Salusuutemme

Selaaa

9

124

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • asdfasdfasdfe

En jaksanu kattoo. Mitä tossa videossa ees on?

• Nierto

Siinä on se miten voit luoda itsellesi juuri sellaisen elämän ja maailman kuin haluat.

• halut ja vaikuttimet

20 ensimmäistä minuuttia salaisuudesta:

Se miten ajattelet asioista, vaikuttaa sinun ja lähiympäristösi ajatteluun ja elämään. Jos keskityt ajattelemaan asioita, joita et halua tai pelkäät, esim. pelkäät homouttasi ja tulevasi hakatuksi kadulla, tai pelkäät työpaikalla yhteisön kiusaamista, todennäköisesti tulet hakatuksi ja kiusatuksi. Pelko- ja muut kielteiset ajatukset vetävät puoleensa ihmisiä, jotka toimivat kielteisten ajatusten mukaisesti. Jos alat keskittämään ajatteluasi myönteisiin asioihin ja siihen mitä haluat, elät onnellisemmin ja toiveesi alkavat toteutua.

Mutta siis yksi oma huomioni arkielämästä. Joskus voi itse ajatella asioista myönteisesti ja pyrkiä elämään sen mukaisesti. Kun vastassa on joukko ihmisiä, jotka valittavat, valittavat lisää ja valittavat yhä uudelleen ja enemmän, ei oma myönteisyys, tyytyväisyys... auta pitkälle. Muiden tahdonvoima on niin luja, ettei sitä murreta yksin. Tietyssä määrin voi toisten tyyliä siirtää syrjemmäksi tai torjua, mutta kun jatkuvalla sykkeellä tulee torjutuksi voi sanoa että seura tekee kaltaisekseen.

Kun on "ilman omaa tahtoa" joutunut tilanteeseen, sanotaan esim. työpaikkaan, jossa joutuu päivittäin kohtaamaan toisten ihmisten tyytymättömyyyden, alkaa se kaikesta huolimatta vaikuttaa. Kun sama heijastuu yksityiselämän puolelle, alkaa sekin kärsimään. Kun sitten tekee päätöksen jättää kaikki se väärän tien kama pois, ohjaa se pois jättäminen hylkäämisen tielle jne... Loppujen lopuksi on tilanteessa, jossa ei ole työpaikkaa, ystäviä, kavereita, harrastuksia... Kyllä sitten voi todellakin sanoa että seura on tehnyt kaltaisekseen.

Mutta mikä neuvoksi? Kun pöytä on tyhjennetty, voi siihen alkaa kerryttämään niitä iloisia, myönteisiä, edistäviä ja mahdollisuuksia tarjoavia asioita. Jos on oppinut kantapään kautta, että vaikka luottaisi ihmisiin eikä itse pelkäisi niin aina niitä varkaita löytyy, ja pyöräkin voi tulla varastetuksi vaikkei siitä mitään huolta kantaisi. Siis - ei kanna huolta!!! Ehkä siltä pöydältä ei kannata tarjoilla vieraille - varsinkaan sioille.

Ehkä parempi on olla varustettuna, ei pelolla vaan mieluummin uskolla. Viimeisin yliluonnollista ohjelma neuvoi aloittamaan toisten siunaamisen kiroamisen sijaan. Siunaa siis työpaikkaasi, kotiasi, sukuasi, vihamiehiäsi. Siunaaminen on voimallista positiivista ajattelua. Tosin siitäkin voisi todeta että vaikka sitä tein itse pitkän aikaa - tai yritin - voi vaan todeta että tyytymättömät ihmiset osaavat valittaa ja valittaa kaikesta. Kiitosta ja kunniaa ei varmasti tipu! Mutta ehkä sitten joskus 30 vuoden kuluttua lunastan palkkioni. Ehkä vasta silloin, mutta on se 20 minuuttia paljon vähemmän aikaa.

