Velkahelvetti

ongelma82

Olen eronnut mies ja töissä ainakin vielä. Mutta mitä järkeä tässäkään nyt sitten on olla töissä. no selitän tilanteeni.

Olin koukussa pelaamiseen tai oikeestaan ajatukseen että voitan paljon rahaa jotta saisin perheelleni aikaa varsinkin lapsilleni ja että vaimoni ei tarvitsisi tehdä töitä eikä minunkaan. No kuten nyt arvata jo saattaa asiat ei mennyt ihan niin. Vaan ajan mittaan kaikki meni pikavippien takia salaaotettujen luottokorttien käytön ja lopulta luottotietojen menojen takia ajauduin vielä syvemmälle pikavippien ottoon jo ex vaimoni nimillä ja pankkitunnuksilla. kaiken tämän jälkeen nyt kun olen ajanut itse itseni niin syvään kuseen että aurinkoa ei näy !! käyn töissä tienaan n2000 euroa kuussa josta ulosotto vie 1/3 osan eli noin 650euroa maksan lainoja jotka on myös exäni nimissä jotta hänen luottotietonsa eivät menisi koska lapseni asuvat hänen luonaan noin 350 euroa sitten puhelin lasku joka myöskin on exäni nimissä noin 50 euroa auton lyhennystä auto on pakollinen töihin kulun takia ja sekin on vaimoni nimissä eli veroja,vakuutusta ja lyhennystä kk noin 200 euro eli nyt ollaa menossa palkka 1350euroa miinus verot = 1070euroa tästä miinus lainan lyhennykset 1070 - 350 = 720euroa tästä miinus puhelin lasku ja auton maksut eli 720 - 50 - 200 = 470 no minulla on työmatkaa yhteensä 100km joten lasku on helppo 7 litraa diiseliä jonka autoni kuluttaa sadalla kilometrillä kerrotaan dieselin hinnalla eli päivässä minulla menee dieseliiin 7 x 1,588 =11,116 euroa ja työpäiviähän on 22 eli minulla menee n.245 euroa dieseliin rahaa olemme tuloksessa 470-245=225 euroa ja lopuksi elatusmaksut joita nyt maksan 65 euroa per lapsi eli 130euro 225-130= 95 ELIKKÄ MINULLA ON NYT JÄLJELLÄ 95 euroa jäljellä kuukaudeksi enkä ole vielä syönyt ja vuokrakin pitäisi maksaa jos nyt en olisi asunnoton.

Elikkä minulla on ollut peliongelma joka aiheutti eron minulle perheestäni kyllä itse aiheutettu.

Minulla ei ole rahaa ottaa asuntoa kyllä itse aiheutettu.

Ahdistus siitä etten näe lapsiani on aiheuttanut itsetuhoista ajattelua.
lasten näkemiseen kun vaikuttaa tuo asunnottomuus ja rahattomuus eli en voi ajaa autolla heidän luo tai ottaa heitä minun luo.

ONKO ASIA SUOMESSA TOSIAAN NÄIN ETTÄ KUN KUSET ASIASI MAHDOLLISUUTTA EI ENÄÄ OLE????

2

510

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mä vaan

      Ota yhteyttä paikkakuntasi velkaneuvojaan ja otat sieltä selville josko pääsisit velkasaneeraukseen. Viisi vuotta maksat velkaasi ja sen jälkeen voit aloittaa puhtaalta pöydältä ja ottaa toivottavasto opiksi miten ei kannata toimia. Helppoa rahaa ei ole olemassakaan, kaikella on hintansa....

    • ´´JK

      VAI N IN

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      3170
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      117
      2214
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      43
      1624
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1408
    5. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      76
      1112
    6. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      941
    7. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      904
    8. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      900
    9. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      815
    10. Rahtari s salmi

      Onkohan jutussa perää että kylän tyhmin rahtari on palanut ratista
      Suomussalmi
      8
      795
    Aihe