Opin pikkupoikana masturboimaan kirjaston WC:ssä.
"Naisseuraa" WC:hen löytyi yleensä lääketieteen, biologian, valokuvauksen tai maalaustaiteen hyllystä, joskus myös sarjakuvista, historian tai uskonnon hyllyiltä. Teen sitä joskus vieläkin, vaikka netti onkin keksitty.
Entäpä itse, oletteko runkanneet kirjaston WC:ssä ja mitä kirjoja teillä on ollut siellä mukana.
MASTURBOINTI KIRJASTOSSA
12
6228
Vastaukset
- dolby
mä oon runkannut kirjaston vessassa. kun toi kirjasto on täällä lähellä lukiota niin kävin usein hyppytunneilla ja joskus myös ruokatunnilla kirjastossa. otin aina välillä jonkun lehden mukaan, mikä löytyi lehtihyllystä, esim joku musa-lehti tai joskus joku fitness-lehti. ja kyllä mä joskus otin jonkun kirjankin mukaan. se oli joku eroottinen romaani, mikä tapahtui jossain japanissa. se oli ihan siistiä aina runkata siellä kirjaston vessassa. ja hyvä puoli oli, että siellä kirjastossa ei ollut usein montakaan muuta ihmistä, niin sai rauhassa siellä olla.
- Kirjastonkävijä
Minäkin käyn lukiota ja olen käynyt ruokatunnilla vieressä kirjastossa runkkaamassa. Käyn Jyväskylän Cygnaeus-lukiota, et sattumoisin ole samasta koulusta.
- dolby
Kirjastonkävijä kirjoitti:
Minäkin käyn lukiota ja olen käynyt ruokatunnilla vieressä kirjastossa runkkaamassa. Käyn Jyväskylän Cygnaeus-lukiota, et sattumoisin ole samasta koulusta.
juu en mä mistään jyväskylästä oo. kaukana asun.
- on..
itse olen muutamia kertoja runkannut kirjaston vessassa. ilman mitään kirjoja tosin.
- runQQari
Kirjastossa on tullut useampaan kertaan käytyä runkkaamassa, ei tosin vessassa vaan ihan siinä hyllyjen välissä. Pieni kiinnijäämisen jännitys tekee runkkaamisesta entistäkin antoisampaa ja lasti lentää yleensä melko nopeasti, nopeammin kuin muualla runkatessa.
- Anonyymi
Mulla on yleensä ollut mukana poliittisia kirjoja, kuten Paavo Väyrysen elämänkerta, SDP tänään ja 100 vuotta sitten, euroopan poliittinen tilanne nykyaikana.
- Anonyymi
Ruotsissa otsikoitiin takavuosina näin:
"Porrprästen onanerade i biblioteket"
Pastori jäi siis kiinni sopimattomasta käytöksestä ja seurakunta irtisanoi. Pastori haastoi seurakunnan rosikseen kiistäen irtisanomisen perusteet ja voitti sievoiset korvaukset.
Pastori sai paikan uudesta seurakunnasta ja toisti saman tempun ja nosti korvaukset sieltäkin. - Anonyymi
60 luvun akuankka,sillä irtoo hyvin mällit,kun katsoo iineksen peräpäätä.
- Anonyymi
Sama juttu, runkkasin kirjaston huoneessa jossa oli ko. kirjoja ja teoksia. Huone oli aika pieni ja siellä ei juurikaan koskaan olit ketään muita. Istuin pöydän ääressä ja kirjaa selailin, olin ottanut kalun esille housuistani ja runkkasin samalla, näin jälkeenpäin olen ajatellut että olikohan siihen aikaan mitään valvontakameroita olemassa, oli vuosi 1984.
- Anonyymi
Henry Millerin kirjoja lueskelin kirjastossa ja sitten WC ssä vedin käteen noin minuutissa
- Anonyymi00012
Vihdoinkin rehellinen kommentti. Myös minä olen saanu ihanaa seksiseuraa HML lyseossa . Ihania naisia. Koulutus päälle tietenkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Marin sitä, Marin tätä, yhyy yhyy, persut jaksaa vollottaa
On nuo persut kyllä surkeaa porukkaa. Edelleen itkevät jonkun Marinin perään, vaikka itse ovat tuhonneet Suomen kansan t1404125Ikävä sinua..
Kauan on aikaa kulunut ja asioita tapahtunut. Mutta sinä M-ies olet edelleen vain mielessäni. En tiedä loinko sinusta va212102Riikka Purra: "Kokoomus haluaa leikata pienituloisten etuuksista - Se ei meille käy"
Näin vakuutti persujen Purra edellisten eduskunta vaalien alla,. https://www.ku.fi/artikkeli/4910942-kun-uudessa-videos471744Riikka Purra sanoo, että sietokykyni vittumaisiin ihmisiin alkaa olla lopussa.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/be8f784d-fa24-44d6-b59a-b9b83b629b28 Riikka Purra sanoo medialle suorat sanat vitt3481611Muistattekos kuinka persujen Salainen Akentti kävi Putinin leirillä
Hakemassa jamesbondimaista vakoiluoppia paikan päällä Venäjällä? Siitä ei edes Suomea suojeleva viranomainen saanut puhu201433Lindtmanin pääministeriys lähenee päivä päivältä
Suomen kansan kissanpäivät alkavat siitä hetkestä, kun presidentti Stubb on tehnyt nimityksen. Ainoastaan ylin tulodesi471405Kapiainen siviiliesimies, Herra suuri Herra
Sotilaana kyvytön, johtajana munaton ja kotona tossun alla. Se on upseerin uran tuen pää, seinään ajo. Mutta aina löytyy801294Tuntuuko sinusta mies
että olet jossain, mutta sydämessäsi haluat olla muualla. Suunnittelet kaikkea kivaa ja olet innolla mukana, mutta silti211106Väärä pää tutustumiseen
Mikä ihme on, että miehet haluavat ensimmäisenä sänkyyn? Onko nykyään niin helppo saada nainen peittojensa alle.. tai pä1391070- 601006