Tälläinen ilmoitus, vuodenpäivät se pysyi toiminnassa.
Arvoisat asiakkaamme,
Kirpputehdas on siis lopettanut toimintansa koska vuokrasopimuksemme on sanottu irti 1.2. alkaen. Uudet yrittäjät aloittavat toimintansa kun saavat asiat kuntoon. Pahoittelemme että asiakkaiden tavarat ovat vielä osittain sisällä Kirpputehtaalla. Pyrimme informoimaan koska tavaroita voi hakea pois. Korostan kuitenkin sitä, että Kirpputehtaan henkilökunta ei enää siis hallitse ko. tiloja, vaan sopimus on tehty jo toisen toimijan kanssa. Siksi emme voi enää eksaktisti kertoa koska paikalla on joku joka voi tavaroita luovuttaa.
Haluamme kiittää kaikkia asiakkaitamme ja pahoittelemme että jouduimme, osin meistä riippumattomista syistä, lopettamaan toimintamme näin yhtäkkiä.
Kirpputehtaan henkilökunta
Kirpputehdas lopetti
24
1244
Vastaukset
- miuhh
vajaa 10 kk kesti... :(
- Kävijä
Alkais ny vaan uudestaan pian, kyllähän siellä kävijöitä oli aina silloin kun itsekin siellä pyörähdin.
- hämmästynyt asiakas
Juuripa niin, mutta hiukan pienemmissä tiloissa, voi vain kuvitella mitä tollaisen halllin lämmityskustannukset esimerkiksi on. Varsinkin kun siellä oli tyhjillään myyntipöytiä varmaankin puolet. Eikös vanhan kauppalan puolella ole se tyhjillään oleva siwa, vai mikä kauppa se oli, no eniwei.....siinä olisi aivan juurikin sopiva, ja hyvällä paikalla.
- kirppari kävijä
entinen kauppa vanhas kauppalassa on purkutuomion saanut. no kukas se muuten sinnekään sit eksyis kun ei muutakaan siellä päin. innolla odotan kuka saa kirpparin oikeasti toimimaan ikaalisissa asiallisesti kun kirpparin henkeen kuuluu. ei romua, ei uutta rihkama tavaraa, siisti,sopuhintanen. pienempikin paikka kunhan se vetäisi sekä myyjiä että ostajia.eikä niitä vanhoja lumpui ja rätei kanneta kirpparille ja laiteta viel hintaa enemmän kun 20 vuotta sitten kun ne on ostettu uutena.
- mansikka1569
Kyllä paras paikka kirppikselle on 3 tien varres. Ei muutakun koskela rakentaa lisäsiiven ,joku innokas &sinnikäs yrittäjä siihen ja kirpputorin kävijät kymmenkertaistuu,vähintään!!! :)
- lässyttäjä x
Taikka mahdollisen kauppakeskuksen naapuriksi
- Tuuleenhuutaja
Aivan. Siinä olisi sellainen liikeidea joka voisi Vaasantien varrella menestyä.
Normaalit kaupat ei noita ohikulkijoita kiinnosta kun niitä on niillä kotonakin, mutta kirpputoreilta voi löytää jotain jota ei ole muualla..
- Mustatalous kuntoon
Jäipä maksamatta jo ensimmäiset laskut ennen aloitusta, ei varmaan ihan yksipuolisesti turhaan lopetettu toimintaa, olisko vuokrat jälessä... Nimet on ylhäällä ettei tarvi toista kertaa tukea Ikaalisten toimintaa. On nimittäin Ikaalisten osuus paskatempuissa aika iso osa tappioitamme vaikka Tamopereella toimitaan. Muut maksaa mitä tilaa! Uhrejahan te tietty olette.
- et näin taas...
Ainakin sähkölaskut maksamatta , koska valot pimeni, tavaroitaan sai haeskella sähkölampun valossa ;(
- ---- ----
On tämä ihmeellistä kun joku iso kirppis loppuu tai lopetetaan niin sitten rutistaan kun ei ole kirppistä ja JOS on kirppis ni sitten siellä ei käydä. Koituukohan sama kohtalo myös tulevalle kauppakeskukselle.Pahoin pelkään että näin käy.
