elämänkertomukseni

M.S.

Olin n.8-9v. kun aloin imppaamaan Dicoa, n.10v. aloin juomaan teraviä paukkuja, ja oli mopot, kevytprätkät.Jawa 350cc oli siihen aikaan kova rele, sitten ostin 750ccHondan, ja sehän liikahti. Jettsonit jahtas minua, mutta jos menin metsäpoluille niiden oli pakko luovuttaa, koska ne jäivät kantoihin ja muihin pölkkyihin, ookraight niillä oli BMW:bokserit, näillä jäätelö, tai kalakauppiailla. Tähän aikaan , kun he etsivät minua metsässta, olin taapamassa heidän vaimojaan.Ostin autn n.15v:na Humber1.5.ltr ,tuolina oli vanha olutkori.Sen jälkeen n. 16v.siirryin pilkkuun,pirtelöön,bentsoihin kokkeliin, ja niin elämäni lipui ohitseni.Tuli tehtyä paljon kamikatsejuttuja mutta ne on mennyttä elämää.Olin muusikkona. Rah, 2 firmaa ja 1KY(kyseenalainenyhtiö) rahaa riitti ja gölöjä myös. Kunnes tajusin Cevyn takapenkillä tai Dodge Monacon, en muista tarkalleen, kunnes laulu loppuu aivan kuin Jukeboxissa. Jos haluat siirry palstalle "ELÄMÄNKERTOMUKSENI, Plantaasi näyttää loppuvan . Contineued nextsidan. Falou me tuli mieleen et 7puolikas oli tosi tyly rele, Tein siitä muuten tylikkään biisin .Kuuletko.

0

118

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei sua enään tunnista

Kun olet vanhentunut ja lihonut.
        Ikävä
        202
        6933
      2. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
        Ikävä
        59
        4602
      3. Etsin vastaantulevista sua

Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s
        Ikävä
        35
        4055
      4. Mikä kaivatussasi kolahti?

Mikä oli erityistä?
        Ikävä
        70
        3189
      5. Kaikesta muusta

Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko
        Ikävä
        16
        1935
      6. Tekis mieli lähestyä sua

Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗
        Ikävä
        27
        1676
      7. Hyvää yötä.

Miten äkäpussi kesytetään? 😉 pus
        Ikävä
        17
        1660
      8. Ajatteletko koskaan

Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹
        Ikävä
        40
        1563
      9. Kyllä hävettää!

Olla taivalkoskelta jos vuoden taivalkoskelainen on tuommoinen tumpelo.
        Taivalkoski
        34
        1429
      10. Haluaisitko enemmän ?

Haluaisitko enemmän kuin ystävyyden ? M-N
        Ikävä
        143
        1217
      Aihe