Olisikohan aika nousta vastarintaan suomen maahanmuutto politiikkaa vastaan. Isovanhempamme taistelivat maamme puolesta ja tuskin sen takia että tänne otetaan somaleita yms. asumaan yhteiskuntamme varoilla. Jälleen ollaan suomeen ottamassa monta kymmentä tuhatta maahanmuuttajaa joille osalle on valmiina työpaikat ja osa taas tulee tänne notkumaan muuten vaan. PALJONKO MEITÄ SUOMALAISIA ON TYÖTTÖMÄNÄ? Paljonko meitä irtisanokaan koko ajan. Eiköhän olisi ensin viisainta työllistää meidät suomalaiset? Mitä mieltä olette? Oletteko valmiita vastarintaan ja taistelemaan oikeuksistamme? Oletteko viime kädessä valmiita tarttumaan aseisiin? Minä olen ja moni muukin on.
Hei SUOMALAISET!
4
130
Vastaukset
- 135kg läski
Hyvä! Kannatetaan! Läts Läts Läts !
- Aito isänmaallinen
Ei.
- epäisänmaallinen
Paljonko tarvitaan ihmisiä tekemään tulevaisuudessa töitä, joita me suomalaiset emme koskaan tekisi kovinkaan mielellämme (esim. siivoojan hommia) ja jonkun nekin tulee tehdä? Oletko ajatellut ollenkaan sitä puolta tässä asiassa? Sotien jälkeen syntyneet poistuvat vähitellen työelämästä, mutta tämä meidän sukupolvemme ei mielellään niihin haalarihommiinkaan mene!
Minun isoisänikin soti jatkosodassa, mutta minä en ...en todellakaan ole mitään hänelle velkaa siitä että olen syntynyt tähän patrioottien ja sotahullujen maahan.
Olen valmis tarttumaan aseeseen vasta sitten kun pitäisi kaltasesi hullut isänmaa-hihhulit poistaa täältä Suomesta. Olette häpeäksi tälle maalle, koska osaatte vähiten käyttäytyä muita ihmisiä kohtaan...eikö sellainen kuulu ihmisen sivistykseen saati mummujen ja maahanmuuttajien potkiminen kassajonossa?
Taidat olla ->
http://www.youtube.com/verify_controversy?next_url=/watch?v=iMaDgbLAwf4 - Huh huh
näin ne n******t täällä aikaansa viettää: http://www.iltalehti.fi/uutiset/2012021715218439_uu.shtml
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh741933Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971673- 1471217
- 59688
- 198662
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6636- 54557
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako191553- 46498
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337462