaksin ja se on ehkä ollut lopulta parasta mitä minulle on sattunut nautin elämästä joka päivä todella paljon tyttäreni kanssa :)

        Tsemiä sulle oikeesti


    • Toisinpäin

      Olen kokenut saman päinvastoin,eli mieheni sanoi minulle "hanki itsellesi rakastaja". Ensimmäinen ajatus oli ettei välitä minusta enään. Asian keskusteltua ,tuli ilmi,ettei hän pysty seksiin ja ajatteli vain minun parasta. Siis rakasti näin paljon,ajatteli ,että avioliittomme jatkuu jne. lääkäriin ei halunnut mennä.
      Rakastajaa en halunnut,avioliittomme jatkuu nyt hyvänä,kun ei tule niitä epäonnistuneita seksi yrityksiä häneltä. Meillä on nyt "ystävä "suhde ja toimii ihan hyvin.

    • Vaimolle vaihtelua

      Meillä tilanne ajautui samaan tilanteeseen. Oma seksi elämämme on mielestäni vilkasta ja tyydyttävää.
      Hyväksyin vaimon pyynnöstä molemmin puolisen vieraissa käynnin kunhan puhutaan seksistä ei rakkaudesta.
      Itse en ole käynyt vieraissa vaikka vaimolle niin väitän.
      Hän käy satunnaisesti vieraissa. Syytä en tiedä mutta ainakin se tekee hänet levolliseksi.
      Yritän ajatella sitä kuin jotain hänen omaa harrastusta...

    • äläolesinisilmä

      Ilmiselvästi muijalla on uusi suhde tai käy vaan muuten vieraissa.Olen kokenut tuon saman ja erohan siitä tuli. Naiset on kavalia :(

    • mude_

      Näitä viestejä lukiessa jää kyllä miettimään, mikä ihmisen maailmankuvassa on vikana, kun aina ensimmäisenä kaikki epäilevät, että puoliso pettää. Onko todella niin, että kaikki muutokset heikompaan parisuhteen seksielämässä ovat pettämisen merkki? Vai onko luottamus parisuhteessa tänä päivänä jotain historian havinaa, jota ei edes oleteta siinä olevan.

      Turhaa niitä vastauksia parisuhteen ongelmiin on jostain nettipalstalta hakea vaan ihan sieltä omasta kodista. Miten voikin olla niin älyttömän vaikeaa puhua sen kumppanin kanssa asioista rehellisesti ja rauhassa. Kertoa, miltä itsestä tuntuu ja pyytää selitystä.
      Peruskoulussa pitäisi aivan selvästi olla oppiaineena keskustelun oppiminen, kun sitä ei enää kotona tunnuta oppivan. Olisi sitten edes seuraavalla sukupolvella vähän helpompaa, kun on jo lapsuudessa opittu PUHUMAAN asioista. He voisivat sitten opettaa saman omille lapsilleen.

    • Tuttu juttu

      Ihan selvä tapaus , vaimos on pettänyt sinua ja kärsii oman tunnon tuskia vältellen seksiä kanssasi .

    • Nainen..

      Onkos tämä mies joka valitti parisuhteestaa(eli aloittaja) vastannut kertaakaa mitää? tai kommentoinut mitää aloituksen jälkeen? EI!

    • oliskos juttu sillai, että vaimosi on aseksuaali. heitä ei seksi kiinnosta ja jos hän kokee , että sinä kärsit seksin puuttesta hän haluaa antaa sinulle tilaisuuden hoitaa puutteen pois!

    • Itsensä löytänyt

      Olen itse joutunut vastaavaan tilanteeseen ensimmäisen mieheni kanssa vuosia sitten. Minä vain en ole seksuaalisesti aktiivinen ihminen, sen olen vuosien myötä oppinut, mutta eipä sitä tajunnut tuolloin, ensimmäinen kokemukseni elämässäni.

