säästöpankki

säästöt

Voisiko joku kertoa omakohtaisia kokemuksia säästöpankista?

13

2308

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vanhusten pankki

      Ei saa vakuudettomia luottoja. Kyttäysmeiniki koko ajan päällä.Tutkivat tilit tarkkaan jos lainaa haet. Minullekkin ilmoitettiin lainan hylkäyksen syyksi paypal siirrot kun ne on muka pikavippejä.
      En suosittele!!!

    • Hyvä valinta

      Säästöpankit on hyvin hoidettuja ja mikä tärkeintä tosi ammattitaitoisia johtajia nyt
      näinä epävarmoina aikoina.Olen ollut itse 20 vuotta asiakaana sp:a ja aina kaikki pankkipalvelut ovat hoituneet todella hyvin vaikka elämässähän sattuu ja tapahtuu
      kaiken laista.Suosittelen todella lämpimästi säästöpankkeja

      • Anonyymi

        ?? Ikävää että en voi olla samaa mieltä. pankki tehnyt paljon virheitä.


    • Op parempi

      1990-luvun alun säästöpankkifuusioiden ym jälkeen katsoin parhaaksi siirtyä Osuuspankkiin ja olen edelleen siihen tyytyväinen.

    • säästöt

      minullakin on osuuspankissa kaksi tiliä, ja olen itsekkin tyytyväinen pankkiin. Mutta mielessä on aukaista säästötili toiseen pankkiin. Mutta se jää sitten nähtäväksi :D

    • Isoasiakas

      Me siirryttiin osuuspankista säästöpankin asiakkaaksi, eikä olla kaduttu päivääkään. Parempi, henkilökohtaisempi palvelu ja tosi ammattitaitoinen henkilökunta. Pankinjohtajalta saa vero yms neuvoja kaupan päälle, osuuspankissa maksullisia.
      Ja meillä on ainakin luotto pelannut, kerran kävi itse pankinjohtaja työmaalla ja lisäksi yksi kuva on kohteista lähetetty, silloin tuli että riittää kuvat.

    • a

      Loistavaa ettei saa vakuudettomia luottoja.Aikoinaan SKOP kaatui juuri niihin.Tällä
      hetkellä maailmalla huudetaan kovasti kun pankit antaneet vakuudettomia luottoja.
      Esimerkkinä USA:n asuntorahoitus kriisi ja täällä lähenpänä Kreikka ,Irlanti ja muut
      eurokriisimaat.

    • Anonyymi

      Yritin saada lainaa asuntsijoittamiseen yritykselle ja vaikka omaisuutta on 400000 niin jo lähtökohtaisesti virkailija oli tympeä ja lainaneuvotteluissa päätteeksi totesi ”ettei me voida lähteä tähän hankkeeseen”

      Mietin että kuka sitten saa lainaa?

      No, sain toisesta pankista heittämällä ja iloisen hyväntuulisen virkailijan avulla

      • Anonyymi

        Niin joo, Nordeassa on ystävälliset virkailijat. Mielellään antavat myönteisen lainapäätöksen.


    • Anonyymi

      Heh, yritin yrityslainaa sp stä ja virkailija tiedusteli, että ajattelitko että perikunta sitten jatkaisi toimintaa? Aika härskiä!!!

    • Anonyymi

      Paska pankki ei anna lainaa

    • Anonyymi

      En suosittele! Perheeni tilit hakkeroitiin noh mentiin avaamaan uudet tilit, ei korvaa rahoja eikä lähe tutkimaan tapausta enempää vaikka nimet ja tiedot tiedossa joka varasti. Noh käteisellä maksettu kaksviikkoa kaiken minkä pystyy, ja nyt tuli uudet kortit mutta kaikki äitini nimissä😍 pitäis viroon lähtee ja kaikkialle muualle mutta milläs maksat tankkaat yms.

    • Anonyymi

      Pari kommenttia teille jotka aina kyselette jonkin toisen pankin perään, kun omassa on jotain epäilyttävää. Olette siis kusseet muroihinne ja saatte siitä palautetta. Itse en usko, että kokemukset paranee vaikka vaihtaisit sata kertaa pankkia, sillä aina se uusi pankki tekee samat ketut kuin nykyinenkin ja pankin vaihto kuusi kertaa kymmenessä vuodessa on aika outoa.
      Tilien hakkenroinnista. Siis pankin pitää tuntea asiakkaat. Itsellä on käsitys, että pankin yksi työkalu on monireroida asiakkaita isona joukkona. Siis pankissa on kassahenkilöt joiden työasemassa on näkymässä asiakkaitten toimintaa. Ketään ei varmaan stelkata f5:ttä hakkaamalla., mutta kaikki asiakkaat on varmasti jollain tapaa luokiteltu. Jos käytös poikkeaa jotenkin hänen oletusryhmästä tai joku asia menee vähän niinkuin pieleen, niin pankin hälytysjärjestelmä reagoi.

