Hei SUOMALAISET!

PATRIOOTTI

Olisikohan aika nousta vastarintaan suomen maahanmuutto politiikkaa vastaan. Isovanhempamme taistelivat maamme puolesta ja tuskin sen takia että tänne otetaan somaleita yms. asumaan yhteiskuntamme varoilla. Jälleen ollaan suomeen ottamassa monta kymmentä tuhatta maahanmuuttajaa joille osalle on valmiina työpaikat ja osa taas tulee tänne notkumaan muuten vaan. PALJONKO MEITÄ SUOMALAISIA ON TYÖTTÖMÄNÄ? Paljonko meitä irtisanokaan koko ajan. Eiköhän olisi ensin viisainta työllistää meidät suomalaiset? Mitä mieltä olette? Oletteko valmiita vastarintaan ja taistelemaan oikeuksistamme? Oletteko viime kädessä valmiita tarttumaan aseisiin? Minä olen ja moni muukin on.

4

130

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 135kg läski

Hyvä! Kannatetaan! Läts Läts Läts !

• Aito isänmaallinen

Ei.

• epäisänmaallinen

Paljonko tarvitaan ihmisiä tekemään tulevaisuudessa töitä, joita me suomalaiset emme koskaan tekisi kovinkaan mielellämme (esim. siivoojan hommia) ja jonkun nekin tulee tehdä? Oletko ajatellut ollenkaan sitä puolta tässä asiassa? Sotien jälkeen syntyneet poistuvat vähitellen työelämästä, mutta tämä meidän sukupolvemme ei mielellään niihin haalarihommiinkaan mene!

Minun isoisänikin soti jatkosodassa, mutta minä en ...en todellakaan ole mitään hänelle velkaa siitä että olen syntynyt tähän patrioottien ja sotahullujen maahan.
      Olen valmis tarttumaan aseeseen vasta sitten kun pitäisi kaltasesi hullut isänmaa-hihhulit poistaa täältä Suomesta. Olette häpeäksi tälle maalle, koska osaatte vähiten käyttäytyä muita ihmisiä kohtaan...eikö sellainen kuulu ihmisen sivistykseen saati mummujen ja maahanmuuttajien potkiminen kassajonossa?

Taidat olla ->
      http://www.youtube.com/verify_controversy?next_url=/watch?v=iMaDgbLAwf4

• Huh huh

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      74
      1933
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      97
      1673
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      147
      1217
    4. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      59
      688
    5. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      198
      662
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      6
      636
    7. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      54
      557
    8. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      191
      553
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      46
      498
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      37
      462
    Aihe