Pk. chihuahuauros pentu "Mauno" etsii omia ihmisiään. Väriltään Mauno on soopeli valkoisin merkein, hampaat 6 6 saksipurenta. Vanhemmat ovat huippusukuisia, tutkitusti terveitä ja näyttelyissäkin menestyneitä. Osaavaan ja harrastavaan kotiin. Suomalainen, luotettava kasvattaja myy. Hinta 2000 euroa, luovutus helmikuun lopussa.
Saagan bullmastiffit ja chihuahuat
[email protected]
Myytävänä pk. chihuahuan urospentu
4
616
Vastaukset
- elämäon
Onpa kallis! Mihin pennun noin korkea hinta perustuu? Huippusukuiset chihu-urospennut maksavat yleensä maksimissaan 1500 euroa...
- 14+11
Tämä EI OLE mikään myynti-palsta, vaan keskustelupalsta!!!
Tori-osio on se missä myydään.
Itse en kyllä ilmoittelisi missään Suomi24:ssä jos olisin koiraa myymässä. Täällä suurin osa on jotain persaukisia päästänsä vialla olevia joille en soisi mitään elukkaa.
Saiskos tän "luotetettavan suomalaisen kasvattajan" nettisivut? Varmaankin on kennelnimi ja kaikkee kun teettää "huippusukuisista" pentuja ja tuommoista hintaa pyytää?- kypsätäti
Dziisus! Ei taida olla puhtaat jauhot pussissa, kun keskustelupalstalla kauppaa rotukoiranpentua.
Kunnon kasvattajan rekisteröidyt pennut kun myydään rotuyhdistyksen pentuvälityksen kautta ja yleensä vielä jonotuslistallekin ostajat joutuvat ennen kuin pennun saavat.
Huoh, kaiken näkee kun vanhaksi elää... - i7r
kypsätäti kirjoitti:
Dziisus! Ei taida olla puhtaat jauhot pussissa, kun keskustelupalstalla kauppaa rotukoiranpentua.
Kunnon kasvattajan rekisteröidyt pennut kun myydään rotuyhdistyksen pentuvälityksen kautta ja yleensä vielä jonotuslistallekin ostajat joutuvat ennen kuin pennun saavat.
Huoh, kaiken näkee kun vanhaksi elää...Jokainen myy koiransa parhaaksi katsomallaan tavalla, eikä myyjän kunnollisuus riipu mitenkään myyntikanavasta. Taidat olla jo ylikypsä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475196- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131848Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh331221- 811214
- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984