Toi naisen kertomus tuossa alempana parinvaihdosta sai mieleeni yhden kysymyksen naisille.
Onko kokemusta jälkiliukkaista? Mille tuntuu ajatus, että omasta pimpasta lähtee lauennut elin toisen naisen sisään ja sama juttu, kun omaan pimppaan tulee heti toisen naisen eritteillä oleva muna.
Olen kuullut yhden naisen kertomuksen asiasta, mutta lisää olis kiva kuulla.
jälkiliukkaat
5
7355
Vastaukset
- Creampie
Joo, nuorena pantiin muutaman pojan kanssa samaan reikään peräkkäin, liukasta oli ja vieläkin haluttaisi.
- pera pervo
miltähän tuntuisi suuliukkaat
- Minäkö pervo?
Olispa hauska nähdä juuri lauennu elin jolla pystyy heti jatkamaan toisessa pimpassa ja siksi toisekseen,ei ne pelkät toisen naisen eritteet kuorruta kalua kovinkaan paljon,ainakaan niin että nainen tuntisi pillussaan,eri juttu onkun nainen saa useampaa miestä putkeen niin että jokainen laukaisee sisään,silloin voi puhua liukkaista ja minä ainakin nautin päästä liukkaille,on kiihottava tunne kalussa kun saa kunnolla voideltua litisevää pillua.
- onnistyyhan se
Toiset pystyy ja toiset ei... itse voisin ihan hyvin jatkaa heti toisessa ja antaa sinne uuden latingin :-) ... tosin kyllä siitä ensimmäisestä enemmän kostuisi mutta riittäisi sitä jälkimmäisellekin.
- gigioiltu
yx kerta oli että nain yhtä naista laukesin sit veli nai ja laukeisi ja taas mä nain ja laukesin. veli sammui ja me touhuiltinn.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko2743415Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.1041720Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is2121333- 731323
- 621174
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra1991097Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta
"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:521039- 63991
Maalaisliiton nuorilta paljon puhuva idea
Taas vongataan lisää tukea... kehdosta hautaan! Maalaisliiton nuoret aka Keskustanuoret haluaa Suomeen valtiollisen dei18863- 42847