Ei nyt sitten mitään merkki v*ttuiluja "mikä vikana - se on ooppeli".
Opel b vectra vm-97. Alkoi syksyllä nykimään. Putsattiin tulpat, toimi päivän, ja taas nyki. Kylmänä toimii ihan ok, kone lämpiää niin ajaminen tosi hankalaa. Sateella ei pysty ajamaan ollenkaan, nykii niin pahasti.
Vaihdettiin tulpat kokonaan, ei vaikutusta. Joulun aikoihin yhtäkkiä rupesi toimimaan, ei nykinyt ja kiihtyi taas hyvin. Kaksi päivää toimi moitteetta, ja taas nykii.
Muutama päivä sitten nyki taas, sitten lopetti nykimisen mutta sammui aina kun painoi kytkimen pohjaan. Auto seisoi tämän jälkeen pari päivää, ja kun taas ajettiin niin toimi hyvin. Kone lämpeni, nykii taas.
Nykii vieläkin mutta kytkin ongelma poistui.
Luulisi ettei kovin iso vika voi olla kun välillä tosiaan toimii. Joku johto hapettunut? Virranjakajaa veikkasin aluksi mutta eihän tuossa sellaista edes ole...
Bensakone ja 1,6l.
Mikä vikana opelissa?
5
159
Vastaukset
- piippeli
etsi vastausta täältä
http://www.ocf.fi/ocf/ - ennen opel
ooppeli ei oo auto eikä piika ihminen
- mekaanikko
ensimmäisenä tutkisin kampi- ja nokka-akselin anturin kunnon ja sitten vaihtaisin sytytyspuolajakajan jossa toden näköisin syy. Näin näkemättä ei voi paremmin sanoa missä vika.
- ooppeli
OPEL- helppo lausua, kevyt työntää.
vittu ihme porukkaa ,jos toisella oikeesti vika, ja tarvii apuu ni porukka vaan tulee tänne vittuilemaa ihme sakkia. ooppeli on iha hyvä auto niinku muutki
,jos siel ooppelissa palaa keltanen moottorin valo ,ni vika korjaantuu ku luette vikakoodit, mulla aineki nyki ,ja palo valo ni anto viaksi egr veenttiili ,ja vaihettii se ni joha lämpimällä nykimiset loppui.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 512182
- 49856
- 85854
Kuka varasti Sisun rahat
Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!9765- 67703
Miten sulla on niin kaunis
Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t35701Ajattelen sinua
vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu27620Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap81504- 43497
Porukkaa ku pipoa
Olipas iloinen yllätys kun kiertelin ja kaartekin autolla koko päivän pitkin ähtäriä joka paikassa väkeä, leirintäalueel28479