Olin n.8-9v. kun aloin imppaamaan Dicoa, n.10v. aloin juomaan teraviä paukkuja, ja oli mopot, kevytprätkät.Jawa 350cc oli siihen aikaan kova rele, sitten ostin 750ccHondan, ja sehän liikahti. Jettsonit jahtas minua, mutta jos menin metsäpoluille niiden oli pakko luovuttaa, koska ne jäivät kantoihin ja muihin pölkkyihin, ookraight niillä oli BMW:bokserit, näillä jäätelö, tai kalakauppiailla. Tähän aikaan , kun he etsivät minua metsässta, olin taapamassa heidän vaimojaan.Ostin autn n.15v:na Humber1.5.ltr ,tuolina oli vanha olutkori.Sen jälkeen n. 16v.siirryin pilkkuun,pirtelöön,bentsoihin kokkeliin, ja niin elämäni lipui ohitseni.Tuli tehtyä paljon kamikatsejuttuja mutta ne on mennyttä elämää.Olin muusikkona. Rah, 2 firmaa ja 1KY(kyseenalainenyhtiö) rahaa riitti ja gölöjä myös. Kunnes tajusin Cevyn takapenkillä tai Dodge Monacon, en muista tarkalleen, kunnes laulu loppuu aivan kuin Jukeboxissa. Jos haluat siirry palstalle "ELÄMÄNKERTOMUKSENI, Plantaasi näyttää loppuvan . Contineued nextsidan. Falou me tuli mieleen et 7puolikas oli tosi tyly rele, Tein siitä muuten tylikkään biisin .Kuuletko.
elämänkertomukseni
M.S.
0
118
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2026933
- 594602
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s354055- 703189
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161935Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271676- 171660
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹401563- 341429
- 1431217