Kansioiden järjestely

Joku

Onko oikeasti Windows 7 niin huono, että kansioita tai tiedotoja ei pysty siirtelemään samassa kansiossa jossa se on? Kun haluaisn järjestää esim, kuvat tiettyyn järjestykseen, mutta en päivämäärän tai nimen mukaan, vaan aivan oman järjestykseni mukaan. Eikö se siis ole mahdollista? Windows Vistalla asia kyllä onnistui helposti, mutta ei tällä.

9

444

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • :DDDD

Ei mikään tiedostojärjestelmä toimi noin.
      Luo kansioon alikansioita aiheen mukaan ja järjestä kuvat niihin.

• Ooon tomppeli

Kyllä Vistassa ainakin onnistui vaihtelemaan kansioiden ja kuvien paikkoja , riippumatta nimikkeestä tai päivämäärästä. Win 7 ei onnistu. Ainoa keino esim. nimetä kuvat a,b,c,d jne. jolloin ne järjestyvät haluttuun paikkan kun laittaa asetuksista nimen mukaan....

• Ooon tomppeli kirjoitti:

Kyllä Vistassa ainakin onnistui vaihtelemaan kansioiden ja kuvien paikkoja , riippumatta nimikkeestä tai päivämäärästä. Win 7 ei onnistu. Ainoa keino esim. nimetä kuvat a,b,c,d jne. jolloin ne järjestyvät haluttuun paikkan kun laittaa asetuksista nimen mukaan....

Ei ne tiedostot siellä levyllä paikkaa vaihda, ei edes silloin kun siirrät jonkun tiedoston kansiosta toiseen samassa levyosiossa.

• Oon tomppeli
        f.e.dzerzhinsky kirjoitti:

Ei ne tiedostot siellä levyllä paikkaa vaihda, ei edes silloin kun siirrät jonkun tiedoston kansiosta toiseen samassa levyosiossa.

Tunnut tietävän paljon asioita , MUTTA et ymmärtänyt kysyjän ongelmaa. Samaa olen itsekin ihmetellyt win 7 ssa kun kuvien järjestystä EI voi vaihtaa nimeämättä niitä erilailla jotta asettuisivat haluttuun järjestykseen. En mitenkään arvostele sinun tietämystäsi joka on paaaaljon suurempi kuin minun, mutta näin on näreet.

• liiantietävä?
        f.e.dzerzhinsky kirjoitti:

Aloittaja tarkoitti kansioiden siirtämistä Resurssienhallinnassa, ei kiintolevyllä!

• Häh mitä täällä sönkötetään.
      Voi ja voi
      kuvanryhmittelyn voi vaihtaa noin 160 eri vaihtoehdolla, ja väitetään ettei muka pysty.

Lajittelu peruste, siinä niitä on vaikka kuinka
      Voit lisätä kuvan ominaisuuksista esim. kuvalle tunnisteen a1 tällöin ei tarvitse nimeä lähteä muokkaamaan.
      Ja "lajittelu peruste" paina lisää ja sieltä ruksi tunnisteet. Sen jälkeen voit lajitella suoraan tunnisteet mukaan.

• vieläkin tyhmempi

Lisää kuvalle tunnista a1 .... eikö ole sama jos muuttaisi kuvan nimeksi esim. a ???
        Ei tarvitse muuttaa muokata nimeä ... äly hoi älä jätä......

• Haluttiin varta vasten keino järjestellä kuvat ilman nimen muuttamista. Nimen muuttaminen voi useastikin hankaloittaa tekemisiä. Eli ei ole sama muuttaako kuvan nimen vai tunniste tietoja.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä aiot sanoa, kun ja jos tapaatte seuraavan kerran?

Oletko päättänyt etukäteen?
      Ikävä
      151
      1873
    2. Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!

Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu
      Suomalaiset julkkikset
      13
      1776
    3. Joensuun (kaupungin) kiusaamisongelma

Syrjitään, savustetaan ulos ja kiusataan. Pieneen piiriin ei kaikki mahdu. Tehdään elämästä mahdotonta, jolloin ainoa va
      Joensuu
      38
      1587
    4. Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa

Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu
      Ikävä
      196
      1208
    5. Olen levoton takiasi

Enkä saa itseäni rauhoittumaan
      Ikävä
      94
      1205
    6. Archie ja Iida ero.

Suuri kohujen saattelema rakkaustarina on ohi?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      85
      1168
    7. Evoluutioteoria on varmuudella väärin - monet tutkijat irtisaunoutuvat siitä

Tutkimuksissa on löytynyt paljon näyttöä siitä, ettei evoluutioteoria ole totta. Monet tutkijat kuitenkin vielä kannatta
      354
      1012
    8. Lakkaa haaveilemasta.

Oon löytänyt uuden naisen. mieheltä. tutulle. Naiselle.
      Ikävä
      62
      879
    9. Älä stressaa. Rakastan sua

Eikä tämä tunne mene pois, se on varmaan jo huomattu kumpikin ❤️
      Ikävä
      49
      831
    10. Ois kiva nähdä

Ja viettää Iltoja sun kanssa
      Ikävä
      50