Niin eli sitä on esitetty elokuvateattereissa Yhdysvalloissa 3D:nä, mutta onko tulossa myös Suomeen elokuvateattereihin?? Jos on niin milloin? Ihmiset kertokaa :(
kaunotar ja hirviö??
5
261
Vastaukset
- Aivanvarmastion
Ei ainakaan näillä näkymin ole vielä tulossa suomeen.. disney on alkanut tekemään monsterit oy, nemoa etsimässä ja paljon muuta 3d:nä eli kyllä ne sit tulee jossain vaiheessa ja tuo dinsey channel kanava mainostaa aika hyvin tulevia elokuvia 3d:nä... ja kukaan ei osaa vielä tässä vaiheessa sanoa milloin on tulossa mutta sen voit tarkistaa ihan fin-kinon sivuilta tai wikipediasta jos siellä olisi jtn tietoa.
- vaatikaaaa
Eikä tulekkaan kun me suomalaiset emme osaa mitään vaatia! Tätä on esitetty nyt tammikuusta 2012 ympärimaailmaa leffateattereissa,paitsi Suomessa!
laitakaa esitysvaalitums tonne>
http://www.finnkino.fi/feedback/
Beauty And The Beast 3D - Official Trailer [HD]
http://www.youtube.com/watch?v=zlCg4xIuXKE
Teattereissa kaikkialla.....paitsi periferia Suomessa!
Tammikuusta 2012 alkaen esitetty
Upea
Kaunotar ja Hirviö 3D -leffa esitetty ympäri maailmaa leffateattereissa ,mutta ei täällä takapajula Suomessa! Miksi?!
3D katselukokemus on teatterissa paljon upeampi kuin 3d tv:stä. Ja harvalla on edes kotona sellaista!
Joten katsojia tällekin leffalle olisi ollut! - belle1
vaatikaaaa kirjoitti:
Eikä tulekkaan kun me suomalaiset emme osaa mitään vaatia! Tätä on esitetty nyt tammikuusta 2012 ympärimaailmaa leffateattereissa,paitsi Suomessa!
laitakaa esitysvaalitums tonne>
http://www.finnkino.fi/feedback/
Beauty And The Beast 3D - Official Trailer [HD]
http://www.youtube.com/watch?v=zlCg4xIuXKE
Teattereissa kaikkialla.....paitsi periferia Suomessa!
Tammikuusta 2012 alkaen esitetty
Upea
Kaunotar ja Hirviö 3D -leffa esitetty ympäri maailmaa leffateattereissa ,mutta ei täällä takapajula Suomessa! Miksi?!
3D katselukokemus on teatterissa paljon upeampi kuin 3d tv:stä. Ja harvalla on edes kotona sellaista!
Joten katsojia tällekin leffalle olisi ollut!Olis ollut vaikka tänä jouluna upea joululeffa. Onse kumma että tätä ei esitetty suomessa teatterissa ollenkaan. :( mutta kun kukaan ei vaadi niin ei mitään tulekaan.
- toevo ellää
NIi, oon kyl käyny kattomassa mut ei löytyny mitää... No Leijonakuningas ainakin tuli, toivo elää :D
- blaahblaahblaah
Kukaan tätä epätietoisuutta kestä :"
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1901945
- 1131053
- 104991
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa20747- 52694
ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42598Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä29590Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m174546Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45528Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;203481