sijaitsee ulkorenkaan alla ja jos se sisäkumi puhkee niin sitten pitää taluttaa koko pyörää ulkorenkaineen kaikkineen.Keskustelupalstoillakin pyörii kaikenlaisia ulkokumeja joiden pumput ovat hukassa tai ehkä ne ei vaan yltä sisärenkaaseen pumppaamaan.
Onko kokemuksia? :))
Sisäkumi
42
112
Vastaukset
En nyt kuulu kumpaankaan porukkaan mut puun ja kuoren välissä oon ollu useinkin.
- meeriamanda
Sielläpä siellä :)) Huumorilla oli kyllä aloitustehtykin.
meeriamanda kirjoitti:
Sielläpä siellä :)) Huumorilla oli kyllä aloitustehtykin.
Tosta sisäkumista, olen kuullut sanottavan kaljusta et sisäkumi paistaa.
Liian paljon valitetaan ns sisäpiiristä ja siit et ei huolita mukaan kyllä huolitaan jos reilusti ihmisenä tulee kirjottelemaan.
Kaik yliminät ei ns luonnossakaan saa hyväksyntää.- meeriamanda
koti-kiusattu kirjoitti:
Tosta sisäkumista, olen kuullut sanottavan kaljusta et sisäkumi paistaa.
Liian paljon valitetaan ns sisäpiiristä ja siit et ei huolita mukaan kyllä huolitaan jos reilusti ihmisenä tulee kirjottelemaan.
Kaik yliminät ei ns luonnossakaan saa hyväksyntää.Oikeassa olet, piilotinkin ajatukseni tuohon minulle niin mieluisaan polkupyörään.
Juurikin poistetussa ketjussahan oli syyttelyä puoleen jos toiseen.
Asioistahan me jutustamme, oli nikki tai ei... se melkovarmasti piankin kääntyy tähän " meidän lapset ja teidän tenavat " akselille.
- johdatusta...
Minulla lukuvaikeuksia....
Oli kerran käydä hullusti kun sisäkumi puuttui, joku vai tuli ja johdatti minua...nuorena.
Renkaista tuli mieleen, nyt aletaan tehdä vanhoista autonrengaista öljyä ja muutakin tarpeellista 100% talteen.- meeriamanda
Hyvinhän sinulle sitten kuiten kävi :))
Tuo rangasuutinen olikin minulle uutta. Mut ihan oikeesti tuleekohan vielä aika jolloin edes yritetään korjata jotain em. kodinvälineitä? Nythän jotkut laitteet tulee edullisemmaksi kun menee ja ostaa uutta.
Niissä on sellaiset kombonentit tj. ettei puhettakaan kannata korjuuttaa. Vaikkapa irtisopimuken tehnyt pyykkikone. - kanske blir bra..
meeriamanda kirjoitti:
Tuo rangasuutinen olikin minulle uutta. Mut ihan oikeesti tuleekohan vielä aika jolloin edes yritetään korjata jotain em. kodinvälineitä? Nythän jotkut laitteet tulee edullisemmaksi kun menee ja ostaa uutta.
Niissä on sellaiset kombonentit tj. ettei puhettakaan kannata korjuuttaa. Vaikkapa irtisopimuken tehnyt pyykkikone.En jaksa kääntää ja kaksikielinen maa.
”Femtio procent av däcken blir olja i vår process, en tredjedel blir kolpulver, en fjärdedel stål och resten gasol”, säger Anders Olsson.
Toivottavasti toimii - meeriamanda
kanske blir bra.. kirjoitti:
En jaksa kääntää ja kaksikielinen maa.
”Femtio procent av däcken blir olja i vår process, en tredjedel blir kolpulver, en fjärdedel stål och resten gasol”, säger Anders Olsson.
Toivottavasti toimiiJassåå, kuinkahan faktaa hänen tietonsa on? En tunne miestä :))
- ystävyydellä
meeriamanda kirjoitti:
Jassåå, kuinkahan faktaa hänen tietonsa on? En tunne miestä :))
Katso, Di.se
Talous monelle lehti nr. 1 - Eihän tuossa ole
ystävyydellä kirjoitti:
Katso, Di.se
Talous monelle lehti nr. 1mitään uutta iät'ajathan autonrenkaita on poltettu.
Uutta siinä on vaan se että kuka niitä saa polttaa. - Sulo ite
meeriamanda kirjoitti:
Niissä on sellaiset kombonentit tj. ettei puhettakaan kannata korjuuttaa. Vaikkapa irtisopimuken tehnyt pyykkikone.Tuo mulle jos halavalla saa.
- Tase pappa
Onneksi vain pyörän renkaan alaosassa on liian vähän ilmaa.