      X-mieheni kuulostaa yhtä kunnolliselta, kuin sinä. Täytyy myöntää, että toisin olisin toiminut aikoinaan tällä elämäntiedolla, jota on nyt kertynyt ja tiedän, että hän olisi ymmärtänyt, jos olisin pystynyt tuolloin sanomaan, missä mättää. Miehessäni ei ollut mitään vikaa, hän on juuri sellainen, jollaista aina olen hakenut ja edelleen arvostan juuri hänenlaistaan, mutta minulla itselläni oli ongelmia itseni kanssa ja kun en ole seksuaalisesti aktiivinen, on aika rankkaa, kun mies suorastaan yrittää raiskata kovassa puutteessaan. Kävimme kyllä parisuhdeterapiassa, siellä neuvottiin miestäni jättämään minua joksikin aikaa rauhaan, muuten vain olemaan lähellä, mutta eihän tämä loputtomiin onnistu, kaikki oli hyvin sen hetken, kun mies pystyi olemaan painostamatta seksiin. Minua painoi kaikki ja siksi minäkin kehotin häntä menemään vieraisiin, vaikka en ikinä suvaitsisi sitä, se olisi heti ero. Mutta otin kuitenkin lopulta eron, koska en halunnut pilata toisen elämää, vaikka ei se ollut kuitenkaan sitä, mitä miehenikään olisi oikeasti halunnut, meillä kaksi yhteistä lastakin.

      Eipä minun nykyinen miehenikään helpolla pääse, mutta en enää tuota kommenttia kyllä heittäisi ja on helpompaa, kun voi puhua asiasta suoraan sen tajuttuaan. Vaikea sanoa, miksi vaimosi ei halua terapiaan ja kertoo, että puhuminen on turhaa. Onko hän itsensä kanssa jostain syystä niin solmussa vai onko tosiaan niin, että haluaa erota?? Melkein kehottaisin sinua kokeilemaan, että kerrot aikovasi erota, kun tilanne tuollainen, jos vain olet sitten valmis mahdollisesti myöntävään vastaukseenkin. Mutta tuo ehdotus voi olla myös herättävä, jos hän pitää sinua liian turvallisena tapauksena, joka ei häntä jättäisi, vaikka mikä ja siksi luulee, että voi miten tahansa poikkoilla.

      Toivon sinulle kaikkea hyvää elämässä!

    • savonsulttaani

      Selvä tapaus, muijallas on toinen mies. nim, kokemusta on.

    • erettrwgwre

      vaimollasi on joku toinen tai on ihastunut toiseen ja haluaa irrottaa otteen sinuun mutta tarvitsee syyn siihen joko ei anna huomiota ja toivoo että sillä tavoin kiinnostuksesi häviää täysin ja jätät hänet tai sanoo että mene vaan vieraisii että siitä tulisi oikeus hänelle irrottaa ote sinusta. Ja jos ei välttämättä petä niin haaveilee ainakin sinkkuudesta ja uusista tuulista tuon käytöksen perusteella

      • rewgerwg

        ja jos puhuminen on turhaa se on merkki siitä että hän ei halua ratkasta ongelmia vaan toivoo niitten päättävän suhteen


    • Nainen_ilman_rajoja

      Miettisin tätä tilannetta hetken & naisena mulla on sulle muutama vaihtoehto.

      A) Niinkuin täällä on jo puitu, vaimosi mahdollisesti pettää sinua/harkitsee sitä. On myös mahdollista, että vaimosi oma libido on kuihtunut ja hänestä tuntuu, ettei voi antaa sinulle sitä, mitä vaimona kuuluisi ja pelastaakseen avioliittonne, hän pyytää sinua hakemaan tyydytyksesi muualta.
      B) Hän ei rakasta sinua enää, kylmää faktaa.

      Ja mikä mulla kävi yksinään mielessä on tää, että ehkä se on alkanu raivostua siitä, että sä huolehdit kaikesta. Siis kuulostaa oudolle, mutta vaimos vois haluta tolla vieraissa käymisellä nähdä, että sä edelleen oot mies, jolla on tarpeet, etkä vaan kotiorja. Tai sitten yksinkertaisesti se testailee sua. Naiset on pirullisia, näin se vaan on.

