Miehen lypsämisvinkkejä

lissu

Noh, miten sitä eturauhasta kannattaa hieroa? Minä käytän kahta sormea, yleensä etu-ja keskisormea. Sormet rasvataan hyvin ja samoin anaaliaukko. Luonnollisesti mies pesee paikkansa ensin hygienian vuoksi. Jos ei halua paljain käsin kajota miehen eturauhaseen, niin voi käyttää vaikka kumihansikkaita, joita saa kaupasta.

Sitten miehen anaaliaukkoa hierotaan pyörivin liikkein ja sitä painetaan sormella. Kun se on rentoutunut, niin sormen voi työntää sisään ja kohta toisen.

Kahdella sormella saa hyvän "otteen" eturauhasesta, jota sitten voi alkaa painella ja hieroa. Tätä painelua jatketaan kunnes eturauhasen sisältö alkaa purkautua ulos.

Jotkut miehet ovat herkempiä purkautumaan. Luulisin, että erityisesti nuoret ja kokemattomat miehet saavat ejakulaation helposti. Lypsy voi kestää kymmenestä minuutista jopa tuntiin, että miehen saa ensimmäisen kerran tyhjennettyä kunnolla.

Ejakulaatio sinänsä ei tuota tällä tekniikalla miehelle mielihyvää, sillä mies ei saa orgasmia. Mutta eturauhasen hieronta tuntuu toki hyvälle.

Miestä voi myös härnätä ottamalla suihin, mutta lopettamalla siten, että mies ei ehdi purkautua. Toki miestä voi myös kutittaa! Lypsämisen ei tarvitse olla pelkkää runkkaamista. Siihen voi sisältyä esimerkiksi peniksen hieromista pillua vasten. Käytä mielikuvitustasi, mutta älä anna miehen saada orkkua!

19

11598

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jussi

Sä olet aivan upea...tekisin mitä vaan jos saisin hetken sun kanssa...

• kyllästynyt

Taasko se anaaliseksin ammattilainen jakelee noita vinkkejänsä täällä? Tienaako tuolla touhulla hyvinkin?

• hieman

kun ei oikeen auennu toi eturauhas -juttu.. vaikka en itseäni kovin kokemattomaksi laske, niin ei mun perääni oo mitään työnnetty... Joten, mistä siis on...?

• Lissu fan

Kuulostaa hienolta..mutta
      pysyykö tuon tekemään itse...siis vaikka sauvalla?

• macho man

mee maalle lypsään mieluummin lehmiä!!!

• lissu

Toki mies voi itsekin hieroa omaa eturauhastaan niin, että se tyhjentyy. Luullakseni sen sauvan tulisi olla vähän käyrä, jotta se painaa eturauhasta. Hyvinvarustetuista erotiikkaliikkeistä pitäisi löytyä anussauvoja, jotka ovat sen muotoisia, että niillä pystyy käsittelemään omaa eturauhastaan.

• jussi
        macho man kirjoitti:

mee maalle lypsään mieluummin lehmiä!!!

Kiitos sulle Lissu vielä kerran!!!
        Toivon sulta lisää asiaa miesten käsittelystä, josta sulla on enemmän tietoa kun meillä muilla yhteensä!!

• Miesvoimistelija

Lissu hei! please, haluan tulla sinun lypsettäväksesi. Eturauhasesta tai ihan mistä ikinä vaan tahdot, kunhan saisin vaan tulla. Haluan että härnäät suullasi tai hierot pillullasi kullini räjähtämispisteeseen ja haluaisin sen kestävän loputtomiin. Voin vain kuvitella sinulla olevan lukemattomia muitakin konsteja tehdä mies hulluksi nämä kirjoitukset mukaanlukien. Ensihätään minun taitaa olla pakko kokeilla itse, josko saisin hierottua sitä rauhasta...kun noita kahta muuta vaihtoehtoa en täällä yksin kykene toteuttamaan (muutes se toinen jää ihan sentistä kiinni). Treenailen tässä ajankuluksi vastausta odotellessa. [email protected]

• Sonninen

liikaa runkannut jätkä. Menkää vaan sen hierottaviksi. Sitä paitsi "...tuntuu hyvältä". Kukaan nainen ei tollasta suostu tekemään, homojen hommaa.

• lissu

Valitettavasti en ole jätkä. Valitettavasti on paljon naisia, jotka tekevät tällaista ja paljon miehiä, jotka joutuvat lypsetyiksi.