Renkaan yläosassa sitä yleensä, tilanteeseen nähden, on riittävästi.- meeriamanda
Sulla on hyvä päättelykyky, Tase pappa, vaan tiedetäänhän me sekin et falskata voi?
- .
Pääni on umpipuuta ja pyöränrenkaani umpikumia.
Tosin, en ymmärrä aloituksen aihetta, mutta haitanneeko sekään?
Hyvää huomista ystävänpäivää, kaikille tasapuolisesti! ♥
( Onneksi korjasin mokani, olin kirjoittanut kumin i-alkuiseksi. Esilukumahdollisuus takaisin! )- meeriamanda
Johan se ´aihe´ on tässä tullut selväksi, onhan? :))
Samoin sinulle ;) - .
meeriamanda kirjoitti:
Johan se ´aihe´ on tässä tullut selväksi, onhan? :))
Samoin sinulle ;)Selvisin nyt tajuihini, kai, kun katselin taas noita syöjiä.
Eiköhän piireihin pääse, jos on halukas.
Kuin vanha limsamainos, monesti toistettu:
Dr Pepper, USA,
toiset tykkää, toiset ei.
Miten milloinkin ja kuten kulloinkin, joskus vain ei edes jaksa mitään.
Ei jaksa, kevätväsymys lienee vallannut mielen. - meeriamanda
. kirjoitti:
Selvisin nyt tajuihini, kai, kun katselin taas noita syöjiä.
Eiköhän piireihin pääse, jos on halukas.
Kuin vanha limsamainos, monesti toistettu:
Dr Pepper, USA,
toiset tykkää, toiset ei.
Miten milloinkin ja kuten kulloinkin, joskus vain ei edes jaksa mitään.
Ei jaksa, kevätväsymys lienee vallannut mielen.Toivotaan auringon lisyksellä mielialasi piristyvän. Miksi mitään piirejä pitäisi ollakaan?
Mukaan jokainen ja henkilökohtaisuuksiin on tyhmää mennä.
Täydennä kauppareisulla vitamiinivarastojasi, eihän voisi olla ilonpisaroita ellei niitä suolaisiakin väliin osu? Jaksamista sinulle.
- henrjii
Kummituksia.
Tierän kumin joka laitetaan ikään kuin ulkorenkaan päälle, ja naiset siitä tykkää jos se puhkee.
Toisaalta jos mankelissa on umpikumirenkaat ei putkelle istu kukaan enkeli.- meeriamanda
Aika aikaa kutakin, eiköhän meitiikäiset naiset suojaa itsijään ihan muusta syystä :))
Ja kyllä siinä mankelissa pitää jo tarakka olla johon ahterini asetteleisin;)
Henri, heko heko.
Mut täähän on kiva ketju, vaikka ilmeiseti tästäkin jotain on poistettu.- meeriamanda
Sellaiseksi sen tarkoitin, vaan kovin tuli syyttelyksiä riidanlietsonnasta :0
Eihän täälä kukaan ketään kiusiksi ei riitele, vaan ei voi mitään jos jotkut lukevat sanojamme toisin :))
Einarin mopo ei auennut minulle...mikä lie syynä? ( siis se video )
- hyvä....
Kumi tai putki...
http://www.youtube.com/watch?v=zw8x8cfSoQc
muisto....- kielet,uusivuosi...
Pitäisi kääntää eri kielille sitä osaaville.
Ei aina vain aatua ja suomenhallitusta. - meeriamanda
kielet,uusivuosi... kirjoitti:
Pitäisi kääntää eri kielille sitä osaaville.
Ei aina vain aatua ja suomenhallitusta.Meinaatkos et liian hapokasta....:))
http://www.youtube.com/watch?v=CNDwT2zDxIs
- Who Mori
PikkuKalle rynkytti miestenpyörää naistenpyörän päällä. Naapurin isäntä kysyi, että mitä se pikkuKalle oikein tekee? Siihen pikkuKalle, että teen pikkupyörää.
Mutta pikkuKalle. Etkö tiedä, että kumi pitää ottaa pois päältä, jos haluaa pikkuisen ... pyörän ja suuren nautinnon jaaah...näitä 50 palstalaisten häätöketjuja on jo useampia, hyväksy ulkokumit niin sisäkumisi pysyy pyöreänä.
- Umpikumi
Hyvin sanottu, Korppis! ;)
- meeriamanda
Ketjun tarkoitus oli alunperin ironinen, hauska... sille mihin se rönsyää ei voi mitään.
Hoidahan sinä omat tonttisi, minä teen samoin :)))) - kiitos,,,
meeriamanda kirjoitti:
Ketjun tarkoitus oli alunperin ironinen, hauska... sille mihin se rönsyää ei voi mitään.
