vaikka kuinka uudistetaan kuntia ja rahoja pyöritellään pääkuntiin..
päivän selvää on että ei tällä hallituksen esitämällä kuntien määrän vähentämisellä ole säästöjen kanssa mitää järkiä.
KYSYMYS kuuluu montako kuntien työpaikkoja häviää jos hallituksen esitys menee läpi...
kuntien työpaikka vähennys on iso luku puhutaan varmaan tuhansit tai kymmenistätuhansista jos verorahoja pitää säästää...
säästöt tulee kun väkeä vähennetään kunnissa ja terveyspalveluissa....
NYT jaettaan kaNSALAISET TODELLAKIN ERIARVOITUKSIIN JOS EI OLE RAHAA NIIN ET SAA PERUSPALVELUJA LAINKAAN....
kunta uudistus on kuntatalouden alas ajoa...
JÄRJENKÄYTTÖ SALLITT
1
<50
Vastaukset 1
- Turhat päälliköt ...
Kuntien hallintoa voidaan karsa, mutta ei palvelupuolta. Kaikenlaiset päälliköt ja peräänkatsojat ulos. Emme tarvitse byrokratiaa ja holhousta. Yksi kunnanjohtataja voisi johtaa esim. 5:ttä kuntaa - samalla se käy kuin pienempikin väkimäärä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 100822
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.361760Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui38576- 63548
- 30546
- 46540
- 66536
Omituiset kuntayhtymän vieraat festareilla
Mitähän Pekka Iivari teki kuntayhtymän vieraana festareilla? Harvemmin tällaiset tilaisuudet ovat ns. avec- tyyppisiä ei48527Jos se onkin niin
Että me molemmat kaivataan toisiamme. Odotetaan sitä näkemistä. Ollaan mustasukkaisia ja mietitään, että kenen kanssa se27522En minä tule koskaan ottamaan sinuun yhteyttä
Että siinä ole vaan rauhassa ilman minua koko loppuelämäsi ajan.25520