- sosiaalisoppamatille
Ikaalisissa on valinnan paikka, joko käymme Kauppakeskuksessa
tai vanhoissa kaupoissamme, molempiin tuskin on mahdollisuuksia
ja tarvettakaan.
Kunnan vahvalla tuella vanhan keskustan kiinteistöjen arvo
romahtaa. - vuokralainen
sosiaalisoppamatille kirjoitti:
Ikaalisissa on valinnan paikka, joko käymme Kauppakeskuksessa
tai vanhoissa kaupoissamme, molempiin tuskin on mahdollisuuksia
ja tarvettakaan.
Kunnan vahvalla tuella vanhan keskustan kiinteistöjen arvo
romahtaa.Ja se on pirun hyvä juttu.
- Lapiota lapiota
'
- <>|<>
Minä ainakin tulen asioimaan vanhoissa tutuissa kaupoissa.En ala makseleen samoista tuotteista ylihintaa mitä kauppakeskuksessa ilmeisesti tulee olemaan.Uudet seinät ei ole sen arvoiset ja sitäpaitsi nämä keskustan kaupat on sijainniltaan minua ja perhettä ajatellen lähempänäkin.
- jorma 72
Jos vähän olisitte viitsineet tutustua asiaan, tietäisitte että kauppakeskukseen tulee erikoisliikkeitä joita meiltä on puuttunut, ei tarvitse lähteä aina viemään rahojaan Ylöjärvelle tai Tampereelle ja säästää vielä nykyisillä polttoaineen hinnoilla selvää rahaa. Kauppakeskus tukee ikaalisten yrityselämää ja tuo meille lisää työpaikkoja ja kaipaamiamme verotuloja monella eri tasolla. Että miettikää hiukan mitä täällä kirjoittelette, ei osoita kovin suurta järjellistä tasoa kirjoittaa asioista joista ei oikeasti tiedä mitään, ainoastaa kuvittelee tietävänsä.
- Anti-Jorma
jorma 72 kirjoitti:
Jos vähän olisitte viitsineet tutustua asiaan, tietäisitte että kauppakeskukseen tulee erikoisliikkeitä joita meiltä on puuttunut, ei tarvitse lähteä aina viemään rahojaan Ylöjärvelle tai Tampereelle ja säästää vielä nykyisillä polttoaineen hinnoilla selvää rahaa. Kauppakeskus tukee ikaalisten yrityselämää ja tuo meille lisää työpaikkoja ja kaipaamiamme verotuloja monella eri tasolla. Että miettikää hiukan mitä täällä kirjoittelette, ei osoita kovin suurta järjellistä tasoa kirjoittaa asioista joista ei oikeasti tiedä mitään, ainoastaa kuvittelee tietävänsä.
Jorma on hyvä ja kertoo tietonsa tulevista erikoisliikkeistä meille muillekkin, niin loppuu spekulaatiot.
- käytännönmies !!
Kaupakeskus 3-tien varressa vetää ohikulkuliikennettä= rahaa kuntaan.
Alko sinne ensin pitää siirtää. Auki 0-24.00. Jo alkaa olla parkkipaikalla ahdasta. - Tuuleenhuutaja
käytännönmies !! kirjoitti:
Kaupakeskus 3-tien varressa vetää ohikulkuliikennettä= rahaa kuntaan.
Alko sinne ensin pitää siirtää. Auki 0-24.00. Jo alkaa olla parkkipaikalla ahdasta.Tampereen suunnasta tulevia ei kiinnosta, niillä on omat kauppakeskuksensa kotinurkilla. Vaasan suunnasta tulevia ei myöskään kiinnosta, niilläkin on omansa. Niitä kaikaamiasi alkojakin on matkan varrella kummassakin suunnassa.
Korkeintaan tänne joku joskus pysähtyy kahville, ja ehkä muutama Parkanolainen ostoksille.
