Hullu kaverini

äääääk!

Oliskohan mahdollista, että mun kaveri saattais tarvita apua, sillä hän suuttuu ja reagoi tosi helposti, niinkuin esim. jos joku leikillään vääntää vitsin tästä mun kaverista tai nimittelee leikillään, niin tämä mun kaveri uhkailee heti tätä läpänheittäjää, että ampuu sen aivot pellolle ja syöttää ne kissoille ja on ollut vähällä tappaa tämän kyseisen läpänheittäjän vaikkei tämä oikeasti sillä läpänheitolla mitään tarkoittanutkaan.

Sitten hän vähän ajan päästä tämä mun kaveri on tuomitsemassa tämän läpän heittäjän kuolemantuomioon, eli on tosi raivoissaan ja uhkailee ääneen tappaa tämän ihmissurkimuksen joko vasaralla, kirveellä, kuristamalla tai jollakin muulla keinolla, koska heitti hänestä läppää.

Toinen juttu on semmoinen, että mun kaveri monesti raivoissaan vannoo ääneen, että jos joku nainen tulis hänelle soittamaan suuta tai heittämään hänestä läppää, niin hän satavarmasti tappaisi tämän naisen repimällä vaikka silmät päästä. Ja ilmekin on ihan vääntynyt raivon johdosta.

Tässä on outoa, että mun kaveri miettii monesti mielessään, että on tilanne, jossa joku nainen loukkaa häntä tai on puhunut hänestä pahaa, niin tämä mun kaveri aiheuttaa sen johdosta itselleen pahanmielen ja raivostuu ja ajattelee mielessään sitten raivohulluna, että hän tappaa jokaisen naisen, joka tekis tällä tavalla. Mutta sitten hän monesti leppyy ja unohtaa koko asian.

Muakin on alkanu pelottaa tämä mun kaverin tilanne, sillä mitä jos hän saattais tehdä mullekin jotain, jos sattuisin vahingossa ärsyttämään häntä jotenkin.

8

434

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pakkoko sitä läppää sitten heittää, jos kaveri ei siitä tykkää ja ottaa tosissaan?

• yksinäinen mies

Ei kannata vittuilla muille, jos ei kestä ottaa sen seurauksia.
      Sitä saa mitä tilaa. Minä ymmärrän hyvin tätä ystävääsi.

• Pitäähän sitä jotenkin näyttää missä ne omat rajat menee. Kukin tyylillään...

• Terapiiiiaaaan

Jotain terapiaahan kaveris kullä kaipais.. Ei toi ihan normaaliltakaa kuulosta..

• Terapia saisi korkeintaan tilannetta pahemmaksi...Minkälaisista traumoista tuo ikinä johtuukaan niiden on varmaan parempi pysyä ihan piilossa, ilman että kukaan menee niitä sorkkimaan.
        Mutta tämä on vain minun mielipide.

• Anonyymi

Onko se sun kaveri turri?

• Anonyymi

Selvää kiusaamista kaveriasi kohtaan muilta. Johon on kyllästynyt. Voisiko ne kiusaajat lopettaa ja nauraa vaikka itselleen, ei kaverisi kustannuksella. Ei ihme että hermostuu ja pahastuu.

• Anonyymi

Oho! Ollaan jo hurjalla tolalla yhteiskunnassa jos aletaan uhkailla vasaroin ja muin astaloin.
      Koko ajanhan tätä tapahtuu. Yks aamuyö noin viikko sitten joku tyyppi tuli hakkaamaan ulko-oveani. Oli vielä aamuhämärä. Kun kömmin eteiseen, häirikkö oli jo poistunut.
      . vanha mies.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis

Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu
      Maailman menoa
      269
      2262
    2. En kadu sitä, että kohtasin hänet

mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n
      Ikävä
      83
      1001
    3. Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..

...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n
      Ikävä
      53
      964
    4. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      107
      944
    5. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      81
      911
    6. Lapuan sanomissa käy rytinä

Pistivät sitten päätoimittajan pihalle
      Lapua
      42
      854
    7. Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."

Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa
      Tv-sarjat
      21
      838
    8. Helena Koivu : Ja kohta mennään taas

Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      67
      736
    9. Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä

Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä
      Jälleensyntyminen
      299
      684
    10. Oot ihana

Toivottavasti nähdään sattumalta jonain kesäpäivänä♥️🥺🫂
      Ikävä
      33
      677
    Aihe