Kansioiden järjestely

Joku

Onko oikeasti Windows 7 niin huono, että kansioita tai tiedotoja ei pysty siirtelemään samassa kansiossa jossa se on? Kun haluaisn järjestää esim, kuvat tiettyyn järjestykseen, mutta en päivämäärän tai nimen mukaan, vaan aivan oman järjestykseni mukaan. Eikö se siis ole mahdollista? Windows Vistalla asia kyllä onnistui helposti, mutta ei tällä.

9

476

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • :DDDD

      Ei mikään tiedostojärjestelmä toimi noin.
      Luo kansioon alikansioita aiheen mukaan ja järjestä kuvat niihin.

      • Ooon tomppeli

        Kyllä Vistassa ainakin onnistui vaihtelemaan kansioiden ja kuvien paikkoja , riippumatta nimikkeestä tai päivämäärästä. Win 7 ei onnistu. Ainoa keino esim. nimetä kuvat a,b,c,d jne. jolloin ne järjestyvät haluttuun paikkan kun laittaa asetuksista nimen mukaan....


      • Ooon tomppeli kirjoitti:

        Kyllä Vistassa ainakin onnistui vaihtelemaan kansioiden ja kuvien paikkoja , riippumatta nimikkeestä tai päivämäärästä. Win 7 ei onnistu. Ainoa keino esim. nimetä kuvat a,b,c,d jne. jolloin ne järjestyvät haluttuun paikkan kun laittaa asetuksista nimen mukaan....

        Ei ne tiedostot siellä levyllä paikkaa vaihda, ei edes silloin kun siirrät jonkun tiedoston kansiosta toiseen samassa levyosiossa.


      • Oon tomppeli
        f.e.dzerzhinsky kirjoitti:

        Ei ne tiedostot siellä levyllä paikkaa vaihda, ei edes silloin kun siirrät jonkun tiedoston kansiosta toiseen samassa levyosiossa.

        Tunnut tietävän paljon asioita , MUTTA et ymmärtänyt kysyjän ongelmaa. Samaa olen itsekin ihmetellyt win 7 ssa kun kuvien järjestystä EI voi vaihtaa nimeämättä niitä erilailla jotta asettuisivat haluttuun järjestykseen. En mitenkään arvostele sinun tietämystäsi joka on paaaaljon suurempi kuin minun, mutta näin on näreet.


      • liiantietävä?
        f.e.dzerzhinsky kirjoitti:

        Ei ne tiedostot siellä levyllä paikkaa vaihda, ei edes silloin kun siirrät jonkun tiedoston kansiosta toiseen samassa levyosiossa.

        Aloittaja tarkoitti kansioiden siirtämistä Resurssienhallinnassa, ei kiintolevyllä!


    • Häh mitä täällä sönkötetään.
      Voi ja voi
      kuvanryhmittelyn voi vaihtaa noin 160 eri vaihtoehdolla, ja väitetään ettei muka pysty.

      Lajittelu peruste, siinä niitä on vaikka kuinka
      Voit lisätä kuvan ominaisuuksista esim. kuvalle tunnisteen a1 tällöin ei tarvitse nimeä lähteä muokkaamaan.
      Ja "lajittelu peruste" paina lisää ja sieltä ruksi tunnisteet. Sen jälkeen voit lajitella suoraan tunnisteet mukaan.

      • vieläkin tyhmempi

        Lisää kuvalle tunnista a1 .... eikö ole sama jos muuttaisi kuvan nimeksi esim. a ???
        Ei tarvitse muuttaa muokata nimeä ... äly hoi älä jätä......


    • Haluttiin varta vasten keino järjestellä kuvat ilman nimen muuttamista. Nimen muuttaminen voi useastikin hankaloittaa tekemisiä. Eli ei ole sama muuttaako kuvan nimen vai tunniste tietoja.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      69
      2050
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      129
      1396
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      132
      1373
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      143
      1092
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      103
      942
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      354
      880
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      754
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      694
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      673
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      664
    Aihe