    • 1+2=3

      Meillä ei ole ollut seksiä 8 vuoteen, vaimon heikentyneen terveyden vuoksi. Olisiko minun korrektia kysyä lupa käydä vieraissa? Tiedän että se loukkaisi häntä mutta mikä muu vaihtoehto minulla on?

      Aloittajan kannattaisi miettiä tosissaan vieraissa käyntiä tai aloittaa ainakin netin kautta chattaily jonkun toisen naisen kanssa. Ehkä vaimosi tulee toisiin ajatuksiin kun huomaa että ukko ei enää palvo häntä.

    • R4GTHRTH

      ???

      MISTÄ NÄITÄ KUSIPÄÄ PROVOJA RIITTÄÄ ????


      HAHAHAHHAHA . EHDOTTI HAHAAAA

    • Nyt kipaise äkkiä mun luo. Terkkuja taivaaseen ja anteeksi. Meillä oli vuosikaudet sama tilanne. Hyväpalkkainen mies, ei käynyt vieraissa eikä kännännyt, teki omasta halustaan kotitöitä, laittoi ruokaa eikä antanut minun tulla keittiöön ollenkaan silloin kun oli kotona. Hän oli matkatöissä, huolsi hel...tin isoja mm. kaivoskoneita yms. Reissasi vaikka missä. Oli paljon nuorempikin kuin minä...Mutta mutta..Hän oli hyvin hyvin innokas sänkyhommiin mutta minua ei kiinnostanut pätkääkään, edes nyhjääminen:( Nyt on kulunut 6v plus risat...Hämmästyin kun hmmm halut hyppäsi yks kas pintaan. Tekisi mieli joka päivä useamman kerran..Kysymys kuuluukin, mistä luotettava ja ihana kumppani???

    • pöllöxxxx

      MOI! ole mies elä marjanpoimija? ole näköjään aika kädetön?tässä vinkit ,jos et älyä niin ole ööööööööööö

    • klöö

      Hänellä on jostain syystä huono omatunto ja sen takia yrittää saada sinut myös vieraisiin.

    • skorppari76

      vaimollasi on joku toinen kiikarissa tjs....olet tosiaan liian hyvä hänelle...saisimpa miekin miehen kuten sie,sellaisia kun sie oot on tosi harvassa...ehdotan eroa ja et pidät puoliasi...minulle ex mies ehdotti samaa ja et kokeltaisiinko kimppaa jos hän,minä ja 1 nainen vielä...ne riitti mulle.

    • mur

      Olen naisena sitä mieltä että vaimosi on ihastunut/rakastunut toiseen..Sen vuoksi ehdottaa sinulle tuollaista..

      Puhukaa suoraan oikeilla sanoilla asiasta...Rehellisyys tässä on tärkeä sinua ajatellen eihän tuollaista kestä.

      Jos ei muuta vaihtoehtoa ole niin harkitkaa eroa mut puhukaa ensin asiat niinkuin ne on..

      • onko masentunut?

        En kerta kaikkiaan jaksanut lukea kaikkia vastauksia, heitän nyt tänne vaikka saattaa joku ollajo maininntuksin: joskus kyseessä ei ole mitkään pettämishommat tai toinen kiikarissa, vaan yksinkertaisesti vaimo saattaa olla masentunut, ja siitä saattaa seurata jopa tällaista.


    • ahlammi

      Hei sillä on joku isokulli joka rakastelee paremmin kuin sinä laimea tollo

    • keijo66
    • onnellinen eronnut

      Ehkä vaimosi ei enää rakasta sinua tai voi olla oikeasti masentunut. Hän voi olla myös lesbo tai hänellä voi olla salarakas.
      Kuvaavaa suhteellenne on kuitenkin lausahduksesi että vaimo SAA omaa aikaa ja rauhaa. Vaimo SIIS SAA!!! Kukahan antaa luvan, vai pitääkö lupa kysyä? Ikäänkuin se ei olisikaan itsestään selvää että vaimo voi käydä omissa jutuissaan.

