Hullu kaverini

äääääk!

Oliskohan mahdollista, että mun kaveri saattais tarvita apua, sillä hän suuttuu ja reagoi tosi helposti, niinkuin esim. jos joku leikillään vääntää vitsin tästä mun kaverista tai nimittelee leikillään, niin tämä mun kaveri uhkailee heti tätä läpänheittäjää, että ampuu sen aivot pellolle ja syöttää ne kissoille ja on ollut vähällä tappaa tämän kyseisen läpänheittäjän vaikkei tämä oikeasti sillä läpänheitolla mitään tarkoittanutkaan.

Sitten hän vähän ajan päästä tämä mun kaveri on tuomitsemassa tämän läpän heittäjän kuolemantuomioon, eli on tosi raivoissaan ja uhkailee ääneen tappaa tämän ihmissurkimuksen joko vasaralla, kirveellä, kuristamalla tai jollakin muulla keinolla, koska heitti hänestä läppää.

Toinen juttu on semmoinen, että mun kaveri monesti raivoissaan vannoo ääneen, että jos joku nainen tulis hänelle soittamaan suuta tai heittämään hänestä läppää, niin hän satavarmasti tappaisi tämän naisen repimällä vaikka silmät päästä. Ja ilmekin on ihan vääntynyt raivon johdosta.

Tässä on outoa, että mun kaveri miettii monesti mielessään, että on tilanne, jossa joku nainen loukkaa häntä tai on puhunut hänestä pahaa, niin tämä mun kaveri aiheuttaa sen johdosta itselleen pahanmielen ja raivostuu ja ajattelee mielessään sitten raivohulluna, että hän tappaa jokaisen naisen, joka tekis tällä tavalla. Mutta sitten hän monesti leppyy ja unohtaa koko asian.

Muakin on alkanu pelottaa tämä mun kaverin tilanne, sillä mitä jos hän saattais tehdä mullekin jotain, jos sattuisin vahingossa ärsyttämään häntä jotenkin.

8

524

Vastaukset 8

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pakkoko sitä läppää sitten heittää, jos kaveri ei siitä tykkää ja ottaa tosissaan?

• yksinäinen mies

Ei kannata vittuilla muille, jos ei kestä ottaa sen seurauksia.
      Sitä saa mitä tilaa. Minä ymmärrän hyvin tätä ystävääsi.

• Pitäähän sitä jotenkin näyttää missä ne omat rajat menee. Kukin tyylillään...

• Terapiiiiaaaan

Jotain terapiaahan kaveris kullä kaipais.. Ei toi ihan normaaliltakaa kuulosta..

• Terapia saisi korkeintaan tilannetta pahemmaksi...Minkälaisista traumoista tuo ikinä johtuukaan niiden on varmaan parempi pysyä ihan piilossa, ilman että kukaan menee niitä sorkkimaan.
        Mutta tämä on vain minun mielipide.

• Anonyymi

Onko se sun kaveri turri?

• Anonyymi

Selvää kiusaamista kaveriasi kohtaan muilta. Johon on kyllästynyt. Voisiko ne kiusaajat lopettaa ja nauraa vaikka itselleen, ei kaverisi kustannuksella. Ei ihme että hermostuu ja pahastuu.

• Anonyymi

Oho! Ollaan jo hurjalla tolalla yhteiskunnassa jos aletaan uhkailla vasaroin ja muin astaloin.
      Koko ajanhan tätä tapahtuu. Yks aamuyö noin viikko sitten joku tyyppi tuli hakkaamaan ulko-oveani. Oli vielä aamuhämärä. Kun kömmin eteiseen, häirikkö oli jo poistunut.
      . vanha mies.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ampuminen kylpylässä

Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa
      Naantali
      74
      1670
    2. Naantalin kylpylän ampujat

Oli somppumatuja. Nyt mennään. Suomi on ruotsi.
      Maailman menoa
      23
      1172
    3. Kemijärvellä vesionnettomuus

Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as
      Kemijärvi
      32
      1073
    4. Hei, voitko kuunnella

Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu
      Ikävä
      134
      906
    5. Joku porukka lähtenyt täältä

Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.
      Ikävä
      189
      816
    6. Miten yrität

Vielä saada kaivattusi?
      Ikävä
      64
      694
    7. Olipa yllätys

Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo
      Kotimaiset julkkisjuorut
      192
      609
    8. On todella ikävää

Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit
      Ikävä
      79
      598
    9. Tuletko tänään

Jos soitan? Niin... tuletko?🖤
      Ikävä
      49
      561
    10. Mitä kirjainta kaipaat?

L.
      Ikävä
      69
      530
    11. Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä

Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,
      Ikävä
      32
      518
    12. Ottanet yhteyttä

Facebookissa,jos on jotain asiaa.Miehelle! T.M-nainen.
      Ikävä
      55
      507
    13. Muutto auto hakee sut tänään!

Tein sulle oman huoneen! mieheltä naiselle
      Ikävä
      57
      485
    14. Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?

Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.
      Ikävä
      25
      457
    15. Kai sä mies ymmärrät..

..ettet jättänyt vaihtoahtoa. Tottakai toivon vielä, että pystyisit toimimaan niin että asiat korjaantuisivat. Vahvast
      Ikävä
      28
      432
    16. 34
      424
    17. En tiedä mitä sanoa

Siksi en vastannut😔
      Ikävä
      33
      423
    18. Jos kaivattusi olisi

Vieressäsi niin mitä tekisit?
      Ikävä
      40
      417
    19. Kiinni jäit

Ei olisi uskonut sinusta
      Ikävä
      16
      409
    20. Päivän galluppi

Minkälainen ehkäisy sinkkupalstalaisilla käytössä?
      Sinkut
      82
      398
    Aihe