Sinua taitaa vain pelottaa vallan menetys. Ajatella nyt, avuttomana naisen edessä, joka pitää sinua kiimassa tuntikausia. Itsestään epävarmat miehet pitävät varmasti tällaista uhkana.

• Sonninen
        lissu kirjoitti:

Valitettavasti en ole jätkä. Valitettavasti on paljon naisia, jotka tekevät tällaista ja paljon miehiä, jotka joutuvat lypsetyiksi.

Sinua taitaa vain pelottaa vallan menetys. Ajatella nyt, avuttomana naisen edessä, joka pitää sinua kiimassa tuntikausia. Itsestään epävarmat miehet pitävät varmasti tällaista uhkana.

Minua ei pelota mikään. En käytä valtaa vaimoani vastaan eikä hän minua vastaan. En halua olla kiimassa tuntikausia, on muutakin tekemistä. Vaimoni osaa kyllä lypsää sieltä mistä kuulukin ja hyvin osaakin, ei siinä tunteja tarvita.

• lissu
        Sonninen kirjoitti:

Minua ei pelota mikään. En käytä valtaa vaimoani vastaan eikä hän minua vastaan. En halua olla kiimassa tuntikausia, on muutakin tekemistä. Vaimoni osaa kyllä lypsää sieltä mistä kuulukin ja hyvin osaakin, ei siinä tunteja tarvita.

Reaktiosi kertoo kyllä jotain aivan muuta. "Sieltä mistä kuuluu". Kukahan sen oikein yleispätevästi määrittää, että millainen on oikeaa seksiä?

Olen kyllä ennenkin törmännyt tuollaisiin tyyppeihin, jotka eivät ole edes osanneet kuvitella, että lypsäminen on mahdollista. Vallan menetyksen pelko sitten johtaa siihen, että mies itsepintaisesti kieltää tällaisen mahdollisuuden ja demonisoi sen.

Jos todella olet sinut asian kanssa, niin kukaanhan ei pakota sinua lukemaan minun viestejäni, saati kirjoittelemaan täällä...

• Tino
        lissu kirjoitti:

Reaktiosi kertoo kyllä jotain aivan muuta. "Sieltä mistä kuuluu". Kukahan sen oikein yleispätevästi määrittää, että millainen on oikeaa seksiä?

Olen kyllä ennenkin törmännyt tuollaisiin tyyppeihin, jotka eivät ole edes osanneet kuvitella, että lypsäminen on mahdollista. Vallan menetyksen pelko sitten johtaa siihen, että mies itsepintaisesti kieltää tällaisen mahdollisuuden ja demonisoi sen.

Jos todella olet sinut asian kanssa, niin kukaanhan ei pakota sinua lukemaan minun viestejäni, saati kirjoittelemaan täällä...

nuolla ja lypsää hekuman juurelle. Yleensä vaimo ei halua jatkaa siitä kerran hekuman lähelle päästyään...Pelkääköhän sen "valtikkansa" puolesta?

Lissu, mä olen 4kymppinen seksikäs ja hyväkuntoinen/kroppainen raavas ja rehellinen mies.
        Laitetaanko privamessuja?

• Sonninen
        lissu kirjoitti:

Kuules nyt, onkos se jotain demonisointia jos ei sun jutuista perusta. Sulla itselläs tuntuu olevan alistamistarve. Niin ja mikäs sut pakottaa täällä kirjoittelemaan tai viestejä lukemaan?

• lissu
        Sonninen kirjoitti:

Kuules nyt, onkos se jotain demonisointia jos ei sun jutuista perusta. Sulla itselläs tuntuu olevan alistamistarve. Niin ja mikäs sut pakottaa täällä kirjoittelemaan tai viestejä lukemaan?

Ellet ole huomannut, minulle on tullut useita vastauksia miehiltä ja positiivisia sellaisia. Eli miehiä, joita tämä aihe kiinnostaa on selvästi enemmän kuin kaltaisiasi narisijoita.

En sanonut, että se on demonisointia, jos et perusta jutuistani. Älä viitsi vääristellä.

• Sonninen
        lissu kirjoitti:

Ellet ole huomannut, minulle on tullut useita vastauksia miehiltä ja positiivisia sellaisia. Eli miehiä, joita tämä aihe kiinnostaa on selvästi enemmän kuin kaltaisiasi narisijoita.

En sanonut, että se on demonisointia, jos et perusta jutuistani. Älä viitsi vääristellä.

Jos mies haluaa, että nainen häntä alistaa, on kysymyksessä henkilö, jolla on lapsuudessa jäänyt jotain saamatta. Tavallisesti äiti ei ole antanut tarpeeksi huomiota, jolloin sellaiset ovat äitiä vailla loppuikänsä. Äitihän sanoo pikkupojille, missä kaappi seisoo.