      Itse jätin aikoinaan mieheni kun häneltä piti saada tavallaan lupa kaikkeen tekemiseen. Hän taas ei kysynyt lupaa omiin tekemisiin. Pikkuhiljaa kasvoin hänestä erilleen. En halunnut seksiä, en halunnut edes koskea mieheeni. Aloin inhota kaikkea kosketusta. Ajattelin että en ikinä halua seksisuhdetta yhteenkään mieheen. Olin onnellinen yksinhuoltajana kahden lapseni kanssa.

      Mutta löysin kyllä myöhemmin oman seksuaalisuuteni ja asun avoliitossa miehen kanssa jonka kanssa seksi ulottuu lähes taivaisiin.

      Entiselle miehelleni en koskaan vointu kertoa että aloin inhoamaan häntä, se olisi ollut varmasti niin kova pala. Kerroin etten vain osaa olla parisuhteessa ja haluan olla vain vapaa. Otin eron syyn niskoilleni. Mutta ei entinen mies mikään hyvä mies ollut. Nämä kielteiset piirteet hänessä aihuttivat pikkuhiljaa sitä erilleen kasvamista. En voinut sille mitään. Näin vain kävi.
      Hänkin kuitenkin ehdotti parisuhdeterapiaa, mutta sanoin että voin lähteä, mutta ettei se muuta mitään ja joka tapauksessa liittomme on loppu.

      Kaikkea ei voi aina järjellä selittää. Puhu kuitenkin vaimosi kanssa, mikä oikeasti mättää ja tee ratkaisusi sen perusteella. Erokin voi olla yksi mahdollisuus.

    • Lovalator

      Jos rakastat, muutu. Vaadi naiselta pieniä asioita. Aluksi sano: tee ruoat kuudeksi käydään lasten kanssa vaikka uimassa. Sama siivoamisessa. Suutu laiskuudesta, pidä puolesi. Järjestä tekemistä koko perheelle juuri silloin, kun tiedät vaimosi suunnittelevan jotain muuta, vaadi mukaan, vetoa perheeseen, pitäkää hauskaa. Vaadi pikku asioita, suutu tekemätömyydestä, vetoa perheeseen. Tee kaikki tämä pikku hiljaa, vaimosi herää kyllä unestaan ja on onnellinen. Naisesi on muuttunut tarpeettomaksi ja kyllästynyt, sekoita vähän hänen rytmiä, manipuloi, ole mies. Käykää treffeillä parin riidan jälkeen. Hän on todennäköiseti pettänyt ja hänen kaverinsa osittain huonoa seuraa, mikä johtuu ehkä parisuhde ongelmista. Seksi vieraan kanssa on jännää, mikä sekoittaa naisen pään. Jos rakastat, anna anteeksi ja vaimosi on vielä kotona, kaikki on mahdollista. Jos naisellasi on sinkkukaveri joka voisi auttaa sinua, vetoa häneen. Kerro että tarkoituksesi on pelastaa suhde, kiellä häntä ehdottomasti kertomasta jutustelustanne, pidä tämä kortti myös itselläsi pitkään, sillä kaverilla on huono omatunto juoruamisesta. Jos voitat hänet takaisin, todennäköisesti naisesi kaveripiirissä tapahtuu ero vuoden sisällä.

    • mies 45.ja risat

      Teillä varmaan jokin lopuunpalaminen suhteessa. Itse kokennut samaa joskus 5v sitten tein kutakuinkin samanlailla palvoin naistani julmetusti hoidin lapsen ja kaikki kotityöt ja muutkin hommelit seksi luisti hyvin jne....sitten yksi sunnunta aamu naisen vain sanoi( että sun naamasi olen kyllästynyt) kahvipöydässä. Ja aikoi muutaa muualle asumaan oli hommannut jo kämpänkin valmiiksi seuraavana viiko loppuna oltiin sitten yh. iskä...että sileen kului 2v sitten taas yhteen ja elämä luistaa taas ihan erillailla kumpikin tekee yhdessä kotitöitä*täytää koneita*kun kaikille omat koneet tuli hommattua kun olis joutunna muuten tiskailee..jne..on juteltu siitä tilanteesta ja vaimoni on ketonut että turhatui ja kasvoi erileen tarvitsi sitten itse miettiä ja pähkäillä miten jatkaa eteenpäin ihan rauhassa itsekseen

      • täytääkoneita

        Jos nyt ensiksi menisit suomenkielen preppauskursseille?


