Olin n.8-9v. kun aloin imppaamaan Dicoa, n.10v. aloin juomaan teraviä paukkuja, ja oli mopot, kevytprätkät.Jawa 350cc oli siihen aikaan kova rele, sitten ostin 750ccHondan, ja sehän liikahti. Jettsonit jahtas minua, mutta jos menin metsäpoluille niiden oli pakko luovuttaa, koska ne jäivät kantoihin ja muihin pölkkyihin, ookraight niillä oli BMW:bokserit, näillä jäätelö, tai kalakauppiailla. Tähän aikaan , kun he etsivät minua metsässta, olin taapamassa heidän vaimojaan.Ostin autn n.15v:na Humber1.5.ltr ,tuolina oli vanha olutkori.Sen jälkeen n. 16v.siirryin pilkkuun,pirtelöön,bentsoihin kokkeliin, ja niin elämäni lipui ohitseni.Tuli tehtyä paljon kamikatsejuttuja mutta ne on mennyttä elämää.Olin muusikkona. Rah, 2 firmaa ja 1KY(kyseenalainenyhtiö) rahaa riitti ja gölöjä myös. Kunnes tajusin Cevyn takapenkillä tai Dodge Monacon, en muista tarkalleen, kunnes laulu loppuu aivan kuin Jukeboxissa. Jos haluat siirry palstalle "ELÄMÄNKERTOMUKSENI, Plantaasi näyttää loppuvan . Contineued nextsidan. Falou me tuli mieleen et 7puolikas oli tosi tyly rele, Tein siitä muuten tylikkään biisin .Kuuletko.
elämänkertomukseni
M.S.
0
106
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3197544Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662176- 1771843
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161382- 1121287
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91251Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181701221RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j551171Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411081Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.2901019