hymyn toimittaja kysyy: Kivaa kiroilua! :
Arto Länsman vai Jussi Parviainen?
-Oh my God! Ei kumpikaan! Yäk molemmat! No okei, Arto Länsman. Kuka hän edes on?
(Toimittaja kertoo.)
-Hyi helvetti! Siis hyi saatana! Okei, minun pitää miettiä tämä nyt uudestaan, tästä ei tule nyt yhtään mitään. Eikö pysty vastaamaan ”ei kumpikaan”. Minä en oikeasti ottaisi kumpaakaan, vaikka olisin ihan teho-osastokunnossa. Järkyttävää!
Täys white trash uusi Miss Suomi, lukekaa
12
483
Vastaukset 12
- joohhhh
No onpa yllätävää tältä samaiselta Miss Helsinki pissis kandidaatilta joka paiskoi kruunuaan kun ei voittanut. Kannattais vähän miettiä mitä sammakoita sieltä suustaan päästelee
- No Perkele
Kyllä minäkin kiroilisin, jos mulle Tuksua tyrkytettäisiin. Arvatenkin nuori kaunis nainen kokee Arton yhtä vastenmielisenä!
- Ylläri...
Minä en silti käyttäisi tuollaista kieltä. Aloittaja sanoi kyllä ihan hyvin ,että white trash... Mutta kun ei ole WHITE. TRASH kylläkin. Käyttäytynyt muissakin tilaisuuksissa/haastatteluissa ala-arvoisesti.
- Kyllä nyt jänskättää
Voittaakohan Alisa miss helsinki kisan? :D
- reeer
ja noi sanat jotka on tuossa sensuroitu olivat s..tana ja v..ttu. varsin viehkeää on kielenkäyttö tältä trashilta tosiaan, että oikein viaton ja esimerkillinen miss suomi!
- Perimän piikkiin
No mut heyyyyyyyyyyyy, sehän on vaan tumma&tulinen ;)
Annettakoon hälle siis anteeksi kaikki kruunun paiskomiset, kiukuttelut ja kiroilut. Minkäs hän kuohahtavalle itämaiselle verelleen ja tempperamentilleen mahtaa...- suomalainen ei ole
Niinpä... Ei edes kuuluisi olla Miss SUOMI.
- Jk
vai iin
- Vuosaari
Sara tuntuu olevan just tommonen perus puoliksi ulkkis itä-helsinkiläispissis, kiroillaan ja vittuillaan ja kiukutellaan kaikille, ja kukaan uskalla sanoa mitään vastaan koska sehän olis heti RAZZIZMI!
- Komppaan Saraa
Arto kuuluu luokkaan white trash. Ei se tytöstä tee trashiä, jos sitä inhottaa joku white trash -pelle!
- rasismikortti
No kyllä todellakin tekee nimenomaan TRASHIN hänen kiroilunsa ja törkeä käytöksensä. Nimimerkki Vuosaari sanoi juuri kuten asia onkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän48910Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll14783Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl496766- 45682
- 41624
Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin30576- 32553
Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE171522Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘37520- 44470