Hoidahan sinä omat tonttisi, minä teen samoin :))))Kiitos meedia ja kuka muut...
- henrjii
Ulkokumit hoitaa varmaan ulkoasioita, sisäkumit taas sisäasioita.
Tulitikut varmaan tulee, ja menitikut menee, niin sen täytyy olla.
http://www.youtube.com/watch?v=YWZCb_YNw3c&feature=related- meeriamanda
Noinhan tuo menee, kun käyttää pollaansa :))
Tuntui et ihan väkisin olisi haluttu ketjun päättyvän näin, monenkin kirjoituksista joita on myös poistettu,,, henkilökohtaisuuksiin menosta.:/
http://www.youtube.com/watch?v=fNJT3ObR5Os
No joo, pumpustahan se johtuukin :))
Hyvä kun kerroit tämänkin, nyt tiedän miten saada sisäkumi kuntoon:)- meeriamanda
Niin katsos... kun ihankin vaatimattomuuttanihan se minä vaan .)) ei juupeli vaan kovaa on ... luu on kovaa ja koppikin vuotaa...;)
meeriamanda kirjoitti:
Niin katsos... kun ihankin vaatimattomuuttanihan se minä vaan .)) ei juupeli vaan kovaa on ... luu on kovaa ja koppikin vuotaa...;)
Vaatimattomuus kaunistaa, joten älä nyt ihan liian vaatimattomaksi heittäydy.
Ethän kohta sitten enää kehtaa kirjoitella tälläiselle tavalliselle tasamaan tallaajalle :))
Ja että umpiluuta ja kovaa puuta, sitähän se meikäläisen nuppi, nuppi nuppi, pi )))))- meeriamanda
tulisilla kirjoitti:
Vaatimattomuus kaunistaa, joten älä nyt ihan liian vaatimattomaksi heittäydy.
Ethän kohta sitten enää kehtaa kirjoitella tälläiselle tavalliselle tasamaan tallaajalle :))
Ja että umpiluuta ja kovaa puuta, sitähän se meikäläisen nuppi, nuppi nuppi, pi )))))On se ilimoja pidelly...;) ei herttnen minusta taida saada yrittämälläkään ihan noin ´vaatimatonta´ :0 et herkeisin laisilleni kirjuuttelemasta, se onni on olemassa ettemme me puupäät huku :D
meeriamanda kirjoitti:
On se ilimoja pidelly...;) ei herttnen minusta taida saada yrittämälläkään ihan noin ´vaatimatonta´ :0 et herkeisin laisilleni kirjuuttelemasta, se onni on olemassa ettemme me puupäät huku :D
Joo jaksais vaan sataa :)) Onnia vai onneja on niin monenlaisia ja pienet asiat usein suurimpia onnentuojia.
Mites toi umpiluu komppaa ton puun kanssa? Kumpi voittaa, eli hukkuuko sitä umpiluun ansiosta vai pysyy pinnalla puupään johdosta?
Tässä sulle visa(inen) tai puinen kysymys. :DD- meeriamanda
tulisilla kirjoitti:
Joo jaksais vaan sataa :)) Onnia vai onneja on niin monenlaisia ja pienet asiat usein suurimpia onnentuojia.
Mites toi umpiluu komppaa ton puun kanssa? Kumpi voittaa, eli hukkuuko sitä umpiluun ansiosta vai pysyy pinnalla puupään johdosta?
Tässä sulle visa(inen) tai puinen kysymys. :DDHuomasin vasta kyssärisi, jaa-a uppopuuthan on merellä laivojen riesa... kun ne ei huku. Umpiluu siellä harvemmin on tarjolla ellei aivot ole tuhoutuneet.... niin kyllä se umpiluu hukkuu ennemmin...Vai? :s
- nolla-k-asia
Kumin hoito näkyy perjantaina.
Aika on aika...- meeriamanda
meenadeetko sä sitä maamiesseudan yhteisvaroilla ostettua joka on ollut huollossa?
Hoito toki on valioluokkaa, vaan jono on jo niin pitkä et todella pelkään et aika tulee vastaan...sille kumille :D
- ?
Mulle tuli tuosta tyrä mieleen, eikä siinä varmaan pelkkä pumppaaminen auta?
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olen miettinyt kauan
miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h413867- 843750
- 1213408
- 1452807
- 1582164
Vanhempi mies
Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa282072Ostiko maailma sinut minulta?
Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue202048- 401669
- 681288
Minna Kuukka joutui jekuttamaan ovelasti TTK:n takia - Tästä oli kyse - Tunnustaa: "No joo, joo..."
Symppis Minna Kuukka! Minna on kyllä erinomainen valinta Tanssii Tähtien Kanssa -oppilaaksi - vai mitä mieltä olet? To261135