Opettelen näitä JS-ihmeitä.
Mikä tekijä allaolevassa lauseessa määrää, että
i kasvaa kokomaislukuina. Miten tehtäisiin se, että luku kasvaa kymmenyksen(desimaalin) kerrallaan?
var i=0, summa=0;
for (i = 0; i
JS harjoituksia
Ritva
3
375
Vastaukset
- Karmawhore
For-lausekkeessa on määritelty muuttujan i kasvuehdoksi i , joka on auki kirjoitettuna sama kuin " i = i 1 ". Tästä seuraa se, että muuttuja summa kasvaa aina yhdellä.
Jos haluat saada i:n kasvamaan 0.1:llä joka kierros, niin muuta kasvuehto muotoon " i = i 0.1 ". Tällä pitäisi onnistua- Ritva
Ensialkuun tulee kyseltyä mitä typerimpiä juttuja, kun itekseen opiskelee.
- Ritvalle
Ritva kirjoitti:
Ensialkuun tulee kyseltyä mitä typerimpiä juttuja, kun itekseen opiskelee.
Ei tuo ollut niitä typerimpiä kysymyksiä täällä ensinkää hyvä Ritva. Hienoa että jaksat opiskella ja vielä itseksesikin!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k375056- 823596
- 302983
- 612975
- 92876
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t562343- 411828
Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….91760- 181721
Kiusaaja otti yhteyttä, mitä tekisit?
Minulle kävi näin pari kk sitten. Olin aluksi todella ystävällinen. Sanoin, että olin jo unohtanut jne. Asia jäi vai1341612