Se oli vaikein päätös, jonka olen joutunut tekemään. En pidä valehtelusta, mutta näin sait päätöksen asioille.
Rakastin niin paljon kuin sairaana pystyin. Se ei ollut liian vähän. Se oli kaikki mitä minusta oli jäljellä.
Muistelen lämmöllä
27
395
Vastaukset 27
- Anonyymi00001UUSI
Kuka sinulle valehteli? Sekö jota rakastit?
- Anonyymi00002UUSI
Minä valehtelin.
- Anonyymi00003UUSI
Anonyymi00002 kirjoitti:
Minä valehtelin.
Miksi et kerro hänelle?
- Anonyymi00004UUSI
Anonyymi00002 kirjoitti:
Minä valehtelin.
Miksi?
- Anonyymi00005UUSI
Anonyymi00002 kirjoitti:
Minä valehtelin.
Vielä kun tietäisi, mikä niistä asioista oli muka vale.
N>M - Anonyymi00008UUSI
Anonyymi00005 kirjoitti:
Vielä kun tietäisi, mikä niistä asioista oli muka vale.
N>MIhan sama, en tee sillä tiedolla mitään! Koska en halua olla missään tekemisissä hänen kanssaan koskaan!
- Anonyymi00006UUSI
Mitä valehtelit?
- Anonyymi00010UUSI
Valehtelin tunteista.
- Anonyymi00013UUSI
Anonyymi00010 kirjoitti:
Valehtelin tunteista.
Esteiden takiako?
- Anonyymi00014UUSI
Anonyymi00010 kirjoitti:
Valehtelin tunteista.
Voi sua. Ja minä kun niin rakastin sinua. Ja nyt vielä enemmän. 😢
- Anonyymi00007UUSI
Että teit minulle kaiken sen hirveydet
- Anonyymi00009UUSI
Nyt on kyllä niin sekavaa settiä, että epäilen trolliporukan saapuneen ketjuun hämmentämään. Ap on ilmeisesti valehdellut siviilisäätynsä? On varattu...
- Anonyymi00011UUSI
Anonyymi00009 kirjoitti:
Nyt on kyllä niin sekavaa settiä, että epäilen trolliporukan saapuneen ketjuun hämmentämään. Ap on ilmeisesti valehdellut siviilisäätynsä? On varattu...
Ja joku vakava sairaus. Olisko mies?
- Anonyymi00021UUSI
Anonyymi00011 kirjoitti:
Ja joku vakava sairaus. Olisko mies?
Joku nainen kertoi päivällä olevansa sairaalassa ja murehti sitä, kun mies ei tule tervehtimään.Kuitenkin ajattelee häntä lämmöllä.
- Anonyymi00012UUSI
En ole valehdellut mistään. Kyllä se on mennyt toisinpäin.
- Anonyymi00016UUSI
Ap sanoi selvästi itse valehdelleensa ja tuntevansa siitä tunnontuskia.
Joku tuli sivusta riekkumaan omine mielipiteineen, koska on itse tunteeton.
- Anonyymi00015UUSI
En kyllä tiennyt, että olit sairaana silloin. 🤔
- Anonyymi00017UUSI
💔❤️🩹❤️
- Anonyymi00018UUSI
Ehkä seuraavan kanssa ymmärrät olla valehtelematta.
Valheilla ei saa hyvää kestävää parisuhdetta.- Anonyymi00024UUSI
Ei se ollut alun alkaenkaan kestävä suhde eikä siitä olisi semmoista juuri saanut…
- Anonyymi00019UUSI
Mulla on ollu aina vihan hallinta ongelmia. Nuorempana paiskoin kaikkea arvokasta ihan tuusan nuuskaks ja myöhemmin kadutti aina, ite piti tietenkin oma kämppä siivota ja ostaa uuet tavarat hajonneiden tilalle. Siksi ostan esim näppiksen ja hiiren aina halvimman, koska päädyn paukuttamaan niitä nyrkillä niin kovaa että käsi on puolikin vuotta kipeänä
- Anonyymi00020UUSI
Joo jouset vaa lentelee. Mut sitte aloin repimään kirjoja ja hajottamaan pahvilaatikkoja
- Anonyymi00022UUSI
Hae ihminen apua itsellesi.
- Anonyymi00023UUSI
Ei minulta
- Anonyymi00025UUSI
Hirveetä soopaa. Joku katsonut liikaa saippuasarjoja. Jos oot valehdellu tunteesi niin älä enää kiusaa häntä. Ei oo mitään oikeutta silloin enää tulla mitään sanomaan mistää mitään. Kestä se ja pysy päätöksessäsi. Aikuiset ei toimi niin missään tilanteessa.
- Anonyymi00026UUSI
Haluutko olla läski vai laiha? Läski vai laiha , vittu
- Anonyymi00027UUSI
Sä olet selvästi tyhmä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 68813
- 113769
- 37706
- 130677
En haluaisi sanoa tätä
Mutta olet sokea sille, mitä sinulla jo on! Jos minä olisin sinä, pyrkisin tekemään kaikkeni kohentaakseni nykyistä pari40609- 67589
- 28498
Vasemmiston aloite
Pyhäjärvellä, ihan hyvä aloite. Toteutus ja puhdistus pitäisi alkaa ihan omasta pesästä. Näkeehän tuon sokeakin mitä ja58493Koska Sofia kertoo totuuden, että ovat eroneet miljonääri miehen kanssa?
Eikö olisi hänelle itselleen helpotus, kun voisi kertoa totuuden. Miksi salata asiaa ja pitkittää sitä harmaan tulevaisu142482Onko suhtautuminen kaivattusi
Fyysiseen vetovoimaan muuttunut? Jos, mihin suuntaan? Tunnetko enemmän vai vähemmän vetoa häneen fyysisesti kuin silloin35468- 69445
- 41432
- 45413
Hei, alettaisko oleen yhdessä?
Miltä tuntuisi jos joku ihminen josta tykkäät sanoisi haluavansa yhteen asumaan? Ajattelisitko menettäväsi vapauden, pys68411Näyttää siltä ettet edes sinä.
Kukaan ei uskalla kohdata aitoa ja syvää sielun rakkautta. Hyvin harvat vain. Ihmisten on turha tavoitella sitä oikeaa30408- 35408
- 46406
Maajussille morsian: Farmiviikon voittajat ja häviäjät - Itkua ja pettymystä ei salattu
Maajussille morsian -suosikkisarjassa farmiviikolla selviää, onko ilmassa "sitä jotakin". Rakkauden etsintä on täynnä i0405Jos olen aiheuttanut pahaa, pyydän anteeksi
Jos olen omalla kirjoittelullani aiheuttanut täällä jollekin pahaa mieltä tai sotkenut asioita, niin pyydän sitä anteeks59395Muistelen lämmöllä
Se oli vaikein päätös, jonka olen joutunut tekemään. En pidä valehtelusta, mutta näin sait päätöksen asioille. Rakasti27395