Ei voi kuin nauraa tätä päiväkenoa ja nykyisin myös iltakenoa
Tein mm. rivin 5 8 25 41 44 69
tuli 4 9 25 42 45 70
Ja muut rivit samaa latua. Eli AINA VIERESTÄ.
Ei aina voi olla niin huono tuuri, että kaikki menee AINA VIERESTÄ, TEET MITEN TAHANSA!
Päiväkeno AINA VIERESTÄ
8
216
Vastaukset
- asasad
hahahaha :D
joo.. aika v attuilua kyl.. voi #&¤/I(U - kyllä vitu..tti
Mullakin menee numerot aina vieresta. paras oli kun mulla oli keno10 ja sain 8 oikein. Sit ne kaks muut numeroo meni viereen
- einim231323
Mitä ihmettä! Olen huomannut täysin saman asian.
- !!!
Päiväkeno arvotaan tietokoneella. On helppo vältellä pelattuja rivejä.
- Nerokasta
Jos sulla menee aina vierestä, niin tee ensin rivi, ja sitten uusia rivejä joissa käytät vain alkuperäisen rivin ympärillä olevia numeroita.Kyllä toimii.
- ei auta
Ja siellä on tietokone joten teet miten tahansa niin aina menee väärin ja voittoja ei heru. Voittotilastot julkisikiksi niin päivä- kuin iltakenossakin.
- 124v
mulla kans vierestä menee, oikein näkee sarjoista miten se hyppää lapulla olevien numeroiden yli
- kiki69
Juuri teidän rivien mukaanhan ne numerot arvotaankin.
Pistäkää tulevet rivinne tänne, niin mä pistän ne viereiset numerot likoon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad741290- 43921
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että360753- 127709
- 53683
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän116656- 51648
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38615- 76602
- 56584