Mustasukkaisuuden syynä tyttöystäväni kaverit

whattodoo

Olen 21v mies ja olemme seurustelleet tyttöystäväni kanssa vasta kuukauden ja nyt kun olemme läheisempiä niin olen nyt pyörinyt enemmän tyttöystäväni kaveriporukankin mukana. Yhteistä aikaa emme kiireiden takia saa kuin to-su joten yhtenä viikonloppuna kysyin että voisiko tämä olla kanssani koko viikonlopun niin taas kuului että "pitää kattoo onko tytöillä jotain suunnitelmia"

Eräänä iltana oltiin sovittu että tyttö tulee meille mutta viime tingassa hän peruis sen sillä perustein että tyttöporukka halusit hänet mukaansa, joten hän jätti minut rannalle ruikuttamaan ja meni ystäviensä luokse. Seurustelun alussa oltii todella tiiviisti yhdessä mutta nyt on tytön ote alkanut hieman minuun "hellittämään" tai ainakin tältä tuntuu, koska tuntuu että tyttöystäväni antaa kavereilleen enemmän aikaa kuin minulla ja kun olemme tytön kavereiden kanssa joudun suunnilleen tuppisuuna heidän juttujaan vierestä kuuntelemaan.

Ajattelin jutella pari päivää sitten asiasta tyttöystäväni kanssa mutta ainakun sitten lopulta olemme kaksin nii päähäni tulee ajatus "mitäs sitä turhia saarnaamaan" vaikka jälkeenpäin olisi tehnyt mieli kysyä että "Onko meillä mielestäsi tarpeeksi aikaa keskenään" ja puhua tästä minun "mustasukkaisuudesta" mutta koska naiseni on niiiin ihana niin en saa puhetta aikaiseksi..

Mitä pitäisi tehdä, alan tulla hulluksi asian kanssa . Omasta mielestäni meillä ei ole tarpeeksi kahden keskeistä aikaa mutta en sitten tiedä mitä tyttöystävä ajattelee. Apuja? Onko muilla kokemuksia samanlaisesta tilanteesta? Jos oli miten asiasta selvittiin?

-Kiitos-

2

402

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tuttu tunne!!

Itsellä vähän saman kaltainen tilanne!!Minä uskon,että teillä tuo ikäkin tekee paljon..Minä olen 1kk seurustellut 26v tytön kanssa ja itse olen 9v vanhempi!!
      Meillä ei juurikaan ole ollut,kuin jokuinen yhteinen yö,jolloin olemme saaneet olla kahden..Näemme 1-2 krt viikossa..Muutoin nainen on koko ajan menossa!!
      Aina pitäisi olla menossa juomaan jollekin kaverille,tai juoda siinä hänen asunnollaan!!Hänellä on enemmin miespuolisia ystäviä,kuin naispuoleisia..
      Kinkkisessä tilanteessa ollaan kumpikin..=)Tämän juomisen ymmärrän toisaalta,kun hän on menettänyt vanhempansa ja tapahtunut muitakin pahoja juttuja elämässä!!=(Ei tässä voikuin odottaa..Joko suhde syvenee,tai sitten alan tuntea,että olemme ennemminkin kavereita..Mutta mustasukkainen ei kannata olla!!Se vain on yritettävä ymmärtää toista..Minä todellakin rakastan häntä,mutta aina on pelko takaraivossa,että taas kerran,särjen sydämeni..=(..Ehkä voisi yrittää tutustua paremmin hänen naispuoleisiin ystäviin,viedä huomioa häneltä pois..?Hmm..Mut tsemppiä sinne!!;)

• whattodoo

Kiitos tsempeistä ja sitä sinnekkin :) Tuli taas tänää tilanne vastaan kun tyttö "perui" meidän suunnitelmamme taas kun oli jo kerennyt luvata toisille kavereilleen jotain... :/ Kyllähän tota tuttavuutta on nyt tehty ja välillä ymmärrän että kaverit ovat ymmärtävät että tahdomme olla kahdestaan enempi ja suvaitsevat meidän seurustelun mutta silti tää vähän aina kirpasee kun tyttöystäväni meneeki kavereiden kanssa vaikka toissa iltana oli puhuttu että silloinkin voitaisiin tehdä niin sitte ei..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"

Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde
      Ensitreffit alttarilla
      21
      2606
    2. 148
      2244
    3. Ymmärrän paremmin kuin koskaan

Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän
      Tunteet
      29
      2242
    4. Hullu liikenteessä?

Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.
      Kiuruvesi
      52
      2139
    5. Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"

Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti
      Suomalaiset julkkikset
      21
      1742
    6. Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?

Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks
      NATO
      388
      1617
    7. Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta

Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään
      Maailman menoa
      96
      1556
    8. Pyhäinpäivän aamua

Oikein hyvää huomenta ja rauhallista päivää. ❄️😊🥱☕❤️
      Ikävä
      288
      1436
    9. Varokaa! Lunta voi sataa kohta!

Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm
      Maailman menoa
      13
      1389
    10. Kunta ostaa kivitipun

Kunnanjohtajan tuleva uusi ostokohde
      Lappajärvi
      132
      1389
    Aihe