Nokian taru loppu, hallitus levittelee

käsiään..

Matkapuhelimia valmistava Nokia karsii Salossa sijaitsevalta tehtaaltaan 1 100–1 200 työpaikkaa, arvioivat useat toisistaan riippumattomat lähteet Helsingin Sanomille.
Toisin sanoen kaksi kolmesta tehtaan työntekijästä menettää työpaikkansa.
Työpaikkojen runsaista vähennyksistä huolimatta Nokia ei suunnittele Salon tehtaan lakkauttamista – ainakaan vielä.

8

453

Vastaukset 8

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mitä hallitus voisi muka asiassa tehdä. Mennä sanomaan Elopille, että lähdepäs äijä itse kävelemään. Ei yksityisiä yrityksiä johdeta niin kuin jotain konnakoplaa kuten Kepua.

• Punikilta jälleen

syvällistä viisautta kehiin ;)))

• ent. demari

Vanhasen aikana teollisuustyöpaikkansa menettäneitä paikkakuntia autettiin uuteen alkuun.
        Miten lie nykyään, riittääkö apua muulle kuin miljardeja kahmivalle Kreikalle.

• Hallituksen...

• And so?

Ehkäpä promille maailmassa myytävistä puhelimista myydään Suomessa.

Ei ole pienintäkään realistista syytä pitää massatuotantoa Suomessa. Tehtaat ovat siellä missä asiakkaatkin.

Nyt vain entistä innokkaammin pesemään toistemme paitoja. Jospa se hyvinvointi lisääntyisi siitä???

• Suomen teollisuus

valuu vauhdilla ulkomaille ja ei se ketään tunnu isommin huolettavan, onhan meillä erinomainen sosiaalihuolto jos huonosti käy.

• Noukia.......rulaa

Nokia on pop.
      Nousi tänään 5,56%.
      Uskon kuin vuoreen.
      Tavoitehintani 10e menee rikki kesäkuussa 2012!

• Nokia oikeasti tulee nousemaan,mutta kymppi jo kesäkuussa on kyl vähän liian optimistinen arvio.. :) Itsekin omistan ja ja tulevaisuus näyttää hyvältä. Ma tullaan ulos seuraavan huppulaitteen kanssa ja mistä sen tietää jos vaikka oisitkin oikeassa..itse kuitenkin odotan lähinna noin 6e tasoa..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä sua mies vaivaa?

Siis oikeasti.
      Ikävä
      68
      1076
    2. 64
      1052
    3. Mitä vuosimallia kaivattusi on?

🤣🤣🤣🤣🤣🤣
      Ikävä
      58
      833
    4. 93
      827
    5. Kuinka hyvin te sopisitte

Toisillenne vai sopisivatko ollenkaan? Mitä eroja
      Ikävä
      42
      678
    6. Jasmin vauhdissa

Kyllä pitää Jassulla kiirettä, kun yhtenään menoa mun äidin, isäpuolen ja Markon kanssa Ossianin ollessa tietysti sulois
      Kotimaiset julkkisjuorut
      226
      659
    7. Vinkkiä miehelle

Huomenna olen kuudesta eteenpäin kotona, yksin… Pääsetkö/uskallatko tutustua?
      Ikävä
      50
      598
    8. Joko uskallat.

Huomenna nähdään.
      Ikävä
      40
      580
    9. Miksi et halua kaivattusi

kanssa suhteeseen? Onko jokin syy vaikka rakastat häntä?
      Ikävä
      66
      575
    10. Nainen joka haluaa miehen

Näyttää sen selvästi. Hommaa minihameet, pitkät hiukset, laihduttaa ja on iloinen sekä aktiivinen.
      Ikävä
      79
      563
    Aihe