Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Luontaislääke, ulostuslääke, nestarit, mikä auttais ees vähä tiputtaan

inea

Painoa? Mä pystyn päivät syömään normaalisti, mutta illat ahmin ja oksennan. Maha tyhjäks, taas nälkä, ahmin, oksennan jne... Takana 12 vuotta bulimiaa. Mä haluun laihtua. Ei mitään saarnoja tähän vaan ihan oikeesti, mitä lääkkeitä ootte vetäny ettette liho? Auttaaks hiilitabletit, jos ottaa ennen ruokaa? Ettei imeydy. Allia vedän jo kaksi joka ruualla. Ja nestareita menee. Mut silti en laihdu.

6

234

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sol

      Joo kuiten huomaat, nuo ei auta!
      Ei ole olemassa mitään ihmelääkettä saati luontaistuotetta joka laihduttaa. Miten sitten olis enää lihavia ihmisiä olemassa jos auttais??
      Hiilitabletit ei ime mitään kaloreita jne. Samoin nesteenpoistajat; "laihduttaa" hetkeksi kun nesteet lähtee ja kuivut. Sitten kroppa imaisee sen tuplasti takasin! Jos siis pudotat 2 kg nestareilla, nousee paino 4 kiloo! Tämän on mulle selittänyt lääkäri ja omasta kokemuksesta tiedän .:-(
      Se ei tasaannu ennenkun alat syödä normaalisti ja kroppa vähitellen palautuu tasapainoon. Ja sekin vie aikaa!

    • 654

      Ainut ihmelääke laihtumiseen on: SYÖ VÄHEMMÄN KUIN KULUTAT!
      1.yritä päästä ahmimiskierteestä eroon.
      2.opettele energiataulukot ulkoa
      3.laske kaikki kalorit
      4.punnitse itsesi vain kerran viikossa (aamuisin)
      5.syö noin 1500-500kcal päivässä (katso mistä saat kalorisi!!!!!!)
      6.käy vähintään 3krt. viikossa lenkillä
      7.opettele kevyet vaihtoehdot herkuille
      8.ole kärsivällinen!!!!
      9.syö säännöllisesti
      10.vältä syömistä ennen nukkumaan menoa.
      11.itsekuri on ainut tie laihempaan kroppaan!

      • 654

      • inea
        654 kirjoitti:

        Lisäys..
        Viikon ruokalista.. Jos noudatat ruokalistaa kirjaimellisesti, niin laihdut varmasti!

        http://www.kodinkuvalehti.fi/artikkeli/teema_artikkelit/181/viikon_ruokalista

        Tsemppiä!

        Joo kiitti vaan 654, luuletko etten mä muka osaa kaikki kaloritaulukot ulkoa ja etten muutenkin tietäisi kaiken laihdutuksesta ja terveistä elämäntavoista. Et vissiin tajuu, että mulla on syömishäiriö! Eikä sitä noin vaan lopeteta ja aleta syömään terveellisesti, ku sä oot sairas. Mä haluun laihtua, mutten pysty laihduttaan, ku en pysty olla syömättä.


      • 654
        inea kirjoitti:

        Joo kiitti vaan 654, luuletko etten mä muka osaa kaikki kaloritaulukot ulkoa ja etten muutenkin tietäisi kaiken laihdutuksesta ja terveistä elämäntavoista. Et vissiin tajuu, että mulla on syömishäiriö! Eikä sitä noin vaan lopeteta ja aleta syömään terveellisesti, ku sä oot sairas. Mä haluun laihtua, mutten pysty laihduttaan, ku en pysty olla syömättä.

        kukaan ei ole käskenyt olemaan SYÖMÄTTÄ! tuossa aikaisemmassa linkissä oli monipuolinen ruokalista laihduttajalle, mutta et ilmeisesti edes katsonut sitä? et takuuvarmasti olisi nälkäinen sitä noudattaessa, mutta laihtuisit silti. MUTTA KUN EI, NIIN EI! ALLIA VAAN KEHIIN! Hyvää hyvyyttäni yritin vain auttaa..

        Itse tähtään tällä hetkellä 43kg. :)


    • .......

      Inea, bulimia aiheuttaa turvotusta ja törkeesti, ainakin itelläni

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      81
      2057
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1763
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1644
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      21
      1450
    5. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      64
      1384
    6. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      19
      1321
    7. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      76
      1298
    8. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1292
    9. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1274
    10. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      10
      1241
    Aihe