Itsetuhoisat ajatukset intissä

Erittäin huolestunut

Nyt ollaan tultu siihen pisteeseen, että alan huolestua läheiseni mielenterveydestä. Poika sanoo, että jos ei kohta pääse pois, niin tekee jotain itselleen. Missä on tämä nykyään niin paljon puhuttu huoli varusmiesten mielenterveydestä? Lääkäri vaan vinoilee eikä ota tosissaan. Herrajumala jos poika tekee jotain itselleen.... Osaisko joku auttaa mitä minä voin tehdä asialle?

13

600

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mikä on ongelma

      Siellä on kouluttajat sitä varten, että heille puhutaan ongelmista.

    • alokkaan äiti.......

      Eikös siellä ole kuraattorit sun muut, jotka kuuntelevat. Kannattaa mennä sinne puhumaan. Voimia pojalle !!

    • Täysi lipas..

      Rynnäkkökivääri on paras kaveri tiukassa tilanteessa.

    • Olisin huoleatunut

      Hyvä äiti olet huolestunut, ota itse yhteyttä joukko-osastoon ja paian. Nuo kouluttajat ovat yhtä tyhjkän kanssa, kukaan ei heidän kanssaan mene keskustelemaan, joku terveydenhuollon naispuolinen ihminen saattaisi kuunnella, joten olisko otetttava yhteyttä varuskunnan lääkäriin ja pyytää poikaa menemään lääkin käynnille.

      • mikä on ongelma

        Kyllä vaan menee. Älä turhaa lietso epäluuloa ja vihaa kouluttajia kohtaan, sillä hekin ovat olleet alokkaita.


      • Private Charlene
        mikä on ongelma kirjoitti:

        Kyllä vaan menee. Älä turhaa lietso epäluuloa ja vihaa kouluttajia kohtaan, sillä hekin ovat olleet alokkaita.

        Ladattu ase tarjoaa henkilölle ulospääsyn tilanteesta johon on hänet pakotettu. Kannattaa näyttää pojalle elokuva "Full Metal Jacket".


      • orjan vaihtoehdot
        Private Charlene kirjoitti:

        Ladattu ase tarjoaa henkilölle ulospääsyn tilanteesta johon on hänet pakotettu. Kannattaa näyttää pojalle elokuva "Full Metal Jacket".

        Vapaus tai kuolema.


    • Provo

      Tämän jutun aloittajan alustus on ilmiselvä provokaatio. Tässä moni vastaus osoittaa, ettei alustajan huolta ole pidetty totena. Tietenkin, oli tilanne millainen hyvänsä, niin jatkoa ajatellen, armon rouvat, miettikää miten jatkossa kasvatatte poikanne. Isän vihaajia, niinkö ? Ja kaiken lisäksi sieltä laitetaan, joka ikäluokasta "kasvamaan" 30 %. Minä olisin enemminkin huolissani tästä. Paljonko raakataan pois jo kutsunnoissa ?

    • ulkoistetaan itään

      Ihan tyhmää koko intti, ulkoistettais vaikka Venäläisille se armeijaleikkiminen...

    • riuttala76

      Joo. Itse menin armeijaan kun siviilipalvelus kestää pidempään eikä vankilaan joutuminenkaan houkutellut. Full Metal Jacketin olin kyl nähnyt ja kyl armeijassa ampumaradalla kovasti teki siitä oppia ottaa, mut elokuvassa se kaveri istui vessanpöntöllä pyssynsä kanssa, aattelin et siinä saattaisi vielä kouluttaja sekaantua asiaan ennen kuin saisi rynnäkkökiväärin aseteltua sopivalla tavalla päätänsä kohden ja ehtisi varmuudella sitä liipaisinta vetäisemään. No siinä mielessä hyvä ettei harjoiteltu pistooleilla, sillä sit ois elämässä jäänyt monta kaunista naista kokematta. Jälkeenpäin en ihan niin pahalla armeijaa ole muistellut sillä sen käymisen aiheuttamasta suuresta muutoksesta luonteeseeni on kyllä ollut sen jälkeen paljonkin apua. Mut oli se outoa nähdä miten selvinpäin olevat miehet siel oli paljon vittumaisempia kuin ravintolassa ikinä kukaan riidanhaastaja oli sit vaik kuin kännissä. Monesti ravintolassa kyselleet enkö mä suutu mistään? Ehkä sentään jostain mut en 16-vuoteen oo viel niin suuria kusipäitä uudelleen nähnyt kuin armeijan kapiaiset aivan alikersantista alkaen.

