Keravalle asumaan.

Moi. Olisi aikomus muuttaa keravalle, tai ainakin jonnekkin lähelle helsinkiä. Minkälanen paikka kerava on nykyään asua? Eli mitä hyviä ja huonoja puolia keravalla on, ja onko jotain alueita mitä kannattaisi keravalla välttää?

23

860

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ok asuja

      Vältä Ahjon ja Killan kerrostaloja.
      Kerava on rauhallinen nukkumalähiö. Kauppoja Prisma, Anttila, Citymarket ja muita pienempiä kauppoja.

    • ei ahjon ja killan kämpät niin hirveetä ole,itse asun paritalossa jaakkolassa,kiva juttu että sattui seinänaapuriksi narkkipaska,se oli meininkiä,onneksi se häädettiin,asuin alueen viihtyvyyden tekevät paljon muut asukkaat

      • EI ahjoon, EI kiltaa

        kaveri asuu ahjossa kerrostalossa, olisko ollu moukaritie... Manneja, Narkkareita ja Juoppoja kerrostalo täynnä.. on myös naapurin ovessa kirveenjälkiä ja verta hissinseinät täynnä jokoa viikonloppu..


    • huh huh

      joo ei kannata tänne muuttaa.. tuntuu että potilaat jää hoitamatta kun hoitajat istuu päivät pitkät facebookissa todisteita on

    • kerava on ihan kiva paikka,tervetuloa

    • olen ennättänyt asumaan vaan iisalmessa ,viitasarella, lahdessa, hyvinkäällä, hämeenlinnassa, helsingissä, järvenpäässä,raumalla,seinäjoella,ei ehkä parempi(paitsi rauma ja seinäjoki,niitä paskempia ei ole)jos ei sit paljon parempi,riippuu missä asut,on täälläkkin huonoja paikkoja,mut on hyviäkin,nyt asun loppuelämäni tässsä missä oon

      • ranskAranskA

        Entä se Marseille, milloin se oli?


    • marseillessä olin aika vähän vuosina 1978-1993,enemmän olin korsikalla,muuten huuhaillu marseillessa,lomilla lähinnä

    • marseillessä asuu hirmusesti eläkkeellä olevia ex-legioonalaisia ,monet omistaa korttelikuppilan,siellä suhteilla pärjää

    • jo kaikki lomat lasketaan yhteen kaippa siellä marseillessa tuli huuhaitua nelisen vuotta

    • asukas :)

      Mielestäni Kerava on iihan mukava pieni paikka missä kaikki palvelut on kävelymatkan päässä...ainakin meillä kun asutaan uudessa Jaakolassa :)

      Rauhallista on ollut eikä mitään ylimäärästä meteliä meille ainakaan ole mistään kuulunut. Vaikka asutaan kerrostalossa. Ihan hyvin ollaan saatu yötkin nukuttua :)

      Junalla pääsee hyvin stadiin 20min, ja moneen muuhunkin paikkaan tietty pääsee hyvin junalla :)

    • asun vanhassa jaakkolassa(messualueella)ei meteliä,paitsi kesällä mopopojat päristelee,niinkai kaikkialla,lentokoneet välillä pörräilee,siihenkin tottuu

      • kVA46

        > kesällä mopopojat päristelee

        varsinkin kun 80 prosenttia tarpeellisista töyssyistä on jätetty asentamatta


    • muuta vaan keravalle,hesan yksiön hinnalla saat omakotitalon,nopeemmin täältä helsingin keskustaan pääsee kun esmes vuosaaresta

    • mulla oli lauttasaaressa yks työkaveri(kaveri ja kaveri kusipää se oli)ihmetteli miten minä keravalta viittin kulkee helsinkiin,nopeemmin minä sinne laruun pääsinkuin se(tarkastettiin)että junttia vitutti,se mäntti asui vuosaaressa

    • voihan se siitäkin johtua että mulla oli turbo porsche,pääsi aika nopskaan,sai ylino peus sakkojakin aika paljon

    • osta minulta omakotititalo just teetin kattoremontin ,maksoi paljon,helsingistä et kaksioo saa samaan hintaan,maksaa tääkin, on kalevassa,oma tontti(en tartte noin isoa taloa, asun yksin,siksi voin myydä)huom ei halpa(maksaa nääkin mut ei yhtä paljon kuin helsingissä)

    • Hki-Krv

      Kätevä paikka. Kaikki tarvittava on kävely/pyörämatkalla hoidettavissa. Välttää kannattaa: Soittoruokaloiden edustat 00.00-04.00. Tervetuloa!

    • kaikki on mukavien yhteyksien päässä paitsi poliisin meinasivat lopettaa,tulipa takasin ja sit sairaala tietysti jossain rekolassa tai meilahdessa,terkkaan en mene jos ei ole pakko,yksityselle menen mieluummin

    • määääää.

      Missään ei ole paskemmat liikennevalot ku keravassa.
      Luultavasti joku risuparta vihree autojen vihaaja.
      Jaa mihinkä se keravalla vaikuttaa että huonot valot ? No kai se yleiseen asumisviihtyvyyteen vaikuttaa soljuuko liikenne kivuttomasti, vai onko päätie aina tukossa punaisen aallon vaikutusalueella.
      Kysyjälle vielä vastaisin, ellet ole jo muuttanut, että tuusulan mattila on tässä vieressä, mutta yleiset kulkineet vaatii kävelyä pääväylän varteen.

    • kiertelen

      Ahjoa kannattaa välttää, kiltaankaan en enää muuttaisi.. olen asunut kaikkissa muissa keravan osissa paitsi virossa ja saviolla .. Savio ei kyllä houkutakkaan..

      Jaakkola on tosi lapsiystävällistä aluetta, koulut ja päiväkodit on lähellä. kurkela,kaleva ja kannisto on kanssa hyviä paikkoja. ahjossa ja kaskelassa on paljon ulkomaalasia jotka ei ymmärrä suomea, juoppoja ja narkkeja. Tosin jos liikkuu päivällä niin ei noihin laitapuolen kulkijoihinkaan törmäile kauheasti..

    • asun jaakkolassa,lapsuuteni vietin kalevassa,hyviä paikkoja molemmat

    • kyllähän tuusulaan juna menee(jokelaan)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      129
      3267
    2. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      109
      1311
    3. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      267
      1285
    4. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      65
      1096
    5. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1061
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      14
      1056
    7. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      57
      979
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      976
    9. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      42
      944
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      46
      854
    Aihe