• olipas tunteet
        halut ja vaikuttimet kirjoitti:

20 ensimmäistä minuuttia salaisuudesta:

Se miten ajattelet asioista, vaikuttaa sinun ja lähiympäristösi ajatteluun ja elämään. Jos keskityt ajattelemaan asioita, joita et halua tai pelkäät, esim. pelkäät homouttasi ja tulevasi hakatuksi kadulla, tai pelkäät työpaikalla yhteisön kiusaamista, todennäköisesti tulet hakatuksi ja kiusatuksi. Pelko- ja muut kielteiset ajatukset vetävät puoleensa ihmisiä, jotka toimivat kielteisten ajatusten mukaisesti. Jos alat keskittämään ajatteluasi myönteisiin asioihin ja siihen mitä haluat, elät onnellisemmin ja toiveesi alkavat toteutua.

Mutta siis yksi oma huomioni arkielämästä. Joskus voi itse ajatella asioista myönteisesti ja pyrkiä elämään sen mukaisesti. Kun vastassa on joukko ihmisiä, jotka valittavat, valittavat lisää ja valittavat yhä uudelleen ja enemmän, ei oma myönteisyys, tyytyväisyys... auta pitkälle. Muiden tahdonvoima on niin luja, ettei sitä murreta yksin. Tietyssä määrin voi toisten tyyliä siirtää syrjemmäksi tai torjua, mutta kun jatkuvalla sykkeellä tulee torjutuksi voi sanoa että seura tekee kaltaisekseen.

Kun on "ilman omaa tahtoa" joutunut tilanteeseen, sanotaan esim. työpaikkaan, jossa joutuu päivittäin kohtaamaan toisten ihmisten tyytymättömyyyden, alkaa se kaikesta huolimatta vaikuttaa. Kun sama heijastuu yksityiselämän puolelle, alkaa sekin kärsimään. Kun sitten tekee päätöksen jättää kaikki se väärän tien kama pois, ohjaa se pois jättäminen hylkäämisen tielle jne... Loppujen lopuksi on tilanteessa, jossa ei ole työpaikkaa, ystäviä, kavereita, harrastuksia... Kyllä sitten voi todellakin sanoa että seura on tehnyt kaltaisekseen.

Mutta mikä neuvoksi? Kun pöytä on tyhjennetty, voi siihen alkaa kerryttämään niitä iloisia, myönteisiä, edistäviä ja mahdollisuuksia tarjoavia asioita. Jos on oppinut kantapään kautta, että vaikka luottaisi ihmisiin eikä itse pelkäisi niin aina niitä varkaita löytyy, ja pyöräkin voi tulla varastetuksi vaikkei siitä mitään huolta kantaisi. Siis - ei kanna huolta!!! Ehkä siltä pöydältä ei kannata tarjoilla vieraille - varsinkaan sioille.

Ehkä parempi on olla varustettuna, ei pelolla vaan mieluummin uskolla. Viimeisin yliluonnollista ohjelma neuvoi aloittamaan toisten siunaamisen kiroamisen sijaan. Siunaa siis työpaikkaasi, kotiasi, sukuasi, vihamiehiäsi. Siunaaminen on voimallista positiivista ajattelua. Tosin siitäkin voisi todeta että vaikka sitä tein itse pitkän aikaa - tai yritin - voi vaan todeta että tyytymättömät ihmiset osaavat valittaa ja valittaa kaikesta. Kiitosta ja kunniaa ei varmasti tipu! Mutta ehkä sitten joskus 30 vuoden kuluttua lunastan palkkioni. Ehkä vasta silloin, mutta on se 20 minuuttia paljon vähemmän aikaa.

oho - tulipas siitä pitkä tarina.

Oikeasti piti vain todeta se että tunteisiin ja luuloihin ei kannata luottaa. Mielestäni ne tunteet ovat ne vaikuttimet, joihin monet ihmiset tarttuvat, ja sitten kaikesta sitä seuraavasta syntyy varsinainen sekametelisoppa. Pitää keskittyä todellisempiin asioihin - sanoihin, jotka ihminen sanoo eikä siihen luuloon mitä itse ajattelee mahdollisesti toisen ajattelevan tai olevan mieltä.