    • dndndtntrnj

      Toivottavasti hän vie mahdollisimman monta varusmiestä mukanaan.

      Olisikohan suomalaiset psykopaattipoliitikot yhtään "huolissaan"? Muuttuisiko mikään?

      Ei. Sen sijaan armeijasta tulisi entistä alistavampi ja vittumaisempi paikka nuorelle miehelle. Kalöjupäiset hormonipoliisit hakisivat kuntsuntaikäiset kodeistaan suopraan armeijan palvelukseen.

      Suomi on yksi haiseva, kommunistinen , yliverotettu laboratoriokoe. Suomalaiset mokaavat ihan kaiken hyvän ja toimivan. Armeija tosin ei ole koskaan toiminut hyvin.

    • ergegretrh

      ME ALEXANDER I. Jumalan Armosta, Kejsari ja Itzewaldias yli koko Ryssänmaan Määrä nut cuinca te toimitte:

      Lopetaca armeija heti.

      • käskystä HERRA A.1

        No mä ainakin lopetin osaltani jo aikaa sitten.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      448
      4795
    2. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      15
      1712
    3. Aivan täysin tahallinen teko

      Ei mitään puolusteluja, eikä selittelyitä. Kuljettajalle kerrottiin asiasta siinä paikanpäällä, mutta silti hän ajoi ves
      Suomussalmi
      93
      1448
    4. Suomussalmi saatu vihdoin maailmankartalle!

      Nyt kun Suomussalmi on vihdoin viimein saatu ennennäkemättömällä tavalla maailman tietoisuuteen niin voitaisiin järjestä
      Suomussalmi
      53
      1349
    5. Olet saanut minut sekoamaan

      Tunteiden ristiaallokossa vellominen on ollut melkoinen kokemus. Ei kukaan ole saanut minua niin raiteiltaan kuin sinä.
      Ikävä
      22
      1306
    6. Mainehaitta metsäkonefirmalle

      Hukkajoen tapahtumista liikkuu paljon huhuja. Eikö kannattaisi julkaista raakkuja tuhonneen metsäkoneyrityksen nimi, kos
      Suomussalmi
      50
      1181
    7. Oho! Maajussi-Kallelta pakit saanut morsioehdokas Miss Suomi -kisoissa! Tunnistaisitko hänet nyt?

      Hmm, tunnistaisitko?!? Onnea missihulinoihin! Lue lisää ja katso kuvat: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-maajussi-
      Suomalaiset julkkikset
      0
      1075
    8. Myönnän sinulle nyt

      Että olen erittäin mustasukkainen sinusta jo nyt. Ikävä on tämä tunne, kun tietämättömyyden solista nousee myrkkyä miele
      Ikävä
      54
      990
    9. Pysytäänkö nainen

      edelleen yhtä viileän tyynenä kun nähdään. Uskotko että tahtoessani saisin murettua tyyneytesi hyvin helposti.
      Ikävä
      57
      875
    10. Olen käyttäytynyt ristiriitaisesti

      eikä minusta varmaankaan ota mitään selvää. Se johtuu siitä, kun järki sanoo ei, ei, ei ja sydän sanoo kyllä, kyllä, kyl
      Ikävä
      60
      839
    Aihe