Painoa? Mä pystyn päivät syömään normaalisti, mutta illat ahmin ja oksennan. Maha tyhjäks, taas nälkä, ahmin, oksennan jne... Takana 12 vuotta bulimiaa. Mä haluun laihtua. Ei mitään saarnoja tähän vaan ihan oikeesti, mitä lääkkeitä ootte vetäny ettette liho? Auttaaks hiilitabletit, jos ottaa ennen ruokaa? Ettei imeydy. Allia vedän jo kaksi joka ruualla. Ja nestareita menee. Mut silti en laihdu.
Luontaislääke, ulostuslääke, nestarit, mikä auttais ees vähä tiputtaan
6
282
Vastaukset
- Sol
Joo kuiten huomaat, nuo ei auta!
Ei ole olemassa mitään ihmelääkettä saati luontaistuotetta joka laihduttaa. Miten sitten olis enää lihavia ihmisiä olemassa jos auttais??
Hiilitabletit ei ime mitään kaloreita jne. Samoin nesteenpoistajat; "laihduttaa" hetkeksi kun nesteet lähtee ja kuivut. Sitten kroppa imaisee sen tuplasti takasin! Jos siis pudotat 2 kg nestareilla, nousee paino 4 kiloo! Tämän on mulle selittänyt lääkäri ja omasta kokemuksesta tiedän .:-(
Se ei tasaannu ennenkun alat syödä normaalisti ja kroppa vähitellen palautuu tasapainoon. Ja sekin vie aikaa! - 654
Ainut ihmelääke laihtumiseen on: SYÖ VÄHEMMÄN KUIN KULUTAT!
1.yritä päästä ahmimiskierteestä eroon.
2.opettele energiataulukot ulkoa
3.laske kaikki kalorit
4.punnitse itsesi vain kerran viikossa (aamuisin)
5.syö noin 1500-500kcal päivässä (katso mistä saat kalorisi!!!!!!)
6.käy vähintään 3krt. viikossa lenkillä
7.opettele kevyet vaihtoehdot herkuille
8.ole kärsivällinen!!!!
9.syö säännöllisesti
10.vältä syömistä ennen nukkumaan menoa.
11.itsekuri on ainut tie laihempaan kroppaan!- 654
Lisäys..
Viikon ruokalista.. Jos noudatat ruokalistaa kirjaimellisesti, niin laihdut varmasti!
http://www.kodinkuvalehti.fi/artikkeli/teema_artikkelit/181/viikon_ruokalista
Tsemppiä! - inea
654 kirjoitti:
Lisäys..
Viikon ruokalista.. Jos noudatat ruokalistaa kirjaimellisesti, niin laihdut varmasti!
http://www.kodinkuvalehti.fi/artikkeli/teema_artikkelit/181/viikon_ruokalista
Tsemppiä!Joo kiitti vaan 654, luuletko etten mä muka osaa kaikki kaloritaulukot ulkoa ja etten muutenkin tietäisi kaiken laihdutuksesta ja terveistä elämäntavoista. Et vissiin tajuu, että mulla on syömishäiriö! Eikä sitä noin vaan lopeteta ja aleta syömään terveellisesti, ku sä oot sairas. Mä haluun laihtua, mutten pysty laihduttaan, ku en pysty olla syömättä.
- 654
inea kirjoitti:
Joo kiitti vaan 654, luuletko etten mä muka osaa kaikki kaloritaulukot ulkoa ja etten muutenkin tietäisi kaiken laihdutuksesta ja terveistä elämäntavoista. Et vissiin tajuu, että mulla on syömishäiriö! Eikä sitä noin vaan lopeteta ja aleta syömään terveellisesti, ku sä oot sairas. Mä haluun laihtua, mutten pysty laihduttaan, ku en pysty olla syömättä.
kukaan ei ole käskenyt olemaan SYÖMÄTTÄ! tuossa aikaisemmassa linkissä oli monipuolinen ruokalista laihduttajalle, mutta et ilmeisesti edes katsonut sitä? et takuuvarmasti olisi nälkäinen sitä noudattaessa, mutta laihtuisit silti. MUTTA KUN EI, NIIN EI! ALLIA VAAN KEHIIN! Hyvää hyvyyttäni yritin vain auttaa..
Itse tähtään tällä hetkellä 43kg. :)
- .......
Inea, bulimia aiheuttaa turvotusta ja törkeesti, ainakin itelläni
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde272900Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän332545- 1482274
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.542249Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti241870Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3911706Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään1041652- 3111561
- 1351459
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131446