Kansioiden järjestely

Joku

Onko oikeasti Windows 7 niin huono, että kansioita tai tiedotoja ei pysty siirtelemään samassa kansiossa jossa se on? Kun haluaisn järjestää esim, kuvat tiettyyn järjestykseen, mutta en päivämäärän tai nimen mukaan, vaan aivan oman järjestykseni mukaan. Eikö se siis ole mahdollista? Windows Vistalla asia kyllä onnistui helposti, mutta ei tällä.

9

474

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • :DDDD

Ei mikään tiedostojärjestelmä toimi noin.
      Luo kansioon alikansioita aiheen mukaan ja järjestä kuvat niihin.

• Ooon tomppeli

Kyllä Vistassa ainakin onnistui vaihtelemaan kansioiden ja kuvien paikkoja , riippumatta nimikkeestä tai päivämäärästä. Win 7 ei onnistu. Ainoa keino esim. nimetä kuvat a,b,c,d jne. jolloin ne järjestyvät haluttuun paikkan kun laittaa asetuksista nimen mukaan....

• Ooon tomppeli kirjoitti:

Kyllä Vistassa ainakin onnistui vaihtelemaan kansioiden ja kuvien paikkoja , riippumatta nimikkeestä tai päivämäärästä. Win 7 ei onnistu. Ainoa keino esim. nimetä kuvat a,b,c,d jne. jolloin ne järjestyvät haluttuun paikkan kun laittaa asetuksista nimen mukaan....

Ei ne tiedostot siellä levyllä paikkaa vaihda, ei edes silloin kun siirrät jonkun tiedoston kansiosta toiseen samassa levyosiossa.

• Oon tomppeli
        f.e.dzerzhinsky kirjoitti:

Ei ne tiedostot siellä levyllä paikkaa vaihda, ei edes silloin kun siirrät jonkun tiedoston kansiosta toiseen samassa levyosiossa.

Tunnut tietävän paljon asioita , MUTTA et ymmärtänyt kysyjän ongelmaa. Samaa olen itsekin ihmetellyt win 7 ssa kun kuvien järjestystä EI voi vaihtaa nimeämättä niitä erilailla jotta asettuisivat haluttuun järjestykseen. En mitenkään arvostele sinun tietämystäsi joka on paaaaljon suurempi kuin minun, mutta näin on näreet.

• liiantietävä?
        f.e.dzerzhinsky kirjoitti:

Aloittaja tarkoitti kansioiden siirtämistä Resurssienhallinnassa, ei kiintolevyllä!

• Häh mitä täällä sönkötetään.
      Voi ja voi
      kuvanryhmittelyn voi vaihtaa noin 160 eri vaihtoehdolla, ja väitetään ettei muka pysty.

Lajittelu peruste, siinä niitä on vaikka kuinka
      Voit lisätä kuvan ominaisuuksista esim. kuvalle tunnisteen a1 tällöin ei tarvitse nimeä lähteä muokkaamaan.
      Ja "lajittelu peruste" paina lisää ja sieltä ruksi tunnisteet. Sen jälkeen voit lajitella suoraan tunnisteet mukaan.

• vieläkin tyhmempi

Lisää kuvalle tunnista a1 .... eikö ole sama jos muuttaisi kuvan nimeksi esim. a ???
        Ei tarvitse muuttaa muokata nimeä ... äly hoi älä jätä......

• Haluttiin varta vasten keino järjestellä kuvat ilman nimen muuttamista. Nimen muuttaminen voi useastikin hankaloittaa tekemisiä. Eli ei ole sama muuttaako kuvan nimen vai tunniste tietoja.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      74
      1933
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      97
      1673
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      148
      1240
    4. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      59
      688
    5. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      198
      662
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      6
      646
    7. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      55
      571
    8. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      191
      553
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      46
      498
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      37
      462
    Aihe