    • Jos oikein luvan kanssa, niin mene ihmeessä....
      Teidän liitto on jo delannut...
      Eikö se ole Mies joka kaapin paikan määrää loppupeleissä, teillä se taitaa olla päinvastoin.. Akalla on munat ja mitä lie siltä ukolta löytyykään... Yritä edes olla MIes:))

    • rdc

      Mättää nämä ylläpitävien toimittajien sepittelemät jutut. Tuolla toisaalla oli samankaltainen juttu vanhasta aviomiehestä joka petti apaattista vaimoaan eikä huomannut päästää tätä häkkilintua vapauteen. Itselle se kuitenkin kelpasi.

    • kiinnostava ihminen

      PROVO, keksi parempi.
      Tai jos e provo niin olet kuolettavan TYLSÄ ihminen:)

    • Homo Sapiens

      Täyttä paskaa! Keksi parempi juttu!

    • varo...

      susta tehdään syyllistä,aviorikkojaa sukulaisten silmissä

    • fdgffgdfgdgfd

      On tainnut käydä itse vieraissa eikä uskalla tunnustaa. Purkaa vaan huonoa omaatuntoaan antamalla sinulle "luvan" käydä vieraissa. Sitten kun käytkin alkaa syyttely ja draamaitku ja isnä olet kaikkeen syypää.

    • VanBover

      nainen on kyborgi.

      Olisikohan näin että eroaminen on geeneissä. Ero tulee teki puoliso mitä tahansa.

    • gytkyu

      Se aloittajan akka on varmaan lesbo, jos ei miestä halua. Jokainen haluaa miestä. Mistäpä sen tietää vaikka naisesi on ransu?

    • sauli2012

      Moro
      Vaikuttaa ilmiselvästi siltä,että vaimollasi on joku toinen!

    • Jasmina**

      Eikö ketään häiritse se, että tässä tiedetään VAIN ja ainoastaan yksi "totuus" tarinasta? Vaimolta kysyttäessä saattaisi kuulostaa esim. kuvaus miehestä ihan toiselta. Mun on tosi vaikee uskoa, että jos mies olisi kaikkea mitä aloittaja on kirjoittanut, ja vaimo silti käskee vieraisiin...
      SUljen tässä nyt masennukset ja muut sairaudet pois. Niistähän ei ollut kyse?

      Tulee mieleen vähän sekin, että mies on täällä hakemassa jotain sympatiapisteitä, kun tämä palstahan on aivan loistava naisten/miesten mollaukseen. Aina löytyy kunnon tukijoukot, jokta sitten vastaa ilman sen kummempia analysoimatta. Niin kuin näyttää nytkin pää-asiassa käyneen.

