Tiedättehän te sen vanhan pankin? Kansallis osake pankin vai oliko se kansallis osuus pankki, mut kuitenki... siinä on sellanen logo ja nyt mua häiritsee ku en tiiä et onko se orava, lintu vai K kirjain? Onko jollain jotain tarkempaa tietoa asiasta? En löytänyt googlellakaan mitään tietoa asiasta!!!!!
Kop:n logo??
7
1956
Vastaukset
- Rahamies
orava ainakin minun muistini mukaan. Jep... orava se oli kun tarkemmin ajattelee.
- ccrider
Jep.... kurrehan se siinä Kopin mainoksessa aina hännällä " kopautteli" =)... Tuo "pikku hamstraaja" joka keräilee talven varalle "omaan pesäänsä" pikku pääoman, josta on hyvä sitten tarpeen tullen varantoja käytellä.... Noh, se siitä =) eli pääidea kai oli orava-logossa juuri tuo ???
- Mirkku
Ja nimi oli Kansallisosakepankki.
- ja sitten
se fuusioitiin SYPiin eli Suomen Yhdyspankkiin. Ja sitte niistä tuli Merita ja humpsis loppujen lopuksi Nordea. Hassua on tuo pankkimaailma =)
- sanoi se
ja sitten kirjoitti:
se fuusioitiin SYPiin eli Suomen Yhdyspankkiin. Ja sitte niistä tuli Merita ja humpsis loppujen lopuksi Nordea. Hassua on tuo pankkimaailma =)
Joo sininen K-kirjaimelta näyttävä orava joka sano "Tosi on!"
- pölölöö
sanoi se kirjoitti:
Joo sininen K-kirjaimelta näyttävä orava joka sano "Tosi on!"
Eliel Saarisen suunnittelema logo.
- Viivi.
Orava.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!1442490Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?2001181Tykkäätkö halaamisesta?
Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo1131091Hinduilu on suurta eksytystä
tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa389940Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi298911- 66868
- 91867
- 53851
- 46839
- 56803