tasokkaille :)
Vastaukset 46
- Anonyymi00001
Hän on laskenut rimaa.
- Anonyymi00046
Kuka? Ketä vainoatte?
- Anonyymi00002
Vai niin ootko niin tasokas mies? Kuvittelet liikkaa!
- Anonyymi00031
Ei se mikään mies oo ku ihan jäätävän kateellinen nainen selvästi!! Huomaahan tuon noista viesteistä kateuden karvaat ajatukset sieltä nousee. 🤭
- Anonyymi00003
En tyrkytä, kun ihan vahingossa menin ihastumaan.
- Anonyymi00004
Mitä se sinulle kuuluu?
- Anonyymi00005
En tyrkytä kenellekään mitään.
- Anonyymi00006
Sellainenko luulet olevas
- Anonyymi00007
Kyllä se on niinpäin menny et ne miehet aina lähestyneet minua. Ei toisinpäin. Vai puhutko itsestäsi 🤔
- Anonyymi00008
Eli liian tasokas on mies joka vastaa melkein mun omaa ulkonäkö tasoa eikä hänellä ole mielenterveys ongelmia.
- Anonyymi00009
Sä tarjoilet ittees pohjanoteerauksille.
- Anonyymi00033
Juuri näin :DD ja paistattelee sitten ihailussa niinkuin on täällä saatu todeta.
- Anonyymi00010
Yhtään kellekään en oo tyrkyttänyt, ikinä koskaan missään
- Anonyymi00011
Ei kuulu tapoihini.
- Anonyymi00012
Naismakuni on tasokas🤤💓😍
- Anonyymi00013
Oletko sitä itse?
- Anonyymi00015
Anonyymi00013 kirjoitti:
Oletko sitä itse?
Olen, ja tiedox vielä. Siinä toisessa täytyy olla haastetta ettei kyllästy
🤣💓💓💓 - Anonyymi00016
Anonyymi00015 kirjoitti:
Olen, ja tiedox vielä. Siinä toisessa täytyy olla haastetta ettei kyllästy
🤣💓💓💓Eli kovin tyrkyt jakorasiat yms ei minua kiinnosta
🧐🤣 - Anonyymi00020
En pidä sinusta, koska olet aivan liian nuori minun makuuni ja pidän vain suunnilleen itseni ikäisistä miehistä ystävyyden merkeissä!
- Anonyymi00027
Anonyymi00020 kirjoitti:
En pidä sinusta, koska olet aivan liian nuori minun makuuni ja pidän vain suunnilleen itseni ikäisistä miehistä ystävyyden merkeissä!
Kivat sulle ✌️👍
- Anonyymi00014
Voihan ne tietysti sun vinkkelistä vaikuttaa liian tasokkailta.
- Anonyymi00017
En tiedä kenelle tämä on tarkoitettu, mutta minulla ei ole tapana tyrkyttää itseäni kenellekään, koska etsin pelkkää ystävää 70+ miehestä!
- Anonyymi00018
Montako tasokasta löytyy?
Ei ole tullut vastaan - Anonyymi00019
Mikä se tasokas on?
- Anonyymi00021
Kunhan pillua saa...
- Anonyymi00022
Uh mitä surkimuksia nämä ihmiset ovat täällä...
- Anonyymi00030
Anonyymi00022 kirjoitti:
Uh mitä surkimuksia nämä ihmiset ovat täällä...
Älä muuta virka!
- Anonyymi00023
https://youtu.be/WKjogg-CmOk?
Minä en tyrkytä itseäni yhtään kenellekkään! Jättäkää minut rauhaan! - Anonyymi00024
Ai tää oli se kääpiö.
- Anonyymi00025
Tää on nyt kyllä varmasti joku palstan todella pitkäaikais pashgiainen joka provoilee täältä poimituilla jutuilla erehdyttäen joksikin toiseksi.
- Anonyymi00026
Kyllä täällä on ainakin yksi mies joka eläytyy yhden irl miehen asemaan ja yrittää saada näyttämään huonommalta naisten silmissä.
- Anonyymi00028
Eiku liian tasokkaat, nobelistit sun muut, tyrkyttää itseään mulle, vaikkei mua kiinnosta, olen varattu.
- Anonyymi00029
Sanailijalla on sanan miekka, mutta se on parhaimmillaankin niin tylsä, ettei oikein iske ja vaikuta, tavallaan itse henkilön heikohko suosittelija.
- Anonyymi00038
Anonyymi00029 kirjoitti:
Sanailijalla on sanan miekka, mutta se on parhaimmillaankin niin tylsä, ettei oikein iske ja vaikuta, tavallaan itse henkilön heikohko suosittelija.
Samaa mieltä. Ei minua sanasepot kiinnosta. Miehen pitää osata ja haluta _tehdä_ asioita eikä kikkailla sanoilla.
Edellinen
- Anonyymi00032
Ihan kaikille, en valkkaa.
- Anonyymi00034
Itse asiassa en kenellekään. Mutta enemmän kuin muutamat tyrkyttää itseään minulle. Heistä kahdella FASD ja psykoosisairaus + alkoholismi. Eikä mene jakeluun, ettei minua kiinnosta. Nuohan kuolee muutaman vuoden sisällä. Siis T sekä L naiset.
- Anonyymi00035
Ei todellakaan kiinnosta ollenkaan, koska tuo kaikki on ollut tiedossa minulla jo kauan!
- Anonyymi00036
Anonyymi00035 kirjoitti:
Ei todellakaan kiinnosta ollenkaan, koska tuo kaikki on ollut tiedossa minulla jo kauan!
