olen välillä nähnyt tämän firman hakevan työntekijöitä? itellä kiinnostaa se paikka! onko kiva paikka? millaset palkat? ootteko tykänneet olla siellä?
siellä on kuulemma kuntosalikin työntekijöiden käytössä! onko miten iso?
palodex Group
20
7863
Vastaukset
- bhhhf1
Joo, olin siellä 10v töissä, ja hyvä puoli on se että kun työpäivä kestää 8 tuntia, niin töitä tarvii tehdä vain 3-4 tuntia päivässä. Tämä on yleinen ja hyväksytty käytäntö kyseisessä yhtiössä.
- Työtön vielä
Onko kivat työkaverit? Millaset palkat? Olen kuullu että paikka on kiva.
- työtön vielä .......
voisitteko te tuusulalaiset vastata että minkälainen firma tämä palodex group on maineeltaan? onko kiva paikka? onko paljon tuusulalaisia siellä töissä?
- kiinnostunut tietää!
voisitteko te tuusulalaiset vastata että minkälainen firma tämä palodex group on maineeltaan? onko kiva paikka? onko paljon tuusulalaisia siellä töissä?
- seurannut
Vuokra pätkätyöläisillä näemmä pyörittelevät
- työtön vieläkin :(
seurannut kirjoitti:
Vuokra pätkätyöläisillä näemmä pyörittelevät
mulle on kyl sanottu haastattelussa että saa ihan vakituisen paikan jos vaan kaikki hyvin sujuu!
onko se porukka siellä ihan mukavaa? - TheLoad.
työtön vieläkin :( kirjoitti:
mulle on kyl sanottu haastattelussa että saa ihan vakituisen paikan jos vaan kaikki hyvin sujuu!
onko se porukka siellä ihan mukavaa?On ne mukavaa porukkaa, kun minä olin siellä töissä, niin pikkujoulujuhlissa lähes joka kerta antoi joku tytöistä pimpsaa, ja saunailloissa oli suihinottoja muutamia kertoja.
- been there
Älkää menkö, palkka aivan paska! Työporukka loistava mutta suurin osa esimiehistä täysin kädettömiä!
- jooo töihin ........
työpaikka ilmoituksessa lukee ainakin että modernityöympäristö, ja toi on kuulemma hieno paikka! onko ne esimiehet nyt niin kädettömiä kuin jos on ollu kauan talossa.
- Kultareunukset
Baronan kautta palkkaavat... Eli mehut pois, ja uutta tilalle jos vielä sattuu hommia olemaan määräaikaisuuden jälkeen.
Jos 6kk määräaikaisuuden kanssa tulee toimeen niin good luck. Liksa ei ole kummoinen, meidän firmaan tullut tuolta muutama palkan takia, eikä ne plkat omassakaan firmassa tuotannon työntekijöille kummoisia ole. - Löyhässä hirressä
http://www.keski-uusimaa.fi/artikkeli/22103-tuusulalainen-palodex-group-irtisanoi-28-ja-lomauttaa-yli-300
2009 oli laman uhka, ja samahan se roikkuu nyt. Että sikäli... - työttömänä 40vvvvvvv
olen itsekin yrittänyt hakea tänne kun näin ilmoituksen että on avoimia paikkoja, oliko työmonipuolista ja vaihtelevaa? miten kiva paikka noin yleisesti? edut ovat kuulemma ainakin kuntosali ja muuta siihen ohelle.
- työtön hakija
katselin mollin sivulta että palodex group hakee kesätyöntekijöitä, onko hyvät palkat? millainen on tehtaassa ilmapiiri sekä työnjohto? saako mitään etuja?
vakinaistavatko helposti kesätyöntekijöitä jos tekee työnsä hyvin? - vanhus_pdx
Sinne vaan. surkeampiakin paikkoja on, vaikka me vanhat siellä koko ajan valitetaan niin jostain syystä tuolla on jo vuosikymmen vierähtänyt...
- voivoieiei
Muutosten tuulet puhaltaa, ja kovaa!
Uudet pärjäävätkin ehkä paremmin, kun eivät voi entiseen verrata.
Ilmapiiri nykyään perseestä, palkoista puhumattakaan nykyiseen työtahtiin verrattuna.- työtön työnhakija ++
mikä siinä teidän palodex groupissa on niin ihmeellistä kun barona hakee silloin tällöin muutama henkilöä tuotantoon ja sinne ei meinaa millään päästä edes haastatteluun!
harmittaa kun tekstin perusteella se on todella mukava paikka kuulemma.
- dexi
sain tiedää että pedofiili työskentelee tuolla. Tuskin esimiehetkään tietävät rikollista taustaa !?! Hyi stana onneksi ei tarvii olla vierekkäin...
- Ikkiehoipat
Ensin oli prof Paatero ja Di T Nieminen jotka kehittivät Ortopantomografin, homma alkoi autotallista Herttoniemessä sen jälkeen siirtyivät lääkintäsähkön alakertaan Hankasuontielle, siellä tuotanto alkoi pyöriä kokoajan kiivaammin ja Nieminen löysi hyvän paikan Tuusulasta, hiekkakuopasta, johon nousi Ins tsto Särkijärven avustuksella nykyäänkin paikalla oleva tuotantolaitos, silloin nimeltään Palomex Oy josta tuli Instrumentariumin tytär yhtiö Instrumentarium imagine. Tästä suivaantuneena Ins Nieminen perusti uuden yrityksen
nimeltään Soredex , rakentamaan kilpailevaa panoraamakuvantamislaitetta nimeltään Granex Helsingin Herttoniemeen aluksi Planmecan tiloissa, tilausten lisääntyessä ja uuden Mammocrafialaitteen myötä muutto omiin tiloihin hitsaajankadulla NS kadun yli muutto, toiminta jatkui muutaman vuoden, talous alkoi olla kuralla joten apu löytyi Orionista, joka osti puljun pois kuleksimasta. Muutto Orionin entiseen tehtaaseen Vallilaan , jossa Di Nieminen ei ollut enään mukana kuvioissa, homma jatkui muutaman vuoden taas .Orionin aloittaessa liiketoimintansa siivouksen myytiin Soredex kovassa vedossa olevalle Instrumentariumille ja muutto oli taas edessä,Instrumentariumin kotipesään vallilassa ,kunnes Instrumentarium myytiin Jenkeille, Soredex siinä sivussa mukana. He eli General electric alkoivat sitten ihmetellä mitä tehdä Vallilassa olevalle Soredexille, Nyt Ge:llä oli kaksi panoraama laitteiden valmistajaa käsissään joten ei muuta kuin hynttyyt yhteen . Aikanaan Ge luopui ja myi yrityksen edelleen jenkkilään
sijoitusporukalle, josta matka jatkui ja nykyisin Danaher Group on omistajana😗 Elikkäs vauhtia ja vaarallisia tilanteita on luvassa.
- Kakkukahvi
Ei vittu mitä paskaa
- Tuusbyyyyy
Paska tulee pyllystä, hihi hih hiiii...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12701Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1581321Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491155- 1271018
Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?207990Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223974Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä18956- 42889
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk297885- 72875