Eiko Yle osaa puhua mistään muusat asiast kuin homoudesta. Tänäänkin Salen haastattelu oli pelkkää homoasiaa. Nyt Yle on uudistettava kovalla kädellä. On alkanut oikein tosissaan nyrppimään Ylen pakkomielteinen homotus. Aivan kuin mitään muuta asiaa ei maailmassa olisi. Halosen kausi on ollut kammottava Suomelle. Nyt on todellinen muutoksen aika. Pervertikkojen valta saisi jäädä jo historiaan.
Ylen homot
2
54
Vastaukset
- Pussy-Jenni
Minusta Alexander Stubb on inhottava. Tappelukoiran näköinen ja todella hinttimäinen. Ajatuksetkin ovat silkkaa paskaa, ja nehän ihmisissä on tärkeintä.
Homoista on syytä puhua, ja puhutaankin, juuri niin pitkään, kun maassa elää yksikin homofobi eli ihminen, joka arvottaa muita ihmisiä seksuaalisen suuntautumisen perusteella. Nämä vaalit näyttivät muulle maailmalle, että Suomi on moderni länsimaa, jossa sielultaan pienet maalaisliittolais-perussuomalaiset ovat kuitenkin vain pieni, vaikkakin isoääninen, surkimusvähemmistö.
Olen varma, että saamme Sauli Niinistöstä erinomaisen presidentin, vaikka vihreänä homona kannatinkin Pekka Haavistoa. Tärkeää demokratian kannalta on, että kylmäsydämiset ahdassielut (Soini, Väyrynen, Essayah) putosivat jo ensimmäisellä kierroksella.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 713105
- 922875
- 512115
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201575- 151349
Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..51338Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131301Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein131273- 181270
Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin241232