• Reilusti vain :)
        olipas tunteet kirjoitti:

oho - tulipas siitä pitkä tarina.

Oikeasti piti vain todeta se että tunteisiin ja luuloihin ei kannata luottaa. Mielestäni ne tunteet ovat ne vaikuttimet, joihin monet ihmiset tarttuvat, ja sitten kaikesta sitä seuraavasta syntyy varsinainen sekametelisoppa. Pitää keskittyä todellisempiin asioihin - sanoihin, jotka ihminen sanoo eikä siihen luuloon mitä itse ajattelee mahdollisesti toisen ajattelevan tai olevan mieltä.

Eli ei voi menestyä rahallisesti jos näkee laskut negatiivisesti, koska silloin luo itselleen sen minkä näkee negatiivisesti, eli köyhyyden. Rakasta laskujasi ja luo yltäkylläinen mielikuva tulevasta ajastasi. Samankaltaisuus kutsuu luokseen samankaltaisuutta.
        Kurjuus luo lisää kurjuutta.
        Positiivisuus luo lisää positiivisuutta.
        Miksi on valuuttakriisi ja uhka 3. maailmansodasta?
        Koska Illut haluavat että ajattelemme pelolla ja näin luomme itse itsellemme samankaltaisuutta. Sen ne ovat aina tieneet ja luoneet manipuloimalla meille maailmamme jossa luomme pelolla ja saamme eteemme pelkomme. Itse toteuttavat luomisen käänteisesti.

• 65654

Kiitos linkistä, laitetaas etiöpäin !

• Reesan

On harhaisaa kuvitella että Jumala lopetti luomisen seitsemään päivään. Luominen jatkuu ja sinä olet Luoja joka luo. Laskujen tressaaminen ei voi luoda varallisuutta. Kuvittelulla luomme maailmamme. Kuten sairairautemmekin.

• itse asiassa

kuudessa päivässä kaikki luotiin ja seitsemäs pyhitettiin sapatiksi. Samoin tulee Jeesuksen tuhatvuotinen valtakunta maailman voittaneille ja ristinsä kantaneille ja perille päässeille pyhille vedestä ja Hengestä syntyneille ja armoliitossa pysyneille.

Senjälkeen tässä noin kuuden vuosituhannen maailman historiassa on monieläin laji sukupuuttoon kuolut ja osittain myös siksi ettei enää vedenpaisumuksen jälkeen muuttunessa ilmastossa olisi selvinnyt.

Niinkuin Nooa pelastui arkissa ja kolmoispojat miniöineen, niin Jeesuksessa pelastutaan Totuuden Hengessä ja armoliitossa.

• tuollaista

"think positive" ajattelua ja parempi se on kuin turhaan synkistellä, mutta tärkeää on myös tehdä parannus Jeesuksen opetuksen mukaan ja Jumalan mielen mukainen murhe saa aikaan hyvää ja totuudellista hedelmää Pyhässä Hengessä, joten etsitään Jeesuksen nimessä Jumalan valtakuntaa ja anotaan Hengen opetusta Raamatun pyhien kirjoituksien kautta. Jokainen anova myös saa Pyhän Hengen armolahjan Opettajaksi ja tulee näin Isän Jumalan opettamaksi Jeesuksen nimessä, samoin Jeesuksen elävät ja myös meidät eläviksi Jumalalle tekevät sanat ovat elävää vettä vanhurskaudeksi ja pyhitykseksi verensä kautta anteeksiantamuksessa, sillä itsessämme olemme kaikki syntisiä ja Jumalan kirkkautta vailla. Niin se vain on.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      93
      2245
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      156
      1838
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      176
      1393
    4. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      234
      845
    5. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      62
      769
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      11
      766
    7. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      65
      764
    8. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      212
      633
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      50
      628
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      49
      591
    Aihe