Muuten vain luin pitkän kommentin ja vastasin siihen
- Anonyymi00039
Jaa kuka
- Anonyymi00043
En kokisi oloani tasapainoiseksi oman lapseni ikäisen kanssa ja se on minulle todella tärkeää, todella monen hyvin rankan vuoden jälkeen!! Hyvin pian haluan löytää 70+ miehen ystäväkseni! Koska tarvitsen halaamista hänen kanssaan!! Voitaisiinko sopia joku tietty paikka missä voitaisiin tavata! Projektin aloittajille tiedoksi, että toivottavasti ette enää koskaan aloita mitään vastaavaa kenenkään muun kanssa, koska aina on syytä kysyä ennen minkään aloitusta, mistä henkilö itse pitää ja mitä hän elältään haluaa! Ja on syytä esittää esittää todella paljon kysymyksiä, koska tieto nopeuttaa ja selventää asioita ja silloin ei käy niin kuin minun tapauksessani kävi! Voin sanoa suoraan ja rehellisesti, etten ole koskaan aikaisemmin kokenut mitään yhtä kauheaa ja yhtä ahdistavaa ja piinaavaa kokemusta kuin projekti on ollut! Ja se on saatava loppuun mahdollismman pian! Jos sopivaa 70+ ystävää ei löydy,en enää koskaan tule haluamaan yhtäkään uutta ihmistä elämääni, koska en vain enää jaksa ketään! Voi käydä niin etten halua nytkään yhtäkään uutta ihmistä elämääni, koska koen olevani lopen uupunut ihan kaikkeen siihen mikä liittyy projektiin! Sitä ihmettelen myös, että miksi ette sopineet siitä mitään, että jos projekti jatkuu vielä tietyn ajan jälkeen se lopeteaan siihen paikkaan, eikä se enää olisi jatkunut! Eikö niin olisi ollut hyvä tehdä, koska kai ihan jokainen ymmärtäisi sen, ettei kenenkään elämää saisi häiritä miten kauan tahansa! Vai onko niin, että jos minä ilmoitan poistuvani projektista lopullisesti se loppuu siihen paikkaan! Joten ilmoitan nyt että haluan projektin loppuvan tämän kuun ensimmäisenä päivänä! Ei projekti ole saanut aikaan muuta kuin pahaa oloa! Koska viihdyn valtavan hyvin yksin! Ja siksi en oikestaan ole koskaan voinut huonosti, koska elämässäni ovat jo ne ihmiset joiden kanssa haluan aikaani viettää! Joten pyydän että lopetatte projektin välittömästi!
- Anonyymi00044
Tasokkaat pysykööt omassa piirissään.
- Anonyymi00045
Korvaa kutitti, kastoin pikkurillinpään oliviöljyyn ja voitelin sillä korvakäytävän. Ahhh, kutina lakkas.
- Anonyymi00047UUSI
Mites itselläsi, onko laarin pohja jo löytynyt? Koita pysyä terveenä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Venäjä alkaa iskemään Suomen politiikkaan.
Tässä on valtion ja koko länsiliiton päämiehet varoitelleet, että Venäjä alkaa talven aikana taas iskemään hybridisesti.154920Muistelen lämmöllä
Se oli vaikein päätös, jonka olen joutunut tekemään. En pidä valehtelusta, mutta näin sait päätöksen asioille. Rakasti48662- 70639
- 81581
- 39539
- 46520
Uskon, että saataisiin kaikki selvitettyä
Mutta yhteys on jäissä, minä olen jäässä, enkä osaa tai uskalla enää lähestyä. Se vaan on niin. Naiselta Jos ei ole hyvä37503- 106500
Jos olen aiheuttanut pahaa, pyydän anteeksi
Jos olen omalla kirjoittelullani aiheuttanut täällä jollekin pahaa mieltä tai sotkenut asioita, niin pyydän sitä anteeks64499- 21478
Teinipersu Bergbom lupasi ensimmäisenä euron bensaa
Teinipersu julkaisi Tiktok-videonsa marraskuussa 2021. Videolla Bergbom viittaa bensan hintoja esittelevään kylttiin ja271476Onko se loukkaavaa jos pelkkä seksi kiinnostaa?
En tiedä olisiko meillä muuta yhteistä edes. En kyllä oikein osaa nähdä meitä menemässä naimisiin, paitsi ehkä jossain U40442Vaihdevuodet ja psykoottinen käytös
Estrogeenilla on suora yhteys aivojen välittäjäaineisiin, erityisesti serotoniiniin, joka säätelee mielialaa, impulssiko37421Luottamus
Luotan vain siihen mitä tapahtuu IRL. Anonyymipalstan vihjailut eivät merkitse minulle mitään.91418Sysmän "ilon päivä"
Ja taas palaa hirveä määrä verorahoja, ihan turhaan soopaan. Eikö nämä jotka kuntapolitiikassa valittavat ja tuhoaa vaan33418- 21412
Timo Vornanen.
On siinäkin yksi täystampio. Eipä ihme, että persukannattajat sen eduskuntaan äänestikin.26410Sofia ja Jeffrey yhdessä
Sofia julkaisi instassa kuvan hänestä ja Jeffreystä kuvan, taustalla soi Happy birthday biisi ja Jeffrey kasvot peitetty80405Joka ilta mietin
sua❤️Mitä teet, missä meet? Kaipaatko yhtään? Yön tullen toivotan mielessäni sulle hyvää yötä ja aamuisin huomenet. Joka24396- 13385