suojatyöpaikoissa

alkoi paniikki!

Nyt järkiperäistetään ja lakkautetaan suojatyöpaikkoja kunnissa ja armeijassa. Suojatyöpaikkalaiset aloittanut kovan mölinän. Menee helppo eläkevirka.

7

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rahat loppumassa

      Laissa on kunnan työntekijöille 5 vuoden suojatyöpaikka taattu kaikissa yhdistämistapauksissa. Siksi jotta eivät vastustaisi yhdistämisiä mutta siitä syystä myöskään säästöjä ei tahdo millään syntyä. Jumissa siis ollaan. Joka tapauksessa veronmaksaja maksaa aina, rahat valtiolta kuntien tukemiseen ovat loppumassa tai jo loppuneet kun valtion velka vain kasvaa. Kunnista kolmasosa on talouden osalta konkurssitilassa 2020 vuoteen mennessä tällä menolla. Mutta mitäänpä ei haluta tehdä vaikka vedenpaisumus näyttää olevan tulossa.

    • Youssuf45DD

      Vaikka maksettaisi viisi vuotta niin kokonaisuutena säästöä tulee pitkässä juoksussa reilusti,
      ¨Suojatyöpaikat pois, kunnansihteerit, elinkeinoasiamiehet yms, turhaa sakkia kaikki

    • "pas..työläinen"

      Suurin osa suojatyöpaikkalaisista on SDP mafian tovereilleen järjestämiä paikkoja. Ei niistä hevin eroon päästä. Katsokaa vain, niin Jungerillekin joku suojatyöpaikka löytyy. Ei tule yksityiselle ilman lahjuksia pääsemään.

      • Suojatyötön

        Potaskaa, suomalaisten enemmistö on porvareita ja kuntien ylivoimainen enemmistö porvarillisia. On teillä ihmeellisiä kuvitelmia lähes olemattomiin kuihtuneen vasemmiston mahdista. Toisteletta vain samaa isiltänne oppimaanne levyä tajuamatta lainkaan, että ajat ja pelikaavio ovat muuttuneet. Sehän tietysti sopii sille porukalle, joka teitä oikeasti vedättää. Joo, se on se sama, jota tapaatte äänestää.


      • pahvipää?
        Suojatyötön kirjoitti:

        Potaskaa, suomalaisten enemmistö on porvareita ja kuntien ylivoimainen enemmistö porvarillisia. On teillä ihmeellisiä kuvitelmia lähes olemattomiin kuihtuneen vasemmiston mahdista. Toisteletta vain samaa isiltänne oppimaanne levyä tajuamatta lainkaan, että ajat ja pelikaavio ovat muuttuneet. Sehän tietysti sopii sille porukalle, joka teitä oikeasti vedättää. Joo, se on se sama, jota tapaatte äänestää.

        Jos 90 kunnanjohtajaa korvataan kymmenellä? Osaatko nuija laskea


      • Suojatyötön
        pahvipää? kirjoitti:

        Jos 90 kunnanjohtajaa korvataan kymmenellä? Osaatko nuija laskea

        Tiesitkö, että Suomen kunnallishallinnossa ns. keskushallinnon -- johon kunnanjohtajatkin lasketaan -- kokonaiskulut ovat vain n. 3 % kunnallishallinnon kokonaiskuluista? No, etpä tainnut tietää. Se kuitenkin tarkoittaa, että vaikka lakkauttaisit keskushallinnon kaikista Suomen kunnista, et olisi ratkaissut vielä yhtään mitään taloudellisesti, mutta olisit sen sijaan aiheuttanut kestämättömän määrän ongelmia itsellesi ja muille. Ihan sama järjettömyys kuin siinä, että Suomesta lakkautettaisiin kaikki liikenne ilmastonsuojelun nimissä.


      • voi loinen?
        Suojatyötön kirjoitti:

        Tiesitkö, että Suomen kunnallishallinnossa ns. keskushallinnon -- johon kunnanjohtajatkin lasketaan -- kokonaiskulut ovat vain n. 3 % kunnallishallinnon kokonaiskuluista? No, etpä tainnut tietää. Se kuitenkin tarkoittaa, että vaikka lakkauttaisit keskushallinnon kaikista Suomen kunnista, et olisi ratkaissut vielä yhtään mitään taloudellisesti, mutta olisit sen sijaan aiheuttanut kestämättömän määrän ongelmia itsellesi ja muille. Ihan sama järjettömyys kuin siinä, että Suomesta lakkautettaisiin kaikki liikenne ilmastonsuojelun nimissä.

        Kunanjohtaja vain esimerkki. Siellä loisia tuhansia.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      110
      891
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      278
      675
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      648
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      609
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      572
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      546
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      38
      510
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe