ALKUUN EPÄILIN ENKÄ SUOSTUNUT ITSE MAKSAMAAN ...MUTTA MINULLE VAKUUTETTIIN JA MAKSETTII PUOLESTANI NUO HOIDOT JA NYT ELÄN ILMAN ASTMAPIIPPUA.....
SAIN HOMEOPATIASTA APUA ASTMAANI!!!
5
190
Vastaukset
- Valhetta...
Älkää ihmeessä uskoko. Jos joku itseään haluaa "hoitaa" edellä mainitulla tavalla ja opilla, hoitakoon, mutta ei pidä suositella muille. Kaameinta on kun hoidetaan eläimiä näillä humpuukitavoilla.
Homeopatialääkkeistä ei mitään näyttöä, ei imisten eikä eläinten. Vaarallista.
Joku vaivaa tätä parantunutta, koska kirjoittaa vesrsaaleilla. Kirjotustaito näköjään katoaa.- Se toimiiiiiii
Pelle!minuun tehosi joten älä jauha sontaa naamareiästäsi ja sanoinhan että olin itsekin epäileväinen...
- ekivaan
Se toimiiiiiii kirjoitti:
Pelle!minuun tehosi joten älä jauha sontaa naamareiästäsi ja sanoinhan että olin itsekin epäileväinen...
EN tieda miten nopeasti astma kohtaus menee ohi onko normaalia etta kohtaus paranee 2minuutissa kunonollut sininen ja hakonut hegea eika saanut aantakaa julisti hanet trveeksi jeesusen nimessa siita on aikaa reilu puoli vuotta eika ole uusintunut
- järki käteen ktos
Onnea sinulle, mutta on todella epäeettistä mainostaa noita uskomushoitoja tällä palstalla, täällä on kuitenkin meitä aivan oikeasti sairaita ihmisiä. Joku joutuu vielä todella huonoon kuntoon tuollaisilla neuvoilla, ja kuka kantaa vastuun jos joku astmaatikko kuolee astmakohtaukseen jos ei suostu käyttämään tavallisia lääkkeitä koska uskoo niin vahvasti homeopatiaan?
- Tutkitusti
Blasebo ja homeopatia parantavat samalla tapaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa
Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin1342734Miten juhlitte ensi lauantaina?
Se on kalenteriin merkitty juhlapäiväksi, niin sitä kai kuuluu juhlia.2662335Kumpaan rahat, mummojen vaippoihin vai Nalle WahIroosille?
JOS siis sinä saisit päättää?221423- 1151092
- 971050
Uudestisyntyminen ei tapahdu kasteessa
Tässä Apostolien tekojen kohdassa näemme, että Filippus julisti hoviherralle ensin evankeliumia ja kuulusteli sitten tar2041023Ryöstö Punkaharjulla
Punkaharjun k-market ryöstetty tänään keskellä päivää, ketä lie asialla? Poliiseja ainakin pörrää ympäriisee13942Lasse Lehtonen on yhtä aikaa sairauslomalla ja työmatkalla
Kelan johtaja näyttää vötkyilyn mallia, otti sairaslomaa ja lähti Brysseliin sitten ryyppäämään! 😂 Kelan pääjohtaja La57841Evoluutioon ja alkuräjähdykseen uskominen vaatii todella vahvaa uskoa
Että tyhjästä syntyi ja kehittyi kaikki se mitä näemme ympärillämme.281794Mistä juttelit viimeisen kerran
Mistä juttelitte viimeisen kerran ikävöinnin kohteen kanssa? Irl tai viesteillä.50781