Miten ihmeessä tuo Sergiu

Khyl,Khyl

...päästettiin jatkoon?
Persoonallinen tyyppi ja värikäs...ei siinä mitään, muttakun tämä on kuiteskin laulukilpailu?!
Sergiulla vaihtui sävellaji kokoajan...ja sitten kun se ei tunnu edes ymmärtävän sitä asiaa vaan sen mielestä esitys meni hyvin?!
En katsonu ohjelmaa ihan loppuun asti, mutta ajattelin ettei oo mitään järkee, jos toi jatkaa...kun putoajien joukossa oli kuiteski ihan hyviäkin laulajia.
...ja niin se vaan pistettiin jatkoon?!
Ymmärrän kyllä sen, että tuomarit antaa mahdollisuuksia, vaikka ois puutteita tekniikassa, esiintymisessä ym.
mutta jos ei kykene tuossa vaiheessa pysymään edes sävellajissa, niin sitä ei pysty enää noissa puitteissa korjaamaan. Sitten vielä se, ettei asianomainen edes ymmärrä laulavansa väärin, eli ei ole kovin musikaalinen?!

Eihän se sinänsä minua haittaa, mutta täytyy aina muistaa, että nyt joku toinen kenties potenttiaalinen, jäi nyt valitsematta, kun tälle annettiin mahdollisuus?

En ymmärrä, kun siellä tuomaristossa on kuiteski Laura Voutilaisen tasoisia ammattilaisia, joiden pitäis tajuta, ettei noilla eväillä voi tulla Idolssiksi
...enkä minä ymmärrä sitäkään, miksi Jone Nikula on tuomariston puheenjohtaja, kun se kaikkein vähiten ymmärtää siitä oleellisimmasta, eli laulusta ja lauluäänestä!

3

171

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • flödopsjdo

      Autotuning on keksitty jo.... Ja eihän Tuiskun Anttikaan olisi starba nykyisin, jos hänelle ei olisi mahdollisuutta - äänestä huolimatta - aikoinaan annetty. It's only business and you'll buy it.

    • fdsdfssadasdasdas

      Et siis katsonut loppuun asti ohjelmaa...no, Laura Voutilainen oli nimenomaan sitä mieltä, että Sergiu olisi pitänyt pudottaa pois, mutta Jone ja Tommi olivat ehdottomasn yksimielisiä siitä, että Sergiun on saatava jatkaa.

      Olen muuten ihan samaa mieltä kanssasi Sergiun laulutaidoista tai laulutaidottomuudesta kuinka vaan... Kivanoloinen kaveri Sergiu persoonana on ja mainio esiintyjä ja kaunis vire äänessä, mutta ihan nuotin vierestä menee...harmi. Noin surkeaa laulajaa (jos puhutaan nuottivireestä) ei ole IKINÄ päästetty edes teatteriviikonloppuvaiheeseen Idolsissa aiemmin.

    • LaulajaX

      Tää on hyvä kommentti.

      Huomasitko, että Laura olisi pudottanut Sertsun jo edellisellä kerralla. Tai jopa ihan alussa. Kyllä Laura on sen verran kovanluokan muusikko, että se kuulee heti tollasen täydellisen flopin.

      Tässä on kyseessä myös sukupuolijakauma. Molempia pitäisi löytyä yhtä paljon. Itsekin olen sitä mieltä, että moni hyvä tyttö jäi jatkopaikkaa vaille, koska huonoja poikia piti valita tietty määrä. Alkukarsinnasta meni jatkoon kyllä aivan totaalisen surkeita poikia.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tirkistelijä T...

      Tirkistelijä T... ei ole sokeutunut, vaikka näin juorutaan. Asuu nykyään Limingassa ja jatkaa sekopää touhujaan ainakin
      Haapavesi
      4
      2083
    2. Liian kiltti.. ?

      Tässä jo jonnunaikaa olen tuumaillut tätä kiltti ja kunnollinen juttua. Siis miksi oikeasti kiltit eivät muka kelpaa?
      Sinkut
      260
      1775
    3. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      280
      1742
    4. 1982 syntynyt Mahdi Alcheikh tuomittiin törkeästä lapsenraiskauksesta

      https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/mies-raiskasi-15-vuotiaan-uimahallissa-turussa/8964984 Yli 4 vuotta vankeutta Oike
      Oulu
      66
      1730
    5. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      109
      1565
    6. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      30
      1453
    7. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      53
      1261
    8. Kansan vihaama elokapina aikoo pysäyttää moottoritien ruuhka-aikana

      Mielenosoitus alkaa perjantaina kello 15 Länsiväylän ja Porkkalankadun risteyksessä. On se kummallista, että tuollainen
      Maailman menoa
      292
      1242
    9. Voiko 40 tai yli

      Enää rakastua vai onko se jo game over?!
      Ikävä
      157
      1227
    10. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      66
      1203
    Aihe