Matti Nykänen valitaan SDP:n puoluesihteeriksi ensikesällä. Nykänen on kokeneempi EROAN - EN EROA - EROANPAS leikistä kuin nykyinen puoluesihteeri Miksuliini Ljuger. SDP:n toimintaan tulee sähinää.
Vastaukset 12
- Junghaus.
Ei masa lähe ala-arvoisiin hommiin. SDP tauti on niin vakava sairaus ja muuttuu krooniseksi nopiaan.
- Temari..
Jämäkkyys tulee poliittisesta kokemuksesta.
- Junkkeri 2012
Temari.. kirjoitti:
Jämäkkyys tulee poliittisesta kokemuksesta.
Ljuger... nimi kertoo kaiken.
- 4+9
Junkkeri 2012 kirjoitti:
Ljuger... nimi kertoo kaiken.
Eikös Mikael juuri syyttänyt muitamielensä muuttamisesta?
- 666/
4+9 kirjoitti:
Eikös Mikael juuri syyttänyt muitamielensä muuttamisesta?
Montaa mieltä, samaan aikaan.
- Hohhoijaa
Annetaan nykäs-masan,olla rauhassa,mekin saamme olla eipähän tartte kuunnella sen "LOISTAVAA"laulantaa!!!!!!
- Mäkikuningas!
Totta matille siinä oiva kesäduuni. masa hoitelis SDP naikkoset kesän aikaan olympiasankarin taidolla. Hyvä Matti . siinä oikke tosi mies.
- :___:____:___:
Matti Nykänen sattuu olemaan puoluekannaltaan persu (kuten monet muutkin ruudinkeksijät).
- hubaaa,,,
Junkkeri taas on kannaltaan takinkääntäjä.
- Selvä asia se
Matti kertoilee tv-trailerissa vakavalla naamalla, ettei ole tyrkyttänyt itseään julkisuuteen.
- Ljuugerri
Masa on rehdimpi kuin Miksuliini.
- JK
NINKÖ
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911457
- 831002
- 66887
Miksi kumppaniehdokkaan oma elämä on teille ongelma?
Täällä monesti kuulee vaatimuksia siitä, että kumppaniehdokkaalla ei saisi olla lemmikkejä, lapsia, kavereita, eksiä, su361861Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t170825- 92753
Olen pahoillani mies ihan kaikesta
Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on61585Minä olen käyttänyt mustan magian riittejä ja taikoja aiheuttaakseni epäonnea ja pahaa joillekin
Ne jutut on toimineet. Olen harjoittanut tätä parisenkymmentä vuotta126483- 45477
- 31434