KTP vai SKP???? Mitä eroa näillä on??))
Kertokaa!!))))
Kumpaa tässä pitäis nyt kannustaa
11
109
Vastaukset
Ei käytännössä mitään. Molemmat ovat marginaalissa ja sanovat mitä hyvänsä niin kukaan ei kuule. Jos haluat vaikuttaa niin vasurit on ensimmäinen vasemmistopuolue jolla on sanansa sanottavana, ei suuresti mutta kuitenkin. Demarit on selvästi vaikutusvaltaisempi mutta demokratiassa saa valita tyhmästikin.
- Koroljov
On erittäin surullista nämä surkeat kommunistiset sirpalepuolueet ovat Suomessa ainoita, joilla on tietyistä ulko- ja geopoliittisista asioista oikea käsitys.
- ddwwdw
elikkä yhteen vaan molemmat puolueet. Eihän tos ole mitään järkeä jos 2 saman aatteen puoluetta))
- stalinismi erottaa
KTP:ssä ihannoidaan stalinismia ja pidetään ystävällismielisiä suhteita Pohjois-Koreaan, SKP on irtisanoutunut näistä.
Siinä näiden sosialistipuolueidemme erot noin pääpiirteissään.
Nimimerkki Työeläkeläisen kommentteja en kuuntelisi kovinkaan vakavissani, hän on jollain lailla "tärähtänyt" tapaus ja fanittaa SDP:tä ihan 6-0.
SDP on kapitalismin arvot täysin hyväksynyt ryhmittymä, joka esiintyy punaväreissä, mutta ei enää aja tavallisen työläiskansan asiaa.
Vasemmistoliitto on sisäisesti lähes kahtia jakautunut puolue, jossa valtaa pitää sosiaalidemokraattinen, puolueen oikeistosiipi. He ovat käytännössä aatteellisesti hyvin samanlaista väkeä kuin SDP:n vasemmisto.
Vasemmistoliitosta löytyy myös aito vasemmisto, eli sosialismin kannattajat, mutta heillä on hyvin vähän sananvaltaa puolueen linjaan ja päätettäviin asioihin. Puheenjohtaja Arhinmäki taiteilee näiden kahden joukon keskellä, toteuttaen pääpiirteissään kuitenkin puolueen oikeistosiiven politiikkaa. stalinismi erottaa kirjoitti:
KTP:ssä ihannoidaan stalinismia ja pidetään ystävällismielisiä suhteita Pohjois-Koreaan, SKP on irtisanoutunut näistä.
Siinä näiden sosialistipuolueidemme erot noin pääpiirteissään.
Nimimerkki Työeläkeläisen kommentteja en kuuntelisi kovinkaan vakavissani, hän on jollain lailla "tärähtänyt" tapaus ja fanittaa SDP:tä ihan 6-0.
SDP on kapitalismin arvot täysin hyväksynyt ryhmittymä, joka esiintyy punaväreissä, mutta ei enää aja tavallisen työläiskansan asiaa.
Vasemmistoliitto on sisäisesti lähes kahtia jakautunut puolue, jossa valtaa pitää sosiaalidemokraattinen, puolueen oikeistosiipi. He ovat käytännössä aatteellisesti hyvin samanlaista väkeä kuin SDP:n vasemmisto.
Vasemmistoliitosta löytyy myös aito vasemmisto, eli sosialismin kannattajat, mutta heillä on hyvin vähän sananvaltaa puolueen linjaan ja päätettäviin asioihin. Puheenjohtaja Arhinmäki taiteilee näiden kahden joukon keskellä, toteuttaen pääpiirteissään kuitenkin puolueen oikeistosiiven politiikkaa.Olet todella irti todellisuudesta "stalinismi erottaa". Minä en fanita ensimmäistäkään vasemmistopuoluetta, en edes SDP:tä mutta se on kuitenkin ottanut vasemmiston ehdottomasti järkevimmän kannan maailman menoon.
Kokoomus on toimivin ja aikaansaavin työväenpuolue, nythän sen kannatus oli jo melkein 25% viimeisessä näkemässäni gallupissa kun muut olivat alle 20%:n.
Jos työväenetupuoluetta haette niin se on Kokoomus!- Rajanvartija
Työeläkeläinen kirjoitti:
Olet todella irti todellisuudesta "stalinismi erottaa". Minä en fanita ensimmäistäkään vasemmistopuoluetta, en edes SDP:tä mutta se on kuitenkin ottanut vasemmiston ehdottomasti järkevimmän kannan maailman menoon.
Kokoomus on toimivin ja aikaansaavin työväenpuolue, nythän sen kannatus oli jo melkein 25% viimeisessä näkemässäni gallupissa kun muut olivat alle 20%:n.
Jos työväenetupuoluetta haette niin se on Kokoomus!Hyvin monessa asiassa olen kanssasi Työeläkeläinen samaa mieltä, mutta itse en näe edes demareissa miltään kantilta katsoen hyvää. Itse asiassa juuri demarit ovat viheliäisintä sakkia. Koko toiminta perustuu ulkokultaiseen valheeseen ja petokseen. Pyritään näyttämään kaikille hyvältä ja hurskaalta, mutta takana piilee vanhakantainen jarrukaunapolitiikka.