      Toisessa pankissahan aina kaikki on parempaa kuin omassa nykyisessä. Jos pankki tekee asiat kuin itse haluaa, niin sillon on YES-tila päällä kokoajan, muta jos silti pankki huomauttaa asioita tai ei loputtomiin toimi asiakkaan pillin mukaan, niin s eon huono.

      Jos vaihdat pankin uuteen, niin joudut kyllä aivan sata varmaan myymään itsesi sille uudelle pankille ja kaikki käy vaikeamaksi. Kaupassa kahvi voi olla hyvä sisäänveto uudelle asiakkaalle, mutta laina on huono tapa mennä uuteen pankkin. Itse menin aikuiseksi tultuani yli 30v sitten pankkiin ja sain heti lainaa melkein satakiloa, mutta ne asiat on hoidettu. Ei pankki joka ei tunne asiakasta tai tietää liikaa voi antaa korttia tai luottoa edes vakuudellisesti. Annettu laina on tappio niin pitkään kuin se on kuitattu takaisin. Luottokortissakin ehdot. Pitää näyttää taloudellinen osaaminen, olla tuloa ja ehkä rahaa vakuudeksi. pankit ei anna alle tonnin kortteja ja tyhjän päälle sitäkään ei saa saati näyttöäkään vastaan. Kortti on muuten kuluton vain jos se maksetaan kerralla pois. Entä jos se tonni on tapissa? Harvalla on oikeasti tonnia kerralla luottokortin takaisin maksamiseen! Vähän omasta kokemuksesta tiedän, kun piikki on tapissa tai jopa vähän ylikin, ja sitä aletaan purkmaan. Tonnin kohdalla ei edes satanen riitä jos piikki halutaan pois esim. vuoden tai puolentoista aikana.

      Asia mikä ei liity tähän mutta mainitsen kuitenkin. Kun tappi on täynnä, niin arpojen ostaminenkaan ei auta. Aivan sata varmaan aulisgerlanderkaan ei anna oikeita numeroa kusisessa hetkessä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Metsäkoneen kuljettaja huuteli tutkijalle

      "voisit kyllä ottaa rintaliivit pois ennen kuin tulet minulle juttelemaan, hän sanoo." https://yle.fi/a/74-20106446 On
      Suomussalmi
      704
      9910
    2. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      404
      4321
    3. Kaikki ei vieläkään usko luontokatoon.

      Suomussalmen Hukkajoella foliohattu metsäkoneen kuljettaja tuhosi tuhansia harvinaisia jokihelmisimpukoita eli raakkuja
      Kajaani
      90
      2976
    4. Sano vain suoraan, että nyt riittää

      ettei kiinnosta. Sano, että lopeta! En ihmettelisi, jos olet saanut tarpeeksesi ja toivot minun ymmärtävän lopettaa. Eh
      Ikävä
      43
      2855
    5. Mari Rantanen asettaa sairaan lapsen edun oman uransa edelle - (tekikö Marin samaa)

      Noin toimii kunnon vastuuntuntoinen äiti, mutta siitäkin nämä mt-ongelmaiset vasemmistolaiset häntä täällä haukkuvat. "
      Maailman menoa
      229
      2654
    6. Ohhoh! Ex-pääministeri Sanna Marinin Joni-rakas paljasti ilouutisen: "Tässä kuussa..."

      Sanna Marin on ollut naimisissa Markus Räikkösen kanssa. Nyt hänen seurassaan on usein julkkishiusmuotoilija Joni Willb
      Kotimaiset julkkisjuorut
      55
      2644
    7. Mitä ajattelet aina

      Kun hän tulee näköpiiriin?
      Ikävä
      153
      1835
    8. Luokatonta toimintaa

      Tyrmistyttävää toimintaa Stora Enson korjuu yrittäjältä Hukkajoella. Täyttä piittaamattomuutta laeista ja luontoarvoista
      Suomussalmi
      70
      1691
    9. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      14
      1620
    10. Maailmankuulu homopingviini on kuollut

      Minä niin toivoin että pariskunta olisi saatu kunniavieraiksi ensi kesän Prideen. 💔 "Maailmankuulu homopingviini on k
      Lapua
      6
      1423
    Aihe