Etsitkö vuokrahevosta?

milo21

Minulle on 6 vuotias connemara poni jolle etsin vuokraajaa. Poni on mennyt alue kisoissa 100cm ja heA. Haluasin kokeneen vuokraajan koska ponikin on osaava. Poni asustelee Tampereella. Sieltä löytyy maneesi,valaistu kenttä ja mahtavat maastot. Ja olisi hyvä jos pystyisi myös olemaan minulle kisahoitaja kun käymmä kisoissa. Itsekin saat käydä kisoissa jos haluaa ja on taitoja. Minä voin myös valmentaa ihan ilmaiseksi, kosak tunnen ponin parhaiten(syntymästä asti minulla ollut). Hinta olisi 120/kk

10

1083

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • milo21

No hintaa kyllä vielä voidaan kyllä sopia kunhan jotain tänne vaan tulisi jotain:)

• milo21

Eikö kukaan ole vailla vuokrahevosta???:)

• aamaanda

Muuten olisin todella kiinostunut mutta on pieni ONGELMA nimittäin asun Vaasassa :( ja kun tuo hevosesi\ponisikin tuntuu tosi kivalta ja hintakin on noin alhainen! :)

• ponygirll

Hei!
      Oletko vielä vailla vuokraajaa?
      Olemme 2x melkein 13v tyttöjä Ylöjärven seudulta.
      Ratsastus kokemusta on paljon.
      Ponisi kuullosti aika mukavalta.
      Olemme käyneet ratsastelemassa ratsastus kouluilla ja yksityisillä et kokemusta riittää.
      Esteistä olisimme kiinnostuneet hieman enenmän mutta koulukin kelpaa!
      Lisää voisimme keskustella s-postilla.

s-postini: [email protected]

• ponihullu♥

Oi oi oi rakastan connereit ne on söpöjääääää♥ mut en saa vuokralle :(

• Kiinnostunut!

Vieläkö etsit vuokraajaa? olen 14-v. tyttö tampereellta pituutta 170cm onko liikaa? olisin kiinnostunut ota yhteyttä s-postiin: [email protected]

• moikka6

mikä on sähköpostisi?:) kiinnostaa myös

• kokenutratsastaja

Olisin kiinnostunut tästä ponista. Onko hoitaja jo löytynyt? Voisitko laittaa sähköpostisi tähän niin voisin ottaa yhteyttä?:)

• kiinnostunut

Vieläkö olisi tarvetta? Olen 19-vuotias, ponikokoinen nuori nainen Tampereelta ja vailla vuokrahevosta. Jos on vielä tarvetta, laita sähköpostia; akai.sakura @ hotmail.com

• 12tyttö

Moikka!
      Olisin kiinnostunut ponistasi ! :) soittaisitko vaikka minulle jos olisi vielä vapaa, voisin siinä sitten kertoa itsestäni...terv Jolana Kinnari
      numeroni on 0440356777

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävöin sinua kokoyön!

En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun
      Ikävä
      51
      3645
    2. Näen jatkuvasti Sompasaunalla alastomia miehiä ja naisia

jotka menevät siihen viereiseen rantaan myös uimaan alasti. Sompasaunat on siis Mustikkamaalla Helsingissä, ja kuljen si
      Maailman menoa
      114
      2600
    3. Kova karman laki

Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko
      Hindulaisuus
      597
      2302
    4. Päivieni piristys, missä olet?

Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei
      Ikävä
      19
      2046
    5. KALAJOEN UIMAVALVONTA

https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar
      Kalajoki
      78
      1847
    6. Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin

Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo
      Tunteet
      43
      1688
    7. Älä mahdollisesti ota itseesi

En voinut tietää. Sitäpaitsi.. niin
      Ikävä
      20
      1658
    8. Helena ja Mikko Koivun ero jatkuu edelleen ja loppua ei näy.

Voi eikä, miksi menee noin vaikeaksi avioero ja sopua ei tää ex- pari vaan saa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      142
      1602
    9. Millainen kaivattusi luonne on?

Millaisia luonteenpiirteitä arvostat kaivatussa? Oletteko samanlaisia luonteeltanne?
      Ikävä
      95
      1469
    10. Ota nainen yhteyttä ja tee Tikusta asiaa?

Niin sitten minä teen Takusta asiaa.
      Ikävä
      28
      1466
    Aihe