Olen seurannut politiikan tekoa sivusta jo vuosikymmneiä. En voi antaa anteeksi demareille sitä valheellista propagandaa mitä ne ovat vuosien varrella ihmisille syöttäneet syyllistämällä toisia ihmisryhmiä oman edun tavoitteluissaan.
Arvostan enemmän näitä vanhakanta korpikommunisteja. Ne ovat rehellisesti sitä mitä ne on ja sillä hyvä. Eivät piilottele aatettaan ja karvojaan kuten oman eduntavoittelijat, tasapäistävät holhooja demarit..
Itse en asu etelässä, enkä edes kaupungissa. Pakko on myöntää, että tämä metropolikeskittämispolitiikka on alkanut vit..aa. Kyllä täälläkin on mahdollisuuksia, jos ne halutaan nähdä. Onko tämä nyt sitä Stalinin harjoittaman politiikan toisintoa? Kansanosien siirtoa ja kulttuurien sulattamista, kuten tässä näyttää käyvän, vaikka sitä hyssytelläänkin näiden "työväenpuolueiden" toimesta. Suunta on jo valittu. Ainoa mielenkiinto on enää kuinka se tehdään ja selitellään parhain päin.
Muita mahdollisuuksia ei edes ymmärretä nähdä. - kansaneläkeläinen
Työeläkeläinen kirjoitti:
Olet todella irti todellisuudesta "stalinismi erottaa". Minä en fanita ensimmäistäkään vasemmistopuoluetta, en edes SDP:tä mutta se on kuitenkin ottanut vasemmiston ehdottomasti järkevimmän kannan maailman menoon.
Jos työväenetupuoluetta haette niin se on Kokoomus!Sinä se sitten vasta todellisuudesta irti oletkin, jos uskot että kokoomus pelastaa!
- Rajanvartija
kansaneläkeläinen kirjoitti:
Sinä se sitten vasta todellisuudesta irti oletkin, jos uskot että kokoomus pelastaa!
Missä lukee, että uskon kokoomuksen pelastavan?
Ei täällä pelasta kukaan, sitä jos jää odottelemaan niin ennättää tuomiopäivä tulla.
Kyllä se on otettava lusikka ihan omaan käteen ja nostettava se suuhun.
Tosin kommunistit veisivät senkin lusikan ja aseiksi takoisivat, jos valtaa saisivat. - kansaneläkeläinen
Rajanvartija kirjoitti:
Missä lukee, että uskon kokoomuksen pelastavan?
Ei täällä pelasta kukaan, sitä jos jää odottelemaan niin ennättää tuomiopäivä tulla.
Kyllä se on otettava lusikka ihan omaan käteen ja nostettava se suuhun.
Tosin kommunistit veisivät senkin lusikan ja aseiksi takoisivat, jos valtaa saisivat.Kommenttini oli tuolle täyspöljälle oliolle, joka täällä älyttömiä juttujaan höpöttää nimerkillä Työeläkeläinen.
kansaneläkeläinen kirjoitti:
Kommenttini oli tuolle täyspöljälle oliolle, joka täällä älyttömiä juttujaan höpöttää nimerkillä Työeläkeläinen.
Missä kohden olen ollut älytön? Voihan se olla sitenkin, että arvostelijan äly ei riitä ymmärtämään, joten perustele!
Tässä ketjussa olen muistaakseni sanonut, kaikki komupuolueet ovat marginaalissa eikä niillä ole kuuluvaa ääntä. Entinen SKP enemmistö eli vasurit saavat kuiskauksen kuulumaan.
Kokoomus on meillä suurin työväenpuolue lähes 25% kannatuksellaan uusimpien galluppien mukaan ja kilpailevat 3 Keskusta, PerSut ja SDP ovat noin 17% tienoilla joten kaulaakin on, tuonkin tulin sanoneeksi. Jos väität, ettei Kokoomus ole työväenpuolue niin melkoisella varmuudella sen jäsenistöstä ja kannattajista yli puolet on palkkatyöläisiä tai työeläkkeellä olevia eli työläisiä.
Missä kohden tuossa se älyttömyys löytyy? Onko se kuitenkin jossain muualla kuin noissa kommenteissani jotka ovat faktaa tämän päivän Suomessa sillä silloinhan Suomi ja suomalaiset ovat älyttömiä. Varmasti saat meiltä luvan muuttaa johonkin fiksumpaan maahan kuten P-Koreaan tai Kuubaan, niissähän sitä fiksuutta sinun kaltaisillesi riittää. Minulle riittää täkäläinen fiksuus.
- cpcpcpcpcp
Siinä miettiessä katsele tämä:
http://www.youtube.com/watch?v=PqNpjocoRI4
On mistä valita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42437- 1161607
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361346Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
- 571041
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051034Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882