Onko oikeasti Windows 7 niin huono, että kansioita tai tiedotoja ei pysty siirtelemään samassa kansiossa jossa se on? Kun haluaisn järjestää esim, kuvat tiettyyn järjestykseen, mutta en päivämäärän tai nimen mukaan, vaan aivan oman järjestykseni mukaan. Eikö se siis ole mahdollista? Windows Vistalla asia kyllä onnistui helposti, mutta ei tällä.
Kansioiden järjestely
9
476
Vastaukset
:DDDD
Ei mikään tiedostojärjestelmä toimi noin.
Luo kansioon alikansioita aiheen mukaan ja järjestä kuvat niihin.- Ooon tomppeli
Kyllä Vistassa ainakin onnistui vaihtelemaan kansioiden ja kuvien paikkoja , riippumatta nimikkeestä tai päivämäärästä. Win 7 ei onnistu. Ainoa keino esim. nimetä kuvat a,b,c,d jne. jolloin ne järjestyvät haluttuun paikkan kun laittaa asetuksista nimen mukaan....
Ooon tomppeli kirjoitti:
Kyllä Vistassa ainakin onnistui vaihtelemaan kansioiden ja kuvien paikkoja , riippumatta nimikkeestä tai päivämäärästä. Win 7 ei onnistu. Ainoa keino esim. nimetä kuvat a,b,c,d jne. jolloin ne järjestyvät haluttuun paikkan kun laittaa asetuksista nimen mukaan....
Ei ne tiedostot siellä levyllä paikkaa vaihda, ei edes silloin kun siirrät jonkun tiedoston kansiosta toiseen samassa levyosiossa.
- Oon tomppeli
f.e.dzerzhinsky kirjoitti:
Ei ne tiedostot siellä levyllä paikkaa vaihda, ei edes silloin kun siirrät jonkun tiedoston kansiosta toiseen samassa levyosiossa.
Tunnut tietävän paljon asioita , MUTTA et ymmärtänyt kysyjän ongelmaa. Samaa olen itsekin ihmetellyt win 7 ssa kun kuvien järjestystä EI voi vaihtaa nimeämättä niitä erilailla jotta asettuisivat haluttuun järjestykseen. En mitenkään arvostele sinun tietämystäsi joka on paaaaljon suurempi kuin minun, mutta näin on näreet.
- liiantietävä?
f.e.dzerzhinsky kirjoitti:
Ei ne tiedostot siellä levyllä paikkaa vaihda, ei edes silloin kun siirrät jonkun tiedoston kansiosta toiseen samassa levyosiossa.
Aloittaja tarkoitti kansioiden siirtämistä Resurssienhallinnassa, ei kiintolevyllä!
Häh mitä täällä sönkötetään.
Voi ja voi
kuvanryhmittelyn voi vaihtaa noin 160 eri vaihtoehdolla, ja väitetään ettei muka pysty.
Lajittelu peruste, siinä niitä on vaikka kuinka
Voit lisätä kuvan ominaisuuksista esim. kuvalle tunnisteen a1 tällöin ei tarvitse nimeä lähteä muokkaamaan.
Ja "lajittelu peruste" paina lisää ja sieltä ruksi tunnisteet. Sen jälkeen voit lajitella suoraan tunnisteet mukaan.- vieläkin tyhmempi
Lisää kuvalle tunnista a1 .... eikö ole sama jos muuttaisi kuvan nimeksi esim. a ???
Ei tarvitse muuttaa muokata nimeä ... äly hoi älä jätä......
Haluttiin varta vasten keino järjestellä kuvat ilman nimen muuttamista. Nimen muuttaminen voi useastikin hankaloittaa tekemisiä. Eli ei ole sama muuttaako kuvan nimen vai tunniste tietoja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä692050- 1291396
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1321373- 1431092
- 103942
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten354880Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82754Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55694Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50673Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67664