Alkoa ei muuten saa pitää auki 24h. Nykyiset ajat ovat lain määräämät. - ei tiiä ei tiiä
jorma 72 kirjoitti:
Jos vähän olisitte viitsineet tutustua asiaan, tietäisitte että kauppakeskukseen tulee erikoisliikkeitä joita meiltä on puuttunut, ei tarvitse lähteä aina viemään rahojaan Ylöjärvelle tai Tampereelle ja säästää vielä nykyisillä polttoaineen hinnoilla selvää rahaa. Kauppakeskus tukee ikaalisten yrityselämää ja tuo meille lisää työpaikkoja ja kaipaamiamme verotuloja monella eri tasolla. Että miettikää hiukan mitä täällä kirjoittelette, ei osoita kovin suurta järjellistä tasoa kirjoittaa asioista joista ei oikeasti tiedä mitään, ainoastaa kuvittelee tietävänsä.
Jormanen 72 niin mitä siihen kauppakeskukseen tulee? Minäkin olisin kiinostunut tietämään nuo putiikit.
- kaupankäyntivalvoja
jorma 72 kirjoitti:
Jos vähän olisitte viitsineet tutustua asiaan, tietäisitte että kauppakeskukseen tulee erikoisliikkeitä joita meiltä on puuttunut, ei tarvitse lähteä aina viemään rahojaan Ylöjärvelle tai Tampereelle ja säästää vielä nykyisillä polttoaineen hinnoilla selvää rahaa. Kauppakeskus tukee ikaalisten yrityselämää ja tuo meille lisää työpaikkoja ja kaipaamiamme verotuloja monella eri tasolla. Että miettikää hiukan mitä täällä kirjoittelette, ei osoita kovin suurta järjellistä tasoa kirjoittaa asioista joista ei oikeasti tiedä mitään, ainoastaa kuvittelee tietävänsä.
kait täälä nyt saa sanoo mielipiteensä että misä kaupas käy tai tulee asioimaan,vai sinäkö jormanen 72 se päätät misä mikäkin saa käydä asioimassa ?
- Kylänmies
Kyllä kilpailu on tervetullutta Ikaalisiin, hinnat aivan pilvilssä.
Vaatteet,kengät,autotarvikkeet.....- Tuuleenhuutaja
Käy Ideaparkissa ja vertaile hintoja. Käyttöä kestämätöntä sekundaa saa halvalla, mutta laatutuotteet maksaa enemmän kuin yksittäisliikkeissä.
Kauppojen keskittyminen kauppakeskuksiin ei koskaan laske hintoja, vaan päinvastoin. Vuokrien ja muiden kulujen vuoksi niissä on aina normaalia korkeampi hintataso.
Lisäksi kaupan sektori säännöstelee itseään. Menekki ei täällä riitä kilpailuun, kun suuri osa nykyisistäkin kaupoista on konkurssin partaalla. Jos täällä kauppakeskus kannattaisi, niin sellainen olisi tänne jo rakennettu ilman veroja. Jos sitä joutuu rahoittamaan jo rakennusvaiheessa, niin silloin siihen joutuu upottamaan lisää rahaa joka vuosi. Mikä muuten on yleinen ilmiö ympäri maailmaa ja on ajanut monta kuntaa vararikkoon. Kaikessa ei kannattaisi ottaa Amerikasta mallia: http://www.deadmalls.com/
Kauppakeskuksen tukeminen veroilla on saman luokan virhe kuin jos yrittäisi elvyttää hukkuvaa kun tämän pää on vielä veden alla.
- ei ainoo
Onhan siinä S-marketin vieressä kirppari, mulla ainakin on hyvin on käynyt kauppa siellä, meni sellaset kipot ja kapot etten olis ikinä uskonut kaupan menevän
- en menis
Ei tuota Tokmannia nyt voi erikoisliikkeeksi sanoa, se siihen kauppakeskukseen ainakin tulee.
Kyllä se on Hämeenkyrön LA-kirppis joka vetää,ei kannata kahta isoa lähekkäin laittaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 971150
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa116978- 125906
- 91729
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten285704Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74641Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54596Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48559- 72483