    • NuoriNaikkonen

      VOI EI!!
      TOSI KAMALAA että sulle on käynyt noin :(
      Kuulostat oikein ihanalta ihmiseltä aviomiehenä ja isänä, tosi symppis olet.
      Vaimollasi on selvästi jokin ongelma.. Ja ongelma teillä parisuhteessa. Mutta 2 krt kuukaudessa seksiä on ihan liian harvoin. Ihmiset ovat tottakai erilaisia, myös seksihaluiltaan, ja 12 vuoden yhdessä olo ja lapsien saaminen tekee tehtävänsä, mutta minusta kerran viikossa on jo ihan minimi..
      Kannattaa oikeasti puhua naisesi kanssa, jos olet rohkea niin kirjotat hänelle kirjeen jossa hienotunteisesti juuri kerrot noita asioita mitä tuossa tekstissäkin mainitsit. Sinun PITÄÄ KERTOA vaimollesi että puheet siitä että hän haluaisi kokeilla vieraissakäyntiä, satuttavat sinua ja ovat isku miehisyydellesi!!
      Ei kukaan (ellei ole päästään vinkahtanut pervo) halua kuulla naiseltaan tuollaista, sinulla on oikeus tuntea itsesi loukatuksi, ja anna naisellesi mahdollisuus kuulla sinua, että miltä sinusta oikeasti tuntuu.
      Kannattaa tehdä perinpohjainen parisuhdekatsaus, yhdessä vaimosi kanssa. Että molemmat listaatte asiat mitä haluaisitte parisuhteessanne muuttaa.
      Tai kokeilkaa parisuhdeterapiaa, vaikka kynnys sen kokeiluun voikin olla korkea, niin hyvä parisuhdeterapeutti on sen väärti.. Ottakaa yhdessä joku lomamatka.
      MUISTELKAA SITÄ AIKAA kun olitte juuri rakastuneita ja toisistanne huumautuneita, ja parisuhteenne parhaimpia ja myös vaikeimpia hetkiä. Muistelkaa niitä kulmakiviä joista kaikista olette YHDESSÄ päässeet yli.
      Muistelkaa, että miksi te rakastuitte juuri toisiinne.
      Niin kauan kun jaksaa yrittää yhdessä päästä ongelmien yli.. Se on tärkeintä..
      Toivon teille parasta, että löydätte taas tasapainon toistenne välillä.

    • nainen pohjoisesta

      No ei hyvältä kuulosta tilanteesi. Naisena ajattelen niin, että yritätkö kenties ihan liikaa. Katsos, jotkut ihmiset ovat sellaisia, riippumatta sukupuolesta, että liiallinen kiltteys alkaa tympimään. Olet tossun alla, vaimosi kaiketi nauttii ( ehkä narsisti) siitä, kun saa sinua kyykyttää. Kokeilehan toisenlaista lähestymistapaa, jospa se avaisi hänen silmänsä. Älä ole liian kiltti. Nyt saa sellaisen käsityksen kertomastasi, että et ole tasavertainen kumppani suhteessanne, vaan erittäin nöyrä palvelija.
      Toinen syy, mikä ehkä voi olla, on se, että kenties vaimollasi on salainen suhde avioliiton ulkopuolella. Muuten en voi käsittää tuollaista käyttäytymistä.
      Yritä keskustella hänen kanssaan asiasta, jos hän keskustelemaan pystyy.
      Kaikkea hyvää toivon sinulle !

      • EI YMMÄRRÄ!

        JOS LUVAN KANSSA SAA MENNÄ PANEE MUITA MITÄ NARSISTISTA SIINÄ VOI OLLA EIKÖ TUO OLE PUUTTEESSA EVÄNÄ JOKAPOJAN UNELMAVAIMO ??!!


    • Consultti

      Liikkuuko teidän perhe-elämänne ja ajatuksenne enempi alapään kuin yläpään ympärillä.

      Ne kaksi asiaa pitäisi yhdistää mutta nyt on jo liian myöhäistä. Sitä ois pitänyt ajatella jo ennenkuin menee naimisiin !

    • ota neuvo eteen

      Jos vihdoin viimein kysyisit mikä sitä vaimoasi siellä sängyssä viehtättää, johan se vuosien näyttely alkaa ottamaan voimille.

    • liisukki

      Itse jos ehdottaisin miehelle "käy vieraissa" haluisin vain syyn jättää hänet.. helppoa- and thats the way it is. Jos olet harkinnut jo eroa, niin suosittelen sen puheeksi ottamisen... näetpähän mikä vaimosi reaktio siihen on... naiset on kieroja.. ;))
      (olen ihan itsekkin nainen).

    • Sopimaton

      Vaimosi on vain yksinkertaisesti sopimaton parisuhteeseen. Seuraavaksi kun tapaat naisen älä juokse sen kanssa sänkyyn lähimpään kuukauteen.

      Se on paras tapa testata luotettavuus. Sellaisia naisia kyllä löytyy varmasti tästä maasta ja ne ovat yleensä myös luotettavia.

      • heheheheheh

        ja sillävälin sinä itse tietenkin panet muita naisia vai miten oli?


