Elikkä voisiko joku neuvoa miten lähtisin asian kans etenemään??Ostin omakotitalon pienemmästä kunnasta,edellisellä omistajalla oli rahavaikeuksia ja joutui myymään asuntonsa.Elikkä nyt olen saanut Vesilaitokselta kirjeen,että uutta sopimusta ei voida solmia minun kanssa,ennen kuin edelliset saatavat on saatu perittyä edelliseltä omistajalta,elikkä hänen vesilaskunsa maksettua..Sanoin tälle vesilaitoksen herralle,että ei ne vanhan omistajan velat siirry minulle ku talon ostin,että perikää häneltä velkanne.mutta hän väitti viimeseen asti että loppukädesä minä joudun ne maksamaan,että uus sopimus saahaan minun kans solmittua.onko asia tosiaan näin??vai miten kannattaisi toimia??joku viisaampi vois neuvoa,Kiitos jo etukäteen.
Vesiliittymän sopimus??
Reijo..
2
211
Vastaukset
- näin se menee
Valitettavasti vastaat kyseisen vesiliittymän erääntyneistä maksuista vaikka et ole niitä aiheuttanutkaan. Maksut ovat vesiliittymäkohtaisia eivät asiakaskohtaisia. Voit ostaa uuden liittymän jolloin sinä maksat sitten uudelleen liittymismaksun. Luulen että helpoimmalla päääset kun yrität sopia maksusta ja vaikka kohtuullistamisesta paikallisen vesilaitoksen kanssa.
- llkjkjlkj
Eikös välittäjä ollut selvittänyt rästissä olevia maksuja, vai ostitko suoraan entiseltä omistajalta?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä692010- 1291396
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1321363- 1431082
- 103932
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten348868Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82754Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55694Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50673Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67664