mitän lämmön saa laskemaan kun vesi on jatkuvasti 24c? mul ei oo mitään lämmitys laitteita!!
tuliliskojen vesi liian lämmintä!
4
245
Vastaukset
- Marja
Hemmetti, minulla on sama ongelma tuliliskojeni kanssa. Vaihdan pian veden viileämpään ja vaihdoin lampun sellaiseen, joka ei lämmitä vettä (sellainen jännä pehmeä päällyste, ei kuumene. n. 10 euroa kappale), mutta pysyvää ratkaisua en osaa antaa vaan kamppailen asian kanssa itsekkin.
Jäätähän akvaterraarioon ei uskalla pistää.- Char
Joka on melkeinpä ainoa on, että länträtään. Eli esim. 10l vettä pois ja jääkylmää tilalle. Tai enemmän pois ja jääkylmää tilalle, jos on oikein helle.
Tuo on jokaisella riesana, mutta 24 ei ole vielä paha, koska maksimi on 25 niin 24 vielä meneekin, mutta voi toki laskea sitä sinne 20.
Itseasiassa en näe mitään erityistä syytä miksi ei voisi pudottaa esim. jääpalan tai pari akvaan, mutta ei siis paljon jäätä, mutta esim. jääpala/-paloja muutama, jos toimisi..En ole itse kokeillut, mutta ei nyt heti sytytä miksi näin ei saisi tehdä. :) - jää
Char kirjoitti:
Joka on melkeinpä ainoa on, että länträtään. Eli esim. 10l vettä pois ja jääkylmää tilalle. Tai enemmän pois ja jääkylmää tilalle, jos on oikein helle.
Tuo on jokaisella riesana, mutta 24 ei ole vielä paha, koska maksimi on 25 niin 24 vielä meneekin, mutta voi toki laskea sitä sinne 20.
Itseasiassa en näe mitään erityistä syytä miksi ei voisi pudottaa esim. jääpalan tai pari akvaan, mutta ei siis paljon jäätä, mutta esim. jääpala/-paloja muutama, jos toimisi..En ole itse kokeillut, mutta ei nyt heti sytytä miksi näin ei saisi tehdä. :)jos nyt sillä jäällä/kylmäkalleilla alatte leikkiä niin pitäkää ehdottomasti huoli siitä ettei liskosenne pääse palelluttamaan itteään niihin! eli jotenki pois liskojen ulottuvilta. kiitos ja kumarrus.
- zerti
jää kirjoitti:
jos nyt sillä jäällä/kylmäkalleilla alatte leikkiä niin pitäkää ehdottomasti huoli siitä ettei liskosenne pääse palelluttamaan itteään niihin! eli jotenki pois liskojen ulottuvilta. kiitos ja kumarrus.
Joop, haavissahan voi vaikka pidellä jääpalaa. Itse seuraan liskojani niin kauan, kunnes jääpala on sulanut.(ne ei ehi ees vilkasta jääpalaa ennenku se on sulanu.. heh)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1478803Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde492579Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja282377- 432371
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1941813- 971807
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai231693Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä361199Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1091187Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61126