    • ????????????????????

      Miksei ap ole kommentoinut mitään vaikka vinkkejä on sadellut paljon???

    • KOVAT TUNTUU OLEVAN AJAT SINULLAKIN EIPÄ KÄY KATEEKSI,
      MINUNKIN AVIOLIITTONI AJAUTUI KARILLE SAMANLAISILLA OIREILLA.
      SITÄ KUN ON RIITTÄVÄN KAUAN OLLUT YHDESSÄ NIIN SIINÄ OPPII
      VAISTOAMAAN KUN TOISELLA ALKAA TUNTEET VIILENTYÄ, JO PIENISTÄ
      KATSEISTA SEN HUOMAA , SIINÄ TUNTUU JOUTUNEEN ERÄÄNLAISEEN
      PUNTARIIN KUN PUOLISO MITTAILEE KATSEELLAAN JA VERTAILEE MIELESSÄÄN JOHONKIN TOISEEN IHMISEEN ...

      PIDÄ JALAT MAASSA JA PÄÄ KYLMÄNÄ / JAKSAMISTA

    • sinkku pohjanmaalta

      Hänellä on toinen tai sitten on alkanut ennen aikaiset vaihdevuodet!

    • o..i

      Miia, lopeta jo.

      T o..i

    • PietaO

      Varmaan siksi että hänellä on vieraissa käynti mielessä-

      You know what I mean?

      En kerennyt lukea kommenttiketjua, mutta jos läheinen ihmisesi alkaa tällä tavalla puhumaan negatiivisesta asiasta, oli se sitten mikä tahansa, on hänellä se siis, itsellä, mielessä.

      No mikä neuvoksi?

      Keskustelun paikka, eikö?

      Hyvää sunnuntain jatkoa!

      • Pieta O

        Luin juttusi, ja mielipiteeni:

        Sun ja vaimos SEKSUAALI-elämä on kuollut!

        Tai - onko se edes päässyt alkamaan(nyt 2X/kk) ???

        Nyt kuule, ota lusikka ROSOISEEN KÄTEEN, yllätä vaimosi ja vaikka aluksi raiskaa hänet hellästi, siis hellästi. Tai mene peiton alle kun vaimosi on ulkona käymässä ja kiihota itsesi valmiiseen tilaan - KUNNON TELTTA pystyyn siis - ja pakotat naama ilosessa virneessä vaimosi seksiin. Saat silloin itsekin. Rehelliseen ja kunnon KUNNON roisiin seksiin kuulu TERVE itsekkyys. Muuten MIEHELLÄ eli sulla tulee vaikeuksia.

        You know what I mean?

        Jos/KUN teidän seksuaalielämänne mitä ilmeisimmin on KUOLLUT, niin luovuutta ja kekseliäisyyttä nyt vaan peliin ja kehiin ja varsinkin sinne peiton alle(tai pois sieltä jos ahistaa siellä olla).

        Päästäkää sisäinen eläimenne irti.

        Tämä on käsky. Melkeinpä. Hymiö, ja hyvää päivänjatkoa edelleen.

        PS: avioero tai sen miettiminen on turhaa, luulen, tässä vaiheessa.


    • kotkotkoo

      ei hänen tarvi pettää sinua niin kuin moni kirjoittaa. ehkä hänen tunteet sinua kohtaan ovat viilentyneet,. hän ymmärtää kuitenkin sinun arvon, vaikutathan ihanne mieheltä eikä hän halua mnetettää sinua.
      laita hänet seinää vasten ja ehdota mitä teette, ei sinun tarvi hyväksyä tilanetta.

    • yksi vaihtoehto

      Ehkä sun kaltaisesta on helvetin vaikea muuten päästä eroon muuten kuin kieroudella.Kyllä oma vaimo miehensä tuntee paremmin kuin yksikään palstapsykologi...

    • Elämä on...

      Yritän nyt antaa edes jotenkin "järkevän" vastauksen.:) Olen nainen...ja ehdottanut omalle miehelleni joskus tuota samaa. Viiden yhdeesäolo ja kahden avioliittovuoden jälkeen...

