Vieläköhän nykyisin paikannimet muotoutuisi kyseisillä alueilla elävien ammattien tai ominaisuuksien mukaan, sillä ainakin otsikossa oleville nimille olisi varmasti käyttöä enenevissä määrin.
------------------------------------
http://www.iltasanomat.fi/matkat/suomi-havyttomien-nimien-luvattu-maa---katso-erikoiset-paikkojen-nimet/art-1288447883108.html
Suomalaisia paikannimiä: Neekerisaari, Homosaari..
7
901
Vastaukset
- Evalta terkkuja
´´Suomalaisia paikannimiä: Neekerisaari, Homosaari.´´
HÄRREGYYD HÄRREGYYD HÄRREGYYD! terveisin Eva Biaudet - Neekerisaari..
pitäisi olla Lieksassa sillä sinnehän viimevuosina on kasattu enemmänkin kaikenlaisia maahantunkeutujia. Jossain vaiheessa taisi tulla pientä kitkaakin paikallisen nuorison ja somalien välille.
Homosaari olisi tietysti omistettu tietylle poliitikolle.. - Hinthaaraan mars
Hinthaara on paras paikkakunta.
- Vaalimainokseen
sopiva nimi on tuo Hinthaara, sillä se varmaankin kiinnittäisi normaalia enemmän huomiota. Tietty puolue varmaankin ottaa se käyttöön mahdollisimman nopeutetussa aikataulussa.
http://fi.wikipedia.org/wiki/Hinthaara - Anti homo
Asuuko Homo Haavisto siellä???
- Eikka T
Minä asun Helsingissä silvotunvituntiellä joka on Vuosaaressa. Asun siinä silvotunvituntien ja ympärileikatunkyrvänkujan kulmassa. Mukava paikka, ei siinä mitään.
- kauheaa..
Uutinen kertoo ainoastaan siitä, että suomalaiset ovat perverssejä ja olleet jo silloin, kun maassa asui vain palkokasveja mutustavia puoliapinoita. Itse olen lukenut mm. Kuusamossa olevan paikan nimeltä "Vittumaisenoja". Mutta nuo seksiin viittaavat paikannimet ovat ihan todella jo sairaita.... Voi kuvitella, että miten vaikea nuo paikannimet on vääntää vieraille kielille. Samoin kuin joku "Ölllölä" : turisti kysyy, että "What means "Öllölä"? - siinä sitten ammattiopiston koulutettu verbaaliväyry selittää, että "Öllölä means chilling! Öllölä is sector- innovative countryside!"...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle743630Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖472876Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa
Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt1642813Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle572361Olisitko mies valmis?
Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me3592113- 1601840
- 761515
vieläkin sanoa voin...
💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos231368Nainen onko sulla supervoimmia ?
Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.391332- 261299