Voisiko joku kertoa omakohtaisia kokemuksia säästöpankista?
säästöpankki
15
2654
Vastaukset
- Vanhusten pankki
Ei saa vakuudettomia luottoja. Kyttäysmeiniki koko ajan päällä.Tutkivat tilit tarkkaan jos lainaa haet. Minullekkin ilmoitettiin lainan hylkäyksen syyksi paypal siirrot kun ne on muka pikavippejä.
En suosittele!!! - Hyvä valinta
Säästöpankit on hyvin hoidettuja ja mikä tärkeintä tosi ammattitaitoisia johtajia nyt
näinä epävarmoina aikoina.Olen ollut itse 20 vuotta asiakaana sp:a ja aina kaikki pankkipalvelut ovat hoituneet todella hyvin vaikka elämässähän sattuu ja tapahtuu
kaiken laista.Suosittelen todella lämpimästi säästöpankkeja- Anonyymi
?? Ikävää että en voi olla samaa mieltä. pankki tehnyt paljon virheitä.
- Op parempi
1990-luvun alun säästöpankkifuusioiden ym jälkeen katsoin parhaaksi siirtyä Osuuspankkiin ja olen edelleen siihen tyytyväinen.
- säästöt
minullakin on osuuspankissa kaksi tiliä, ja olen itsekkin tyytyväinen pankkiin. Mutta mielessä on aukaista säästötili toiseen pankkiin. Mutta se jää sitten nähtäväksi :D
- Isoasiakas
Me siirryttiin osuuspankista säästöpankin asiakkaaksi, eikä olla kaduttu päivääkään. Parempi, henkilökohtaisempi palvelu ja tosi ammattitaitoinen henkilökunta. Pankinjohtajalta saa vero yms neuvoja kaupan päälle, osuuspankissa maksullisia.
Ja meillä on ainakin luotto pelannut, kerran kävi itse pankinjohtaja työmaalla ja lisäksi yksi kuva on kohteista lähetetty, silloin tuli että riittää kuvat. - a
Loistavaa ettei saa vakuudettomia luottoja.Aikoinaan SKOP kaatui juuri niihin.Tällä
hetkellä maailmalla huudetaan kovasti kun pankit antaneet vakuudettomia luottoja.
Esimerkkinä USA:n asuntorahoitus kriisi ja täällä lähenpänä Kreikka ,Irlanti ja muut
eurokriisimaat. - Anonyymi
Yritin saada lainaa asuntsijoittamiseen yritykselle ja vaikka omaisuutta on 400000 niin jo lähtökohtaisesti virkailija oli tympeä ja lainaneuvotteluissa päätteeksi totesi ”ettei me voida lähteä tähän hankkeeseen”
Mietin että kuka sitten saa lainaa?
No, sain toisesta pankista heittämällä ja iloisen hyväntuulisen virkailijan avulla- Anonyymi
Niin joo, Nordeassa on ystävälliset virkailijat. Mielellään antavat myönteisen lainapäätöksen.
- Anonyymi
Heh, yritin yrityslainaa sp stä ja virkailija tiedusteli, että ajattelitko että perikunta sitten jatkaisi toimintaa? Aika härskiä!!!
- Anonyymi
Paska pankki ei anna lainaa
- Anonyymi
En suosittele! Perheeni tilit hakkeroitiin noh mentiin avaamaan uudet tilit, ei korvaa rahoja eikä lähe tutkimaan tapausta enempää vaikka nimet ja tiedot tiedossa joka varasti. Noh käteisellä maksettu kaksviikkoa kaiken minkä pystyy, ja nyt tuli uudet kortit mutta kaikki äitini nimissä😍 pitäis viroon lähtee ja kaikkialle muualle mutta milläs maksat tankkaat yms.
- Anonyymi
Pari kommenttia teille jotka aina kyselette jonkin toisen pankin perään, kun omassa on jotain epäilyttävää. Olette siis kusseet muroihinne ja saatte siitä palautetta. Itse en usko, että kokemukset paranee vaikka vaihtaisit sata kertaa pankkia, sillä aina se uusi pankki tekee samat ketut kuin nykyinenkin ja pankin vaihto kuusi kertaa kymmenessä vuodessa on aika outoa.
Tilien hakkenroinnista. Siis pankin pitää tuntea asiakkaat. Itsellä on käsitys, että pankin yksi työkalu on monireroida asiakkaita isona joukkona. Siis pankissa on kassahenkilöt joiden työasemassa on näkymässä asiakkaitten toimintaa. Ketään ei varmaan stelkata f5:ttä hakkaamalla., mutta kaikki asiakkaat on varmasti jollain tapaa luokiteltu. Jos käytös poikkeaa jotenkin hänen oletusryhmästä tai joku asia menee vähän niinkuin pieleen, niin pankin hälytysjärjestelmä reagoi.
Toisessa pankissahan aina kaikki on parempaa kuin omassa nykyisessä. Jos pankki tekee asiat kuin itse haluaa, niin sillon on YES-tila päällä kokoajan, muta jos silti pankki huomauttaa asioita tai ei loputtomiin toimi asiakkaan pillin mukaan, niin s eon huono.
Jos vaihdat pankin uuteen, niin joudut kyllä aivan sata varmaan myymään itsesi sille uudelle pankille ja kaikki käy vaikeamaksi. Kaupassa kahvi voi olla hyvä sisäänveto uudelle asiakkaalle, mutta laina on huono tapa mennä uuteen pankkin. Itse menin aikuiseksi tultuani yli 30v sitten pankkiin ja sain heti lainaa melkein satakiloa, mutta ne asiat on hoidettu. Ei pankki joka ei tunne asiakasta tai tietää liikaa voi antaa korttia tai luottoa edes vakuudellisesti. Annettu laina on tappio niin pitkään kuin se on kuitattu takaisin. Luottokortissakin ehdot. Pitää näyttää taloudellinen osaaminen, olla tuloa ja ehkä rahaa vakuudeksi. pankit ei anna alle tonnin kortteja ja tyhjän päälle sitäkään ei saa saati näyttöäkään vastaan. Kortti on muuten kuluton vain jos se maksetaan kerralla pois. Entä jos se tonni on tapissa? Harvalla on oikeasti tonnia kerralla luottokortin takaisin maksamiseen! Vähän omasta kokemuksesta tiedän, kun piikki on tapissa tai jopa vähän ylikin, ja sitä aletaan purkmaan. Tonnin kohdalla ei edes satanen riitä jos piikki halutaan pois esim. vuoden tai puolentoista aikana.
Asia mikä ei liity tähän mutta mainitsen kuitenkin. Kun tappi on täynnä, niin arpojen ostaminenkaan ei auta. Aivan sata varmaan aulisgerlanderkaan ei anna oikeita numeroa kusisessa hetkessä. - Anonyymi
Ikävä kokemus Säästöpankista. En suosittele. Valehtelevat minkä kerkeävät. Asiakkuutta reilu 10 vuotta ja pankki menossa vaihtoon.
- Anonyymi
Hyvä kokemus, suosittelen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.854788- 1643572
- 533159
Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?
Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä2002014- 351851
- 461803
- 271792
- 571704
- 181621
- 191617