Sinä saat minun puolestani jatkaa harrastuksiasi.
        .
        .
        .
        Entä sinun isäsi?

• Sorena

moneen kertaan ja yhä olen ymmälläni. "Tätä painelua jatketaan kunnes eturauhasen sisältö alkaa purkautua ulos."

Miten ja mitä kautta purkautuminen tapahtyy, kun mies ei saa kertomasi mukaan varsinaista orgasmia?

Kiitos mielenkiintoisesta kirjoituksesta!

• sdfsdfsdsdfsdf

no sieltähän se purkautuu mistä sen kuuluukin purkautua, mutta orgasmia ei vaan tule.. tuntuu ihan samalta kun että vaikka runkkaa normaalisti ja silloinkun on juuri laukeamassa niin lopettaa kesken, joskus siemenet tulevat ulos ilman että tulee orgasmia ja sen jälkeen voi vielä jatkaa runkkujaan täydessä erektiossa, tuossa lypsämisessä sama voi tapahtua ilman että edes tulee erektiota mutta mällit valuu hepistä ilman että ne tulisivat samalla tavalla kuin orgasmissa.

• Lypsettävä
        sdfsdfsdsdfsdf kirjoitti:

no sieltähän se purkautuu mistä sen kuuluukin purkautua, mutta orgasmia ei vaan tule.. tuntuu ihan samalta kun että vaikka runkkaa normaalisti ja silloinkun on juuri laukeamassa niin lopettaa kesken, joskus siemenet tulevat ulos ilman että tulee orgasmia ja sen jälkeen voi vielä jatkaa runkkujaan täydessä erektiossa, tuossa lypsämisessä sama voi tapahtua ilman että edes tulee erektiota mutta mällit valuu hepistä ilman että ne tulisivat samalla tavalla kuin orgasmissa.

Olisi todella mahtavaa löytää nainen joka tuon toteuttaisi...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ketkä haukkuu suomalaisten ÄO:tä?

Siinä on kaksi vaihtoehtoa, joko siis rutiköyhä vajaaälyinen vasuri tai venäläinen. Kyllähän täällä käy suomenvenäläisi
      Maailman menoa
      145
      3679
    2. Henkirikos kiuruvedellä

Poliisi tutkii maaliskuussa tapahtunutta 50 luvulla syntyneen kuolemaa henkirikoksena. Missä päin tälläinen sattunut
      Kiuruvesi
      107
      3502
    3. Diesel-ammattilainen kehuu Sanna Marinia

"Sanna Marinin (sd) hallitus loi neljä vuotta sitten väliaikaisen polttoaine­tuki­järjestelmän, kun energianhinnat nousi
      Maailman menoa
      20
      2472
    4. Pitkänperjantain kunniaksi tekoälyn analyysi Riikka Purran kirjoituksesta

🧠 Mitä se kertoo "riikka"-nimimerkin lähijunassa tapahtuneesta? 1. Asenteellinen ja epäasiallinen sävy: Kirjoitus purs
      Maailman menoa
      4
      2275
    5. 100 prosentin perintövero korjaisi myös Hitas-ongelman

Moni ei uskalla kieltäytyä perinnöstä maineen menettämisen uhalla, joten sitten tulee näitä tilanteita, joissa joutuu es
      Maailman menoa
      28
      2113
    6. Olen aika varma

että meidän tiemme risteäminen oli ainutkertainen tapahtuma elämässäni. En tule koskaan kohtaamaan ketään muuta, joka sa
      Ikävä
      33
      1163
    7. Läpäiseekö Martina Aitolehti Erikoisjoukot - kyllä vai ei?

Martina Aitolehti on pärjännyt mainiosti Erikoisjoukoissa. Yrittäjä on mielipiteiltään napakka ja hän sivaltaakin koulut
      Kotimaiset julkkisjuorut
      17
      1031
    8. Mikä on miehekäs mies?

Kertokaa naiset. >Simiti<
      Sinkut
      134
      823
    9. Ei ne päivät ole samanlaisia...

Toisena hymyillään ja katsellaan silmiin, toisena taas tuntuu ettei edes tunneta toisiamme, vältellään ja katseet ei vah
      Työpaikkaromanssit
      28
      820
    10. Oikea syy siihen

miksi toivon ettei enää törmätä on se, että olen ihan tavattoman ihastunut sinuun. Paljon helpompi itselle kun ei saa pä
      Ikävä
      34
      744
    Aihe