kaunotar ja hirviö??

kaunotar&hirviö<3

Niin eli sitä on esitetty elokuvateattereissa Yhdysvalloissa 3D:nä, mutta onko tulossa myös Suomeen elokuvateattereihin?? Jos on niin milloin? Ihmiset kertokaa :(

5

261

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Aivanvarmastion

      Ei ainakaan näillä näkymin ole vielä tulossa suomeen.. disney on alkanut tekemään monsterit oy, nemoa etsimässä ja paljon muuta 3d:nä eli kyllä ne sit tulee jossain vaiheessa ja tuo dinsey channel kanava mainostaa aika hyvin tulevia elokuvia 3d:nä... ja kukaan ei osaa vielä tässä vaiheessa sanoa milloin on tulossa mutta sen voit tarkistaa ihan fin-kinon sivuilta tai wikipediasta jos siellä olisi jtn tietoa.

      • vaatikaaaa

        Eikä tulekkaan kun me suomalaiset emme osaa mitään vaatia! Tätä on esitetty nyt tammikuusta 2012 ympärimaailmaa leffateattereissa,paitsi Suomessa!

        laitakaa esitysvaalitums tonne>

        http://www.finnkino.fi/feedback/


        Beauty And The Beast 3D - Official Trailer [HD]

        http://www.youtube.com/watch?v=zlCg4xIuXKE

        Teattereissa kaikkialla.....paitsi periferia Suomessa!



        Tammikuusta 2012 alkaen esitetty

        Upea
        Kaunotar ja Hirviö 3D -leffa esitetty ympäri maailmaa leffateattereissa ,mutta ei täällä takapajula Suomessa! Miksi?!



        3D katselukokemus on teatterissa paljon upeampi kuin 3d tv:stä. Ja harvalla on edes kotona sellaista!

        Joten katsojia tällekin leffalle olisi ollut!


      • belle1
        vaatikaaaa kirjoitti:

        Eikä tulekkaan kun me suomalaiset emme osaa mitään vaatia! Tätä on esitetty nyt tammikuusta 2012 ympärimaailmaa leffateattereissa,paitsi Suomessa!

        laitakaa esitysvaalitums tonne>

        http://www.finnkino.fi/feedback/


        Beauty And The Beast 3D - Official Trailer [HD]

        http://www.youtube.com/watch?v=zlCg4xIuXKE

        Teattereissa kaikkialla.....paitsi periferia Suomessa!



        Tammikuusta 2012 alkaen esitetty

        Upea
        Kaunotar ja Hirviö 3D -leffa esitetty ympäri maailmaa leffateattereissa ,mutta ei täällä takapajula Suomessa! Miksi?!



        3D katselukokemus on teatterissa paljon upeampi kuin 3d tv:stä. Ja harvalla on edes kotona sellaista!

        Joten katsojia tällekin leffalle olisi ollut!

        Olis ollut vaikka tänä jouluna upea joululeffa. Onse kumma että tätä ei esitetty suomessa teatterissa ollenkaan. :( mutta kun kukaan ei vaadi niin ei mitään tulekaan.


    • toevo ellää

      NIi, oon kyl käyny kattomassa mut ei löytyny mitää... No Leijonakuningas ainakin tuli, toivo elää :D

    • blaahblaahblaah

      Kukaan tätä epätietoisuutta kestä :"

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      190
      1945
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1053
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      104
      991
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      747
    5. 52
      694
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      598
    7. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      29
      590
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      174
      546
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      528
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      203
      481
    Aihe