      Ja voin käsi sydämella vannoa että en ollut pettänyt miestäni enkä edes ajatellut sellaista. Mutta se täytyy sanoa että ehkä vaimollasi on tunteet laimenneet tai ehkä jopa kuolleet sinua kohtaan, syystä tai toisesta. Itselläni niitä ei kunnolla koskaan ollutkaan. Se miksi silti menin sen miehen kanssa naimisiin ja olemme yhä naimisissa vaikken häntä kohtaan oikein mitään tunnekaan on sitten tarina erikseen eikä liity tämän otsikon aiheeseen.:)

      Itse tein tuon vieraissa käyntiehdotuksen siksi että jotenkin ajattelin että en pysty tyydyttämään mieheni haluja ja koin tekeväni siinä vääryyttä. Halusin että mies saisi riittävästi läheisyyttä ja seksiä (mitä en itse kokenut pystyväni tarjoamaan). Toinen ehkä enempi alitajuinen syy oli juuri tuo oma tunteettomuus, ajattelin että ehkä mies sitten huomaisi että tuolla on joku joka oikeasti rakastaa häntä ja tekee hänet onnellisemmaksi kuin mitä minä pystyn hänet tekemään. Että hän ymmärtäisi etten rakasta ilman että minun pitää itse sanoa.

      Ei menny vieraisiin, ei ymmärtänyt enkä ole sanonut. Avioliitto jatkuu...

    • mavian

      Mikä loistava loitsupolku olen törmännyt, tohtori Oboh on voimakkain loitsupolku koskaan. Kun minut on ojennettu kovasta työstäni rahoista jonkinlaisista online-huijareista, jotka erosivat itsestään oikeinkirjoittajina. Mutta kunnia on jumalalle, että törmäsin tohtori Obohin, joka pyyhki pois kyyneleeni ja otti pois kaikki tuskansa, mitä olen menettänyt palatakseen rakastajaani, jonka olen yrittänyt kaikin keinoin saada takaisin. Haluan käyttää tätä mediaa kiittääkseni tohtori obohia saadakseni rakastajaani minulle 24 tunnin kuluessa ja nyt olen onnellinen elämäni rakkaudesta ja hän toi kaikki toiveet naisena. Kiitos vielä kerran tohtori Oboh. ota yhteyttä sähköpostitse: [email protected]

      Nimeni: Vivian

      Maa: Australia

    • A200320140504021118A

      SEURUSTELUTELUT AVOLIITTO TYTTÖYSTÄVÄ TYTTÖKAVERI NAISYSTÄVÄ KAVERI SURAKKA VELI ITSELLESI SEURUSTELEE SILLON AVOLIITTOPOIKA YSTÄVÄ POIKA KAVERI MIES YSTÄVÄ MIES KAVERI SURAKKA VELI ITSE VAIMONA EUKKO KULTA ROUVA PUOLISOEMÄNTÄ SURAKKA VELI MIEHENÄ SURAKKAVELI PARISUHDE PARISKUNTA RASKAANA SYNNYTTÄÄ TYTTÖPOIKA VAUVA VAIMON LAPSI ÄITINÄ SEN LAPSEN MIEHENÄ ISÄNÄ LASTENTARHA PÄIVÄKOTI KERHOESKARI ESIKOULUTYTTÖ ALA ASTEKUMMUNKOULUTYTTÖ101112131415161718 YLÄASTEKUMMUNKOULUTYTTÖ 97 POHJOISAHAONKADU28D9 OUTOKUMPU

    • Anonyymi

      Oot liian kiltti perheenisä ja huomaavainen. Repäise jotain, jossa vaimosi huomaa, että sullakin on 'munaa'. Älä kuitenkaan tee mitään, mitä jaksossa kadut.

    • Anonyymi

      Aijaa että outo kumppani kun ei vieraissa käy kun kotonakin käytiin naapurissa.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      75
      5454
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      17
      2416
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1947
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      47
      1658
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1581
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1378
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1287
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      9
      1259
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1229
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1183
    Aihe